Multi Platform Indie Game Center (بحث و تبادل نظر در مورد بازی های مستقل)

پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
156585

خب، خیلی وقته میخواستم همچین تاپیکی بزنم چون همیشه یه سری بازی باحال و عجیب غریب عرضه میشه ولی چون تاپیک خاص خودش رو نداره و میره زیر سایه بازیهای بزرگ، دیده نمیشه و خیلیا باهاش آشنا نمیشن.
یه تاپیکی لازمه که به این بازیهای مظلوم و به قول معروف Hidden Gem اختصاص داده بشه و صرف نظر از پلتفرم و اینکه چه زمانی عرضه شده یا حتی اگه عرضه نشده ولی تریلر یا دموی جذابی ازش منتشر شده، اینجا به بقیه معرفی بشه.

یه نکته اینکه حتما اگه بازی خاصی رو معرفی میکنید، بی‌زحمت یه توضیحی هم بدید که بدونیم چرا ارزش تجربه داره و باید بیشتر دیده بشه و اگه تصویر از گیم‌پلی یا بخش‌هایی که به نظرتون جذابه بزارید، خیلی عالیه.

خلاصه که میخواستم یه تاپیک دنج داشته باشیم که در مورد بازیهای کمتر شناخته شده که نیاز به بیشتر دیده شدن دارن صحبت کنیم و شاید حتی یه سری بازی داغون که به خاطر افتضاح بودنشون باید بازیشون کنیم رو هم معرفی کنیم!

امشب توی پست بعدی استارت قضیه رو میزنم...شما هم اگه تجربه‌ای از بازی خاص و مظلومی داشتید که خودش تاپیک نداره و میخواستید در موردش صحبت کنید، این تاپیک رو فراموش نکنید.
تاپیک هم ایشالا اگه مشکلی پیش نیاد و زمان داشته باشم، مداوما آپدیت خواهد شد و اسم بازیهای پیشنهادی که معرفی میشن، به پست اول اضافه میشه تا بقیه باهاش آشنا بشن <:-P

* Hidden Gems *
|=======================|

Foregone
Spirit Hunter: Death Mark
Children of Morta
Among The Sleep
Death's Gambit: Afterlife
Steel Assualt
Lost in Random
Blasphemous
El Shaddai ASCENSION OF THE METATRON

The Turing Test
Wargroove
Omno
Where The Heart Leads
Shiren the Wanderer: The Tower of Fortune and the Dice of Fate
AI: The Somnium Files
Risk of Rain 2
The Procession to Calvary
Whispering Willows
Last Day of June
Cyber Shadow
If Found
Agent A: A Puzzle in Disguise
11-11Memories Retold
There Is No Game
Kentucky Route Zero
Billie Bust Up
ScourgeBringer
Iratus: Lord of the Dead
(Tetris Attack (Panel De Pon
Pathologic 2
The Coma 2: Vicious Sisters
Jotun: Valhalla Edition
Echo Night
Horizon Chase Turbo
Minit
Sentient
Dead to Rights
Downwell
Haven
Creaks
Ape Out
Katamari Damacy
Antichamber
The Longing
CrossCode
Cris Tales
The Ambassador: Fractured Timelines

|=======================|


 
آخرین ویرایش:

DFSHINNOK7

کاربر سایت
Dec 20, 2018
1,630
این چند ماه اخیر خیلی کم فرصت بازی پیدا کردم، ولی یکی دو روز پیش بالاخره تونستم نگاهی به Red Ronin بندازم. فوق العادست از دستش ندید.


چندتا بازی جدید هم دیروز تو تاپیک بازیهای مستقل گذاشتم حتما ببینید.

اخبار کوتاه بازیهای مستقل
 

m.a.t

کاربر سایت
Dec 31, 2005
3,101
نام
محمد علی

El Shaddai به صورت جالب توجهی هم Gem ـه و هم بیش از حد Hidden
بازی ۱۰ سال پیش برای 360 و PS3 منتشر شد و نمرات خوبی نگرفت و فروشش هم ظاهراً داغون بوده.

بعضی آدم‌ها سرنوشت تباهی دارن. منظورم اون دسته‌است که بعد از مرگ‌شون همه میگن چه آدم خوبی بود اما وقتی زنده بودن کسی محل سگ هم بهشون نمی‌ذاشت. این بازی هم سرنوشتش این بود که زینت همه‌ی لیست‌های «۱۰ بازی برتر PS3 که هرگز اسم آن‌ها را نشنیده‌اید» و «۱۰ بازی برتر X360 که بازی نکرده‌اید» باشه.
یه سری از قدیمی‌های کپکام روی بازی کار کردن و تاثیرات دویل می کرای و ویوتیفول جو به خوبی توی بازی دیده میشه
طراحی بصری بازی کم نظیره. ترکیب گرافیک سل شید و طراحی سورئال بازی واقعاً زیباست.

بازی ترکیب جالبی از پلتفرمینگ و هک اند اسلشه. مراحل پلتفرمینگ حالت 2D و مراحل اکشن سه بعدی و با دوربین ثابته.

داستان بازی از عهد عتیق و کتاب خنوق الهام گرفته شده. از نظر زمانی ماجرا مال چند هزار سال پیشه اما جریان زمانی بازی سیاله و همه جور چیزی توی بازی می‌بینید.

البته بازی بی‌اشکال هم نیست. پورت PC از موس و کی‌برد پشتیبانی نمی‌کنه و یه چیزی شبیه پورت نینجا گایدنه. تنظیمات گرافیکی خاصی هم نداره. با توجه به این که بازی نسل هفتیه و گرافیک سنگینی هم نداره، با سیستم‌های پشمک هم اجرا میشه که می‌تونه نکته مثبت تلقی بشه.

ضعیف‌ترین بخش بازی در مقایسه با طراحی هنری و داستان اون، گیم پلیه. نه این که بد باشه اما عمق چندانی هم نداره. یعنی اصلاً توقع دویل می کرای نداشته باشید اما ناامید کننده هم نیست.
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
سلام بر همه:D
من دو تا بازی می خوام معرفی کنم.
این دو تا را من به شخصه خیلی دوست دارم و به نظرم بازی های جالبی هستن. و البته مظلوم:D
1632202675577.png
اولی Blasphemous هست.
یه بازی در سبک مترویدوانیا هست که از نظر تم و حال و هوا، از کلیسا و مسیحیت خیلی الهام گرفته. درباره داستان حرفی نمی زنم چون بهتره خودتون تجربش کنید و مطمئن باشید اگر مثل من از حال و هوای قرون وسطی و مسیحیت اون زمان و همچین چیزایی خوشتون میاد، از این بازی هم لذت زیادی می برید.
البته لازم به ذکر میدونم که مکانیک های بازی جای کار داشتن و بازی، بازی بی نقصی نیست، اما حتما ارزش تجربه را داره. طراحی باس هاش هم خیلی خوبه. :D
دو تا نکته هم داره این بازی:
1. سازنده هاش به معنای واقعی بازیو دارن پشتیبانی می کنند. این اثر سال 2019 منتشر شده و کاملا هم سینگل پلیر هست. اما هنوز هم داره محتوای داستانی جدید دریافت می کنه، یا از نظر بصری و طراحی هنری ارتقا پیدا می کنه. باس های جدید بهش اضافه میشه و...
و نکته جالبش اینه که همه این موارد هم کاملا رایگانه! اپدیت بعدی بازی هم که عکسش را می بینید، یکم دیگه منتشر میشه و طبق گفته سازنده ها پایان و موارد داستانی جدیدی به بازی داره اضافه میشه!

2. بازی انقدر خوب فروخته که نسخه 2 هم تایید شده:x :x :x
خلاصه اینکه از دست ندید که واقعا حیفه.

1632202813475.png
دومین بازی هم Lost in Random هست.
بازی ایندی جدیدی که ناشرش EA هست.
من از عاشقان Alice madness returns هستم و از اون بازی خیلی لذت بردم (هر چند از نظر هنری یه ته مایه sick داشت اون بازی که خب خیلی مورد علاقم نبود) و توی فروم خوندم که بچه ها Lost in Random را با اون بازی قیاس می کردن از نظر هنری. این قیاس به طور کلی درسته ولی نه کاملا. نوع sickness هر دو اثر با هم فرق داره اما در کل مشابه هستن.
علی ای حال، من این بازی را پیش خرید کردم و خب واقعا راضیم.
این اثر یه بازی درجه یک و به عبارتی ناب نیست. اما از جمله بازی هایی هست که ارزش تجربه را داره و خب وقتی تموم بشه یه حس رضایت توی مخاطب به جا میذاره.
داستان درباره دو تا خواهر هست که یکیشون به دستور ملکه سرزمین از خانواده جدا میشه و خواهرش راه میوفته بره دنبالش که برش گردونه پیش خانوادشون:D البته این کلیت ماجرا هست و خیلی چیزای دیگه این وسط هست که من در رابطه باهاشون حرفی نمیزنم.
بازی گیمپلی جالبی هم داره که بر اساس تاس انداختن هست. صد البته که مبارزات ریل تایم هستن. و خب مکانیک های عجیب غریبی نداره بازی و مخاطب خیلی زود به گیمپلی بازی عادت می کنه.
گرافیک بازی هم خوبه. به خصوص از نظر هنری.
در کل حتما توصیه می کنم تجربه این اثرو.
تو زمانی که با کلی بازی پر زرق و برق و شلوغ احاطه شدیم، گاهی گذری زدن به اثاری که اینطوری جمع و جور ترن، واقعا لازمه.

پ.ن: ببخشید اگه به خوبی توضیح ندادم. خیلی وقته چیزی ننوشتم و هدفم این بود که تا جای ممکن چیزی از بازی ها نگم تا خودتون تجربشون کنید...
 

New Shredder

ѺГѺҠԱ ՏѦҠі
کاربر فعال
Feb 23, 2013
929
نام
سعید
picture3-min_(1)_pzmx.png

تا حالا به این فکر کردید که اگه یکی از شخصیت های مجموعه کسلوانیا بیاد و داخل مجموعه کُنترا قرار بگیره چه اتفاقی می افته ؟ خب این چه سوال احمقانه ای هست معلومه دیگه, اون بنده خدا سولاخ سولاخ و چاک چاک میشه...! آخه کدوم خری با یدونه شلاق میره به نبرد صدها ربات خبیث ، وسط صحنه ای موسوم به جهنم گلوله ها و سینه خودش رو آماج گلوله و راکت داغ میکنه.....اما یک لحظه صبر کنید مثل اینکه یک خری..ببخشید عذر میخوام! یک آقایی حالا نه از خانواده بلمونت ها ..پیدا شده که قبول زحمت کنه...!

بله ، بالاخره Steel assault عرضه شد... فکرکنم بچه ها تو همین تاپیک در موردش گفتند...
تیپ آقای تارو تاکاهاشی شخصیت اصلی بازی یا همون آقای فداکار ، شباهات انکار ناپذیری با x از مگامن داره حتی اون قلمبک دستش ... فقط ماله اون تیر در میکنه مال این یک شلاق مغناطیسی ازش می تابه بیرون.....آهان یک فرق دیگه هم دارن تارو کلاه کاسکت نداره.. خب طبیعی هست مو به این پرپشتی داره ... و این فرضیه من رو که مگامن کچله بیشتر تقویت می کنه..!

در مقابل ، شخصیت منفی و سنگدل بازی که الهی خدا ذلیلش کنه به حق علی! دیکتاتوری هست به نام ژنرال magnus pierce… که قصد حمله هسته ای به un رو داره.. ایشون هم بی شباهت به اِم بایسون استریت فایتر نیست و جالب تر،آخر بازی ، مثل Zeroیک شمشیر لیزری سبز رنگ از نیام که همون عصاش باشه میکشه بیرون....! یک سری کور و کچل و آدم خبیث دیگه هم به عنوان نوچه داره که هر مرحله یکیشون سگ میشه پاچه تون رو میگیره..!!
از دیگر فضایل آقای تارو تاکاهاشی در کنار دارا بودن تازیانه الکتریکی، قابلیتی زیپ لاین مانند به طرفین هست. به این صورت که ایشون می تونه در هشت جهت به صورت عمودی و افقی از خودش قلاب در کنه و از چاله ها عبور و به سمت بالا صعود کنه.. ..این قدر استفاده ازش حال میده...
در اصل یکی از المان هایی که این بازی به طور نامحسوس داخل گیمپلی روی استفاده از اون تاکید داره همینه ..چون بازی به شدت سخته و اگر در زیپ لاین کشیدن و قلاب انداختن به درجات بالایی از مهارت دست پیدا نکنید قطعا و حتما به مشکل می خورید. مگر اینکه مثل بزدل ها درجه سختی easy رو انتخاب کنید...مرد باشید و اکسپرت برید ...
گیمپلی پویا و مبارزات روان بازی چیزی ورای fast paced هست ،یک پلتفرم دوبعدی بسیار سریع با حجم بالایی از اکشن و انفجار.. فکر کنید کنترا رو گذاشتید روی دور تند ...
بازی در آمریکا پسا آخرزمانی جریان داره اونم با بهترین پیکسل آرت های 16 بیت نسل شش و هفت و هشت روی هم...! به علاوه اینکه انیمیشن های بازی می تونه با kena برابری کنه به لحاظ نرمی و لطافت...
این درحالی هست که هر 30 - 40 ثانیه محیط ها و لوکیشن ها به کلی عوض میشه.. امکان نداره شما محیط تکراری یا بی رنگ و لعاب ببینید..به هیچ عنوان توی مرحله ها آب نبستند که ای کاش می بستند!! حتی یک ثانیه فکر نمیکنید داره وقتتون رو بازی مثلا با راه رفتن یا سکوبازی های کشدار تلف میکنه..دو تا سکانس تیر اندازی با تیر بار با اینکه خیلی حال میده 20 ثانیه هم طول نمیکشه ..بعضی موقع ها ممکنه صداتون دربیاد که لعنتی تازه داشت حال میداد ...
5 دقیقه که بازی کنید متوجه تنوع دشمن و مینی باس ها و طراحی متفاوت و زیبای اونها خواهید شد ولی بازی با سخاوت تمام ، اونها رو میپاشه جلوتون و دو دقیقه بعد تو یک محیط خفن تر یک مشت دشمن جدیدتر و بهتر براتون رو میکنه...
یعنی با تعداد دشمن ها و محیط های متفاوت این بازی و یک مقدار کش دادن طول و عرض استیج میشه شش تا بازی ایندی دیگه از بغلش درآورد.. ولی سازنده ها ترجیح دادن با دوری از این کار, داخل 50 دقیقه ، تجربه ای فراموش نشدنی برای شما تهیه کنند..

همونطوری که گفتم با اینکه همه چیز بازی پرفکته ولی زیر یک ساعت تموم میشه و فغان از نهان شما بلند میشه که ای کاش چند مرحله دیگه هم داشت....! متاسفانه این کوتاهی بازی خیلی خیلی دردناکه... شاید خواستندپا جا پای بازی های مگادرایو که در اوج زیبایی و کوتاهی بودند بگذارند.. تهیه کننده بازی tribute games هست که خودش ایندی سازه! ..شاید تا همینجا پولشون رسیده بسازند..چی میگن قدیمیا کوری روی کور دگر عصا کشید...!
برای بازی حالت آرکید هم در نظر گرفته شده که فقط با یک جون باید بازی رو یک کله به انتها برسونید.. البته عمرا ...شما مال این حرف ها نیستید...!!
نمی دونستم به خاطر این کوتاه بودن نابخشودنی بازی ، آیا میشه اون رو در زمره هیدن جم ها قرار داد یا نه؟.. واقعیتش تشخیص جم بودن برای من یک مقدار سخته چون از لا به لای هر شِتی هم می تونم 4 تا چیز خوب بکشم بیرون...
حالا اگه steel assault رو یک بازی کاملا آرکید در نظر بگیریم و بیشتر با استناد به گفته های آقا علیرضای عزیز، مالک به حق تاپیک که از این بازی یاد کردند ..با اغماض و ارفاق و انفاق! ، به زور , هر چند دلم راضی نیست ولی ...اوکی هیدن جمه..... آه ...پوف... ...
اما بخدا مَشغول‌ُالذِّمِّه اید برای یک ساعت 15 دلار پول بدید..!

با این حال اهالی فن می دونند حال این بازی ها به تموم کردنشون نیست به پرفکت بازی کردن شون هست ..و بارها میشه اون رو از اول شروع کرد و هر بار بهتر بازی کرد و لذت برد... من خودم از صبح یکبار روی نرمال تمومش کردم و الان هم روی اکسپرت زیرش زاییدم...!!
کدوم از شماها هست که مثلا کنترا رو یک بار توی عمرش تموم کرده باشه و گذاشته باشه کنار...شاید بشه گفت بازی خوراک اسپید ران یا no damage هم هست شاید هم استریم..البته برای گیمرهای حرفه ای ، نه دونیت بگیرای ترکیه نشین...!!

خلاصه اگه کنترا ،کسلوانیا، مگامن یا هر بازی خفن دیگه ای که مهارت شما رو در گذشته به چالش کشیده و دهنتون رو مورد عنایات ویژه خودش قرار داده...دوست دارید! ، حتما این عنوان رو تجربه کنید...حداقل برای یکبار...اگه pc کپی خور دارید به نظرم ارزش داره روی سوییچ کرکی بزنید...!!

 
آخرین ویرایش:

Frozen Flame

کاربر سایت
Dec 26, 2014
795
نام
دانیال
اولی Blasphemous هست.
من یه دوره کوتاهی حال خیلی خوشی نداشتم به حدی که حتی game هم منو دور نمیکرد از اون اوضاع و تنها چیزی که منو جدا میکرد از دنیای واقعی، همین بازی بود. به شدت بینظیره و جذاب. به شدت!!!

یه موردی رو هم من به گفته های خیلی دقیق و کامل دوستمون اضافه کنم. نحوه روایت داستانش از بازی Dark Souls الهام گرفته شده به این صورت که داستان بازی با توضیحات itemهای توی بازی گفته میشه. theme به شدت تاریکی داره و صدای شخصی که بعضی جاها داستان رو روایت میکنه خیلی deep و به دل نشینه. یکی از بهترین سبک های Metroidvania هستش. برای من از Hollow Knight دوست داشتنی تره...

هر Bossی یه background خاصی داره که هم dark و هم جذابه. اصلا خیلی خوبه، خیلی زیاد. و اینکه در نظر بگیرید که بازی سختی هم به حساب میاد.
 

Frozen Flame

کاربر سایت
Dec 26, 2014
795
نام
دانیال
به لحاظ لول دیزاین و pacing مشکل داره. ولی آرت استایلش واقعا قابل تقدریه. شروع بازی مقهورش میشی و در پی داستان دارکش تا تهش میری ولی بازم آخرش
به طرز کلیشه ای و زدن یه غول آخر تموم میشه. یعنی انتظاری که از miracle و اون فرقه ها داری بیشتره ولی villain بازی خیلی ساده است مثل بقیه villainـها
من نمیدونم که اینجا میشه در مورد بازی خاصی صحبت کرد یا این forum فقط برای معرفیه! ولی علی ایحال (خیلی از این کلمه خوشم میاد :-" )

از نظر Level Design به نظر من برای یه بازی Indie خوب بود. قطعا به بزرگی Hollow Knight نبود! ولی لوکیشن هاش کم نبودن و به نظرم خیلی هم تو ذهن میموندن. همینکه در مورد تک تک لوکیشن هاش یه توضیحی توی آیتم ها پیدا میکردی جذاب ترش هم میکرد. در ضمن به قول دوستمون داره اینجوری ساپورت میشه و اینهمه DLC میاد اونم همش free، خیلی خوبه. نمیدونم این اصلا ربطی به Level Design داره یا نه :))

راجع به pacing، منظورت از این کلمه سرعت روایت داستان و جون گرفتن بازی و این چیزاست؟ من نمیدونم این pacing توی games چه معنی ای میده :D

اما راجع به مورد آخرت!
به نظرم به Boss آخر بازی نمیشه گفت Villain. بیشتر از اینکه villain باشه یه Antagonist ـه. دلیلش اینه که با توجه به پیشینه این آدم (که چقدر من خوشم اومد از داستانش) خودش مستقیما توی اتفاقاتی که منجر به شکل گرفتن داستان بازی نقشی نداشته (یه villain) بلکه بر اساس باوری که داشته باعث میشه اون miracle اونجوری شکل بگیره و وقایع بازی صورت بگیره (یه antagonist). مهمتر اینکه به نظر من کلیشه ای تموم نمیشه. من اصلا انتظار اینکه بعد از گرفتن good ending خودت بشی دوباره منشاء اون miracle و دوباره روز از نو و روزی از نو رو نداشتم.
البته همه اینا نظر شخصیه :D و صد البته که من یه جور عجیبی این بازی رو دوست دارم :-"

راستی، music بازی هم خیلی دلنشینه. این یکی از soundtrack های مورد علاقه منه. یه مدتی همش رو repeat بود :D برای بچه هایی که بازی کردن، موزیک منطقه Frozen Mountain - Where Olive Trees Withers هستش! کل آهنگ که زیباست هیچ، از دقیقه 1:20 اصلا یه چیز دیگه ست. بیرحمی بازی و اون محیط زُمُخت و یخ زده و بی روح =(( ترکیبش با این آهنگ بینظیره. مخصوصا داستان Boss این مرحله واقعا دردناکه..
از اینجا گوش و دانلودش کنید :)
 

Frozen Flame

کاربر سایت
Dec 26, 2014
795
نام
دانیال
جایگیری بد تله پورت ها هم مزید بر علت pacing یه خرده کند بازی شده.
ببین میدونستی که اگه توی اون کلیسای اول بازی پول offer کنی، توی level آخر offering (خیلی پول زیادی میخواد) به غیر از جاهای مخصوص Teleport، میتونی از تمام اون shrineهایی که استفاده میکنی برای respawn و upgrade شدن و این چیزا برای Teleport شدن استفاده کنی؟ من چون خودم اینو نمیدونستم و تو یوتیوب دیدم گفتم بهت بگم :D اینجوری عملا هر جا که بخوای Teleport میشی دیگه!
انتظار داری لااقل روی موضوع religion عمیق تر بشه
به نظرم خودشونم فکر نمیکردن بازیشون اینقدر پرطرفدار بشه. دست کم اینور :D اونور که ملت تو یوتیوب عاشقشن. ایشالا تو شماره دو جبران میکنن :D
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
ببین میدونستی که اگه توی اون کلیسای اول بازی پول offer کنی، توی level آخر offering (خیلی پول زیادی میخواد) به غیر از جاهای مخصوص Teleport، میتونی از تمام اون shrineهایی که استفاده میکنی برای respawn و upgrade شدن و این چیزا برای Teleport شدن استفاده کنی؟ من چون خودم اینو نمیدونستم و تو یوتیوب دیدم گفتم بهت بگم :D اینجوری عملا هر جا که بخوای Teleport میشی دیگه!

به نظرم خودشونم فکر نمیکردن بازیشون اینقدر پرطرفدار بشه. دست کم اینور :D اونور که ملت تو یوتیوب عاشقشن. ایشالا تو شماره دو جبران میکنن :D
میگم زیاد سخت نگیرین :D
آپدیت بعدی انگار اصلا هدفش تغییر پایان بازی و مقدمه چینی برا نسخه دومه .
 
  • Like
Reactions: Frozen Flame

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
1634331788261.png
درود بر همه دوستان.
نمیدونم چند سال پیش، چند نفر از شما یه بازی ایندی به نام Death's Gambit را تجربه کردید. این اثر یه بازی مترویدوانیای دشوار هست که از سری سولز هم الهام گرفته و کلا زمانی که اومد اش شوله قلمکاری بود برای خودش. از اونجایی هم که من به شخصه شوله قلمکار خیلی دوست دارم (جدی :D) از زمان معرفی این اثر پیگیرش بودم و در نهایت هم برای پردیس گیم (R.I.P) نقدش کردم و با وجود ایرادات زیادش، 8.5 دادم بهش رفت:D
راستش این بازی از بعضی جهات واقعا رو مخ بود و الان که فکر می کنم نمیدونم چرا اون موقع انقدر ازش خوشم اومده بوده:D
علی ای حال؛ سازندگان بازی در یه حرکت انتحاری، اومدن بعد چند سال از ریلیز اصلی، یه اپدیت رایگان درست و حسابی دادن که بر طبق دیده ها و شنیده ها، روح تازه ای به بازی داده و بازی را از این رو به اون رو کرده.
باس های جدید، افزایش وسعت جهان بازی، اصلاح مکانیک ها، ادامه داستان و پایان بندی های جدید ( این یکیو انصافا تنک گاد :D ) و کلاس های متنوع جدید و ... از جمله چیزهایی هستن که به بازی اضافه شدند.
خلاصه اینکه اگه یه بازی ایندی خوب و کمتر شناخته شده تو سبک مترویدوانیا میخواید که از قضا سخت و چغر (!) هم باشه، Death's Gambit: Afterlife گزینه خوبی به نظر میرسه. از دستش ندید:x
قیمت بازی هم تو استیم آرژانتین به پول ما عملا 100 تومن میشه.

1634332018384.png
اینو توضیح خاصی نمیدم.صرفا هفته بعد داره توی استور اپیک رایگان میشه. یه بازی نیمچه ترسناک خیلی خیلی کوتاهه، درباره یه نی نی که دنبال مامانش می گرده:x :D
به نظرم ، ما که تو زندگیمون این همه گیم زدیم و هر نوع نوع موجودی بودیم و هر کاری کردیم، یه دو ساعت هم نی نی باشیم به جایی بر نمیخوره. اونم رایگان:D

پ.ن: بازی کلا 2 ساعت نیست و فعالیت فرعی خاصی هم نداره. اما الان چک می کردم، یه بنده خدایی 63 ساعت پلی تایم اینو داره. دقیقا HOW؟ :|
ــــــــــــــــ
موفق باشیم:x
 
آخرین ویرایش:

ashe

Gold User
Jan 6, 2006
819
نام
سید محمد حسین
اقا من هیدن جم اصلی را پیدا کردم البته اگه ناپیدا فرضش کنیم :D
دیگه فکر کنم همه اسم بازی فرزندان مورتا را شنیده باشید همون موقع که ریلیز شد چون شنیده بودم سازنده هاش ایرانی هستن توی رادارم برای خرید بود اما قیمت 25 دلاریش یکم اذیت میکرد و کم کم از رادارم خارج شد تا اینکه چند وقت پیش خبر اومد که زبان فارسی را اضافه کرده .این دفعه دیگه گوشام تیز شد و رفتم سراغش و دست بر قضا 60 درصد هم همین الان تو psn تخفیف خورده و گرفتمش.
عجیب حال میده کلا هر چی بازی دیگه داشتم ول کردم دارم اینو بازی میکنم .مثل هیدیز بد اعتیاد اور هستش و یه ویژگی که از هیدیز هم بهتره اینه که co op هم داره و اگه دو نفر تو خونه باشید مثل من بد حال میده دو نفره بازی کردنش
زبان فارسی به بهترین شکل تو بازی پیاده شده و راوی هم عالیه .
کلا چون من از وقتی بازی میکنم کنسول گیمر هستم و pc بازی نکردم زبان فارسی تو بازی ها خیلی برام تازگی داره و لذت بخش هستش.
اگه تا الان بازیش نکردید تو خریدش شک نکنید.
 

AMIN-PASHA

کاربر سایت
Jul 10, 2017
1,945
نام
امین پاشاپور
اقا من هیدن جم اصلی را پیدا کردم البته اگه ناپیدا فرضش کنیم :D
دیگه فکر کنم همه اسم بازی فرزندان مورتا را شنیده باشید همون موقع که ریلیز شد چون شنیده بودم سازنده هاش ایرانی هستن توی رادارم برای خرید بود اما قیمت 25 دلاریش یکم اذیت میکرد و کم کم از رادارم خارج شد تا اینکه چند وقت پیش خبر اومد که زبان فارسی را اضافه کرده .این دفعه دیگه گوشام تیز شد و رفتم سراغش و دست بر قضا 60 درصد هم همین الان تو psn تخفیف خورده و گرفتمش.
عجیب حال میده کلا هر چی بازی دیگه داشتم ول کردم دارم اینو بازی میکنم .مثل هیدیز بد اعتیاد اور هستش و یه ویژگی که از هیدیز هم بهتره اینه که co op هم داره و اگه دو نفر تو خونه باشید مثل من بد حال میده دو نفره بازی کردنش
زبان فارسی به بهترین شکل تو بازی پیاده شده و راوی هم عالیه .
کلا چون من از وقتی بازی میکنم کنسول گیمر هستم و pc بازی نکردم زبان فارسی تو بازی ها خیلی برام تازگی داره و لذت بخش هستش.
اگه تا الان بازیش نکردید تو خریدش شک نکنید.
ببینم رو رو کنسول های playstation هم فارسی ساپورت میکنه، اگه اره برم بخرم

فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر