Multi Platform Indie Game Center (بحث و تبادل نظر در مورد بازی های مستقل)

  • Thread starter Thread starter FUTURE
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
Indie-Game-Center.png

خب، خیلی وقته میخواستم همچین تاپیکی بزنم چون همیشه یه سری بازی باحال و عجیب غریب عرضه میشه ولی چون تاپیک خاص خودش رو نداره و میره زیر سایه بازیهای بزرگ، دیده نمیشه و خیلیا باهاش آشنا نمیشن.
یه تاپیکی لازمه که به این بازیهای مظلوم و به قول معروف Hidden Gem اختصاص داده بشه و صرف نظر از پلتفرم و اینکه چه زمانی عرضه شده یا حتی اگه عرضه نشده ولی تریلر یا دموی جذابی ازش منتشر شده، اینجا به بقیه معرفی بشه.

یه نکته اینکه حتما اگه بازی خاصی رو معرفی میکنید، بی‌زحمت یه توضیحی هم بدید که بدونیم چرا ارزش تجربه داره و باید بیشتر دیده بشه و اگه تصویر از گیم‌پلی یا بخش‌هایی که به نظرتون جذابه بزارید، خیلی عالیه.

خلاصه که میخواستم یه تاپیک دنج داشته باشیم که در مورد بازیهای کمتر شناخته شده که نیاز به بیشتر دیده شدن دارن صحبت کنیم و شاید حتی یه سری بازی داغون که به خاطر افتضاح بودنشون باید بازیشون کنیم رو هم معرفی کنیم!

امشب توی پست بعدی استارت قضیه رو میزنم...شما هم اگه تجربه‌ای از بازی خاص و مظلومی داشتید که خودش تاپیک نداره و میخواستید در موردش صحبت کنید، این تاپیک رو فراموش نکنید.
تاپیک هم ایشالا اگه مشکلی پیش نیاد و زمان داشته باشم، مداوما آپدیت خواهد شد و اسم بازیهای پیشنهادی که معرفی میشن، به پست اول اضافه میشه تا بقیه باهاش آشنا بشن <:-P

2961155-lead2.jpg

Hidden-Gems (1).png

0-9

A

B

C

D

E

F

G

H

I

J

K

L


M

N

O

Omno

P

Q

R

S

T

U

V

W

X

Y

Z


تشکر ویژه از @Rize Mize برای ساخت کاور تاپیک و مرتب کردن لیست
 
آخرین ویرایش:
تو این تاپیک میشه فقط لیست بذاریم؟ من تو این 9 ماه که از 2020 گذشته از این بازیا لذت بردم.

اصن هر چی... ترجیح اینه این جا نمیره :دی

من این یادداشتو قرار بود این جا بنویسم ولی رفت واسه یه سایت دیگه
حالا از اون جا میارمش این جا :دی

=====

امروز بالاخره بعد پیروزی تو یکی از مپ های سخت Valkyria Chronicles 4 (بعد 4 دور شکست دردناک :(( )

گفتم یخورده از این اشتراک سرویس آنلاین فوق العاده (:دی) مون هم بهره ببریم

واسه همین بعد مدت ها رفتم تو کالکشن بازی های SNES سوییچ و گفتم یکم رترو بازی کنیم بریم یه Super Mario World ـی... ALttP ـی، سوپر مترویدی چیزی بزنیم

یهو یاد این سردبیر GameXplain افتادم که زیاد از Panel De Pon تعریف می کرد



لذا ناخودآگاه ویب درونی ام باعث شد بزنم رو تنها کاور تو کالکشن که یه دختر کاوایی داره

And Then Things begun


171414


پنل دِ پون بازی ژانر پازله که سال 1995 برای SNES منتشر شد و ساخت استدیوی Intelligent System ـه (فایر امبلم - پیپر ماریو - ادونس وار و...)

عملا بازی محصولا دورانیه که به واسطه تتریس و پویو پویو و پیکراس و Dr.Mario، بازی های پازل شدید تو ژاپن و آمریکا معروف بودند. شما فکر کن یکی از پرفروش ترین کنسول های تاریخ، گیم بوی تا اومدن پوکمون بزرگترین سیستم سلر اش هنوزم تتریس بود.



پنل دِ پون ظاهرا انگار بیشتر الهام گیر یا بهتر بگم رقیب سری پویو پویو بود. استفاده از ماهو شوجو (دخترهای جادویی) و طراحی های فانتزی و جو شاد و شاه و پریانی و از اون طرف ساختار گیم پلی چفت و بست دار و هیجان دارش قشنگ محصول فرهنگ گیم و انیمه اواسط دهه 90 ژاپنه.

با این وجود پنل دِ پون به شدت کار خاصی بود. بازی جزء یکی از اولین بازی های پازلیه که خونه های جدید رو به صورت مهره ای از بالای صفحه پایین نمینداخت

بلکه جریان بازی از پایین به سمت بالا می رفت. تمیز کردن خونه ها به سبک Puyo Puyo و Dr.Mario بود که باید سه تا خونه همرنگ رو به صورت عمودی یا افقی کنار هم میذاشتید. از اون جا که شما تو بازی فقط قابلیت جابجایی دو تا خونه افقی کنار هم رو دارید، زیر خونه خالی کردن و کنترل ارتفاع خونه ها با شگردهای مختلف، خییییلی به بخش استراتژیک بازی عمق میده.



171415



ولی خب بازی همچین بی حاشیه هم نبود. نینتندو بازی رو تو ژاپن میده، کاملا اوکی و همه چی تموم. به آمریکا و بقیه جاهای دنیا که میرسه میگیره رو ترمز و با خودش میگه: «اینا 4 تا دختر رنگی رنگی کارتون دامن به تن ببینن به ریش مون نمی خندن؟» در حقیقت نینتندو فکر می کرد که ظاهر انیمه ای بازی تو غرب نمیگیره و نمی فروشه و اسم پنل دِ پون هم خیلی اسم گنگی بوده. برای همین دست به کار میشن و همه چی رو عوض می کنن. اول از همه ماهو شوجوهای تو بازی و شخصیت های رنگارنگ انیمه ای بازی جاشون رو به شخصیت های رنگارنگ دنیای ماریو میدن. من و روحیه ویب ام ماهو شوجوها رو ترجیح می دادم ولی خب دیدن لاکیتوهای ابر سوار ماریو همچین هم جایگزین بدی نیستند و خب فروش بازی رو تو آمریکا خیلی راحت تر می کرد.



171416 171417



بدبختی از جایی شروع شد که نینتندو اسم بازی رو کرد Tetris Attack. با این حرکت هر چند یه اسم خیلی محبوب تونستن روی بازی پازل جدیدشون بذارن ولی از یه طرف هم سر و کله حقوق اسم و Trademark تتریس هم پیدا می شد. اون موقع خیلی مشکلی پیش نیومد. قراردادها کاملا میزون بود و بازی عرضه شد و اتفاقا کلی هم چه از لحاظ فروش و چه از لحاظ برخورد منتقدها موفق بود. بازی تو لیست صد بازی برتر تمام دوران سایت Game Informer هم اومده. طبیعتا همه چیز اوکی بود منتها نینتندو که دردسر استفاده از اسم تتریس رو روی بازیش حساب نکرده بود تو ساخت دنباله های بازی بدجور خورد به دیوار.



نینتندو خلاصه نتونست واسه نسخه های بعدی بازی اسم Tetris Attack رو قرض بگیره و هنوزم نمی تونست زیر بار این بره که به دنیا دخترهای پنل د پون رو نشون بده. واسه همین اسم نسخه بعدی بازی شد Puzzle League و این دفعه جای شخصیت های ماریو، شخصیت های پوکمون رو به بازی چسبوندن که اون موقع از نظر محبوبیت تقریبا هیچی باهاشون رقابت نمی کرد... تو سال 2003 نینتندو تسلیم شد و تو کالکشن بازی های پازل کلاسیک اش، با دکتر ماریو و Yoshi's Cookies، پنل دِ پون رو به کل دنیا نشون داد. چون دلشون می خواست؟ نه! چون هولدر اسم تتریس نمیذاشت اینا بازی Tetris Attack رو دوباره عرضه کنن!



این قضیه تا به امروزم ادامه داره که من دارم رو سرویس آنلاین سوییچ پنل دِ پون میزنم. بازی عملا یه بازی ژاپنیه و تمام منوها و دیالوگ های بخش داستانیش ژاپنی اند. شاید واقعا بهتره برای فهمیدن منوی اینم که شده ژاپنی یاد بگیرم، نه؟ بگذریم. ما از بچگی که نمی فهمیدیم تو منوی بازی ها چی می نویسن یه جوری راه خودمون رو تو بازی پیدا می کردیم. دیگه الان که بالای 20 سالمونه باید از پس رمزگشایی یه مشت هیراگانا بربیاییم دیگه.



171418

بهترین tutorial تاریخ!


با منوی ژاپنی ساختیم و وارد مد بی نهایت بازی شدیم و عشق من به بازی در جا شروع شد. وقتی Game Informer میگه «یکی از اعتیادآورترین بازی های پازل تاریخ» بی راه نمی گه! بازی خیلی ساده است. همون جور که گفتم یه برجی از خونه های رنگی از زیر صفحه شروع به بالا اومدن می کنن و ما باید با جابجا کردن افقی خونه ها، سه تا از هم رنگ هاشون رو کنار هم بذاریم تا بترکن. هر چی بازی جلوتر میره سریعتر میشه و بازی سه تا درجه سختی داره که خیلی ساده تو هر کدوم، یه نوع رنگ و خونه جدید به خونه هایی که تو بازی ظاهر میشن اضافه می کنه. فرمول ساده ایه، ولی ریزه کاری هاش به شدت زیاده. زیر خونه خالی کردن، کومبو زدن، تشکیل ردیف 4 تایی، 5 تایی و حتی 6 تایی و پخش کردن خونه ها به سرعت. کلی تکنیک داره ظاهر ساده بازی. تو بخش تک نفره خیلی نمیشه متوجه اهمیت اینا شد. یکم بحث رو بچرخونیم. میدونید چرا به بازی تو غرب می گفتن Tetris Attack? درسته چون این بازی یه بازی پازل تهاجمیه



171419



خفنی پنل د پون به بخش Vs ـشه. بخش دو نفره بازی خیلی عادی مثل بخش دو نفره تتریس و دکتر ماریوئه تا وقتی یکی از طرفین کومبو، ردیف های بیشتر از 4 تایی یا خونه کمیاب علامت تعجب رو به هم بچسبونه. اون موقع است که بسته به سنگینی کومبو یا ردیف و ستون، یه بلوک گنده می افته تو زمین بازی حریف. اگه مجاورش ردیف یا ستونی تشکیل شه این بلوک ها تبدیل به خونه میشن. خلاصه اش شما بازی رو دارید که قشنگ می تونید توش به حریف تون با پازل حل کردن حمله کنید. نمیدونید این حرکت چه حالی میده. هر چند! من خیلی رفیق ندارم باهاشون پنل دِ پون برم. خدا رو شکر کمپین بازی از همین قاعده تبعیت می کنه با این فرق که حریف، هوش مصنوعیه و خب من هنوزم درگیر غول آخرشم. خیلی سر از تکست های ژاپنیش در نمیارم ولی از قیافه طرف میزنه دارم با یه خدای باستانی ای چیزی می جنگم. من تازه دیروز فهمیدم خودم یه پری به اسم Lip ام تو بازی. بقیه شخصیت ها واقعا به کنار!



پنل د پون رو الان میتونید با هر شبیه ساز SNES تجربه کنید. اگه نینتندو سوییچ داشته باشید، بازی روی کالکشن SNES سرویس آنلاین سیستم در دسترسه که بخش آنلاین هم داره و میتونید با رفقاتون بازیش کنید. بازی خیلی سادست. ولی دقیقا از اون ساده هاست که تا حد مرگ اعتیاد آوره. یه Hidden Gem واقعی از دوران کهن.
 
قبل هر چیز... علیرضا @FUTURE
اینایی که لیست میکنی پست اول دمت گرم... ولی خب اسم خالی کار خاصی نمی کنه :D لینک بده به پست مربوطه که درجا بتونن در موردش بخونن... مخصوصا که فکر می کنم اگه این جا یکم بحث شکل بگیره، گم میشن پست های محتوا دار لای بقیه پست ها.

============

این رو من فکر کردم علیرضا خودش همون اول کلک اش رو می کنه، ولی خب خوشحالم فرصت هست خودم کلک اش رو بکنم :D

بهترین خلاصه ای که میشه واسه این بازی گفت اینه که "اگه تو همه بازی ها یا جلو میرید یا بالا... تو Downwell پایین میرید :D"

Downwell یه بازی ایندی خیلی خیلی ساده و خیلی خیلی ارزون تو سبک Shoot'em up ـه که عملا رو همه پلتفرم های فعلی به غیر از Xbox One در دسترسه (البته جدا قابل درک نیست واسم اگه کسی رو کنسول خونگی رو یه تلویزیون 50 اینچی بخواد همچین چیزی رو بازی کنه :| رو گوشی، ویتا یا سوییچ تون بازی رو بگیرید حتما)
محوریت بازی ساده است. یه چاهه... شما ازش میرید پایین تا به تهش برسید :D
ساده به نظر میرسه اما حقیقتا پروسه ایه که پوستتون رو قراره بکنه.

بازی 4 تا دنیا و 12 مرحله داره (+ یه باس نهایی). تو هر مرحله شما تو نقش این آدمک سفیده باید از بالا برسید پایین مرحله. چاله ای وجود نداره و مانعی از این نظر وجود نداره. عوضش کلی هیولای مزاحم هستن که میتونن بکشن تون. البته شما هم از کف کفش تون می تونید زیرتون تیر بزنید :> (و همزمان رو هوا تو لحظه تیر زدن معلق بمونید) این قدر دستتون خالی نیست.
از دنیای دوم هم یه سری موانع محیطی باحال مثل تیغ و کم نفسی زیر آب و... هم اضافه میشه که سخت تر و خاص تر می کنه مراحل رو نسبت به همدیگه.

اساسا این بازی روگ لایکه. یعنی مردی از اول! >:)
و خب مثل جریان تمام روگ لایک های بازار. شما طی هر دست کلی آپشن واسه آپگریدتون دارید، که شامل جون و تعداد تیری که رو هوا می تونید بزنید، نوع اسلحه تو کفش تون، نوع شخصیتی که پایین رفتن از چاه رو باهاش شروع می کنید و آپگریدهایی که آخر هر مرحله میتونید از سه تا گزینه انتخابی بردارید میشه. تنها نکته واقعا منفی بازی اینه که بالانس آپگریدهای ته هر مراحل خیلی داغونه و بعیده خیلی به سرتون بزنه محض تنوع پلی استایل، انتخاب هاتون رو تغییر بدید و همیشه مشخصه کدوم آپگریدها بهتر از بقین... فقط باید شانس تون خوب باشه

منتها... ولی منتها :D مثل همه بازی های روگ لایک، چیزی که در مورد Downwell حال میده رسیدن به ته چاه نیست. اون رو اگه یکم حرفه ای شید بهش می رسید
رقیب اصلی شما تو Downwell خودتونید و جایگاه خودتون تو لیدربرد بازی >:) اساسا این که چقدر امتیاز بگیرید، چقدر سریع باشید یا چقدر کومبو بزنید اعتیاد شما رو به این بازی زیاد می کنه

بهترین اینا مسلما کومبو زدن ـه. کانسپت قضیه هم خیلی ساده است. بدون این که پاتون به زمین بخوره چقدر دشمن می تونید بکشید >:)>:)
ولی خب چیزی که خفن می کنه قضیه رو اینه که شما تیرهاتون رو هوا محدوده و فقط با پریدن رو اشیاء و دشمن هایی که میشه روشون پرید پر میشه این تیرها. به طبع همون جور که گفتن نوع اسلحه رو هم میشه شانسی تغییر داد که خیلی تو این قضیه تاثیر می ذاره
کومبو زدن تو این بازی وحشتناک حال میده و اصن از بیخ و بن تغییر میده جریان بازی رو و بازی رو از چیزی که باید توش مدام بری پایین به بازی ای که چقدر میتونی توش رو هوا معلق بمونی تغییر میده که خیلی خوبه:x. مخصوصا دنیای چهارمش که خوراک کومبوهای هفتاد هشتاد تاییه. خود بازی هم اگه بعد 25 تا کومبو وایسید بهتون یه خشاب و جون اضافه میده که خیلی مشوق خوبی واسه روانی بازی تو بازی ـه

از لحاظ گرافیکی بازی خیلی بیشتر فضای بصری بازی های Game Boy رو داره. استایل عمودی و پالت های سه رنگه اش، جدا از این که خیلی وایب باحال و رترویی دارن خیلی تمیز هم شخصیت و محیط و دشمن ها و پس زمینه رو از هم متمایز می کنن. بازی خودش هم کلی پالت برای تغییر دادن داره. چندتاشم کامل خود پالت های Game Boy ـه که اگه فعال کنید بخش نوستالژیک بازی درجا فعال میشه :D

در کل Downwell از اون بازی هاییه که به نظرم خیلی Skill Based ـه و هر چقدر توش بهتر شید بیشتر بهتون حال میده. تموم کردن بازی نیم ساعت هم طول نباید بکشه ولی اگه درگیرش شید مثل من، قشنگ 15 ساعتی ازتون میخوره. حتی بیشتر! قطعا به قیمت 3 دلاریش می ارزه!

نیمه ی گمشده‌م رو پیدا کردم تو گوشی :)) بی نظیره
 
نمیدونم چند نفر از بچه های اینجا میدونن ولی چنل یوتیوبی MandaloreGaming خیلی review های خوبی از بازی های کمتر دیده شده و ایندی میزاره.
من با اینکه زیاد پیگیر این مدل گیم ها نیستم ولی همیشه نقد هاشو نگاه میکنم :D .
 
Cris Tales که قبلا در موردش نوشته بودم قرار بود ماه بعد وسط هیاهوی نسل بعد عرضه بشه که خداروشکر تاخیر خورد رفت واسه 2021 :D
ولی از طرف دیگه، یه بازی بشدت خفن قراره دقیقا تو روز 10 نوامبر همزمان با عرضه کنسول‌های نسل بعدی منتشر بشه :|



هم از نظر آرت استایل خیلی جذابه و هم از نظر مبارزات...حتما تریلری که میزارم رو ببینید، به طور وحشتناکی استایل مبارزات رو دوست دارم...بشدت هم یادآوره Muramasa هستش واسم که دیگه واویلا :D مخصوصا از نظر توجه ویژه به غذاها :D



فک کنید همچین جواهری که همینطوریش مارکتینگ درست حسابی نداره رو گذاشتن 10 نوامبر عرضه کنن که هم گیمرا حواسشون جای دیگه‌ست و هم رسانه‌ها باید کلی بازی دیگه رو پوشش بدن...Sakuna رو اگه میزاشتن ژانویه‌ یا اواخر دسامبر منتشر میکردن خیلی خوب میشد ولی قشنگ دارن فرصت درخشیدن رو ازش میگیرن لعنتیا :(
به هر حال گفتم شما هم حواستون به بازی باشه...خیلی وقته در حال توسعه‌ بوده و در بدترین زمان ممکن داره عرضه میشه ولی حداقلش اینه که مخاطبای این تاپیک باید ازش اطلاع داشته باشن <:-P
 
سلام دوستان عزیز

بازی (Iratus: Lord of the Dead (2020 که میشه گفت ترکیبی از Darkest Dungeon و Slay the Spire هست رو حدود 4 روز پیش که جدیدترین آپدیت GOGش اومد بازی کردم و باید بگم که خیلی قشنگه و اینکه "کنترل نیروهای تاریکی رو در اختیار دارید" خیلی جالبترش کرده.
(توی مطالب بعدی میخوام در مورد بازی های قدیمی هم به چند مورد اشاره کنم)

v083tq.jpg


m1cgp7.jpg


zy1n8q.jpg


24f60r.jpg


mzov57.jpg
 
اومدم در مورد Haven بگم! :x

View attachment 157175

این تا حدودی شناخته‌شده‌ست، انقدر که توی مراسم‌های مختلف نمایشش دادن...ولی نه به اندازه کافی!
عجب دمویی بود! به نظرم بازی وقتی منتشر بشه خیلی قراره تحویل گرفته بشه. استدیو توسعه‌دهنده‌اش همون سازنده Furi هستش که احتمالا بازی کردید یا حداقل آشنایی دارید باهاش...ولی Haven خیلی خیلی فرق داره و اینجا تمرکز روی سختی و شکست دادن باس نیست و بازی قرار نیست دهنتونو سرویس کنه!
گیم‌پلی و آرت استایل فوق‌العادست و یه جورایی واسه من یادآور Gravity Rush هست! <:-P

View attachment 157173View attachment 157176View attachment 157170

یه نگاهی به اسکرین شات‌هایی که گرفتم بندازید...مانور توی محیط‌های بزرگ بازی و با موسیقی خفنی که بازی داره، خیلی کیف میده. کلا یه حس سبک‌بالی و پرنشاطی داره کنترل شخصیت‌ها و با اینکه دمو حدود 1 تا 2 ساعت بود، قشنگ پتانسیل خودشو نشون میده. مبارزات هم ریل تایمه ولی اون نظم و تاکتیکال بودن مبارزاتِ نوبتی رو داره! در واقع یه زمان‌بندی هستش بین اتک‌هایی که میتونی بدی و ضرباتی که دریافت میکنی و مثلا مهمه قبل از اینکه دشمن ضربه بزنه، سر موقع سپر رو فعال کنی...نکته منحصربفردشم اینه که کنترل دو شخصیت رو همزمان به عهده داری و سمت چپ کنترلر به یه شخصیت و سمت راست هم به شخصیت دیگه مربوط میشه و اگه همزمان باهاشون حمله کنی، قدرت ضربه بیشتر میشه و کلا این رابطه و هماهنگی بین دو شخصیت خیلی مهمه. یه چیزی که خیلی خوشم اومد اینه که وقتی توی مبارزات برنده میشی، دشمنا (یه سری موجودات باحال و دوست‌داشتنی‌!) رو نابود نمی‌کنی و برعکس تبدیلشون میکنی به موجودات اهلی و آروم که توی همون محیط به زندگی‌اشون ادامه میدن و دیگه از خودشون رفتار مهاجمانه نشون نمیدن :x

View attachment 157172View attachment 157177

داستان و گیم‌پلی هم از این نظر یونیکه که کنترل یه زوج جوون رو به عهده داریم که خیلی باعث شده بار درام و عاطفی بازی حتی در حین گیم‌پلی بالا بره و دیالوگ‌ها بشدت دوست‌داشتنی و پخته‌ست. یه Hub هم توی بازی هست که محل زندگی این دو نفره و فعالیت‌هایی باحالی مثل غذا درست کردن میشه داخلش انجام داد و کلا به شخصیت پردازی خیلی کمک میکنه.

View attachment 157169View attachment 157171

شاید این حرفم از روی جوگیری باشه چون بی‌نهایت از دمو لذت بردم ولی حس میکنم مثل Outer Wilds که پارسال گفتم قراره جوایز بازیهای مستقل رو درو کنه، اینم تا حدودی یه همچین حسی دارم بهش امسال...البته اگه تاخیر نخوره و واقعا 2020 عرضه بشه.

View attachment 157174
این بدبخت تاپیک نداره مجبورم اینجا بگم...
Haven بالاخره تاریخ عرضه‌اش مشخص شد...3 دسامبر همین امسال واسه PC ،PS5 و Xboxها...ولی نسخه PS4 و Switch رفتن واسه 2021 :|

یه تریلر داستانی خفن هم دادن...ببینید.



مطمئنم بازی میترکونه ولی بازم زمان بدی داره میاد به نظرم. وضعیت عرضه به بدی Sakuna که بالاتر گفتم نیست ولی بازم یکمی دورتر از شروع نسل بعد بود بهتر بود و بیشتر دیده میشد...
 
این ScourgeBringer رو اگه تونستید حتما تستش کنید. بازی سبک روگ‌-لایک که گیم‌پلی به شدت ارضا کننده و جذابی داره که خیلی هم سریع و درگیر کنندس. به لطف همین گیم‌پلی فوق‌العادش خیلی راحت میسه بارها و بارها تکرارش کرد و خسته نشد. از کشته شدن عصبی نمیشید و سعی میکنید بهتر بشید. اولش اینقدر درگیر سرعت گیم‌پلیش شده بودم فقط اتک میزدم بدون در نظر گرفتن هیچی. بعد چندبار مُردن دیگه تصمیم گرفتم تمرکز کنم و درست بازی کنمش :D هر لوکیشن یه مینی باس و یه باس داره که با زدنشون میتونید متریال خاصی رو جمع کنید و کرکتر رو آپگرید کنید (آپگریدهای دائمی). داخل بازی هم که شاپ‌های مختلف برای خرید آیتم وجود داره.
حالا نمیدونم کسی قبلا اسمی ازین بازی اینجا آورده یا نه چون جدید نیستش. من چند روز پیش بازی کردمش خیلی خیلی جذاب بود برام :D

 
این ScourgeBringer رو اگه تونستید حتما تستش کنید. بازی سبک روگ‌-لایک که گیم‌پلی به شدت ارضا کننده و جذابی داره که خیلی هم سریع و درگیر کنندس. به لطف همین گیم‌پلی فوق‌العادش خیلی راحت میسه بارها و بارها تکرارش کرد و خسته نشد. از کشته شدن عصبی نمیشید و سعی میکنید بهتر بشید. اولش اینقدر درگیر سرعت گیم‌پلیش شده بودم فقط اتک میزدم بدون در نظر گرفتن هیچی. بعد چندبار مُردن دیگه تصمیم گرفتم تمرکز کنم و درست بازی کنمش :D هر لوکیشن یه مینی باس و یه باس داره که با زدنشون میتونید متریال خاصی رو جمع کنید و کرکتر رو آپگرید کنید (آپگریدهای دائمی). داخل بازی هم که شاپ‌های مختلف برای خرید آیتم وجود داره.
حالا نمیدونم کسی قبلا اسمی ازین بازی اینجا آورده یا نه چون جدید نیستش. من چند روز پیش بازی کردمش خیلی خیلی جذاب بود برام :D

البته تاریخ انتشار بازی بصورت full (فک کنم قبلش early access بوده ) 21 اکتبر بوده یعنی همین یک هفته پیش
متاشم اومد 75 شد فک کنم
بصورت دی وان هم رو گیم پس اومد
 
این بازی هنوز منتشر نشده ولی چون هیچ تاپیکی برای اخبار بازیهای مستقل نداریم، اینجا میذارم. ناظران انجمن لطفا اگه فکر میکنید نا مرتبط هست حذف کنید، ولی یه تاپیک اخبار ایندی هم بزنید بد نیست.

180957

بازی موزیکال Billie Bust Up که تو کیک استارتر موفق بوده و همچنان داره حمایت میشه. تریلر رو ببینید متوجه میشید چرا اینقدر استقبال شده ازش.

لینک کیک استارتر

View attachment Billie Bust Up - Live On Kickstarter Now!-1.mp4
 
آخرین ویرایش:
اگه از بازی های پونت اند کلیک هم خوشتون میاد kentucky route zero رو حتما امتحان کنین
یه رمان تصویری این بازی
5 تا اکت داره باکلی کاراکتر و محیطای عجیب
181110

181111

181118

181120

181113

-

- Do you believe in ghosts?
+ I do believe a place can be haunted
- What about a person? Can a person be haunted?
 
دنبال همچین تاپیکی بودم. باورم نمیشه کسی به There Is No Game اشاره نکرده
There Is No Game: Wrong Dimension
عالی بود. حجمی نداره حتما بازیش کنید.
یکی دو ساعت بیشتر وقتتون رو نمیگیره. بازی میشه گفت معمایی هست. زیاد توضیح بدم اسپویل میشه ولی در همین حد که وارد بازی میشین و بازی باهاتون صحبت میکنه که بازی وجود نداره و خواهشا از برنامه خارج بشین. و برین پولتون رو ریفاند کنین چون بازی وجود نداره.
یکمی نیاز به زبان داره چون بیشتر دیالوگ محور هست.


181183
 
181382
هر چی از زیبایی های این بازی بگم واقعا کمه D: آرت استایل بازی که تک تک فریم هاش مثل نقاشی های ون گوگ میمونه تا موزیک فوق العاده و داستان فوق العاده تر، همه و همه باعث میشه که با یکی از بهترین آثار جنگ طرف باشیم. شاید بشه گفت یه چیزی توی مایه های valiant hearts.
 
img_5593.jpg


اگه بازی معمایی دوست دارید حتما بازی کنید. روی موبایل هم هست واقعا مغزتون رو به چالش میکشه حتی توی کنسول ها نسل 8 اومده. همراه با معما یه تعقیب گریز جیمزباندی دارید.

من متاسفانه واسه کارم لینوکس نصب کردم دیگه نمیتونم بازی کرکی بازی کنم. واسه همین اینجا کم فعالیت میکنم.
 
181999
نمیدونم ویژوال ناول اینجا چقدر طرفدار داره بین بچه ها، ولی اگه دنبال 1 ساعت چیل کردن و لذت بردن از یه داستان بشدت زیبایید if found ... گزینه ی کاملا مناسبی میتونه براتون باشه به خصوص اگر یه شخصیت درونگرا و اسپیس گیک دارید مطمئنا حسابی با این گیم ارتباط میگیرید D:
--------------------------------------------------------------------------
182002
missed messages هم یه گیم درباره اهمیت دادن به همدیگست، اینکه بعضی وقتا میشه با یه حرف زدن ساده از خیلی از اتفاقات جلوگیری کرد. بازی 4 تا پایان داره که سر جمع توی 1 ساعت میشه تمومش کرد. فری هم هست D:
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or