درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

[TABLE="class: grid, width: 800, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]MGSV نسخه اصلی[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]مقدمه MGSV[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 دسامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 مارچ[/TD]
[/TR]
[/TABLE]







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:
اینکه شخصیت Quiet میتونه همون Chico باشه ؟؟؟

خیالت راحت این قضیه توسط صداپیشه و بازیگر Quiet و همچنین هیدئو کوجیما هم در برنامه ی KP و هم در حاهای دیگه به صورت کامل رد شده.
قضیه اش تقریباً قدیمی فکر کنم باید یه قسمت شایعات و رد اونها رو در پست اول بزارم چون خیلی ها اطلاع از تکذیبش ندارن و هر چند وقت یک بار یکی میاد یکیشون رو با ذوف و شوق میگه :دی
 
یعنی انقدر داستان این شماره تاریک و خشن ـه ؟:|
واو:|
ولی خیلی با عقل جور در میاد دلایلت

والا اینا نظرات و دلایل خودم نیست ... منم جایی خوندم این حرف ها رو ...
منطقی که میتونه باشه ، کلا هر چیزی رو میشه جوری پروروند که طبیعی و منطقی جلوه کنه :دی مهم اینه تناقضات رو پیدا کرد که تو این مورد ذهن من به تناقض خاصی نرسید ! حالا شاید سایر دوستان براحتی با یک برهان خلف رد کنند این نظریه رو :)
ولی بنظرم ایده جالبیه ... میتونه یکی از آپشن های عجیب و سورپرایز کننده کوجیما باشه :دی Quiet خود Chico هست ... بوووووووم :دی

خیالت راحت این قضیه توسط صداپیشه و بازیگر Quiet و همچنین هیدئو کوجیما هم در برنامه ی KP و هم در حاهای دیگه به صورت کامل رد شده.
درود :)
 
يک خبر پيرامون فيدبک هاي فن ها براي ورژن کامپيوتر GZ و TPP


GZ ماه ديگه براي PC "ریلیز" خواهد شد . TPP نیز ابتدا براي کنسول ها و بعد برای PC "ريليز" خواهد شد که البته قبلا هم کوجيما گفت نسخه هاي PC در اولويت نيستند . شعبه ي تازه تاسيس کوجيما پروداکشن در لس آنجلس از طريق Steam پيشنهادات و انتقادات و بازخوردهاي فن ها براي نسخه PC رو گوش مي دهند تا آن ها رو در بازي اعمال کنند . پست يکي از اعضاي کوجيما پروداکشن "Robert Allen" (که ايشون از طريق مديريت يکي از بخش هاي انجمن استيم بازخوردها رو در نظر دارد) :


من ربرت آلن هستم و مدير انجمن کوجيما پروداکشن مي باشم - استديوي لس آنجلس .


در اينجا قصد دارم تا انجمن فن هاي MGS و فعاليت هاي آن ها پيرامون اين دو نسخه را زير نظر داشته باشم و این که شما بدانيد که تيم توسعه دهنده بازي چه ايده و فکر هايي در مورد بازي هاي MGS V : GZ و MGS V : TPP دارند .
همچنين صحبت ها و بازخورد هاي شما در مورد تيم توسعه دهنده را مرتبا دنبال مي کنم و زير نظر دارم . من به خاطر خدمت به جامعه PC فن ها و PC بازها هيجان زده هستم , تا صداي شما را به گوش تيم توسعه دهنده برسانم .
کارهاي زيادي براي انجام دادن وجود دارد (که از خواب خود زده ايم !) اما من تا حد امکان براي برقرار ارتباط با همه ي فن ها (در استيم) حضور دارم .
جدا از اين مبحث , ما در دفتر لس آنجلس کوجيما پروداکشن هالووين هيجان انگيزي داشتيم ! به به !:dحدس بزنيد که شبيه چه کسي لباس پوشیده ام ؟

لینک عکس

جواب : میلر :d

امیدوارم همه شما از کریسمس لذت ببرید ! به بحث و گفت و گو پیرامون بازی ادامه دهید که بعدا کلی حرف با هم خواهیم داشت .
قول می دهم که همیشه سر وقت به سوال ها و بازخوردها و ... برسم .

اگر می خواهید به جمع MGS فن ها در فروم استیم بپیوندید و به بحث و گفت و گو بپردازید , به اینجا مراجعه کنید و ایده ها خود را به اشتراک گذارید .
 
آخرین ویرایش:
کوجیما در هیئت مشاوران مراسم Game Awards حضور خواهد داشت . Geoff Keighley جزئیات و اطلاعات این مراسم بزرک یعنی VGA رو اعلام کرد (The Video Game Awards 2014) که این مراسم از پنجم تا ششم دسامبر در لاس وگاس برگزار خواهد شد . بر خلاف سال های گذشته , Spike TV پوشش زنده این مراسم را ساپورت نخواهد کرد . گذشته از جوایز , در این مراسم عناوین و فرانچایزهای بزرگ دنیا و ویژگی های آن ها برای اولین بار توسط توسعه دهندگان آن ها رونمایی و معرفی خواهند شد که بعضی از فرانچایز های بزرگ که قبلا معرفی شدند اما هنوز ریلیز نشدند نیز نمایش های بزرگ و باشکوهی خواهند داشت . یک نمایش و رونمایی باشکوه همراه با اجرای موسیقی زیبا و شگفتی های دیگر . آقای هیدئو کوجیما در میان هیئت مشاوران حضور خواهند داشت , و در واقع چهره های بزرگ و برجسته و مشهور صنعت بازیسازی حضور دارند .


y2vu28xcm83nd347er10.jpg


در VGA 2011 , کوجیما از Metal Gear Solid : Rising پرده برداری کرد که قبلا در وب سایت کونامی به صورت خاصی در مورد چنین پروژه ای نمایش داده می شد . بعدا کوجیما پروداکشن بازی را به یکی از استدیو های خوش نام صنعت بازی سازی به نام Platinum Games واگزار کرد و بازی با نام Metal Gear Rising: Revengeance ریلیز شد که می توان گفت به عنوان یک Hack N Slash فوق العاده بود و مایه های مخفی کاری نیز داشت . سپس سال بعد در VGA 2012 ما یک تریلر به نام Phantom Pain را مشاهده کردیم (انصافا خیلی زیبا و کمی مبهم بود) که بعدا مشخص شد یک بازی جدید و شماره دار اصلی از سری فرانچایز Metal Gear Solid بود ! آیا کوجیما در مراسم امسال سورپرایز بزرگی برای فن های MGS خواهد داشت ؟ خواهیم دید . به امید نمایش بزرگ و با شکوه از MGS V : The Phantom Pain که تاریخ ریلیز بازی بر روی کنسول ها مشخص شود (یک نمایش با شکوه و بزرگ بر روی PS4 :d) .
مراسم را می توان از طریق PSN و XBL مشاهده کرد .
 
آخرین ویرایش:
بر روی کنسول ها شما قادر به تغییر دکمه های بازی نبودید، اما بر روی ورژن PC Ground Zeroes شما به قادر شخصی سازی دکمه های کیبرد بازی خواهید بود.

 
دسته های XBOX ONE / PS4 براحتی کمتر از 30 ثانیه میتونن روی PC نصب بشن و وقتی وارد بازی میشید دقیقا 100% حس همون دسته کنسول به گیمر القا کنن با همون نمادها + گرافیک بهتر
کنسول گیمرهای عزیز که به موس کیبورد عادت ندارن میتونید 99% بازی های موجود با این روش براحتی روی PC تجربه کنید.
 
تایید شد موس کیبورد در بازی کاملا شخصی سازی میشن هر دگمه خواستین میتونید تعریف کنید

من خودم یکسری از موارد مهم همیشه برای دگمه های کناری موس قرار میدم که بلافاصله بتونم استفاده کنم

واقعا عالیه

درضمن سعی کنید بازی اوریجینال بخرید
 
تایید شد موس کیبورد در بازی کاملا شخصی سازی میشن هر دگمه خواستین میتونید تعریف کنید

من خودم یکسری از موارد مهم همیشه برای دگمه های کناری موس قرار میدم که بلافاصله بتونم استفاده کنم

واقعا عالیه

درضمن سعی کنید بازی اوریجینال بخرید
TPP اره ولی GZ عمرا . پول مفت نیس که واسه یه ۳ ۴ ساعت بازی ۴۰ دلار بدیم .
حالا نمیخواد یه عده بیان فاز روشنفکری بردارن از خیلیا بیشتر اریج خریدم ولی یه بازی با این کانتنت بیشتر از ۱۰ دلار نمیارزه . درست قیمت گزاری کنن ما هم ساپرت میکنیم .
 
TPP اره ولی GZ عمرا . پول مفت نیس که واسه یه ۳ ۴ ساعت بازی ۴۰ دلار بدیم .
حالا نمیخواد یه عده بیان فاز روشنفکری بردارن از خیلیا بیشتر اریج خریدم ولی یه بازی با این کانتنت بیشتر از ۱۰ دلار نمیارزه . درست قیمت گزاری کنن ما هم ساپرت میکنیم .
حالا کسی مجبورت نکرده که بیا حتما اوریج بخر دعوتنامه هم کسی برات نفرستاده

هدف اینکه کونامی ترغیب بشه تا به امید خدا برای همیشه شاهد این سری بروی پلتفروم معظم pc باشیم

شما نخر مشکلی نیست
 
حالا کسی مجبورت نکرده که بیا حتما اوریج بخر دعوتنامه هم کسی برات نفرستاده

هدف اینکه کونامی ترغیب بشه تا به امید خدا برای همیشه شاهد این سری بروی پلتفروم معظم pc باشیم

شما نخر مشکلی نیست
برای خریدن یا نخریدن لازم نیست از شما اجازه بگیرم . دعوتنامه هم نیاز ندارم .
هدف منم از نخریدن اینه که این روند مسخره که هر کانتنت کمی رو به اسمه بازی با قیمت نجومی نکنن تو پاچه گیمر ها . حالا شما میخوای بخری بخر.
 
برای خریدن یا نخریدن لازم نیست از شما اجازه بگیرم . دعوتنامه هم نیاز ندارم .
هدف منم از نخریدن اینه که این روند مسخره که هر کانتنت کمی رو به اسمه بازی با قیمت نجومی نکنن تو پاچه گیمر ها . حالا شما میخوای بخری بخر.
گیمرجماعت هواسش جمه نیازی به توصیه کسی نداره

هرکی صلاح بدونه بازی میخره
 
نمایش نسخه PC بازی MGSV:GZ در غرفه Nvidia

header.jpg


به نظر ما به مدت 2 روز شاهد نمایشی از نسخه PC بازی Metal Gear Solid V ground Zero هستیم. این نمایش در Akihabara در غرفه Nvidia برگذار می شود.

این همایش در ژاپن در اصل برای نمایش NVIDIA SHIELD که به همراه Android 5.0 بروزرسانی شده است ترتیب داده شده است. در این حال علاقه مندان می توانند در غرفه Nvidia نسخه PC بازی "Metal Gear Solid V ground Zero را به مدت 2 روز تجربه کنند.

Vsb5iAp.png

شما می توانید اولین نمایش از نسخه PC این بازی را تجربه کنید همچنین می توانید این بازی را در بالاترین اندازه تصویر یعنی 4K با گرافیک GeForce GTX 980 3-Way SLI تجربه کنید. همچنین می توانید از آخرین ویژگیهای VXGI معماری جدید Maxwell در GPU در غرفه NVIDIA اطلاعات کسب کنید.

01_cs1e1_480x.jpg




منبع:
1
2
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or