درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

[TABLE="class: grid, width: 800, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]MGSV نسخه اصلی[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]مقدمه MGSV[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 دسامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 مارچ[/TD]
[/TR]
[/TABLE]







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:
قرار نیست صحبت کنه و قضیه چیکو هم خیلی وقت که بسته شده.
ایشون می تونن صداهایی مثل تریلر گیم پلی که در آفریقا بود رو ایجاد کنند و منظور از صداگذاری هم همون صداهاست ! حالا شاید در کات سینی دارن شکنجه اش می کنن صدا در میاره و خیلی حالت های دیگه.



همچین حرفی نزده بود در ضمن در Ground Zeroes هم اینطور نبود.
بغدشم بعد از 9 سال و در حالی که چیکو اگر هم حضور داشته باشه 20 ساله شده فکر می کنم صدای یک خانوم براش زیاد مناسب نباشه !
پس اون قضیه صداگزاری چیکو شایعه بوده
خوب همه چی به حالت عادی برگشت :d
 
کوجیما توی این اپیزود KojiSta (اپیزود 26)اعلام کرد که بازی Free Roam هم داره:dیعنی وقتی وسط یه مرحله نیستید میتونید واسه خودتون بچرخید و ماموریت جانبی هم انجام بدید و از زیبایی های فاکس انجین لذت ببرید:d!

Kojima explains the gameplay structure of MGSV: The Phantom Pain | Metal Gear Informer
 
خب Ground Zeroes رو به عنوان اولین متال گیری که بازی کردم شروع کردم بعدم یهو دیدم تموم شد . sad face ) ... ok ) :دی همین یکی دو ساعت کافی بود برای اینکه عاشق بازی , شخصیت های بازی و کوجیما بشم . به محض اینکه اول بازی چیکو هدفون رو گذاشت رو گوشش و آهنگ شروع شد رفتم تو فضا . فهمیدم که یه بازی به لیست بازی های مورد علاقم اضافه شد . چه شخصیت پردازی . اوووف یعنی من 10 نوار از این دختره Paz گوش دادم قشنگ با اینکه قیافش رو هم ندیده بودم فضا برام تداعی شد و ارتباط بر قرار کردم با خودش و شخصیت هایی که در بارشون صحبت میکرد . واقعا داستان و شخصیت پردازی بازی محشره . من ـی که هیچ کودوم از بازی ها رو بازی نکرده بودم با همین بازیه یکی دو ساعته عاشق شخصیت هاش شدم . دیشب رفتم 3 تا فیلم از کل کات سین های MGS -3 و 4 و Peace walker رو گذاشتم برا دانلود . فقط شماره 4ـش 7 ساعت بود :دی ( هم کات سین هم گیم پلی کات سین ها و همه چیز بود ) . اصلا نمیتونم صبر کنم تموم بشه دانلودش و بشینم ببینم این Solid Snake چطوریه یا قضیه بیگ باس و باس تو شماره 3 چیه . اگر دیدید بعد از چند سال یهو آواتارم عوض شد تعجب نکنید ( اصلا آدم جو گیری نیستم که مثل نوب ها هر بازی بازی کنم بگم بهترین بازیه عمرمه :دی ولی این Metal Gear زیادی خوبه ) یکی دو تا از آرت ها و عکس های مشتی از شماره 5 رو هم قراره برم چاپ کنم و قاب کنم تو راه رو خونه و تو اتاق و اینا :دی ( به به )
فقط و فقط یک مشکلی دارم با بازی اینه که گیم پلی مخفی کاری رو نمیتونم لذت ببرم ازش . خسته کننده میشه برام همین GZ رو هم با درگیری و رگبار و تیر و مسلسل تموم کردم :دی اگه مخفی کاریش مثل Manhunt و اینا خونی و وحشیانه بود مثلا کله قطع میکرد خیلی بیشتر خوشم میومد ( حیف :دی ) ولی چاره ایی نیست هیچ جور نمیشه از داستان بازی گذشت . حاجی از همین الان ناراحتم آخه من به آخراش رسیدم به قول معروف ته دیگشم خوردن :دی ( کنایه با این مساله که ممکنه متال گیر 5 آخرین بازی از این سری باشه و تازه من رفتم تو کارش . God damn .... )
 
Last edited by a moderator:
به هیچ عنوان بحث مقایسه ای اینجا نکنید، اون پست هم ویرایش شد که دیگه مشکلی نباشه.
فقط و فقط راجع به MGS صحبت کنید مقایسه ای هست در مورد SC صحبتی نشه.
مرسی
 
زمزمه هایی از بازگشت به CAMP OMEGA در The Phantom Pain هست که مشخص نیست منظور فلش بک ِ یا بازگشت در همون زمانTPP ـه
تریلر DD، داستانی Quiet و پشت صحنه موشن کپچر شخصیت Quiet به صورت 1080P و 60 فریم - لینک صفحه ( فقط با گوگل کروم باز شود )
لینک یوت*یوب

تریلر داستانی:
watch?v=ExUrOf_mcz
تریلر DD:
watch?v=ExUrOf_mczY
پشت صحنه موشن کپچر شخصیت Quiet:
watch?v=00Aa9XmNJ8k
 
زمزمه ها از کجا اومده؟؟؟:-/




یه مصاحبه قدیمی که فکر می کنم پارسال با کوجیما یه مجله ژاپنی انجام داده و در این مورد صحبت شده که اونم چون خوب ترجمه نشده اینجوری برداشت شده که در مورد بازگشت به گراند زیرو صحبت شده در TPP.
 
یه مصاحبه قدیمی که فکر می کنم پارسال با کوجیما یه مجله ژاپنی انجام داده و در این مورد صحبت شده که اونم چون خوب ترجمه نشده اینجوری برداشت شده که در مورد بازگشت به گراند زیرو صحبت شده در TPP.
برای همون مصاحبه کوجیما با Geoff Keighley توی Gamescom ئه که منتظر تریلر آفریقا بودیم که تهش کوجیما برنامه کار و فیلم دیدنشو برا مردم تعریف کرد:d

کلا این مترجمه(Ken Mendoza) خیلی تعطیله:d هم توی کنفرانس سونی هم توی مصاحبه اهم اهوم میکرد:d!

چیزی که کوجیما گفته(البته با استناد به حرف این مترجم جدید):
کسایی که نسخه GZ رو دارن میتونن مرحله های مختلفی از کمپ امگا رو توی TPP تجربه کنن.برناممون فعلا همینه.ولی یه چیزی از یک ویژگی بزرگ در مورد کمپ امگا هست.یه چیزی که تا الان توی صنعت بازی رخ نداده.برای همین نمیتونم وارد جزئیات بشم ولی اگه خودتون اینو تجربه کنید قطعاً سورپرایز خواهید شد.این ویژگی چیزیه که فقط از طریق بازی ها دست یافتنیه.
اگه حرفای این دوست مترجممون درست باشه،باید منتظر چیز خفنی باشیم:dالبته واضحه کوجیما یخورده پیازداغشو زیاد کرده ولی در هر صورت هرچه از استاد رسد نیکوست:d
 
برای همون مصاحبه کوجیما با Geoff Keighley توی Gamescom ئه که منتظر تریلر آفریقا بودیم که تهش کوجیما برنامه کار و فیلم دیدنشو برا مردم تعریف کرد:d

کلا این مترجمه(Ken Mendoza) خیلی تعطیله:d هم توی کنفرانس سونی هم توی مصاحبه اهم اهوم میکرد:d!

چیزی که کوجیما گفته(البته با استناد به حرف این مترجم جدید):

اگه حرفای این دوست مترجممون درست باشه،باید منتظر چیز خفنی باشیم:dالبته واضحه کوجیما یخورده پیازداغشو زیاد کرده ولی در هر صورت هرچه از استاد رسد نیکوست:d

دوستان یه اسپوبل کوچک اما بزرگ در پستم هست :d

احتمال داره در مورد آن لحظه ها از کات سین باشه که در GZ ندیدیم ؟ یا در مورد گیم پلی هست ؟

oy1xa8g7xyutk5lg6g4n.png


0mekhsqqq7el6lrp2m5n.png

مثلا مشخص بشه که چرا ترکش در پیشانی رئیس جا خوش کرده و چرا دست چپ رو از دست داده و اصلا چرا و به چه دلیل به کما رفت ! :d چون آن لحظه که صورت رئیس که با حسرت نگاه می کنه مثل لحظه ای هست که پزشکِ گفت به کما رفت . البته شاید اون کات سین ها حذف شده باشند و دلیل هم همون اتفاق آخر بازی GZ باشه و علت به کما رفتن رو در TPP ببینیم . :d
 
در برنامه Kojima Station کوجیما به سوالات ملت رو توئیترش جواب میده، سوالی که یکی از کاربرها پرسیده این بوده : آیا امکان حضور The End ( پیرمرد اسنایپر به دست در MGS3 ) در Phantom Pain هست ؟ ( من نمی دونم این همه سوال این چیه می پرسه ! :دی ) که جواب مشخص منفی ِ چون این شخصیت بیست سال قبل از اتفاقات فانتوم پین می میره در همون نسخه سوم.

خبر دیگه اینه که Easter Eggs در فانتوم پین خواهد بود ! و بخاطر وسعت زیاد نقشه های این نسخه خیلی خیلی هم خواهیم داشت !

و اما اون قضیه بازگشت به GZ من یه احتمالاتی میدم اونم اینه :
از اونجایی که کوجیما همیشه عادت داره یه موضوغی رو نشون بده و در آخر داستان بگه اینا همش بازی بوده شاید اتفاقات GZ یه بازی بوده و این رو در صحبت های میلر یا اسکال فیس متوجه خواهیم شد و بازگردیم به کمپ امگا در همون سال رخداد GZ اما ایندفعه با بیک باس بازی رو انجام نمیدیم چون یکبار این کار رو کردیم ! شاید با میلر در مادربیس باشیم و اتفاقاتی که در اونجا میافته رو دنبال کنیم و همچنین رئیس رو پشتیبانی کنیم تا یه سری حقایق فاش بشه یا شاید هم با اسکال فیس همراه بشیم و مکالمتش رو هنگام رفتن به مادربیس بشنویم و متوجه بشیم چی به چی بوده یا چیکو و یا پاز .. اینا احتمالاتی که دادم و می تونه جالب باشه، گرچه این فرضیه از ریشه می تونه اشتباه باشه اما خب فرضیه است :دی
 
در برنامه Kojima Station کوجیما به سوالات ملت رو توئیترش جواب میده، سوالی که یکی از کاربرها پرسیده این بوده : آیا امکان حضور The End ( پیرمرد اسنایپر به دست در MGS3 ) در Phantom Pain هست ؟ ( من نمی دونم این همه سوال این چیه می پرسه ! :دی ) که جواب مشخص منفی ِ چون این شخصیت بیست سال قبل از اتفاقات فانتوم پین می میره در همون نسخه سوم.

خبر دیگه اینه که Easter Eggs در فانتوم پین خواهد بود ! و بخاطر وسعت زیاد نقشه های این نسخه خیلی خیلی هم خواهیم داشت !

و اما اون قضیه بازگشت به GZ من یه احتمالاتی میدم اونم اینه :
از اونجایی که کوجیما همیشه عادت داره یه موضوغی رو نشون بده و در آخر داستان بگه اینا همش بازی بوده شاید اتفاقات GZ یه بازی بوده و این رو در صحبت های میلر یا اسکال فیس متوجه خواهیم شد و بازگردیم به کمپ امگا در همون سال رخداد GZ اما ایندفعه با بیک باس بازی رو انجام نمیدیم چون یکبار این کار رو کردیم ! شاید با میلر در مادربیس باشیم و اتفاقاتی که در اونجا میافته رو دنبال کنیم و همچنین رئیس رو پشتیبانی کنیم تا یه سری حقایق فاش بشه یا شاید هم با اسکال فیس همراه بشیم و مکالمتش رو هنگام رفتن به مادربیس بشنویم و متوجه بشیم چی به چی بوده یا چیکو و یا پاز .. اینا احتمالاتی که دادم و می تونه جالب باشه، گرچه این فرضیه از ریشه می تونه اشتباه باشه اما خب فرضیه است :دی
به نظر من این فرضیه 70٪ میتونه درست باشه :-b
 
در برنامه Kojima Station کوجیما به سوالات ملت رو توئیترش جواب میده، سوالی که یکی از کاربرها پرسیده این بوده : آیا امکان حضور The End ( پیرمرد اسنایپر به دست در MGS3 ) در Phantom Pain هست ؟ ( من نمی دونم این همه سوال این چیه می پرسه ! :biggrin1: ) که جواب مشخص منفی ِ چون این شخصیت بیست سال قبل از اتفاقات فانتوم پین می میره در همون نسخه سوم.

فکر میکنم این سوال رو پرسیدند ، چون یکسری حدث و گمان وجود داره که شخصیت Quiet نوه The End هست ( مدت هاست شایعاتش هست ، هر چقدر هم که احمقانه و غیر واقعی باشه باز هم احتماله :دی ) ... هر دو به نحوی قدرت ماوراالطبیعه استتار دارند ... از اونور تک تیر اندازن :biggrin1: پس میشه رابطه خونی براشون در نظر گرفت ... شاید هم وجودش در حد یک فلش بک باشه ، مثلا داره به Quiet خرد سال تیر اندازی یاد میده :دی

حالا این وسط یکسری نظریه های عجیب غریب تر هم هست !!!

چند وقت پیش داشتم همینجور تو ویکی متال گیر چرخ میزدم ، به یه بحثی برخوردم ! اینکه شخصیت Quiet میتونه همون Chico باشه ؟؟؟ اولش برام مسخره بنظر رسید ولی وقتی نظرات و منطق بکار رفته تو بحث شون رو دیدم یکم به شک افتادم ! ولی خب در کل خیلی بعیده درست باشه !

حالا با چه منطقی Quiet میتونه Chico باشه ...
خب اولا که یکسری شباهت های فیزیکی در چهره و رنگ پوست و مو هست ! حالا در نظر داشته باشید با افزایش سن مو ها تیره تر میشه و ... ولی شکل چشم ها ، فرم بینی ، نوع نگاه تا حدی شبیه هست !
حالا چی شده که چیکو پسر تبدیل شده به Quiet زن ... خب دلایلی داره !

بعد از وقایع گرند زیرو ، چیکو خودش رو نمیبخشه .. به چند دلیل ! اول اینکه اسکول فیس برای شکنجه پاز دستور میده بش تجاوز کنند ، و بعد از اون علی رقم میل باطنی چیکو اون رو هم مجبور به تجاوز به پاز میکنند ! این باعث میشه ضربه روحی بزرگی به چیکو وارد بشه !!! برای همین چیکو تصمیمی میگیره ، اون هم اینه که دیگه مرد نباشه و خودش رو عقیم میکنه !!! و برای اینکه هویت جدیدی پیدا کنه سایر تغییرات ( که میدونید چی هست رو :دی ) اعمال میکنه !!!
حالا چرا ساکت هست یا بعبارتی Quiet ... خب دلیل اینه که چیکو از لو دادن اطلاعات مادربیس بشدت احساس گناه میکرده ! برای همین تصمیم میگیره که لال بشه ( زبونش رو ببره ) تا هیچوت دیگه زیر شکنجه اطلاعاتش رو لو نده !!!
بعبارتی ...

Chico is disgusted with himself for being forced to violate paz
Chico is disgusted with himself for selling out his compas
Chico is disgusted with himself for selleng out MSF

پس تصمیم میگیره :

I Will become a woman so i cannot R*a*p*e, I Will become Quiet so i cannot Betray

اینجا مساله سن هم مطرحه ! دقیق نمیدونم Chico در GZ چند ساله هست !!! ولی خب بش میاد 12 ساله باشه ( این حدودا )... 9 سال کمای بیگ باس هم در نظر بگیرید ... پس در PP چیکو حدود 20 سال خواهد داشت !! هم سن و سال Quiet بنظر میرسه !
این رو هم در نظر بگیرید که هنوز خبری از Chico در تریلر های PP نبوده و ندیدیمش ، با اینکه شخصیت بنسبت مهمی هست ! از اونطرف برای چی میلر به Quiet اعتماد نداره ، چجوری میشناستش ؟؟؟ چون میدونه این همون چیکویی هست که خیانتش قبلا زندگی و دارایی شون رو تباه کرده ! نکته دیگه اون قضیه صداگذاری بود که چند وقت پیش مطرح شد صداگذار Chico برای Quiet استفاده خواهد شد ... این هم میتونسته یک Hint از کوجیما در این مورده بوده باشه ...

یک تصویر قرار میدم ! بخش هایی که گفتم رو نسبتا شرح داده ...



این وسط یک تصویر خانوادگی از Chico نیز موجوده ...پیرمرد در تصویر شباهت زیادی با The End داره ... البته از حیث زمانی غیر طبیعی هست چون مدت ها قبل The end مرده ...
پس یک نظریه اینه Quiet نوه The End هست ... یک نظریه هم اینه که Quiet همون Chico هست ... ولی خب جفت شون عجیبن و بیشتر میخوره زاده ذهن درگیر طرفداران باشن :دی
منم چون دیدم جالبه گفتم درج کنم ... شاید هم بکل تکراری بود ، پس شرمنده :)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or