درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

[TABLE="class: grid, width: 800, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]MGSV نسخه اصلی[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]مقدمه MGSV[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 دسامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 مارچ[/TD]
[/TR]
[/TABLE]







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:
استاد یک سری اطلاعات را در مورد حیوان های MGS V : TPP در کوجیما استیشن گفت :d

او به برخی از حیوان هایی که در بعضی از سری بازی های MGS بودند اشاره کرد و سپس آن ها (اشخاصی که در برنامه حضور داشتند) چکیده اطلاعاتی را در مورد حیوان ها در MGS V گفتند (بعضی از آن ها را در تریلر ها دیدیم) .

حیوان ها در بازی به شما و هم به دشمن شما حمله خواهند کرد . کوجیما گفت به تازگی در حین این که بازی را بررسی می کرد , یک حیوان وحشی و درنده به یک سرباز اتحاد جماهیر شوروی حمله کرد و آن سرباز توسط آن حیوان خورده شد .
همچنین پرسیده شد که آیا حیوانات به یکدیگر نیز حمله خواهند کرد , که کوجیما با لبخند و تکان دادن سر خود آن را تایید کرد .
" شما باید از خطر دشمن ها و حیوانات غیره اهلی و وحشی در طبیعت مراقب خود باشید تا خطری شما را تهدید نکند و آسیب نبینید . همچنین شما می توانید از آن ها در پیش بردن مراحل به نفع خود استفاده کنید (مانند DD) . "

کوجیما در ادامه گفت :

" با استفاده از سیستم کپچر , شما می توانید از حیوان ها برای حمله و یورش بردن به سمت دشمن استفاده کنید . "

با توجه به صحبت ایشان این طور به نظر می رسد که برای درگیری و ضرب و شتم با دشمن ها و آسیب رساندن به آن ها , شما می توانید آن ها را در کنار دشمن ها رها کنید .
چرخه روز و شب (سیستم داینامیک تغییر روز و شب و تغییرات آب و هوایی) بر سیستم حیوانات تاثیر گذار است و زمان در روز احتمالا تعیین می کند و به شما نشان می دهد که وارد چه نوع حیات وحشی شده اید و با چه نوع و گونه از حیوانات وحشی رو به رو خواهید شد .


==============================


این ویدئو رو چند وقت پیش در ترد تریلر های جدید گذاشته بودم که البته امید جان لینک یو*تیوب اش رو در این تاپیک گذاشته بودند .
اگر علاقه به دیدن اش رو داشتین دانلود کنید .


zkhct2l1a3yw6z6xumww.png



720p
 
آخرین ویرایش:
Metal Gear Solid V ground Zero 4K NVIDIA



اینطور که مشخص شده بازی بروی پلتفروم PC از API DX11 پشتیبانی خواهد کرد و به احتمال زیاد نسخه PC دارای فاکتور tessellation خواهد بود
HBAO+ and TXAA

73840932807464143854.jpg


منبع
 
استاد یک سری اطلاعات را در مورد حیوان های MGS V : TPP در کوجیما استیشن گفت :d

او به برخی از حیوان هایی که در بعضی از سری بازی های MGS بودند اشاره کرد و سپس آن ها (اشخاصی که در برنامه حضور داشتند) چکیده اطلاعاتی را در مورد حیوان ها در MGS V گفتند (بعضی از آن ها را در تریلر ها دیدیم) .

حیوان ها در بازی به شما و هم به دشمن شما حمله خواهند کرد . کوجیما گفت به تازگی در حین این که بازی را بررسی می کرد , یک حیوان وحشی و درنده به یک سرباز اتحاد جماهیر شوروی حمله کرد و آن سرباز توسط آن حیوان خورده شد .
همچنین پرسیده شد که آیا حیوانات به یکدیگر نیز حمله خواهند کرد , که کوجیما با لبخند و تکان دادن سر خود آن را تایید کرد .
" شما باید از خطر دشمن ها و حیوانات غیره اهلی و وحشی در طبیعت مراقب خود باشید تا خطری شما را تهدید نکند و آسیب نبینید . همچنین شما می توانید از آن ها در پیش بردن مراحل به نفع خود استفاده کنید (مانند DD) . "

کوجیما در ادامه گفت :

" با استفاده از سیستم کپچر , شما می توانید از حیوان ها برای حمله و یورش بردن به سمت دشمن استفاده کنید . "

با توجه به صحبت ایشان این طور به نظر می رسد که برای درگیری و ضرب و شتم با دشمن ها و آسیب رساندن به آن ها , شما می توانید آن ها را در کنار دشمن ها رها کنید .
چرخه روز و شب (سیستم داینامیک تغییر روز و شب و تغییرات آب و هوایی) بر سیستم حیوانات تاثیر گذار است و زمان در روز احتمالا تعیین می کند و به شما نشان می دهد که وارد چه نوع حیات وحشی شده اید و با چه نوع و گونه از حیوانات وحشی رو به رو خواهید شد .
یعنی میشه یه عنوان بزرگ و وسیع شبیه به Snake Eater اونم با طعم و ورژن نسل بعد رو بچشیم ؟! :d
سیستم سلامتی بنظرم باید رابطه مستقیمی با محیط زیست بازی داشته باشه، دقیقا شبیه به نسخه سوم ! کوجیما هم که تو این کار استاده و شکّی نیست، این رو میشه از روی صخره نوردی های بیگ باس، حرکات و نوآوری های دیگری که به این نسخه اضافه شده به وضوح دید !
مثلا شما فکرش را بکنین که زخمی شدین و اسنیک بخواد از مار تغزیه کنه، تخم مرغ بخوره، از گیاهان برای رفع سموم و حفظ سلامتی خودش بکار ببره، سرنگی، چیزی رو هم برای تزریق درجه سلامتی و اینجور چیزا استفاده کنه، اونجاست که فکر میکنید واقعا یک کماندو و تکاور (:d) واقعی اونم توی یک جنگل وسیع و بدون پایان هستید ! البته این خبرایی که جدیدا از بازی میاد، خیلی خوبه، امیدوارم توی PSX هم کوجیما باز هم سورپرایز داشته باشه !
==============
url


فقط خدامیدونه کوجیما چند تا از این صحنه های ماندگار قراره توی فانتوم پین به ما نشان بده..
 


10 سال پیش در چنین روزی بهترین عنوان سری متال گیر سالید از نظر بیشتر هوادارانش وارد بازار شد! Metal Gear Solid 3: Snake Eater و تا به امروز در بیشتر نظر سنجی ها به عنوان بهترین نسخه این فرانچایز بزرگ انتخاب شده. تبریک دوستان! امیدوارم روزی برسه که 10 سال از تاریخ انتشار TPP گذشته باشه و با همین لحنی که در مورد شاهکاری به نام MGS3 صحبت می کنیم، صحبت کنیم! ( طعنه به مشخص نشدن تاریخ انتشار :دی )، MGS3 رو هر بار هم که بازی کنید بیشتر عاشقش خواهید شد، شخصیت های، گرافیکی که در زمان خودش داشت، نردبان! درگیری با رئیس بر روی پل .. خاطراتی که با هر بار مرورش بیشتر لذت می بریم.



خب به عنوان هدیه! یه موزیکی دارم که فکر می کنم موزیک منوی اصلی MGS:TPP باشه و البته این حدس ِ منه، در نمایشگاه TGS همونطور که دیدیم از گیم پلی آفریقا رونمایی شد اما در سالنی که گیم پلی به صورت زنده نمایش داده شد بر روی صفحه تلویزیون تصویری از MGSV و در زیر آن یه نمایشگر وجود داشته که چند دقیقه باقی مانده را تا شروع نمایش به صورت شمارش معکوس نمایش داده میشد و پس زمینه اش شبیه به زمانی ِ که در تریلر ها لوگو و نام بازی نمایش داده میشه. که باز هم من فکر می کنم فضای منوی اصلی بازی چیزی به شبیه به همان پس زمینه لوگو ( آبی و به همراه گرد و غبار معلق ) و همچنین نورپردازی که در پس زمینه این شمارش معکوس به زیبایی کم و زیاد می شوند هستند !

این موزیکی که پخش میشه کاملاً مشخص یه موزیکی که برای MGS ساخته شده و مشخصی کار هری خودمون ِ! لینکی که در زیر گذاشتم اولش با همین موزیکی که گفتم و شمارش معکوس شروع میشه و می تونید ببینید و بشنوید و لذت ببرید!

لینک یو*تیوب ویدیو:
watch?v=Wxg4Qi7rGEQ

 

10 سال پیش در چنین روزی بهترین عنوان سری متال گیر سالید از نظر بیشتر هوادارانش وارد بازار شد! Metal Gear Solid 3: Snake Eater و تا به امروز در بیشتر نظر سنجی ها به عنوان بهترین نسخه این فرانچایز بزرگ انتخاب شده. تبریک دوستان! امیدوارم روزی برسه که 10 سال از تاریخ انتشار TPP گذشته باشه و با همین لحنی که در مورد شاهکاری به نام MGS3 صحبت می کنیم، صحبت کنیم! ( طعنه به مشخص نشدن تاریخ انتشار :دی )، MGS3 رو هر بار هم که بازی کنید بیشتر عاشقش خواهید شد، شخصیت های، گرافیکی که در زمان خودش داشت، نردبان! درگیری با رئیس بر روی پل .. خاطراتی که با هر بار مرورش بیشتر لذت می بریم.

watch?v=Wxg4Qi7rGEQ
اونایی که میگن MGS 3 بهترین عنوان این سری هست همون کسایی هستن که بخاطر رونالدو و مسی طرفدار رئال بارسا شدن:whistling:تعدادشونم خیلی زیاده" توی بیشتر نظر سنجی ها نظرشون به کرسی میشینه:wallbash:
البته منظور شما نیستی:-s هر چند نظر همه اونا هم محترمه:d
 
اونایی که میگن MGS 3 بهترین عنوان این سری هست همون کسایی هستن که بخاطر رونالدو و مسی طرفدار رئال بارسا شدن:whistling:تعدادشونم خیلی زیاده" توی بیشتر نظر سنجی ها نظرشون به کرسی میشینه:wallbash:
البته منظور شما نیستی:-s هر چند نظر همه اونا هم محترمه:d


مسلما Bigboss بهترین و اصلی و محبوب ترین شخصیت این سری هستش شکی هم توش بهتر بگم منم به خاطره bigboss فن MGS شدم :d
 
مسلما Bigboss بهترین و اصلی و محبوب ترین شخصیت این سری هستش شکی هم توش بهتر بگم منم به خاطره bigboss فن MGS شدم :d
100% با شما موافقم ولی:

59412hcmrwnwebpc0t3h.jpg


توصیه میکنم این Start رو بزنی و ادامه ماجرا...:bighug::whistling:
 
آخرین ویرایش:
یکی میتونه یه مقاله کامل از داستان این بازی بهم بده؟
من کلا هنگ کردم.یکمی تخیلی پیچیدست داستانش....:|
منظورم کل سریش هست!انگلیسی هم باشه فرقی نداره!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or