بحث و تبادل نظر در مورد سری Silent Hill (خلاصه داستان در پست اول)

علاقه دارید کدام نسخه از سری بازی سایلنت هیل ریمیک بشود؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    42

Silent Dream

In madness you dwell
کاربر سایت
shf_banner.png

پس از گذشت ده سال از انتشار آخرین نسخه سایلنت هیل بالاخره کونامی در اکتبر سال 2022 نسخه جدیدی از این سری را با نام Silent Hill ƒ معرفی کرد. داستان بازی کاملا جدید خواهد بود و در سال 1960 و در ژاپن رخ میدهد و دنیایی زیبا ولی در عین حال وحشتناک را به تصویر میکشد. این بازی توسط NeoBards Entertainment در حال ساخت است و هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نیست..
  1. نوشته شده توسط Ryūkishi07، مشهور برای رمان‌های تصویری ژاپنی که به معماهای قتل، وحشت روانی و فراطبیعی می‌پردازند.
  2. طراحی موجودات و شخصیت‌ها توسط kera
توسعه‌دهنده: NeoBards Entertainment
ناشر: Konami Digital Entertainment
کارگردان: Al Yang
تهیه‌کننده: Motoi Okamoto
نویسنده: Ryukishi07
طراح: kera
تاریخ انتشار: TBA (مشخص نیست)
پلتفرم‌ها: TBA (مشخص نیست)

wire.png

نویسنده ای به نام Harry Mason و همسرش در حین عبور از یک جاده، نوزادی را یافته و نام او را شریل می‌گذارند. چهار سال بعد همسر هری فوت می‌کند. سه سال پس از فوت همسرش، هری بنا به دلایلی تصمیم می‌گیرد با شریل به شهری که وی را در نزدیکی آن یافته بودند سفر کند. شب هنگام، در جاده‌ی کنار شهر، پلیسی موتورسوار از کنار آنها عبور کرده و توجه هری را جلب می کند. اندکی جلوتر، هری متوجه موتور پلیسی میشود که بدون سرنشین در کنار جاده افتاده در همین حین، در روبروی خود دختری را وسط جاده می‌بیند. برای اجتناب از تصادف با او، دیوانه‌وار فرمان را می چرخاند. اما ماشین منحرف شده و به دره‌ی کناری سقوط می‌کند. هری پس از به هوش آمدن، متوجه غیبت شریل می‌شود. در حین جستجو، شبح شریل را می‌بیند و به دنبال او می‌دود. در انتهای معبری تنگ، ناگهان همه‌چیز در تاریکی فرو می‌رود و چهره آنجا تغییر می‌کند. هری مصمم ادامه ‌می‌دهد اما در اثر حمله‌ی چند موجود هیولا مانند به حالت مرگ روی زمین می‌افتد.
وقتی هری بعد از آن حادثه در کافه ای بیدار می‌شود، با همان پلیس روبرو می‌شود. آنها با هم از اتفاقات عجیب شهر و حالت غیرعادی آن سخن می‌گویند. پلیس Cybil Bennet‌ نام دارد و به هری در یافتن شریل کمک می‌کند. حالت عادی شهر اینگونه است: خالی از سکنه، فرو رفته در مه، محصور شده توسط دره‌های عمیق و پر از هیولا. اما در حالت غیر عادی به تمامی این موارد تاریکی مطلق تکه گوشت های آویزان از در و دیوار سکوتی مرگبارتر هم اضافه میشود . هری در جستجوی شریل به مکان‌های زیادی از شهر مراجعه می‌کند: مدرسه، کلیسا، بیمارستان، فاضلاب، پارک تفریحی و در بعضی از آنها با شخصیت‌هایی آشنا می‌شود. با پیرزن عجیبی به نام Dahlia Gillespie در کلیسا، دکتر Michael Kaufmann و پرستاری به نام Lisa Garland در بیمارستان. همچنین مرتب شبح دختری را می‌بیند که باعث تصادف او شده بود به نام Alessa. دالیا اطلاعات زیادی درباره‌ی هری و شهر دارد دکتر کافمن و لیزا هم هر کدام مطالب جدیدی به اطلاعات هری اضافه میکنند. در طول بازی اطلاعات زیادی از شهر به دست می‌آوریم خواه از لابلای روزنامه‌های باطله و کتاب‌ها و خواه از این شخصیت‌ها. شهر مکانی نفرین شده بوده و در سال‌های جنگ‌های داخلی، اعدام‌های زیادی در زندان آن صورت گرفته است. شهر قدمت زیادی دارد و قرن‌ها قبل، بومیان ساکن آنجا بودند. از همان زمان، آیینی شیطانی در شهر رواج داشته است. در سده‌های اخیر، پس از سکونت مهاجران در شهر، تلفیقی از آیین باستانی شهر با آیین‌های مهاجران پدید می‌آید که با نام The Order شناخته می‌شود. پیروان و سردمداران این فرقه اعتقادات عجیب و خطرناکی‌ دارند. این فرقه به سه شاخه‌ی اصلی تقسیم می‌شود که یکی از آنها «مادر مقدس» می‌باشد. در راس این شاخه دالیا قرار دارد که آلسا دختر وی است. این فرقه به خدایی اعتقاد دارد که باید در روی زمین متولد شده سپس بهشت موعود فرقه را بنا کند. بر اساس مدارک به دست آمده، این خدا یک بار متولد شده و مرده است و حال باید برای بار دوم متولد یا فراخوانده شود. دالیا متوجه می‌شود که مشخصات دختر وی، آلسا، با مشخصات مادر خدا که در متون قدیمی پیش‌بینی شده هم‌خوانی دارد پس او را تربیت می‌کند تا مراسم تولد را انجام دهد. در این مراسم، باید مادر خدا سوزانده شود. مراسم در سن 7 سالگی آلسا انجام می‌شود و بدن کباب شده‌ی وی را به بیمارستان انتقال می‌دهند. اما او ناقص است. آلسا در نهایت درد و رنج، قسمتی از روح خودش را به صورت یک نوزاد از شهر بیرون می‌فرستد و با استفاده از قدرت ذهن خود، شهر را به جهنمی بی‌بدیل تبدیل می‌کند. دالیا برای اتمام نقشه خود، توسط خود آلسا، شریل را فرا می‌خواند تا روح مادر خدا تکمیل شود. در این بین دکتر کافمن مسئول امور پزشکی آلساست.
آلسا در برابر دالیا مقاومت می‌کند اما دالیا با فریب هری، خود را به آلسا می‌رساند و مراسم را مجدداً انجام می‌دهد اما در همین حین هری سر می‌رسد. روح شریل به آلسا می‌پیوندد تا مادر خدا کامل گردد. دکتر کافمن به قصد نابودی این روح، دارویی را به سمت وی پرتاب می‌کند اما اینکار باعث می‌شود خدا (در شماره‌ی اول این خدا با نام «سامایل» معرفی می گردد) متولد شود. در اولین اقدام، سامایل، دالیا را آتش می‌زند. اما هری با سامایل می‌جنگد و او را شکست می‌دهد. پس از نابودی سامایل، مادر خدا ظاهر می‌شود و نوزادی را به هری می‌دهد سپس، راه فرار از آن مهلکه را به او نشان می‌دهد.
هری نوزاد را از شهر دور کرده و در جایی به طور ناشناس او را بزرگ می‌کند. نام این نوزاد را Heather می‌گذارد. هدر کودکی عادی نبود و گاها ، رفتارهای عجیبی از خود بروز می‌داد.
17 سال پس از این ماجرا، دختر نفر دوم فرقه، یعنی «Claudia Wolf» تصمیم می‌گیرد آن نوزاد را پیدا کند تا مراسم دوباره به جریان بیفتد. با کمک کشیش دیگری به نام «Vincent»، کاراگاهی به نام «Douglas Cartland» را استخدام می‌کند تا این کودک را پیدا کند. داگلاس هدر را پیدا می‌کند اما از نیت اصلی کارفرمایان خود اطلاع ندارد. روزی که هدر به مرکز خرید شهر رفته‌بود،‌ داگلاس را در مقابل خود می‌بیند. هدر بی خبر از همه‌جا به خیال اینکه داگلاس یک مزاحم است، می‌گریزد ولی داگلاس قبلاً محل او را به کلودیا و وینسنت اطلاع داده‌است. هدر به سمت خانه و نزد هری حرکت می‌کند اما اطراف او پر از هیولاهایی هولناک شده است. در اینجا برای اولین بار، کلودیا را ملاقات می‌کند. کلودیا درتلاش است تا هدر چیزی را به یاد بیاورد. هدر پس از گذشتن از مرکز خرید و ایستگاه مترو، درساختمانی نیمه‌کاره در نزدیکی محل سکونت خود با وینسنت روبرو می‌شود.
هدر به آپارتمان خود می‌رسد اما درآنجا پدرش، هری را غرق در خون و بی‌جان می‌یابد. او کلودیا را در پشت‌بام می‌بیند و او را مسئول قتل پدرش می داند. هدر قصد انتقام دارد اما کلودیا به سایلنت هیل می‌رود. هدر به همراه داگلاس (که کمابیش به واقعیت پی برده است) به سمت سایلنت هیل حرکت می‌کند.
هدر تقریباً گذشته‌ی خود را به یاد آورده است؛ او همان روح واحد آلسا و شریل است که توسط مادر خدا به هری سپرده شد. پس از حلول روح آلسا و شریل، جنین خدا هم وارد بدن او شده است اما تحت تاثیر فراموشی هدر، عقیم مانده و برای بارور شدن، نیاز دارد تا آتش خشم و نفرت در درون هدر شعله‌ور شود. کلودیا در تمام طول داستان سعی بر این دارد تا همین میراث آلسا را بیدار کند و برای همین منظور، هری را می‌کشد تا او را از سر راه بردارد. در این میان، وینسنت که منافع خود را با تولد خدا در خطر می‌بیند، سعی می‌کند توسط هدر، کلودیا و عقایدش را نابود کند.
پس از رسیدن به شهر، هدر به بیمارستان می‌رود. او با راهنمایی‌های علنی یا مخفیانه‌ی وینسنت،‌ پدر کلودیا یعنی «لئونارد» را که در بیمارستان زندانی شده می‌کشد تا متاترون را به دست آورد. متاترون، نماد خیر و روشنی و در مقابل سامایل است و وینسنت تصور میکند متاترون میتواند در مبارزه با کلادیا به هدر کمک کند. در ادامه،‌هدر به کلیسای فرقه می‌رسد. کلودیا، وینسنت را ، که به زعم او خیانت کرده‌است، می‌کشد. هری مقداری از داروی دکتر کافمن را به شکل یه قرص به هدر داده بود. هدر آن قرص را می‌بلعد و در نتیجه، جنین خدا را بالا می‌آورد. کلودیا جنین را می‌بلعد و آنرا به شکل ناقص بارور می‌کند. در نهایت کلودیا به دست خدای متولد شده نابود می‌شود و هدر هم وی را می‌کشد. تا بار دیگر تفکرات منحرف فرقه برای به وجود آوردن خدا عقیم بماند.

آنچه که شما در بالا مطالعه کردید تنها بخشی از شهر و اتفاقات رخ داده در آن است در شماره های دوم و چهارم و پنجم از بازی بخشی دیگر از توانایی های شهر حضور پر رنگی دارد و آن هم قضاوت و مجازات است ، شهر به خاطر اتفاقاتی که به خود دیده است دارای قدرتهایی خاص است یکی از این قدرتها فراخواندن افراد است در شماره های دوم و پنجم ما شاهد حضور افرادی در شهر هستیم که به نوعی گناهکارند و شهر برای قضاوت در مورد آن ها ، دعوتشان کرده است .
جیمز ساندرلند مردی که زن مریضش را کشته است و همینطور الکس شفرد که باعث مرگ برادر کوچکتر خود شده است با پا گذاشتن به شهر اماده پاسخگویی به اشتباهاتی میشوند که سعی در فراموش کردن آن ها داشته اند ، صد البته که نوع بازجویی و قضاوت در این شهر مرموز نیز متفاوت است به جای حضور قاضی و هیئت منصفه و دادگاه ، تمام اتفاقات پیرامون شخصیت ها به نوعی اشتباه شخصیت را گوشزد میکنند از موجوداتی که با آنها مبارزه می‌کنید گرفته تا افراد سرگردان دیگری در شهر که خود گناهکارند .گو اینکه این خاصیت شهر در تمامی شماره ها وجود دارد ولی در شماره های مذکور از فرع به اصل بدل شده و محوریت بازی بر عمل انجام گرفته توسط شخصیت اصلی قرار دارد و بحث فرقه ، آلسا و غیره کمتر پرداخته شده است .
در این میان شماره ی چهارم بازی اما فضائی اختصاصی داشت در این شماره یکی از دست پرورده های یتیم خانه ی تحت رهبری فرقه به نام والتر سالیوان که پیرو حزب مادر مقدس است قصد متولد کردن خدا توسط مراسمی به نام قربانی کردن 21 نفر را دارد ، والتر که در کودکی توسط خانواده ی خود رها شده است تصور میکرد اتاقی که در آن بدنیا آمده است مادر او و در حقیقت خداست والتر که تصور میکند مادرش به خواب رفته است سعی دارد از طریق مراسم ذکر شده او را بیدار کند ، هر کدام از افرادی که برای قربانی شدن انتخاب شده اند باید دارای مشخصه ای باشد آخرین نفر این لیست که هدایت آن را بازیباز بر عهده دارد و دریافت کننده ی دانش و تکمیل کننده ی مراسم است ، هنری تونزند نام دارد که حال در همان اتاق تولد والتر زندگی میکند و در طول بازی با پی بردن به ماجرا و کمک های جوزف شرایبر که قبل از هنری در آن اتاق زندگی میکرده است قصد دارد جلوی تکمیل این مراسم را بگیرد . در انتها هنری تونزند با مبارزه با موجودی که والتر به وجود می آورد رویای به وجود آوردن خدا را بار دیگر خراب میکند .
علاوه بر شماره های ذکر شده دو بازی Silent Hill: Origins و Silent Hill: Shattered Memories نیز از سری معرفی شده اند که در اولی به زمان سوزانده شدن آلسا توسط دالیا و چگونگی زنده ماندن آلسا پرداخته شده و در دیگری اتفاقات شماره ی اول بعد از سال ها توسط هری بازسازی میشوند، گر چه با پایان کار تیم سازنده ی اصلی بازی که کار ساخت 4 شماره ی اول بازی را بر عهده داشتند این شماره ها به خوبی پرداخته نشده و دارای نواقصی در حیطه‌ی داستانی هستند اما همچنان سری سایلنت هیل دارای یکی از بهترین داستان ها در طول تاریخ بازیهای رایانه ای است.
لازم به ذکر است بر اساس این بازی تاکنون دو فیلم سینمایی نیز ساخته شده که شماره دوم (تا زمان نگارش این مقاله) هنوز اکران نگردیده است. با توجه به نظر مخاطبان، فیلم اول یکی از برترین و موفق‌ترین فیلم های ساخته شده بر اساس یک بازی ویدیویی می‌باشد.
همچنین شرکت کونامی در سال 2006 و به مناسبت اکران فیلم، مجموعه‌ای ویدیویی را بر روی رسانه‌ی UMD برای PSP عرضه نمود که با نام The Silent Hill Experience شناخته شده و شامل دو کمیک The Hunger و Dying Inside ، ترایلر شماره‌های 1 تا 4 بازی و فیلم، مصاحبه با آهنگ‌ساز افسانه‌ای سری به همراه کارگردان فیلم و برخی موسیقی‌های بازی می‌باشد.

دریافت خلاصه به صورت فایل pdf :دانلود
تهیه و تنظیم خلاصه : (msbazicenter)
مقالات تحلیلی بازی نوشته شده توسط ( Bone Crusher ) :
بازی‌سنتر | مقالات | تاریخچه و داستان بازی ها | تاریخچه و بررسی دقیق سری سایلنت هیل ( بخش اول )
بازی‌سنتر | مقالات | تاریخچه و داستان بازی ها | تاریخچه و بررسی دقیق سری سایلنت هیل ( بخش دوم )
بازی‌سنتر | مقالات | تاریخچه و داستان بازی ها | تاریخچه و بررسی دقیق سری سایلنت هیل ( بخش سوم )
بازی‌سنتر | مقالات | تاریخچه و داستان بازی ها | تاریخچه و بررسی دقیق سری سایلنت هیل ( بخش چهارم )

تاپیک تحلیل بازی نوشته شده توسط ( nemesis ) ( کامل نشده ):
The Lost Memories ---پایه و اساس بازی بزرگ "Silent Hill" -- تحلیلی بزرگ برای این بازی

مقالات مختلف در مورد سری سایلنت هیل:
Silent Hill: Homecoming Plot
Silent Hill: Origins Plot
Silent Hill Shattered Memories Plot
داستان (Silent Hill: Orphan)
شباهت بین Homecoming و Silent Hill 2
تاریخ وقایع Silent Hill و Shepherd's Glen
دانلود Silent Hill 2 - The movie
ترجمه یادداشت های سایلنت هیل 2
ترجمه فارسی دیالوگ های بازی Silent Hill 2: Born from a Wish
سایلنت هیل 4: پرونده قربانیان
ساکنین South Ashfield Heights apartments- قسمت اول - قسمت دوم
یادداشتی کوتاه بر SILENT HILL: HOMECOMING
داستان نسخه اول فیلم سایلنت هیل
Silent Hill: Original Memories
Silent Hill HD Collection Achievements Guide
Little Baroness
جودی میسون
طرح اولیه موتور سایلنت هیل پست 1
طرح اولیه موتور سایلنت هیل پست 2
طرح اولیه موتور
سایلنت هیل پست 3
طرح اولیه موتور سایلنت هیل پست 4
خاطرات الکس شپرد
داستان کامل و تحلیل سایلنت هیل 1 به صورت ویدیویی

163949 163950

داستان سایلت هیل 1 را به صورت ویدیویی در یوتوب مشاهده کنید​

داستان کامل و تحلیل سایلنت هیل 2 به صورت ویدیویی

163952 172258

داستان سایلت هیل 2 را به صورت ویدیویی در یوتوب مشاهده کنید​
 

Attachments

  • sh1.png
    sh1.png
    56.3 KB · مشاهده: 3,611
  • silenthill1.jpg
    silenthill1.jpg
    55.1 KB · مشاهده: 166
آخرین ویرایش:
سلام
همینجوری دلی می‌خوام یه پست به عنوان پایان‌های سایلنت هیل بذارم اینجا
Bad
براي اين پايان در واقع نياز به هيچ كار اضافه‌اي ‌نيست. فقط كافيه كارهاي زير رو انجام نديد
+Bad
براي اين پايان بايد سيبل رو نجات بديد. وقتي وارد بيمارستان شديد تو همون طبقه اول فكر كنم از تو اتاق دكتر مايع قرمز رنگي رو كه پشت ميز ريخته داخل يه بطري بريزيد. بطري رو هم بايد از آشپزخونه برداريد.
بعد هنگامي كه در پارك تفريحي با سيبل روبرو مي‌شيد بهش نزديك بشين و اون بطري رو استفاده كنيد.باقيش رو هم خودتون ببينيد.
Good
براي ديدن اين پايان وقتي از فاضلاب ميايد بيرون، قبل از حركت به سمت فانوس دريايي، باید Annie's Bar و Indian Runner رو بگردید. كامل نمي‌گم كه مزه‌ش نپره
+Good
اين پايان هم مثل پايان قبلي است فقط بايد سيبل رو نجادت بديد.
ufo
وقتي يك بار بازي رو با پايان Good يا +Good تموم كنيد، در بازي جديد بعد از خروج از كافه بريد به سمت شمال و وارد
مغازه (اسمش يادم نيست) بشين در اونجا يه سنگ جواهر شكل پيدا مي‌كنيد. براي پايان جايزه بايد اين سنك رو تو قسمت‌هاي زير Use كنيد
1- پشت بام مدرسه ديگر Alternate School
2- محوطه باز جلوي بيمارستان درست قبل از مبارزه با غول حشره شكل يا همان Moth‌
3- حياط متل
4- داخل قايق بعد از ملاقات سيبل و داهليا قبل از رفتن به فانوس دريايي
5- بالاي برج فانوس دريايي
** ضمناً بعد از گرفتن يه پايان خوب يه آيتم باحال باز مي‌شه و اون هم KATANA است. شمشير سامورايي كه بايد پس از داخل شدن به خانه‌اي كه كليدش رو از لونه سگ پيدا مي‌كنيد دنبالش بگرديد
6 پایان شامل 4 پایان اصلی و 2 پایان Bonus
1- In water
به دفعات و به طور مرتب چاقوی آنجلا رو بررسی کن.
سعی کن سطح سلامتت در بیشتر مواقع کم باشه.
پیام Neely's Bar رو تو بار دوم بخون.
دفترچه خاطرات روی پشت بام بیمارستان رو بخون.
آخر بازی تو کتابخانه به گفتگوی هدفون گوش کن.
در راهروی انتهای بازی به گفتگوی جیمز و مری به طور کامل گوش کن.
2- Leave
سعی کن سطح سلامتت همیشه بالا باشه.
خیلی نزدیک ماریا نباش.
نامه و تصویر مری رو مرتب و به دفعات بررسی کن.
به گفتگوی راهروی آخر بازی گوش کن
3- Maria
بعد از مرگ دوباره ماریا تو Labyrinth وقتی اومدی بیرون سعی کن دوباره برگردی داخل.
سعی کن همیشه نزدیک ماریا باشی.
بعد از استراحت ماریا توی اتاق S3 تو بیمارستان، چندین بار به اتاق برگرد و با ماریا صحبت کن.
به هیچ وجه عکس و نامه مری رو بررسی نکن.
سعی کن کمترین آسیب به ماریا نرسه و خودت هم باهاش برخورد نکنی حتی موقع دویدن.
چاقوی آنجلا رو بررسی نکن.
4- Rebirth
برای گرفتم این پایان به 4 آیتم احتیاج داری. ضمن اینکه باید حداقل یک بار بازی رو تموم کرده باشی.
اول- White Chrism : آپارتمان نهر آبی- اتاق 105
دوم- کتاب Lost Memories : محل روزنامه توی پمپ بنزین
سوم- Obsidian Goblet : انجمن تاریخی شهر توی اتاق دوم توی ویترین شکسته
چهارم- کتاب Crimson Ceremony : قفسه پشت محل هدفون تو همون اتاق مطالعه آخر بازی تو هتل.
5- Dog
برای این پایان لازمه که ابتدا باید یا 3 پایان Leave، In Water و Maria رو باهم و یا یک بار Rebirth رو به تنهایی گرفته باشی. در این صورت وقتی برای بار اول بعد از ملاقات ماریا از پارک RoseWater‌اومدی بیرون، اونطرف خیابون تو یه محوطه گاراژ مانند، یه خانه سگ می‌بینی. بررسی که کنی یه کلید به دست میاری. بعد ادامه میدی. بعد از اینکه تو هتل نوار ویدیو رو دیدی و از اتاق اومدی بیرون،‌تو همون طبقه کلید رو روی در اتاق Observation امتحان کن.
6- UFO
این پایان مال خوره‌ترین‌های سایلنت هیل هستش.ابتدا باید تمام پایان‌ها رو بگیری. بعد زیربازی Born from a wish رو تمام کنی. و بعد، وقتی دوباره بازی اصلی رو شروع کنی، توی همون سرویس بهداشتی اول بازی Blue Gem رو پیدا می‌کنی که باید 3 جا اون رو استفاده کنی.
اول- توی بیمارستان بعد از مبارزه با Flesh Lips یا هیولاهای آویزان. توی Garden وقتی از روی برانکارد بلند شدی.
دوم- بعد از مبارزه با ادی، روی اسکله وقتی رسیدی جلوی قایق.
سوم- توی اتاق 312 تو هتل نزدیک پنجره کنار تلویزیون قبل از دیدن نوار ویدیو
3 پایان شامل 2 پایان اصلی و 1 پایان Bonus
1- Normal
برای گرفتن این پایان تقریباً لازم نیست کار خاصی انجام بدی. فقط؛
زیاد با دشمنان درگیر نشو و سعی کن زیر 100 دشمن رو نابود کنی. ضمن اینکه بیشتر از سلاح‌های سرد مثل KATANA استفاده کن مخصوصاً تو مبارزه‌ی آخر.
سعی کن زیاد آسیب نبینی.
بعد از گفتگو با داگلاس تو پارک، برنگرد و دوباره با اون گفتگو نکن.
توی اتاق اعتراف، زنی رو که به احتمال زیاد کلودیا هستش رو نبخش.
2- Possessed
توی این پایان روایات مختلفی شنیدم و خوندم. اما خودم با این روش موفق شدم؛
بالای 200 دشمن رو نابود کن. حداقل باید 4000 امتیاز داشته باشی. ولی برای اطمینان هر دشمنی رو که دیدی نابود کن.
توی اتاق اعتراف، زنی رو که به احتمال زیاد کلودیا هستش رو ببخش.
بعد از گفتگو با داگلاس تو پارک، برگرد و دوباره با اون گفتگو کن.
سعی کن بازی رو روی حالت Hard تموم کنی.
3- Revenge یا همون UFO
برای این پایان باید حداقل یک بار بازی رو تموم کرده و Heather Beam رو گرفته باشی پس بهتره بعد از Possessed بیای سراغ این یکی.
باید در کل، 333 دشمن رو نابود کنی تا رمز فعالسازی Heather Beam رو بگیری.
باید حداقل 30 دشمن رو با Heather Beam/Se*xy Beam نابود کنی.
نکته: برای استفاده از Se*xy Beam باید Heather Beam‌ رو فعال کنی بعد هر نوع سلاحی رو غیر فعال.
دارای 4 پایان که همه‌شون به نوعی اصلی هستند و Bonus نداره. (البته به نظر من همه پایان‌هایی که آیلین توش زنده می‌مونه Bonus هستند) و برای اولین بار از UFO خبری نیست.
1- Escape
حداقل 80% از دشمنان داخل آپارتمان هنری رو نابود کن. برای اطمینان هر موجودی دیدی خلاصش کن.
آیلین رو نجات بده.
نکته: هر چقدر می‌تونی اجازه نده آیلین در طی بازی صدمه ببینه. چون اشتیاقش برای رفتن تو حوض خون در آخر بازی بیشتر میشه و وقت کمتری داری نجاتش بدی.
2- Mother
آیلین رو نجات بده.
تا میتونی کمتر دشمنان داخل آپارتمان هنری رو نابود کن. باید زیر 80% باشه.
3- Eileen's Death
حداقل 80% از دشمنان داخل آپارتمان هنری رو نابود کن. برای اطمینان هر موجودی دیدی خلاصش کن.
اجازه بده شر آیلین از سرت کم بشه و بره تو حوض.
4- 21Sacraments
تا میتونی کمتر دشمنان داخل آپارتمان هنری رو نابود کن. باید زیر 80% باشه.
اجازه بده شر آیلین از سرت کم بشه و بره تو حوض.
5 پایان شامل 4 پایان اصلی و 1 پایان Bonus. در کل، پایان‌های این بازی مربوط به کشتن یا عدم کشتن مادر، بخشش یا عدم بخشش پدر و نجات یا عدم نجات ویلر هستند.
1- Good
مادر الکس رو بکش.
پدر الکس رو ببخش.
ویلر رو نجات بده.
2- Drowning
مادر الکس رو بکش.
پدر الکس رو نبخش.
ویلر رو نجات نده.
3- Bogeyman
مادر الکس رو نکش.
پدر الکس رو ببخش.
ویلر رو نجات نده.
4- Hospital
مادر الکس رو نکش.
پدر الکس رو ببخش.
ویلر رو نجات بده.
5- UFO
مادر الکس رو نکش.
پدر الکس رو نبخش.
ویلر رو نجات بده.
 
سلام

اینجا تقریباً همه چندده بار شماره‌های کلاسیک سری رو بازی کردیم. به نظرم نیاز نیست از اسپویلر استفاده کنید.
خیلی راحت نظرتون رو بنویسید. :)
در مورد داستان و پایان‌هاش خیلی مطلب زیاده. در ادامه توضیحات داداش محمد عزیز، این پست قدیمی رو هم بخونید.
‏#150
قطعاً ارزش یه بار خوندن رو داره. تا برسیم به باقی مطالب
پ.ن: پست اول تاپیک رو هم حتماً ببینید.

سلام
همینجوری دلی می‌خوام یه پست به عنوان پایان‌های سایلنت هیل بذارم اینجا
Bad
براي اين پايان در واقع نياز به هيچ كار اضافه‌اي ‌نيست. فقط كافيه كارهاي زير رو انجام نديد
+Bad
براي اين پايان بايد سيبل رو نجات بديد. وقتي وارد بيمارستان شديد تو همون طبقه اول فكر كنم از تو اتاق دكتر مايع قرمز رنگي رو كه پشت ميز ريخته داخل يه بطري بريزيد. بطري رو هم بايد از آشپزخونه برداريد.
بعد هنگامي كه در پارك تفريحي با سيبل روبرو مي‌شيد بهش نزديك بشين و اون بطري رو استفاده كنيد.باقيش رو هم خودتون ببينيد.
Good
براي ديدن اين پايان وقتي از فاضلاب ميايد بيرون، قبل از حركت به سمت فانوس دريايي، باید Annie's Bar و Indian Runner رو بگردید. كامل نمي‌گم كه مزه‌ش نپره
+Good
اين پايان هم مثل پايان قبلي است فقط بايد سيبل رو نجادت بديد.
ufo
وقتي يك بار بازي رو با پايان Good يا +Good تموم كنيد، در بازي جديد بعد از خروج از كافه بريد به سمت شمال و وارد
مغازه (اسمش يادم نيست) بشين در اونجا يه سنگ جواهر شكل پيدا مي‌كنيد. براي پايان جايزه بايد اين سنك رو تو قسمت‌هاي زير Use كنيد
1- پشت بام مدرسه ديگر Alternate School
2- محوطه باز جلوي بيمارستان درست قبل از مبارزه با غول حشره شكل يا همان Moth‌
3- حياط متل
4- داخل قايق بعد از ملاقات سيبل و داهليا قبل از رفتن به فانوس دريايي
5- بالاي برج فانوس دريايي
** ضمناً بعد از گرفتن يه پايان خوب يه آيتم باحال باز مي‌شه و اون هم KATANA است. شمشير سامورايي كه بايد پس از داخل شدن به خانه‌اي كه كليدش رو از لونه سگ پيدا مي‌كنيد دنبالش بگرديد
6 پایان شامل 4 پایان اصلی و 2 پایان Bonus
1- In water
به دفعات و به طور مرتب چاقوی آنجلا رو بررسی کن.
سعی کن سطح سلامتت در بیشتر مواقع کم باشه.
پیام Neely's Bar رو تو بار دوم بخون.
دفترچه خاطرات روی پشت بام بیمارستان رو بخون.
آخر بازی تو کتابخانه به گفتگوی هدفون گوش کن.
در راهروی انتهای بازی به گفتگوی جیمز و مری به طور کامل گوش کن.
2- Leave
سعی کن سطح سلامتت همیشه بالا باشه.
خیلی نزدیک ماریا نباش.
نامه و تصویر مری رو مرتب و به دفعات بررسی کن.
به گفتگوی راهروی آخر بازی گوش کن
3- Maria
بعد از مرگ دوباره ماریا تو Labyrinth وقتی اومدی بیرون سعی کن دوباره برگردی داخل.
سعی کن همیشه نزدیک ماریا باشی.
بعد از استراحت ماریا توی اتاق S3 تو بیمارستان، چندین بار به اتاق برگرد و با ماریا صحبت کن.
به هیچ وجه عکس و نامه مری رو بررسی نکن.
سعی کن کمترین آسیب به ماریا نرسه و خودت هم باهاش برخورد نکنی حتی موقع دویدن.
چاقوی آنجلا رو بررسی نکن.
4- Rebirth
برای گرفتم این پایان به 4 آیتم احتیاج داری. ضمن اینکه باید حداقل یک بار بازی رو تموم کرده باشی.
اول- White Chrism : آپارتمان نهر آبی- اتاق 105
دوم- کتاب Lost Memories : محل روزنامه توی پمپ بنزین
سوم- Obsidian Goblet : انجمن تاریخی شهر توی اتاق دوم توی ویترین شکسته
چهارم- کتاب Crimson Ceremony : قفسه پشت محل هدفون تو همون اتاق مطالعه آخر بازی تو هتل.
5- Dog
برای این پایان لازمه که ابتدا باید یا 3 پایان Leave، In Water و Maria رو باهم و یا یک بار Rebirth رو به تنهایی گرفته باشی. در این صورت وقتی برای بار اول بعد از ملاقات ماریا از پارک RoseWater‌اومدی بیرون، اونطرف خیابون تو یه محوطه گاراژ مانند، یه خانه سگ می‌بینی. بررسی که کنی یه کلید به دست میاری. بعد ادامه میدی. بعد از اینکه تو هتل نوار ویدیو رو دیدی و از اتاق اومدی بیرون،‌تو همون طبقه کلید رو روی در اتاق Observation امتحان کن.
6- UFO
این پایان مال خوره‌ترین‌های سایلنت هیل هستش.ابتدا باید تمام پایان‌ها رو بگیری. بعد زیربازی Born from a wish رو تمام کنی. و بعد، وقتی دوباره بازی اصلی رو شروع کنی، توی همون سرویس بهداشتی اول بازی Blue Gem رو پیدا می‌کنی که باید 3 جا اون رو استفاده کنی.
اول- توی بیمارستان بعد از مبارزه با Flesh Lips یا هیولاهای آویزان. توی Garden وقتی از روی برانکارد بلند شدی.
دوم- بعد از مبارزه با ادی، روی اسکله وقتی رسیدی جلوی قایق.
سوم- توی اتاق 312 تو هتل نزدیک پنجره کنار تلویزیون قبل از دیدن نوار ویدیو
3 پایان شامل 2 پایان اصلی و 1 پایان Bonus
1- Normal
برای گرفتن این پایان تقریباً لازم نیست کار خاصی انجام بدی. فقط؛
زیاد با دشمنان درگیر نشو و سعی کن زیر 100 دشمن رو نابود کنی. ضمن اینکه بیشتر از سلاح‌های سرد مثل KATANA استفاده کن مخصوصاً تو مبارزه‌ی آخر.
سعی کن زیاد آسیب نبینی.
بعد از گفتگو با داگلاس تو پارک، برنگرد و دوباره با اون گفتگو نکن.
توی اتاق اعتراف، زنی رو که به احتمال زیاد کلودیا هستش رو نبخش.
2- Possessed
توی این پایان روایات مختلفی شنیدم و خوندم. اما خودم با این روش موفق شدم؛
بالای 200 دشمن رو نابود کن. حداقل باید 4000 امتیاز داشته باشی. ولی برای اطمینان هر دشمنی رو که دیدی نابود کن.
توی اتاق اعتراف، زنی رو که به احتمال زیاد کلودیا هستش رو ببخش.
بعد از گفتگو با داگلاس تو پارک، برگرد و دوباره با اون گفتگو کن.
سعی کن بازی رو روی حالت Hard تموم کنی.
3- Revenge یا همون UFO
برای این پایان باید حداقل یک بار بازی رو تموم کرده و Heather Beam رو گرفته باشی پس بهتره بعد از Possessed بیای سراغ این یکی.
باید در کل، 333 دشمن رو نابود کنی تا رمز فعالسازی Heather Beam رو بگیری.
باید حداقل 30 دشمن رو با Heather Beam/Se*xy Beam نابود کنی.
نکته: برای استفاده از Se*xy Beam باید Heather Beam‌ رو فعال کنی بعد هر نوع سلاحی رو غیر فعال.
دارای 4 پایان که همه‌شون به نوعی اصلی هستند و Bonus نداره. (البته به نظر من همه پایان‌هایی که آیلین توش زنده می‌مونه Bonus هستند) و برای اولین بار از UFO خبری نیست.
1- Escape
حداقل 80% از دشمنان داخل آپارتمان هنری رو نابود کن. برای اطمینان هر موجودی دیدی خلاصش کن.
آیلین رو نجات بده.
نکته: هر چقدر می‌تونی اجازه نده آیلین در طی بازی صدمه ببینه. چون اشتیاقش برای رفتن تو حوض خون در آخر بازی بیشتر میشه و وقت کمتری داری نجاتش بدی.
2- Mother
آیلین رو نجات بده.
تا میتونی کمتر دشمنان داخل آپارتمان هنری رو نابود کن. باید زیر 80% باشه.
3- Eileen's Death
حداقل 80% از دشمنان داخل آپارتمان هنری رو نابود کن. برای اطمینان هر موجودی دیدی خلاصش کن.
اجازه بده شر آیلین از سرت کم بشه و بره تو حوض.
4- 21Sacraments
تا میتونی کمتر دشمنان داخل آپارتمان هنری رو نابود کن. باید زیر 80% باشه.
اجازه بده شر آیلین از سرت کم بشه و بره تو حوض.
5 پایان شامل 4 پایان اصلی و 1 پایان Bonus. در کل، پایان‌های این بازی مربوط به کشتن یا عدم کشتن مادر، بخشش یا عدم بخشش پدر و نجات یا عدم نجات ویلر هستند.
1- Good
مادر الکس رو بکش.
پدر الکس رو ببخش.
ویلر رو نجات بده.
2- Drowning
مادر الکس رو بکش.
پدر الکس رو نبخش.
ویلر رو نجات نده.
3- Bogeyman
مادر الکس رو نکش.
پدر الکس رو ببخش.
ویلر رو نجات نده.
4- Hospital
مادر الکس رو نکش.
پدر الکس رو ببخش.
ویلر رو نجات بده.
5- UFO
مادر الکس رو نکش.
پدر الکس رو نبخش.
ویلر رو نجات بده.
ممنونم مطالب خیلی مفیدی بودن حتما همه رو میخونم. تا به حال چند تحلیل خوندم از داستان سایلنت هیل 2 که تا حدود خیلی زیادی روشن شده داستان برام. از اونجایی که به شدت به دنیای سایلنت هیل علاقه پیدا کردم سعی دارم تمام سری رو بازی کنم و فعلا فقط مطالبی که به شماره دوم مربوطه بخونم تا جذابیت دنیای بازی برام باقی بمونه. الان میخوام برم سراغ born from a wish بعد قسمت سوم و باقی سری. خیلی هم هیجان زده ام:D
 
ممنونم مطالب خیلی مفیدی بودن حتما همه رو میخونم. تا به حال چند تحلیل خوندم از داستان سایلنت هیل 2 که تا حدود خیلی زیادی روشن شده داستان برام. از اونجایی که به شدت به دنیای سایلنت هیل علاقه پیدا کردم سعی دارم تمام سری رو بازی کنم و فعلا فقط مطالبی که به شماره دوم مربوطه بخونم تا جذابیت دنیای بازی برام باقی بمونه. الان میخوام برم سراغ born from a wish بعد قسمت سوم و باقی سری. خیلی هم هیجان زده ام:D
می تونم نظرم رو بگم ؟؟؟:D
واقعا ازت خواهش می کنم سمت سایلنت هیل های بعد از شماره چهارم نری(حالا origins بد نیست و میشه تحملش کرد ) سایلنت هیل یعنی همون چهار شماره معرکه اصلی بقیش یه سری آشغال غربیه خصوصا هوم کامینگ:D من پیشنهاد میکنم بعد از شماره دوم بری از شماره اول شروع کنی چون شاید مهم ترین نسخه بین همه نسخه ها همین اولی باشه و به نظر من بعد از سایلنت هیل 2 بهترین سایلنت هیله
 
می تونم نظرم رو بگم ؟؟؟:D
واقعا ازت خواهش می کنم سمت سایلنت هیل های بعد از شماره چهارم نری(حالا origins بد نیست و میشه تحملش کرد ) سایلنت هیل یعنی همون چهار شماره معرکه اصلی بقیش یه سری آشغال غربیه خصوصا هوم کامینگ:D من پیشنهاد میکنم بعد از شماره دوم بری از شماره اول شروع کنی چون شاید مهم ترین نسخه بین همه نسخه ها همین اولی باشه و به نظر من بعد از سایلنت هیل 2 بهترین سایلنت هیله
توی Down Pour تلاششون خدایی ستودنی بود میخواستن برگردن به ریشه ها تا حدی هم موفق بودن با اون مشکلاتی که داشت
 
می تونم نظرم رو بگم ؟؟؟:D
واقعا ازت خواهش می کنم سمت سایلنت هیل های بعد از شماره چهارم نری(حالا origins بد نیست و میشه تحملش کرد ) سایلنت هیل یعنی همون چهار شماره معرکه اصلی بقیش یه سری آشغال غربیه خصوصا هوم کامینگ:D من پیشنهاد میکنم بعد از شماره دوم بری از شماره اول شروع کنی چون شاید مهم ترین نسخه بین همه نسخه ها همین اولی باشه و به نظر من بعد از سایلنت هیل 2 بهترین سایلنت هیله
در اين حد يعنى :D من داونپور همون موقع كه اومد بازى كردم خوب بود خدايى زياد از داستانش چيزى يادم نمياد ولى راضى بودم از فضا و اتمسفر بازى. شايدم بخاطر اينكه تا حالا با بقيه ى سرى اشنا نبودم و مثل شما ها خاطره نداشتم. سايلنت هيل يك رو بايد برم ببينم خيلى قديميه احساس ميكنم المان هاى بازى خيلى تاريخ گذشته باشه نتونم الان كنار بيام باهاش.
 
توی Down Pour تلاششون خدایی ستودنی بود میخواستن برگردن به ریشه ها تا حدی هم موفق بودن با اون مشکلاتی که داشت
تلاششون ستودنی بود ولی کارشون مضخرف بود :D مشکل اینه که هیچ کسی نمی تونه یه سایلنت هیل درست و حسابی بسازه مگه اینکه ژاپنی باشه:D یعنی ژاپنی بودن شرط لازم و کافی برای یه سایلنت هیل خوبه کلا غربیا فلسفه سایلنت هیل رو درست و حسابی درک نمی کنند وقتی گفتند کوجیما شده کارگردان این عنوان آخری خیلی بدجور امید داشتم یه سایلنت هیل درست و حسابی دیگه ببینیم ولی بعدش کونامی بیشعور...:D
 
  • Like
Reactions: msbazicenter
در اين حد يعنى :D من داونپور همون موقع كه اومد بازى كردم خوب بود خدايى زياد از داستانش چيزى يادم نمياد ولى راضى بودم از فضا و اتمسفر بازى. شايدم بخاطر اينكه تا حالا با بقيه ى سرى اشنا نبودم و مثل شما ها خاطره نداشتم. سايلنت هيل يك رو بايد برم ببينم خيلى قديميه احساس ميكنم المان هاى بازى خيلى تاريخ گذشته باشه نتونم الان كنار بيام باهاش.
مشکل درک فلسفه سایلنت هیله که این جدیدا باهاش غریبه هستند یعنی مثلا شما شاید سایلنت هیل هوم کامینگ رو بازی کنی و کلی هم لذت ببری ولی بازی ذاتا سایلنت هیل نیست یکی از دلایلی که هوم کامینگ اینقدر برام منفوره اینه که هوم کامینگ نماد سایلنت هیل پسا تیم سایلنته
در مورد سایلنت هیل 1 هم که از نظر فنی و نسبت به الان رسما افتضاحه گرافیکش داغونه:D ولی مهم ترین عنوان سریه
 
تلاششون ستودنی بود ولی کارشون مضخرف بود :D مشکل اینه که هیچ کسی نمی تونه یه سایلنت هیل درست و حسابی بسازه مگه اینکه ژاپنی باشه:D یعنی ژاپنی بودن شرط لازم و کافی برای یه سایلنت هیل خوبه کلا غربیا فلسفه سایلنت هیل رو درست و حسابی درک نمی کنند وقتی گفتند کوجیما شده کارگردان این عنوان آخری خیلی بدجور امید داشتم یه سایلنت هیل درست و حسابی دیگه ببینیم ولی بعدش کونامی بیشعور...:D
سایلنت هیل اگه بخواد تو این بازار بی رحم اکشن پسند زنده بمونه یا باید کوجیما بسازه یا به نطرم مثل اویل یک تلفیقی از اکشن و ترس بشه البته اینجا باید چاشنی معماش بیشتر و سخت تر بشه
 
ممنونم مطالب خیلی مفیدی بودن حتما همه رو میخونم. تا به حال چند تحلیل خوندم از داستان سایلنت هیل 2 که تا حدود خیلی زیادی روشن شده داستان برام. از اونجایی که به شدت به دنیای سایلنت هیل علاقه پیدا کردم سعی دارم تمام سری رو بازی کنم و فعلا فقط مطالبی که به شماره دوم مربوطه بخونم تا جذابیت دنیای بازی برام باقی بمونه. الان میخوام برم سراغ born from a wish بعد قسمت سوم و باقی سری. خیلی هم هیجان زده ام:D
بنظر من حتما بقیه شماره ها رو هم بازی کن حتی HC هر چی هم از دست بدی ولی بازم باید موزیک های این شماره رو تو طول بازی گوش بدی (شاهکاره) اگه خواستی شماره سوم رو بازی کنی شماره اول هم بازی کن و یا داستانش رو بخون حتما ( برای خود من به لطف یکی از دوستام کل ماجرا یک در حد معما هاش حتی اسپویل شده بود~X( ) البته گرافیک این شماره برای 5 سال پیش هم برای من قابل تحمل نبود چه برسه الان:D ولی باید بگم یکی از بهترین های خودشه.
می تونم نظرم رو بگم ؟؟؟:D
واقعا ازت خواهش می کنم سمت سایلنت هیل های بعد از شماره چهارم نری(حالا origins بد نیست و میشه تحملش کرد ) سایلنت هیل یعنی همون چهار شماره معرکه اصلی بقیش یه سری آشغال غربیه خصوصا هوم کامینگ:D من پیشنهاد میکنم بعد از شماره دوم بری از شماره اول شروع کنی چون شاید مهم ترین نسخه بین همه نسخه ها همین اولی باشه و به نظر من بعد از سایلنت هیل 2 بهترین سایلنت هیله
همچنان من معتقدم DP رو نباید به پای HC سوزوند . واقعا در حقش کم لطفی شده:D
سایلنت هیل اگه بخواد تو این بازار بی رحم اکشن پسند زنده بمونه یا باید کوجیما بسازه یا به نطرم مثل اویل یک تلفیقی از اکشن و ترس بشه البته اینجا باید چاشنی معماش بیشتر و سخت تر بشه
نظر من کاملا برعکس .همچنان معتقدم اگه سازنده و کمپانی کار بلد باشه و انقدر دنبال حاشیه نباشه( کونامی خودش حاشیس ولی بگذریم:D) اصلا لازم نیست کلا بازی رو متحول کنه و این رو هم اشاره کنم گیم پلی سایلنت هیل یه گیم پلی منسوخ شده نیست و نخواهد هم شد بر خلاف رغیب سالمش:p
نمی دونم با تمام ذوقی که داشتم خیلی می ترسیدم از این حرکت کوجیما که سایلنت هیل رو اول شخص کنه.
 
سلام
همچنان من معتقدم DP رو نباید به پای HC سوزوند . واقعا در حقش کم لطفی شده:D
منم موافقم.
HC اگه عنوان سايلنت هيل رو يدك نمي‌كشيد، بازي بدي نبود به نظرم. شاهكار نبود ولي بد هم نبود.
با اين حال به نظرم حداقل اين حسن رو داشت كه براي PCهم اومد. :D
 
سلام

منم موافقم.
HC اگه عنوان سايلنت هيل رو يدك نمي‌كشيد، بازي بدي نبود به نظرم. شاهكار نبود ولي بد هم نبود.
با اين حال به نظرم حداقل اين حسن رو داشت كه براي PCهم اومد. :D
دقیقا بنظرم هم DP و هم HC نکات مثبتی هم داشتن و اون طور نبودن که یه بازی کاملا خلاف سبک سایلنت هیل باشن.
بنظرم همون HC باس فایت های خیلی خوبی داشت .چیزی که بعد شماره سوم رنگش خیلی کم شد تو سری
DP هم واقعا تمام تلاشش رو کرد و یه بازی بایه تم سایلنت هیلی و روایت داستان عالی داد فقط اون طور که باید نتونست عمل کنه تو ژانرش
 
  • Like
Reactions: msbazicenter
سلام
دقیقا بنظرم هم DP و هم HC نکات مثبتی هم داشتن و اون طور نبودن که یه بازی کاملا خلاف سبک سایلنت هیل باشن.
بنظرم همون HC باس فایت های خیلی خوبی داشت .چیزی که بعد شماره سوم رنگش خیلی کم شد تو سری
DP هم واقعا تمام تلاشش رو کرد و یه بازی بایه تم سایلنت هیلی و روایت داستان عالی داد فقط اون طور که باید نتونست عمل کنه تو ژانرش
شماره‌ 4 هم باس فایت یه دونه داشت اما باس فایت بودها!:-SS
 
از ماساهیرو پرسیدن دوست داری یه بار دیگه تیم سایلنت شکل بگیره و یه سایلنت هیل دیگه بسازه (به دنبال مصاحبه ای که با یامائوکا شد و ازش همین سوال رو پرسیدن). جوابش غیر منتظره بود:

qpfj_555.jpg
گفته فقط در صورتی که بازی یه ادامه نباشه و مجبور نباشه از کله هرمی استفاده کنه یا اینکه بتونه همون شروع بازی اونو بکشه!

گفته خسته شده از بس کله هرمی رو توی عناوین مختلف سایلنت هیل دیده و هر جایی ازش استفاده میکنن و به طور کلی خیلی نمادین شده و دیگه اون یونیک بودن خودش رو نداره و اون چیزی نیست که براش ساخته شده (برای جیمز مرحوم ساخته شده بوده و انعکاس اعمالش بود اصولا که خب تبدیلش کردن به یه جونوری که به دنبال مجازاته)
 
از ماساهیرو پرسیدن دوست داری یه بار دیگه تیم سایلنت شکل بگیره و یه سایلنت هیل دیگه بسازه (به دنبال مصاحبه ای که با یامائوکا شد و ازش همین سوال رو پرسیدن). جوابش غیر منتظره بود:

qpfj_555.jpg

گفته فقط در صورتی که بازی یه ادامه نباشه و مجبور نباشه از کله هرمی استفاده کنه یا اینکه بتونه همون شروع بازی اونو بکشه!

گفته خسته شده از بس کله هرمی رو توی عناوین مختلف سایلنت هیل دیده و هر جایی ازش استفاده میکنن و به طور کلی خیلی نمادین شده و دیگه اون یونیک بودن خودش رو نداره و اون چیزی نیست که براش ساخته شده (برای جیمز مرحوم ساخته شده بوده و انعکاس اعمالش بود اصولا که خب تبدیلش کردن به یه جونوری که به دنبال مجازاته)
انشاالله سازنده های هوم کامینگ جز جیگر بگیرن :D با این سایلنت هیل ساختنشون وقتی کوچکترین درکی از سایلنت هیل نداشته باشی همین میشه دیگه
ماساهیرو بدبخت دیگه داره حالش از دیدن سر هرمی تو هر عنوان سایلنت هیل بهم می خوره خاک دو عالم بر فرق سر کونامی:D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or