Multi Platform The Callisto Protocol

سازنده
Striking Distance Studios
تاریخ انتشار
۲ ماه دسامبر ۲۰۲۲
ناشر
Krafton
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
199592

بازی جدید خالق Dead Space در Game Awards 2020 معرفی شد و با اطلاعات بیشتر تاپیک به روز رسانی میشود.
--------------------------------------------
سازنده: Striking Distance Studios
ناشر: Krafton
تاریخ عرضه: 2022
پلتفرم: PC, PS5, Xbox Series X|S​
اطلاعات
  • بازی همچون Dead Space در سبک Cosmic Survival Horror خواهد بود.
  • داستان بازی در سال 2320 در یک زندان بر روی یکی از قمرهای مشتری به نام کالیستو اتفاق خواهد افتاد.
عکسها
-----------
screenshot-01.jpg screenshot-02.jpg screenshot-03.jpg screenshot-04.jpg screenshot-05.jpg
screenshot-06.jpg screenshot-07.jpg screenshot-08.jpg
 
آخرین ویرایش:
بازی از لحاظ پرفورمنس فاجعه بود. گیم‌پلی هم چندان جالب نمیزد. چرا از همون اول انمی رو پرت نمیکرد تو چرخگوشت و همش باهاش بازی میکرد؟ و اینکه به محض اینکه پرت میشدن تو چرخگوشت کلا ناپدید میشدن انگار وجود نداشتن. و بدتر از همه اون بخش فاضلاب بود که اصلا فیزیکی براش تعریف نشده بود و خیلی زمخت به نظر میرسید. امیدوارم بازی حداقل 6ماهی تاخیر بخوره چون واقعا حیف میشه با این وضع لانچ بشه.
 
  • Sad
  • Like
Reactions: DoReMi and Taha75
باشه...پیش خریدرو کنسل کردیم! :D

ولی جدا از شوخی، تریلر رو توجه کردید که چقدر شبیه تریلری بود تو سامر گیم فست منتشر کرده بودند!:D:Shocked:

و به قول @homayoon k2 ، انگار میخوان چیزی نشون ندند!:D

تنها نکته منفی نمایش دیشب، گرافیک تکنیکی ضعیفش بود و در باقی مواردش، دیگه - موسیقی مرحله فاضلاب خیلی خوب بود - همون چیزی بود از کربلایی اسکوفیلد میخواستم!:D البته از شباهت کم گیم پلیش به The Last of Us نمیشه گذر کرد!:D

یه ویژگی جالبی که دیشب تیم سازنده گفتن، چیزی نیست جز Mutations؛

این سیستم به این شکل کار میکنه دشمن های که به ویروسی آلوده هستن و این ویروس ها از طریق یک سری شاخک ها به گوشت دشمنان وصل‌اند، هنگامی که شاخک ها طی مبارزه ظاهر می‌شود، بازیکن این فرصت رو داره تا بهشون شلیک کنه و ویروس رو از بین ببره ولی اگه این اتفاق نیوفته، دشمن جهش وحشتناکی پیدا میکنه و قوی‌تر و مرگبارتر و کشتنش سخت تر میشه! :Shocked:
 
واقعا به شدددت بازی عالی و آدرنالین بالا بریه!
گرافیک بازی واقعا سطح بالایی داره. البته سازنده اصلیش تو بازی‌های قبلی هم هر چی ساخته بود بنچ مارکهای گرافیکی تو سال خودشون بودن.
 
  • Cool
Reactions: Taha75
چیزی از مدت زمان بازی نگفتن؟ نمیدونم چرا همش حس میکنم قراره مثل گوست وایر توکیو زخمیمون کنن و یه تجربه خیلی کوتاه بدن :D
فکر نکنم... بازی فقط یه مد سینگل پلیر داره بعد اونم بیان کوتاه تحویل بدن. به احتمال زیاد در حد همون ساخته قبلیشون یعنی DS باید باشه.
 
  • Like
Reactions: Taha75
چیزی از مدت زمان بازی نگفتن؟ نمیدونم چرا همش حس میکنم قراره مثل گوست وایر توکیو زخمیمون کنن و یه تجربه خیلی کوتاه بدن :D
بازی کوتاه (حدود ده ساعت) با کیفیت و متنوع بهتر از بازی طولانی ملال آور هست .

امیدوارم کیفیتش بالا باشه . مدت بازی مهم نیست .
 
  • Like
Reactions: Lions Gate
بازی کوتاه (حدود ده ساعت) با کیفیت و متنوع بهتر از بازی طولانی ملال آور هست .

امیدوارم کیفیتش بالا باشه . مدت بازی مهم نیست .
استاندارد این سبک همین 12-10 هست.
اگه این مقدار باشه که عالیه ، چون مثل سری های دیگه این سبک (RE/DS) در عمل بیشتر از این میشه.
تازه DLC هم که داره ، در صورت تایید شاید چند ساعت اونجا هم اضافه بشه.
 
  • Like
Reactions: voldmort and Taha75
بازیهای این سبکی بیشتر از 10 ساعت زیادشون هست Alien Isolation یه نمونه از این سبک بود که 15 ساعت طول میکشید تموم کردنش و خیلی‌ها بهش اعتراض داشتن خودم بار اول که بازیش کردم همون سال 2014 به اواخرش که رسیده بود دائم میگفتم جون هر کی دوست داری تموم شو!
 
  • Love
Reactions: Taha75
ده ساعت کوتاه حساب میشه😐
در مقابل اکثر بازی های جهان باز که بعد ۲۰ ساعت تازه داستان بازی گرم می شود بله کوتاه حساب می شود .

برای من نوعی که ۱۵ ساعت گیم پلی خالص عالی و بسیار زیاد هم هست .

بازیهای این سبکی بیشتر از 10 ساعت زیادشون هست Alien Isolation یه نمونه از این سبک بود که 15 ساعت طول میکشید تموم کردنش و خیلی‌ها بهش اعتراض داشتن خودم بار اول که بازیش کردم همون سال 2014 به اواخرش که رسیده بود دائم میگفتم جون هر کی دوست داری تموم شو!
خیلی بازی سختی بود . اشک آدم درآورد تا تمام بشه . سختیش و ترس و اضطرابش مدت طولانی گیم پلی دو چندان کرده بود .

بهترین زمان برای هر بازی تو هر سبک و هر حالتی بین 10 تا 20 ساعت حداکثر بیشتر از این اضافه کاریه و تکرار مکررات
دقیقا . بعد ۲۰ ساعت هر چیزی ملال آور و خسته کننده می شود . متاسفانه بعضی سازنده ها فکر می کنند که هر چی بازی طولانی تر باشد بهتر هست . استاد این کار هم یوبی هست .
 
تریلر دیشب به نظرم خیلی معمولی. حس میکنم بهتره که دیگه چیزی نشون ندن. اون دوستمون هم اصلا خوب بازی نمیکرد و همینم کمک کرده بود به معمولی‌تر شدن نمایش. من خودم ترجیح میدم بیشتر از اسلحه و melee استفاده کنم تا اینکه مدام این زبون بسته‌هارو بردارم شوت کنم تو چرخ گوشت! شاید یکی دو بار دیدنش داخل یه Encounter جالب باشه ولی مدام تکرارش کنی خیلی لوس میشه.
دقیقا
میتونستن ایده پردازی بهتری کنن، مثلا بار اول که یه انمی رو پرتاب کردیم سمتش سوا از گوشت چرخ کرده کردنش، دل و روده ی طرف تو چرخ دنده هاش گیر میکرد و از کار مینداختتش
حالا این فکر دقیقا 5 ثانیه بعد خوندن کامنتت به ذهنم رسید، اون لول دیزاینر و طراح و ... که کارشه و کلی پول داره میگیره چرا ساده از این مسائل میگذرن!
 
  • Cool
Reactions: Taha75

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or