Multi Platform The Callisto Protocol

سازنده
Striking Distance Studios
تاریخ انتشار
۲ ماه دسامبر ۲۰۲۲
ناشر
Krafton
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
199592

بازی جدید خالق Dead Space در Game Awards 2020 معرفی شد و با اطلاعات بیشتر تاپیک به روز رسانی میشود.
--------------------------------------------
سازنده: Striking Distance Studios
ناشر: Krafton
تاریخ عرضه: 2022
پلتفرم: PC, PS5, Xbox Series X|S​
اطلاعات
  • بازی همچون Dead Space در سبک Cosmic Survival Horror خواهد بود.
  • داستان بازی در سال 2320 در یک زندان بر روی یکی از قمرهای مشتری به نام کالیستو اتفاق خواهد افتاد.
عکسها
-----------
screenshot-01.jpg screenshot-02.jpg screenshot-03.jpg screenshot-04.jpg screenshot-05.jpg
screenshot-06.jpg screenshot-07.jpg screenshot-08.jpg
 
آخرین ویرایش:
چیزی از مدت زمان بازی نگفتن؟ نمیدونم چرا همش حس میکنم قراره مثل گوست وایر توکیو زخمیمون کنن و یه تجربه خیلی کوتاه بدن :D
فکر نکنم... بازی فقط یه مد سینگل پلیر داره بعد اونم بیان کوتاه تحویل بدن. به احتمال زیاد در حد همون ساخته قبلیشون یعنی DS باید باشه.
 
  • Like
Reactions: Taha75
چیزی از مدت زمان بازی نگفتن؟ نمیدونم چرا همش حس میکنم قراره مثل گوست وایر توکیو زخمیمون کنن و یه تجربه خیلی کوتاه بدن :D
بازی کوتاه (حدود ده ساعت) با کیفیت و متنوع بهتر از بازی طولانی ملال آور هست .

امیدوارم کیفیتش بالا باشه . مدت بازی مهم نیست .
 
  • Like
Reactions: Lions Gate
بازی کوتاه (حدود ده ساعت) با کیفیت و متنوع بهتر از بازی طولانی ملال آور هست .

امیدوارم کیفیتش بالا باشه . مدت بازی مهم نیست .
استاندارد این سبک همین 12-10 هست.
اگه این مقدار باشه که عالیه ، چون مثل سری های دیگه این سبک (RE/DS) در عمل بیشتر از این میشه.
تازه DLC هم که داره ، در صورت تایید شاید چند ساعت اونجا هم اضافه بشه.
 
  • Like
Reactions: voldmort and Taha75
بازیهای این سبکی بیشتر از 10 ساعت زیادشون هست Alien Isolation یه نمونه از این سبک بود که 15 ساعت طول میکشید تموم کردنش و خیلی‌ها بهش اعتراض داشتن خودم بار اول که بازیش کردم همون سال 2014 به اواخرش که رسیده بود دائم میگفتم جون هر کی دوست داری تموم شو!
 
  • Love
Reactions: Taha75
ده ساعت کوتاه حساب میشه😐
در مقابل اکثر بازی های جهان باز که بعد ۲۰ ساعت تازه داستان بازی گرم می شود بله کوتاه حساب می شود .

برای من نوعی که ۱۵ ساعت گیم پلی خالص عالی و بسیار زیاد هم هست .

بازیهای این سبکی بیشتر از 10 ساعت زیادشون هست Alien Isolation یه نمونه از این سبک بود که 15 ساعت طول میکشید تموم کردنش و خیلی‌ها بهش اعتراض داشتن خودم بار اول که بازیش کردم همون سال 2014 به اواخرش که رسیده بود دائم میگفتم جون هر کی دوست داری تموم شو!
خیلی بازی سختی بود . اشک آدم درآورد تا تمام بشه . سختیش و ترس و اضطرابش مدت طولانی گیم پلی دو چندان کرده بود .

بهترین زمان برای هر بازی تو هر سبک و هر حالتی بین 10 تا 20 ساعت حداکثر بیشتر از این اضافه کاریه و تکرار مکررات
دقیقا . بعد ۲۰ ساعت هر چیزی ملال آور و خسته کننده می شود . متاسفانه بعضی سازنده ها فکر می کنند که هر چی بازی طولانی تر باشد بهتر هست . استاد این کار هم یوبی هست .
 
تریلر دیشب به نظرم خیلی معمولی. حس میکنم بهتره که دیگه چیزی نشون ندن. اون دوستمون هم اصلا خوب بازی نمیکرد و همینم کمک کرده بود به معمولی‌تر شدن نمایش. من خودم ترجیح میدم بیشتر از اسلحه و melee استفاده کنم تا اینکه مدام این زبون بسته‌هارو بردارم شوت کنم تو چرخ گوشت! شاید یکی دو بار دیدنش داخل یه Encounter جالب باشه ولی مدام تکرارش کنی خیلی لوس میشه.
دقیقا
میتونستن ایده پردازی بهتری کنن، مثلا بار اول که یه انمی رو پرتاب کردیم سمتش سوا از گوشت چرخ کرده کردنش، دل و روده ی طرف تو چرخ دنده هاش گیر میکرد و از کار مینداختتش
حالا این فکر دقیقا 5 ثانیه بعد خوندن کامنتت به ذهنم رسید، اون لول دیزاینر و طراح و ... که کارشه و کلی پول داره میگیره چرا ساده از این مسائل میگذرن!
 
  • Cool
Reactions: Taha75
بازیهای این سبکی بیشتر از 10 ساعت زیادشون هست Alien Isolation یه نمونه از این سبک بود که 15 ساعت طول میکشید تموم کردنش و خیلی‌ها بهش اعتراض داشتن خودم بار اول که بازیش کردم همون سال 2014 به اواخرش که رسیده بود دائم میگفتم جون هر کی دوست داری تموم شو!
من برعکس ارزو میکردم تمام‌ نشو لعنتی. Alien isolation یکی از بهترین بازی های سبک ترس ۲ نسل اخیره.
 
  • Wow
Reactions: Taha75
The Callisto Protocol Has an Achievement for Seeing Every Single Possible Death

خب‌ ظاهرا بازی یک اچیومنت یا تروفی برای دیدن تمام مرگ‌ های ممکن داخل بازی داره. در‌ نوع خودش چیز جالب و فکر‌ کنم جدیدی باشه، اما احتمالا برای اونهایی که میخوان بازی رو پلات کنند خیلی جالب نباشه :دی.

همونطور که گفتم شاید عجیب باشه یکم زیادی روی مسئله گور و خشونت تاکید دارند، اما خب‌ از همون تریلر اول هم یکی از سلینگ پوینت های بازی بود و‌ مشخصه تیم توسعه بازی که بعضی هاشون روی DS هم کار کردند، مخصوصا خود گلن اسکوفیلد، به این مسئله علاقه و تاکید زیادی دارند.
 
The Callisto Protocol Has an Achievement for Seeing Every Single Possible Death

خب‌ ظاهرا بازی یک اچیومنت یا تروفی برای دیدن تمام مرگ‌ های ممکن داخل بازی داره. در‌ نوع خودش چیز جالب و فکر‌ کنم جدیدی باشه، اما احتمالا برای اونهایی که میخوان بازی رو پلات کنند خیلی جالب نباشه :D.

همونطور که گفتم شاید عجیب باشه یکم زیادی روی مسئله گور و خشونت تاکید دارند، اما خب‌ از همون تریلر اول هم یکی از سلینگ پوینت های بازی بود و‌ مشخصه تیم توسعه بازی که بعضی هاشون روی DS هم کار کردند، مخصوصا خود گلن اسکوفیلد، به این مسئله علاقه و تاکید زیادی دارند.

شباهبت های این بازی با دد اسپیس خیلی برام جالبه؛ اونجا ایزاک بدبخت انیمیشن های کشتنش متفاوت بود، اینجا دیگه اچیومنت یا تروفی براش گذاشتن! :D:Shocked:

راستی گفتن این اچیومنت یا تروفی هم بدست آوردنش سخته!:D:Shocked:
 
شباهبت های این بازی با دد اسپیس خیلی برام جالبه؛ اونجا ایزاک بدبخت انیمیشن های کشتنش متفاوت بود، اینجا دیگه اچیومنت یا تروفی براش گذاشتن! :D:Shocked:

راستی گفتن این اچیومنت یا تروفی هم بدست آوردنش سخته!:D:Shocked:

اره. در مورد شباهت یه نفر توی ریست ارا به شوخی میگفت احتمالا اخر بازی میفهمیم دوست دختر جیکوب کرکتر اصلی بازی مرده :دی جدا از شوخی امیدوارم این شباهت ها بطور کلی به بازی اسیب نزنه. مخصوصا اینکه توی نقدها حتما با DS مقایسه میشه. اما همینکه بازی توسط خالق های اصلی DS ساخته میشه به ادم امید میده با بازی خوبی طرف باشیم و یه ریپ اف و کپی پیست بی کیفیت از DS نباشه.
 
  • Smile
Reactions: Jill-Valentine
بهترین زمان برای هر بازی تو هر سبک و هر حالتی بین 10 تا 20 ساعت حداکثر بیشتر از این اضافه کاریه و تکرار مکررات
برای هر بازی نه
مثلا تو بازی های نقش افرینیجهان باز درست حسابی ۱۰ یا ۲۰ ساعت جوکه مخصوصا اگه شرکت سازنده خوب پشتیبانیش کنه
برای بازی های خطی ۱۰ یا۲۰ ساعت خوبه معقوله
کلا اگه بازی کشش داستانی خوب و قابلیت ها و ماموریت های متنوعی داشته باشه ادم خسته نمیشه
هرچند اگه بخوای لدری بازی کنی قطعا خسته میشی

در رابطه با

The Callisto Protocol راه سختی داره مخصوصا که رقیبش DSامثال عرضه میشه که از قضا خیلی شبیهشم هست و باید هرجور شده خودشو از زیر سایه DS بکشه بیرون​

 
آخرین ویرایش:
  • Cool
Reactions: Taha75
The Callisto Protocol راه سختی داره مخصوصا که رقیبش DSامثال عرضه میشه که از قضا خیلی شبیهشم هست و باید هرجور شده خودشو از زیر سایه DS بکشه بیرون

دقیقا داری برعکس میگی! :D

این ریمیک دد اسپیس هست که باید طوری باشه توسط کالیستو پروتکل کتلت نشه!:D

و از اون طرف هم، کالیستو پروتکل هم باید اینقدر نوآوری (بخاطر شباهتش به دد اسپیس) داشته باشه که توسط منتقدا کتلت نشه!:D

و گرنه دد اسپیس بعید میدونم شانسی در برابر کالیستو پروتکل داشته باشه؛ EA هم کمپانی نیست که به داستان بازی چیزی اضافه کنه!
 
Dead Space 1 یکی از بهترین تجربه های گیمینگ من بود و بعد از تموم شدنش کلی ویدیو‌های مختلف از بازی نگاه کردم. یادمه توی یکی ازین ویدیو‌ها گلن اسکوفیلد سازنده بازی در مورد مشکلات و چالش های ساخت بازی صحبت‌ میکرد و اینکه یکی ازین چالش ها تقریبا داشت ساخت بازی رو کنسل میکرد ولی بالاخره راه حلشو پیدا کردن و توی بازی گذاشتن. پروسه حل کردن اون چالش باعث شد که چند تا چیزو از بازی کات کنن! خودش تو‌ مصاحبه نمیگه چی رو فدا کردن ولی کنجکاوم بدونم که اونارو تو بازی جدیدش Callisto Protocol میزاره یا نه! 8->

فک میکنم نمیخوان چیز زیادی از بازی نشون بدن، تو چند تا تریلر اخری گیم پلی های تکراری دیدیم. یعنی گیم پلی Zeo G بازی رو چه طوری دراوردن؟8->

لینک مصاحبه:

 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or