Multi Platform The Callisto Protocol

سازنده
Striking Distance Studios
تاریخ انتشار
۲ ماه دسامبر ۲۰۲۲
ناشر
Krafton
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
199592

بازی جدید خالق Dead Space در Game Awards 2020 معرفی شد و با اطلاعات بیشتر تاپیک به روز رسانی میشود.
--------------------------------------------
سازنده: Striking Distance Studios
ناشر: Krafton
تاریخ عرضه: 2022
پلتفرم: PC, PS5, Xbox Series X|S​
اطلاعات
  • بازی همچون Dead Space در سبک Cosmic Survival Horror خواهد بود.
  • داستان بازی در سال 2320 در یک زندان بر روی یکی از قمرهای مشتری به نام کالیستو اتفاق خواهد افتاد.
عکسها
-----------
screenshot-01.jpg screenshot-02.jpg screenshot-03.jpg screenshot-04.jpg screenshot-05.jpg
screenshot-06.jpg screenshot-07.jpg screenshot-08.jpg
 
آخرین ویرایش:
دقیقا داری برعکس میگی! :D

این ریمیک دد اسپیس هست که باید طوری باشه توسط کالیستو پروتکل کتلت نشه!:D

و از اون طرف هم، کالیستو پروتکل هم باید اینقدر نوآوری (بخاطر شباهتش به دد اسپیس) داشته باشه که توسط منتقدا کتلت نشه!:D

و گرنه دد اسپیس بعید میدونم شانسی در برابر کالیستو پروتکل داشته باشه؛ EA هم کمپانی نیست که به داستان بازی چیزی اضافه کنه!
بعید میدونید dead space شانسی درمقابل این داشته باشه؟ واقعا از چه نظر این حرفو میزنید "!"
اون بازی یه شاهکار تمام عیار در سبک خودشه که با ریمیک کردنش هیچ انتظار بالایی نداریم. چون ریمیک هست و بازی اصلی هم عالی بود و قرار نیست تحولی عجیب ایجاد کنه. فقط گرافیک نسل نهمی باشه کافیه تا اسم بازی خدشه وارد نشه چون واقعا خود بازی گیم پلی و اتمسفرش به شدت فوق العاده هست.
اتفاقا این the callisto هست که باید زور بزنه تا بتونه خودش رو در حد و اندازه های عناوین عالی ترسناک جا بده. که البته به نظرم تا اینجای کار بازی خوبی به چشم میاد
 
  • Like
  • Smile
Reactions: Taha75 and Amirbeta
بنظر من بخوایم منصفانه قضاوت کنیم باید جفت بازیها منتشر بشن که خودشون رو بتونن ثابت کنن.
ولی اگه بخوام از الان پیش بینی کنم مطمئنا نظرم روی سازنده های اصلی DS هست که خب الان پشت CP هستن.
موتیو باید قبل همه چی یک بازی بیرون بده که ببینیم اصلا بازی سازی بلد هستن یا نه.
 
آخرین ویرایش:
در رابطه با

The Callisto Protocol راه سختی داره مخصوصا که رقیبش DSامثال عرضه میشه که از قضا خیلی شبیهشم هست و باید هرجور شده خودشو از زیر سایه DS بکشه بیرون​

به نظرم دد اسپیس یک ریمیک آبکی محدود شده به رنگ و کمی نور پردازی بهتر می باشد. خیلی بهش حس خوبی ندارم.

اما کالیستو حداقل تازه هست و قرار نیست سر بازیباز کلاه بزاره . رو بازی می کنه .
 
بعید میدونید dead space شانسی درمقابل این داشته باشه؟ واقعا از چه نظر این حرفو میزنید "!"
اون بازی یه شاهکار تمام عیار در سبک خودشه که با ریمیک کردنش هیچ انتظار بالایی نداریم. چون ریمیک هست و بازی اصلی هم عالی بود و قرار نیست تحولی عجیب ایجاد کنه. فقط گرافیک نسل نهمی باشه کافیه تا اسم بازی خدشه وارد نشه چون واقعا خود بازی گیم پلی و اتمسفرش به شدت فوق العاده هست.
اتفاقا این the callisto هست که باید زور بزنه تا بتونه خودش رو در حد و اندازه های عناوین عالی ترسناک جا بده. که البته به نظرم تا اینجای کار بازی خوبی به چشم میاد
ریمیک رزیدنت ۴ نگاه کن . دد اسپیس باید اینجوری ریمیک شود . اساسی وگرنه کلمه ریمیک براش جوک هست
 
رسمی اعلام شده که بعد از عرضه بازی، تا ۴ سال قراره ازش پشتیبانی کنن و محتوای سک/سی که شامل DLC و محصولات مرتبط میشه رو براش منتشر کنن! :D :Shocked:
حالا اول بازی رو انتشار بدند، ببینیم چطوره، تا 4 سال دیگه چه خبره اخه!:|
 
یعنی سیزن پس بازی رو نخریم!؟ :D :Shocked:
آخه 4 سال برای بازی سینگل پلیر خیلی عجیبه ، یاد تبلیغات یکسری بازیها میفتم که بعد انتشار تو زرد از آب در اومدن.
4سال برای بازیهای RPG در حد اسکایریم هم جای سوال داره چه برسه به بازی خطی 10 ساعته.
 
توییت عجیب گلن اسکوفیلد که نیم ساعت پیش منتشرش کرده و البته پاکش کرده! :|

FbvW8taXgAY2VVk.jpg

تیم او ۶ - ۷ روز در هفته کار می‌کند، هیچکس آنها را مجبور نمی‌کند، خستگی و کووید وجود دارد اما هنوز در حال کار هستند و ۱۲ - ۱۵ ساعت در روز روی بازی کار می‌کنند زیرا این کار را دوست دارند!

همان طور که انتظارش میرفت، بدجور ریختن تو سرش و جیسون شرایر (و برخی از اعضای کوتاکو) هم منتظر چنین سوژه های بود،
از کارمندان Striking Distance خواستند که داستان کامل را در ایمیل خود شرح دهند و قول دادند که آنها را ناشناس نگه می‌دارند.
 
توییت عجیب گلن اسکوفیلد که نیم ساعت پیش منتشرش کرده و البته پاکش کرده! :|

View attachment 270658

تیم او ۶ - ۷ روز در هفته کار می‌کند، هیچکس آنها را مجبور نمی‌کند، خستگی و کووید وجود دارد اما هنوز در حال کار هستند و ۱۲ - ۱۵ ساعت در روز روی بازی کار می‌کنند زیرا این کار را دوست دارند!

همان طور که انتظارش میرفت، بدجور ریختن تو سرش و جیسون شرایر (و برخی از اعضای کوتاکو) هم منتظر چنین سوژه های بود،
از کارمندان Striking Distance خواستند که داستان کامل را در ایمیل خود شرح دهند و قول دادند که آنها را ناشناس نگه می‌دارند.
توییت معذرت خواهی (میتونید یه چیز دیگه هم بخونید) :دی

Screenshot_20220904-120542_Twitter.jpg
 
توییت معذرت خواهی (میتونید یه چیز دیگه هم بخونید) :D

View attachment 270770
غلط کردم غللللط :D

____________________________
از بازیساز با تجربه ای مثل اسکافیلد بعیده خودش رو تو همچین وضعیتی بزاره...سوتی وحشتناکی بود!
احتمالا یه لحظه توهم زده تو یه دیار بی در و پیکر مثل اینجاست :D
 
از بازیساز با تجربه ای مثل اسکافیلد بعیده خودش رو تو همچین وضعیتی بزاره...سوتی وحشتناکی بود!
احتمالا یه لحظه توهم زده تو یه دیار بی در و پیکر مثل اینجاست

به قول یه نفر: فکر کنم تو مستی این توییت رو زده! :D :|:Shocked:

هیچی آدم عاقلی نمیاد این کاری که گلن کرده رو انجام بده!

به جای این که شور اشتیاق و تعهد تیم رو نشون بده، میاد به بدترین و وحشتناک ترین شکل اینو ابراز میکنه!:|:D
 
مارک جیمز، مدیر بخش فنی استودیو Striking Distance در طی مصاحبه اخیر خود با وبسایت TechRadar به کاراکترهای بازی کالیستو پروتکل اشاره کرد و از آن‌ها به‌عنوان واقع‌گرایانه‌ترین کاراکترهایی که در یک بازی می‌توان دید، نام برده است. او گفت: «شخصیت‌های ما واقعی‌ترین کاراکترهایی هستند که شما در یک بازی خواهید دید. به‌حدی که وقتی برای اولین‌بار بازی را نشان دادیم، همه فکر کردند که این امر از قبل رندر گرفته شده بود. ما اینگونه بودیم که نه این کاراکتر ما به این شکل به‌نظر می‌رسد.

جاش دوهامل (بازیگر شخصیت اصلی بازی) اینگونه به‌نظر می‌رسد. ما یک اسکن کامل حتی برای بازتاب‌های ری تریس برای کره‌های چشم در اختیار داریم. پس اگر در بازی ما به درون چشم‌های کاراکترها نگاه کنید، شما می‌توانید اپتیک‌های (عدسی‌های) منعکس‌شده آن‌ها را مشاهده کنید. این یک جزئیات بسیار ریز است، اما درواقع جزئیات بسیار ریز برای بازی ما بسیار مهم هستند.»
 
تو آخرین تریلری که تا اینجا از بازی شاهد بودیم ، حس شدن و لمس کردن یورش و حمله ی فوق سنگین انمی ها به جیکوب و اون داد زدنش و صدای طبیعی و واقع گرایانه کوبیده شدنش به زمین که تو اتمسفر بازی قشنگ انعکاس پیدا کرد ، خبر از عنوانی رو میده که به استاندارد های جدیدی در زمینه صدا دست پیدا کرده =D>
 
  • Like
Reactions: Taha75
مارک جیمز، مدیر بخش فنی استودیو Striking Distance در طی مصاحبه اخیر خود با وبسایت TechRadar به کاراکترهای بازی کالیستو پروتکل اشاره کرد و از آن‌ها به‌عنوان واقع‌گرایانه‌ترین کاراکترهایی که در یک بازی می‌توان دید، نام برده است. او گفت: «شخصیت‌های ما واقعی‌ترین کاراکترهایی هستند که شما در یک بازی خواهید دید. به‌حدی که وقتی برای اولین‌بار بازی را نشان دادیم، همه فکر کردند که این امر از قبل رندر گرفته شده بود. ما اینگونه بودیم که نه این کاراکتر ما به این شکل به‌نظر می‌رسد.

جاش دوهامل (بازیگر شخصیت اصلی بازی) اینگونه به‌نظر می‌رسد. ما یک اسکن کامل حتی برای بازتاب‌های ری تریس برای کره‌های چشم در اختیار داریم. پس اگر در بازی ما به درون چشم‌های کاراکترها نگاه کنید، شما می‌توانید اپتیک‌های (عدسی‌های) منعکس‌شده آن‌ها را مشاهده کنید. این یک جزئیات بسیار ریز است، اما درواقع جزئیات بسیار ریز برای بازی ما بسیار مهم هستند.»
دقیقا حسی که از دیدن صورت کاراکتر اصلی میگیرم همینه صورت و کله بسیار واقعی و اینکه واقعا کاراکترش مثله بازیگرای هالیوودی هست و دفعه اول شک کردم این کیفیت بازی نهایی هست یا فقط تبلیغات یا از پیش رند شده هست

346-reveal-full.jpg

the-callisto-protocol-gameplay-state.jpg
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or