Multi Platform The Callisto Protocol

سازنده
Striking Distance Studios
تاریخ انتشار
۲ ماه دسامبر ۲۰۲۲
ناشر
Krafton
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
199592

بازی جدید خالق Dead Space در Game Awards 2020 معرفی شد و با اطلاعات بیشتر تاپیک به روز رسانی میشود.
--------------------------------------------
سازنده: Striking Distance Studios
ناشر: Krafton
تاریخ عرضه: 2022
پلتفرم: PC, PS5, Xbox Series X|S​
اطلاعات
  • بازی همچون Dead Space در سبک Cosmic Survival Horror خواهد بود.
  • داستان بازی در سال 2320 در یک زندان بر روی یکی از قمرهای مشتری به نام کالیستو اتفاق خواهد افتاد.
عکسها
-----------
screenshot-01.jpg screenshot-02.jpg screenshot-03.jpg screenshot-04.jpg screenshot-05.jpg
screenshot-06.jpg screenshot-07.jpg screenshot-08.jpg
 
آخرین ویرایش:
توییت عجیب گلن اسکوفیلد که نیم ساعت پیش منتشرش کرده و البته پاکش کرده! :|

FbvW8taXgAY2VVk.jpg

تیم او ۶ - ۷ روز در هفته کار می‌کند، هیچکس آنها را مجبور نمی‌کند، خستگی و کووید وجود دارد اما هنوز در حال کار هستند و ۱۲ - ۱۵ ساعت در روز روی بازی کار می‌کنند زیرا این کار را دوست دارند!

همان طور که انتظارش میرفت، بدجور ریختن تو سرش و جیسون شرایر (و برخی از اعضای کوتاکو) هم منتظر چنین سوژه های بود،
از کارمندان Striking Distance خواستند که داستان کامل را در ایمیل خود شرح دهند و قول دادند که آنها را ناشناس نگه می‌دارند.
 
توییت عجیب گلن اسکوفیلد که نیم ساعت پیش منتشرش کرده و البته پاکش کرده! :|

View attachment 270658

تیم او ۶ - ۷ روز در هفته کار می‌کند، هیچکس آنها را مجبور نمی‌کند، خستگی و کووید وجود دارد اما هنوز در حال کار هستند و ۱۲ - ۱۵ ساعت در روز روی بازی کار می‌کنند زیرا این کار را دوست دارند!

همان طور که انتظارش میرفت، بدجور ریختن تو سرش و جیسون شرایر (و برخی از اعضای کوتاکو) هم منتظر چنین سوژه های بود،
از کارمندان Striking Distance خواستند که داستان کامل را در ایمیل خود شرح دهند و قول دادند که آنها را ناشناس نگه می‌دارند.
توییت معذرت خواهی (میتونید یه چیز دیگه هم بخونید) :دی

Screenshot_20220904-120542_Twitter.jpg
 
توییت معذرت خواهی (میتونید یه چیز دیگه هم بخونید) :D

View attachment 270770
غلط کردم غللللط :D

____________________________
از بازیساز با تجربه ای مثل اسکافیلد بعیده خودش رو تو همچین وضعیتی بزاره...سوتی وحشتناکی بود!
احتمالا یه لحظه توهم زده تو یه دیار بی در و پیکر مثل اینجاست :D
 
از بازیساز با تجربه ای مثل اسکافیلد بعیده خودش رو تو همچین وضعیتی بزاره...سوتی وحشتناکی بود!
احتمالا یه لحظه توهم زده تو یه دیار بی در و پیکر مثل اینجاست

به قول یه نفر: فکر کنم تو مستی این توییت رو زده! :D :|:Shocked:

هیچی آدم عاقلی نمیاد این کاری که گلن کرده رو انجام بده!

به جای این که شور اشتیاق و تعهد تیم رو نشون بده، میاد به بدترین و وحشتناک ترین شکل اینو ابراز میکنه!:|:D
 
مارک جیمز، مدیر بخش فنی استودیو Striking Distance در طی مصاحبه اخیر خود با وبسایت TechRadar به کاراکترهای بازی کالیستو پروتکل اشاره کرد و از آن‌ها به‌عنوان واقع‌گرایانه‌ترین کاراکترهایی که در یک بازی می‌توان دید، نام برده است. او گفت: «شخصیت‌های ما واقعی‌ترین کاراکترهایی هستند که شما در یک بازی خواهید دید. به‌حدی که وقتی برای اولین‌بار بازی را نشان دادیم، همه فکر کردند که این امر از قبل رندر گرفته شده بود. ما اینگونه بودیم که نه این کاراکتر ما به این شکل به‌نظر می‌رسد.

جاش دوهامل (بازیگر شخصیت اصلی بازی) اینگونه به‌نظر می‌رسد. ما یک اسکن کامل حتی برای بازتاب‌های ری تریس برای کره‌های چشم در اختیار داریم. پس اگر در بازی ما به درون چشم‌های کاراکترها نگاه کنید، شما می‌توانید اپتیک‌های (عدسی‌های) منعکس‌شده آن‌ها را مشاهده کنید. این یک جزئیات بسیار ریز است، اما درواقع جزئیات بسیار ریز برای بازی ما بسیار مهم هستند.»
 
تو آخرین تریلری که تا اینجا از بازی شاهد بودیم ، حس شدن و لمس کردن یورش و حمله ی فوق سنگین انمی ها به جیکوب و اون داد زدنش و صدای طبیعی و واقع گرایانه کوبیده شدنش به زمین که تو اتمسفر بازی قشنگ انعکاس پیدا کرد ، خبر از عنوانی رو میده که به استاندارد های جدیدی در زمینه صدا دست پیدا کرده =D>
 
  • Like
Reactions: Taha75
مارک جیمز، مدیر بخش فنی استودیو Striking Distance در طی مصاحبه اخیر خود با وبسایت TechRadar به کاراکترهای بازی کالیستو پروتکل اشاره کرد و از آن‌ها به‌عنوان واقع‌گرایانه‌ترین کاراکترهایی که در یک بازی می‌توان دید، نام برده است. او گفت: «شخصیت‌های ما واقعی‌ترین کاراکترهایی هستند که شما در یک بازی خواهید دید. به‌حدی که وقتی برای اولین‌بار بازی را نشان دادیم، همه فکر کردند که این امر از قبل رندر گرفته شده بود. ما اینگونه بودیم که نه این کاراکتر ما به این شکل به‌نظر می‌رسد.

جاش دوهامل (بازیگر شخصیت اصلی بازی) اینگونه به‌نظر می‌رسد. ما یک اسکن کامل حتی برای بازتاب‌های ری تریس برای کره‌های چشم در اختیار داریم. پس اگر در بازی ما به درون چشم‌های کاراکترها نگاه کنید، شما می‌توانید اپتیک‌های (عدسی‌های) منعکس‌شده آن‌ها را مشاهده کنید. این یک جزئیات بسیار ریز است، اما درواقع جزئیات بسیار ریز برای بازی ما بسیار مهم هستند.»
دقیقا حسی که از دیدن صورت کاراکتر اصلی میگیرم همینه صورت و کله بسیار واقعی و اینکه واقعا کاراکترش مثله بازیگرای هالیوودی هست و دفعه اول شک کردم این کیفیت بازی نهایی هست یا فقط تبلیغات یا از پیش رند شده هست

346-reveal-full.jpg

the-callisto-protocol-gameplay-state.jpg
 
این اینسایدر جدید تویت کرده که حالت داستانی بازی بین 8 تا 10 ساعت طول میکشه! :|


بنظرم لزوما چیز بدی نیست. اگر بازی ‌صحنه های سینماتیک و اسکریپت شده زیادی نداشته باشه و ارزش تکرار بالایی هم داشته باشه، ۱۰ ساعت هم میتونه تجربه خوبی باشه. هرچند قبول دارم برای یه بازی سینگل پلیر AAA داستان محور ۸ ساعت احتمالا یه مقدار کوتاه هست و از همین الان میشه حدس زد بعضی از منتقد ها از این موضوع ایراد میگیرند، مخصوصا اینکه نسخه نسل نهمی بازی هم 70 دلار هست و اپگرید رایگان هم در کار نیست.
 
این اینسایدر جدید تویت کرده که حالت داستانی بازی بین 8 تا 10 ساعت طول میکشه! :|

میشه مشابه 2 بازی قبلی همین کارگردان، قسمت اول و دوم Dead Space هم همین مقدار بود.
 
دقیقا حسی که از دیدن صورت کاراکتر اصلی میگیرم همینه صورت و کله بسیار واقعی و اینکه واقعا کاراکترش مثله بازیگرای هالیوودی هست و دفعه اول شک کردم این کیفیت بازی نهایی هست یا فقط تبلیغات یا از پیش رند شده هست

View attachment 271044

View attachment 271045
اقا ابن کارکتره شبیه این بازیگره نیست 🤔
Josh_Duhamel_SXSW_2017_%28cropped%29.jpg
 
  • Like
Reactions: ehsan M and Taha75
من واقعا با مدت زمان ۱۰ ۱۲ ساعته مشکلی ندارم برای بازی. قطعا از ۸ ساعت بیشتر خواهد بود مخصوصا برای بار اول. بازی اگه کوتاه و با کیفیت باشه بهتره واقعا ولی امیدوارم یه Mode خاصی تو بازی قرار بدن که ارزش تکرار بالایی داشته باشه و بتونه ساعت‌ها سرگرممون کنه. تو این سالای اخیر دیدیم که خیلی از بازی‌ها بعدا یه حالت روگ‌لایت طور به بازیشون اضافه کردن تا پلیرا برگردن و چند ساعتی هم اونجا سرگرم بشن. به نظر این بازی هم همچین پتانسیلی داره.
 
کلا عنوان های ترسناک بقا بیشتر از 10 ساعت گیم پلی خالص کشش ندارند مگر اینکه خیلی عالی و عمیق ساخته شده باشند مثل رزیدنت 4 / لست 2 . داستان پخته که به بازیباز حس تکرار و آب بستن ندهد
 
  • Like
Reactions: Optimus Prime

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or