درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

[TABLE="class: grid, width: 800, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]MGSV نسخه اصلی[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]مقدمه MGSV[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 دسامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 مارچ[/TD]
[/TR]
[/TABLE]







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:
:| یعنی بازی تو چپتر دوم مراحلش تکراری نمیشه من دارم دروغ میگم(دیگه همه میدونن بازی نصفه نیمس و کونانی امده مراحل چپتر1 ریخته تو چپتر 2 یعنی خودت که بازی کردی قبول نداری؟) داستان بازی مشکل نداره؟ جدی؟ داستان بازی پر از سوراخ و من خودم بار ها تو همین تاپیک از تو پستای خودت حتی دیدم........ اینم داری رد میکنی؟ من که امروز بازی رو گرفتم شروع کردم و بزودی این ثابت میکنم حالا شما هرچی خواستی بگو

از لحاظ داستانی کامل نیست و یسری از مراحل تکرارین این دوستمون بامن مشکل داره الکی یچی میگه خودشم خوب میدونه بازی این مشکل داره
بازی تو چپتر دوم مراحل تکراری داره اما این مراحل اجباری نیستن و اختیاری هستن و شما میتونید فقط مراحل جدید رو برید و تکراری ها رو نرید.
من که نسخه 3و4 و PW رو رفتم به اضافه نسخه پنجم و بنظرم بهترین و کاملترین نسخه همین نسخه 5هست گیم پلی بازی فوق العادس و آزادی عملش بسیار بالاست.اکثر ایراداتی هم که میگیرن فن های دوآتیشه بازی هستن چون این نسخه یخورده از روح متالگیر فاصله گرفته و پایانش خیلی راضی کننده نبوده براشون ولی واسه کسی که فن دوآتیشه این سری نباشه قطعا شماره پنجم بهترین نسخه براش میشه تو این سری
 
  • Like
Reactions: jhoobin
بازی تو چپتر دوم مراحل تکراری داره اما این مراحل اجباری نیستن و اختیاری هستن و شما میتونید فقط مراحل جدید رو برید و تکراری ها رو نرید.
من که نسخه 3و4 و PW رو رفتم به اضافه نسخه پنجم و بنظرم بهترین و کاملترین نسخه همین نسخه 5هست گیم پلی بازی فوق العادس و آزادی عملش بسیار بالاست.اکثر ایراداتی هم که میگیرن فن های دوآتیشه بازی هستن چون این نسخه یخورده از روح متالگیر فاصله گرفته و پایانش خیلی راضی کننده نبوده براشون ولی واسه کسی که فن دوآتیشه این سری نباشه قطعا شماره پنجم بهترین نسخه براش میشه تو این سری
ا اینجوریه :D منم کلا فقط 1تا3 رفتم و اینم امروز شروع کردم مرسی که گفتی نه رفتار بدی و نه هرس الکی قشنگ توضیح دادی ممنون ولی اجازه بده من چنتا چیز به حرفاتون اضافه کنم اتفاقا من از پایان بازی راضیم و بنظرم چیزی که یسری از فن ها میخواستن(جنگ ونوم با اسنیک یا نشونه ای ازش) کاملا احمقانه بود چون همه میدونن بعدش چی میشه اما داستان بازی نصفس شما یه نگاه به موارد حذف شده بنداز مشن 51 که از بازی حذف شد همون پایانیه که فن ها میخواستن(پایان واقعی) از چپتر 3 هم میگزریم و میگیم اصلا وجود نداشت.... حالا میرسیم به داستان بازی همین شخصیت skull face که بنظر میومد خیلی خفنه به مضخرف ترین شکل ممکن کارش ساخته شد و چیزاییم که درباره دوران mgs3 میگفت با عقل جور در نمی یومد....... بعدشم همین big boss که اخرش قضیش مشخص شد یکم غیرقابل قبوله
طرف یه مدیک بوده اصلا شما بگو باهاش کاری کردن که قبول کنه big boss اونوقت چجوری توانایی هاش داره؟
کاملا مشخصه خیلی چیزا چه داستانی چه مراحل از بازی بریده شده مثل همون چیکو و.......
 
ا اینجوریه :D منم کلا فقط 1تا3 رفتم و اینم امروز شروع کردم مرسی که گفتی نه رفتار بدی و نه هرس الکی قشنگ توضیح دادی ممنون ولی اجازه بده من چنتا چیز به حرفاتون اضافه کنم اتفاقا من از پایان بازی راضیم و بنظرم چیزی که یسری از فن ها میخواستن(جنگ ونوم با اسنیک یا نشونه ای ازش) کاملا احمقانه بود چون همه میدونن بعدش چی میشه اما داستان بازی نصفس شما یه نگاه به موارد حذف شده بنداز مشن 51 که از بازی حذف شد همون پایانیه که فن ها میخواستن(پایان واقعی) از چپتر 3 هم میگزریم و میگیم اصلا وجود نداشت.... حالا میرسیم به داستان بازی همین شخصیت skull face که بنظر میومد خیلی خفنه به مضخرف ترین شکل ممکن کارش ساخته شد و چیزاییم که درباره دوران mgs3 میگفت با عقل جور در نمی یومد....... بعدشم همین big boss که اخرش قضیش مشخص شد یکم غیرقابل قبوله
طرف یه مدیک بوده اصلا شما بگو باهاش کاری کردن که قبول کنه big boss اونوقت چجوری توانایی هاش داره؟
کاملا مشخصه خیلی چیزا چه داستانی چه مراحل از بازی بریده شده مثل همون چیکو و.......
بازی تو زمینه داستان یه سری نقص ها داره که یه تعدادیش فکر کنم به مشکلات کوجیما با کونامی مربوط میشه مثل همین چپتر حذف شده ولی بیشتر از اینکه داستان ایراد داشته باشه یا بد باشه به نظر من روایت داستان مشکل داره وگرنه کلیت داستان بنظر من مشکلی نداره.
شخصیت skullface هم من شخصا با ایدئولوژیش و حرفایی که تو اون قسمت که پشت ماشین نشسته بودن زد خیلی حال کردم ولی خب متاسفانه بنظرم یه خورده بد حذف شد از داستان و پایان بهتری میشد براش درنظر گرفت و با اون پایان یذره اون ابهتش خدشه دار شد:D
 
  • Like
Reactions: jhoobin
بازی تو زمینه داستان یه سری نقص ها داره که یه تعدادیش فکر کنم به مشکلات کوجیما با کونامی مربوط میشه مثل همین چپتر حذف شده ولی بیشتر از اینکه داستان ایراد داشته باشه یا بد باشه به نظر من روایت داستان مشکل داره وگرنه کلیت داستان بنظر من مشکلی نداره.
شخصیت skullface هم من شخصا با ایدئولوژیش و حرفایی که تو اون قسمت که پشت ماشین نشسته بودن زد خیلی حال کردم ولی خب متاسفانه بنظرم یه خورده بد حذف شد از داستان و پایان بهتری میشد براش درنظر گرفت و با اون پایان یذره اون ابهتش خدشه دار شد:D
بازی داستان خودش خوبه ولی به عنوان یه چیز مرتبت با نسخه های قبلی یه چیزاییش خوب نیست الان skull face کجای mgs3 هست؟ یا همین venom snake این شخصیت شاید باور کرده باشه که big boss ولی چرا باید توانایی هاش داشته باشه؟اون موارد که اکثر تو پست قبل گفتم همون چپتر حذف شده و مشن 51(تو هر نسخه از mgs اخرش یه باس از یکی از شخصیت های اصلی بازی بوده که این نسخه هم یچی مثل اون داشت که کونامی لطف کرد فرصت بازی کردنش از همه گرفت از نظر خودم اون باس eli که تو بازی هست خیلی چرت بود:D) همین چند مرحله که شما گفتی اجباری نیست همش کار خود کونامی اجباری نکردتش که فقط فحش ندی امکان نداره یه چپتر از یه بازی فقط 6 مرحله جدید داشته باشه و امکان نداره که کوجیما همچین چیزی بسازه مشخصه که فقط مهم هاش کامل شده..... یسری موارد دیگه مثل adult chico که بنظر میومد خیلی جالب باشه خودشون گفتن حذف شدنش تصمیم کوجیما بوده که ازش میگزریم مورد بعدی battle gear که وقتی میسازیش قشنگ بهت میگه چیکار میکنه و طرح هاشم هست ولی به بهانه اینکه بالانس نبود کامل حذف شده:| مورد بعدی خیلی جالبه یسری کات سبن از چپتر3 که خب مشخصه حذف شدن فقط جاشون گرفتن گزاشتن تو چپتر2 که بگن همش هست حتی یسری موارد جالب برای d dog هم حذف شده:D خب الان بنظر شما کوجیما همچین چیزی میسازه؟ بازی بزرگ تر از این چیزی بود که الان داریم حالا نمیدونم چرا هر وقت میگم بازی کامل نیست به اساتید بر میخوره تازه الان شروعشم که کردم:D
 
  • Like
Reactions: Milad_HW
بازی داستان خودش خوبه ولی به عنوان یه چیز مرتبت با نسخه های قبلی یه چیزاییش خوب نیست الان skull face کجای mgs3 هست؟ یا همین venom snake این شخصیت شاید باور کرده باشه که big boss ولی چرا باید توانایی هاش داشته باشه؟اون موارد که اکثر تو پست قبل گفتم همون چپتر حذف شده و مشن 51(تو هر نسخه از mgs اخرش یه باس از یکی از شخصیت های اصلی بازی بوده که این نسخه هم یچی مثل اون داشت که کونامی لطف کرد فرصت بازی کردنش از همه گرفت از نظر خودم اون باس eli که تو بازی هست خیلی چرت بود:D) همین چند مرحله که شما گفتی اجباری نیست همش کار خود کونامی اجباری نکردتش که فقط فحش ندی امکان نداره یه چپتر از یه بازی فقط 6 مرحله جدید داشته باشه و امکان نداره که کوجیما همچین چیزی بسازه مشخصه که فقط مهم هاش کامل شده..... یسری موارد دیگه مثل adult chico که بنظر میومد خیلی جالب باشه خودشون گفتن حذف شدنش تصمیم کوجیما بوده که ازش میگزریم مورد بعدی battle gear که وقتی میسازیش قشنگ بهت میگه چیکار میکنه و طرح هاشم هست ولی به بهانه اینکه بالانس نبود کامل حذف شده:| مورد بعدی خیلی جالبه یسری کات سبن از چپتر3 که خب مشخصه حذف شدن فقط جاشون گرفتن گزاشتن تو چپتر2 که بگن همش هست حتی یسری موارد جالب برای d dog هم حذف شده:D خب الان بنظر شما کوجیما همچین چیزی میسازه؟ بازی بزرگ تر از این چیزی بود که الان داریم حالا نمیدونم چرا هر وقت میگم بازی کامل نیست به اساتید بر میخوره تازه الان شروعشم که کردم:D
اینکه بازی ناقص هست همه قبول دارند ولی همین بازی ناقص از خیلی از بازی های الان بهتره در مورد ونوم هم بازی به همین دلیل ناقص بودن اطلاعات کافی نمیده ولی میشه گفت طبق او عکس که کنار بیگ باس هست احتمالا از بهترین سرباز های آموزش دیده توسط بیگ باس بوده و همینطور در پزشکی هم مهارت داشته به همی دلیل به عنوان مدیک تیم بوده ولی مهارت نظامی در حد بالا هم داشته خوب شاید درچه مهارت اونقدری خوب بوده که فقط نیاز به اعتماد به نفس بالا داشته که این اعتماد به نفس با اون روش هیپنوتیزم باور به اینکه خود بیگ باس هست بدست آورده البته همه اینها که گفتم نظر شخصی چون خود بازی اطلاعات کاملی نمیده ولی یادم میاد توی یکی از نوار ها یا شاید درپایان اون مرحله کشف حقیقت آسلات به اینکه مدیک میتونه ومهارت گرفتن انتقام از اسکول فیس داره اشاره میکنه و توی ویکی طرفداران نوشته از قول بیگ باس Venom Snake was born in 1932 in California.[1] During the Peace Walker Incident of 1974, Venom Snake served as a member of Militaires Sans Frontières, acting as a combat medic and doctor. According to Big Boss, Venom Snake was "always the best man we had", implying that he was an incredibly capable soldier, as well as a reliable field medic. His loyalty to Big Boss became unquestioned. که قسمت بولد شده همانطور که گفتم توی بازی گفته میشه
 
سلام .من یکی از دوستام که این بازی رو نصب کرده گفتش تا وسطاش رفتم دیگه انیستالش کردم پرسیدم چرا؟ گفت خیلی سخت و تو مخیه-خود این دوستم مهندس ای تیه و مخ بازی های فکریه ها- میگفت هیچ راهنما و گایدی وجود نداره و پیچیدگی و دشواری بازی اعصابتو خورد میکنه.
درسته همینطوره یا بازی لذت بخشیه؟من تازه میخام از دوستم بگیرم بازیش کنم
 
سلام .من یکی از دوستام که این بازی رو نصب کرده گفتش تا وسطاش رفتم دیگه انیستالش کردم پرسیدم چرا؟ گفت خیلی سخت و تو مخیه-خود این دوستم مهندس ای تیه و مخ بازی های فکریه ها- میگفت هیچ راهنما و گایدی وجود نداره و پیچیدگی و دشواری بازی اعصابتو خورد میکنه.
درسته همینطوره یا بازی لذت بخشیه؟من تازه میخام از دوستم بگیرم بازیش کنم

درود
سلام نه بازی اصلا پیچیده و سخت نیست و اتفاقا اسونه. به شما اطلاعات هدف رو میده و میگه هرجور دوست داری با ازادی عمل کامل برو سراغ ماموریت و خب برای کسایی که به بازیهایی که مسیر حرکت نقطه به نقطه هست، عادت کردند یکم دشواری داره
بگیر و لذت ببر و هر سوالی برات پیش امد همینجا بپرس
 
550 ساعت طول کشید تا بازی تا حدودی 76 درصدی تموم شد. اونم بخاطر اینکه هیچ اشنایی با این سری نداشتم، و همه مراحل رو خودم بتنهایی با توجه به راهنمایی درون خود بازی تموم کردم!
بنظرم بهترین بازی ساخته شده تو صنعت گیم هستش، تا قبل از این که من این نسخه رو بازی کنم، نه هیچ کدوم از نسخه های قبلی رو بازی کرده بودم، نه از داستانشون خبر داشتم، نه شخصیت هاش، نه گیم پلی اش نه حتی اصلا دوست نداشتم که این بازی رو تجربه کنم هر چند همون زمان که بازی اومد بلوریش رو گرفتم بعد از همون مرحله نجات کاز بازی رو فروختم که از نظرم بد جلوه کرده بود! الان تقریبا بعد از 4 سال از اون زمان و بازی کردن اکثر مراحل بازی میتونم بگم کوجیما بزرگترین بازی ساز تاریخ و نابغه صنعت بازی سازی هست! من تموم شاهکار ها رو بازی کردم و باید بگم متال گیر 5 یک عنوان خارق العاده است، که با هیچ بازی شاید قابل مقایسه نباشه!
این بازی زندست، یعنی هر حرکتی تو بازی هر جور رفتاری رو شخصیت بازی تاثیر گذاره، تو بازی میتونید یک پایگاه 18 کیلومتری، رو با انواع اقسام تجهیزات نظامی بدون دیده شدن، یا عین گرز اف وار رد کنی، ولی لذت مخفی کاری 1000 برابر اکشن هست. یا میتونید همه سرباز ها رو بیهوش کنید یا اینقدر ادم بکشید که بیگ باس تبدیل به یک هیولا بشه. ای نبازی نامزد بزرگترین بازی تاریخ صنعت از نظز جزئیات هست، از هر بازی نقش افرینی و جهان بازی بیشتر ایتم و سلاح ولباس و روش های برای پیش روی در مراحل و نحوه کشتن دشمنان داره!
ما هیچ بازی این طوری نداریم که داستانش تو دوران جنگ سرد باشه و و اینقدر دقیق به مسائل تاریخی و دقیق و نبرد ها بپردازه، حتی تو بازی موارد خیلی زیادی با ایران، پاکستان، و نبرد های شوروی، و سلاح های مخفی امریکا و شوری و دزدین انها به پایگاه مادر یا کشتن و نابود کردن انها داشته باشه! تو این بازی میتونید، بد باشید، و بکشید و نابود کنید، و هر چه بیشتر این کار رو انجام بدید بیشتر خونی و هیولایی و نابود گر میشید، هر چه کمتر با مخفی کاری پیش برید و کمتر بکشید و موارد رو به پایگاه انتقال بدید انسان خاکستری میشید، و بد و خوب در این مورد معنی زیادی نخواد داشت، هر چی فقز با مخفی کاری پیش برید اسنک بیشتر انسانی هست.
بنظرم این بازی بیشتر جای نقد داره، و تقریبا اکثر مراحل بازی گرفتن اشخاص خطرناک، که یا برای شوروی کار میکنند، یا برای امریکا که باید اونا رو یا از بین ببریم یا از علم و دانششون برای پایگها جدید استفاده کنیم. و مهمتر از این نحوه پیش برد این مراحل و گرفتن اون هاهست، که با توجه به مکانیزم هایی که در بازی هست، دقیقا بازی کی نفر با یکی دیگه میتونه متفاوت باشه و برای همین تقریبا بی نهایت هست پیشبرد مراحل.
البته اینم بگم ت واین دو ماهی که تقریبا مشغول این بازی بودم با این که شب و روز توش بودم تقریبا میتونم بگم هیچ چیزی از داستان بازی نفهمیدم فقد از بعد سیاسی فهمیدم بازی زد جنگ، زد نژاد پرستی، زد زبان انگلیسی، زد قدرت. ای نشخصیت هایی که هم تقریبا تو بازی بودن مخصوص Quiet بهترین شخصیتی بود که تو عمرم از یک بازی دیده بودم فقط یک ژاپنی میتونه یک شخصیت پردازی خارق العاده و قهاری از یک بازی در بیاره که از اول تا اخر بازی حتی یک کلمه هم حرف نمیزه ولی بشدت اشد کلمات بالاترین توصیف در هنر و طراحی و فلسفه پشتش نمیشه گذشت، البته بنظرم من تقریبا همه شخصیت های بازی بشدت خارق العاده و نامی و قهار بودم اللخوص بیگ باس که بعضی جاها هم بهش میگفتن ونو اسنک و بعضی مواقعه هم اسنک!
گیم پلی بازی هم بهترین توصیم از یک بازی یا شاید بیش از یک بازی باشه که در اوج قدرت با خیانت تمام پایگاه و قدرتت رو نابود میکنن و بعدا با پیشروی اهسته اهسته در بازی و گرفتن موقعیت و دانشمندان، و شخصیت های نظامی و دکترا بازی دوباره این فرصت باز سازی رو بهت میده تا در بازی به اوج قدرت برسی! واقعا در 10-12 مراحل اخر بازی تنها بازی هست که حس قدرت و برتری رو با شخصیتی مثل بیگ باس بهت میده که درهیچ بازی این چنین ندیده بودم قبلا!
اگر کسی در مورد این سکانس های ماورای بازی و قدرت های ماورای quiet و دیگر شخصیت های و مخصوصا چند سکانس اول ابتدایی و کلا کل داستان نسخه 5 یک مختصر برام توضیح بده ممنون میشم.
 
550 ساعت طول کشید تا بازی تا حدودی 76 درصدی تموم شد. اونم بخاطر اینکه هیچ اشنایی با این سری نداشتم، و همه مراحل رو خودم بتنهایی با توجه به راهنمایی درون خود بازی تموم کردم!
بنظرم بهترین بازی ساخته شده تو صنعت گیم هستش، تا قبل از این که من این نسخه رو بازی کنم، نه هیچ کدوم از نسخه های قبلی رو بازی کرده بودم، نه از داستانشون خبر داشتم، نه شخصیت هاش، نه گیم پلی اش نه حتی اصلا دوست نداشتم که این بازی رو تجربه کنم هر چند همون زمان که بازی اومد بلوریش رو گرفتم بعد از همون مرحله نجات کاز بازی رو فروختم که از نظرم بد جلوه کرده بود! الان تقریبا بعد از 4 سال از اون زمان و بازی کردن اکثر مراحل بازی میتونم بگم کوجیما بزرگترین بازی ساز تاریخ و نابغه صنعت بازی سازی هست! من تموم شاهکار ها رو بازی کردم و باید بگم متال گیر 5 یک عنوان خارق العاده است، که با هیچ بازی شاید قابل مقایسه نباشه!
این بازی زندست، یعنی هر حرکتی تو بازی هر جور رفتاری رو شخصیت بازی تاثیر گذاره، تو بازی میتونید یک پایگاه 18 کیلومتری، رو با انواع اقسام تجهیزات نظامی بدون دیده شدن، یا عین گرز اف وار رد کنی، ولی لذت مخفی کاری 1000 برابر اکشن هست. یا میتونید همه سرباز ها رو بیهوش کنید یا اینقدر ادم بکشید که بیگ باس تبدیل به یک هیولا بشه. ای نبازی نامزد بزرگترین بازی تاریخ صنعت از نظز جزئیات هست، از هر بازی نقش افرینی و جهان بازی بیشتر ایتم و سلاح ولباس و روش های برای پیش روی در مراحل و نحوه کشتن دشمنان داره!
ما هیچ بازی این طوری نداریم که داستانش تو دوران جنگ سرد باشه و و اینقدر دقیق به مسائل تاریخی و دقیق و نبرد ها بپردازه، حتی تو بازی موارد خیلی زیادی با ایران، پاکستان، و نبرد های شوروی، و سلاح های مخفی امریکا و شوری و دزدین انها به پایگاه مادر یا کشتن و نابود کردن انها داشته باشه! تو این بازی میتونید، بد باشید، و بکشید و نابود کنید، و هر چه بیشتر این کار رو انجام بدید بیشتر خونی و هیولایی و نابود گر میشید، هر چه کمتر با مخفی کاری پیش برید و کمتر بکشید و موارد رو به پایگاه انتقال بدید انسان خاکستری میشید، و بد و خوب در این مورد معنی زیادی نخواد داشت، هر چی فقز با مخفی کاری پیش برید اسنک بیشتر انسانی هست.
بنظرم این بازی بیشتر جای نقد داره، و تقریبا اکثر مراحل بازی گرفتن اشخاص خطرناک، که یا برای شوروی کار میکنند، یا برای امریکا که باید اونا رو یا از بین ببریم یا از علم و دانششون برای پایگها جدید استفاده کنیم. و مهمتر از این نحوه پیش برد این مراحل و گرفتن اون هاهست، که با توجه به مکانیزم هایی که در بازی هست، دقیقا بازی کی نفر با یکی دیگه میتونه متفاوت باشه و برای همین تقریبا بی نهایت هست پیشبرد مراحل.
البته اینم بگم ت واین دو ماهی که تقریبا مشغول این بازی بودم با این که شب و روز توش بودم تقریبا میتونم بگم هیچ چیزی از داستان بازی نفهمیدم فقد از بعد سیاسی فهمیدم بازی زد جنگ، زد نژاد پرستی، زد زبان انگلیسی، زد قدرت. ای نشخصیت هایی که هم تقریبا تو بازی بودن مخصوص Quiet بهترین شخصیتی بود که تو عمرم از یک بازی دیده بودم فقط یک ژاپنی میتونه یک شخصیت پردازی خارق العاده و قهاری از یک بازی در بیاره که از اول تا اخر بازی حتی یک کلمه هم حرف نمیزه ولی بشدت اشد کلمات بالاترین توصیف در هنر و طراحی و فلسفه پشتش نمیشه گذشت، البته بنظرم من تقریبا همه شخصیت های بازی بشدت خارق العاده و نامی و قهار بودم اللخوص بیگ باس که بعضی جاها هم بهش میگفتن ونو اسنک و بعضی مواقعه هم اسنک!
گیم پلی بازی هم بهترین توصیم از یک بازی یا شاید بیش از یک بازی باشه که در اوج قدرت با خیانت تمام پایگاه و قدرتت رو نابود میکنن و بعدا با پیشروی اهسته اهسته در بازی و گرفتن موقعیت و دانشمندان، و شخصیت های نظامی و دکترا بازی دوباره این فرصت باز سازی رو بهت میده تا در بازی به اوج قدرت برسی! واقعا در 10-12 مراحل اخر بازی تنها بازی هست که حس قدرت و برتری رو با شخصیتی مثل بیگ باس بهت میده که درهیچ بازی این چنین ندیده بودم قبلا!
اگر کسی در مورد این سکانس های ماورای بازی و قدرت های ماورای quiet و دیگر شخصیت های و مخصوصا چند سکانس اول ابتدایی و کلا کل داستان نسخه 5 یک مختصر برام توضیح بده ممنون میشم.
من خیلی حساسم به اینکه وقتی فیلمی یا بازی ای میبنیم/انجام میدم سر در بیارم از روند کلیش و حتی جزئیش.
در مرحله ی اول قبل از اینکه من اینو بازیش کنم از نسخه های قبلیش فقط Peace Walker و یه خورده 4 رو بازی کرده بودم.
ولی اینو بازی نکردم تا تا داستانش رو به طور کلی بفهمم که توی همین سایت یکی از دوستان زحمتش رو کشید و ما استفاده کردیم.
یه نکته ای که هست اینه که این لذتی که بردی از عنوانی هستش که خیلی بهش انتقاد شده و عیب و ایراد بهش گرفتن ولی
من هم مثل تو واقعا ازش لذت بردم. جوریه که دوباره میخوام تهیه ش کنم یه بار دیگه تمومش کنم.
به نظرم با همه ی انتقاد هایی که بهش شده من هنوز هم بهش به چشم شاهکار نگاهش میکنم.
سعی کن زبانت رو هم تقویت کنی تا بفهمی بازی رو مخصوصا کاست هایی که پیدا میکنه خیلی از داستان رو اونجا روایت میکنه.
 
550 ساعت طول کشید تا بازی تا حدودی 76 درصدی تموم شد. اونم بخاطر اینکه هیچ اشنایی با این سری نداشتم، و همه مراحل رو خودم بتنهایی با توجه به راهنمایی درون خود بازی تموم کردم!
بنظرم بهترین بازی ساخته شده تو صنعت گیم هستش، تا قبل از این که من این نسخه رو بازی کنم، نه هیچ کدوم از نسخه های قبلی رو بازی کرده بودم، نه از داستانشون خبر داشتم، نه شخصیت هاش، نه گیم پلی اش نه حتی اصلا دوست نداشتم که این بازی رو تجربه کنم هر چند همون زمان که بازی اومد بلوریش رو گرفتم بعد از همون مرحله نجات کاز بازی رو فروختم که از نظرم بد جلوه کرده بود! الان تقریبا بعد از 4 سال از اون زمان و بازی کردن اکثر مراحل بازی میتونم بگم کوجیما بزرگترین بازی ساز تاریخ و نابغه صنعت بازی سازی هست! من تموم شاهکار ها رو بازی کردم و باید بگم متال گیر 5 یک عنوان خارق العاده است، که با هیچ بازی شاید قابل مقایسه نباشه!
این بازی زندست، یعنی هر حرکتی تو بازی هر جور رفتاری رو شخصیت بازی تاثیر گذاره، تو بازی میتونید یک پایگاه 18 کیلومتری، رو با انواع اقسام تجهیزات نظامی بدون دیده شدن، یا عین گرز اف وار رد کنی، ولی لذت مخفی کاری 1000 برابر اکشن هست. یا میتونید همه سرباز ها رو بیهوش کنید یا اینقدر ادم بکشید که بیگ باس تبدیل به یک هیولا بشه. ای نبازی نامزد بزرگترین بازی تاریخ صنعت از نظز جزئیات هست، از هر بازی نقش افرینی و جهان بازی بیشتر ایتم و سلاح ولباس و روش های برای پیش روی در مراحل و نحوه کشتن دشمنان داره!
ما هیچ بازی این طوری نداریم که داستانش تو دوران جنگ سرد باشه و و اینقدر دقیق به مسائل تاریخی و دقیق و نبرد ها بپردازه، حتی تو بازی موارد خیلی زیادی با ایران، پاکستان، و نبرد های شوروی، و سلاح های مخفی امریکا و شوری و دزدین انها به پایگاه مادر یا کشتن و نابود کردن انها داشته باشه! تو این بازی میتونید، بد باشید، و بکشید و نابود کنید، و هر چه بیشتر این کار رو انجام بدید بیشتر خونی و هیولایی و نابود گر میشید، هر چه کمتر با مخفی کاری پیش برید و کمتر بکشید و موارد رو به پایگاه انتقال بدید انسان خاکستری میشید، و بد و خوب در این مورد معنی زیادی نخواد داشت، هر چی فقز با مخفی کاری پیش برید اسنک بیشتر انسانی هست.
بنظرم این بازی بیشتر جای نقد داره، و تقریبا اکثر مراحل بازی گرفتن اشخاص خطرناک، که یا برای شوروی کار میکنند، یا برای امریکا که باید اونا رو یا از بین ببریم یا از علم و دانششون برای پایگها جدید استفاده کنیم. و مهمتر از این نحوه پیش برد این مراحل و گرفتن اون هاهست، که با توجه به مکانیزم هایی که در بازی هست، دقیقا بازی کی نفر با یکی دیگه میتونه متفاوت باشه و برای همین تقریبا بی نهایت هست پیشبرد مراحل.
البته اینم بگم ت واین دو ماهی که تقریبا مشغول این بازی بودم با این که شب و روز توش بودم تقریبا میتونم بگم هیچ چیزی از داستان بازی نفهمیدم فقد از بعد سیاسی فهمیدم بازی زد جنگ، زد نژاد پرستی، زد زبان انگلیسی، زد قدرت. ای نشخصیت هایی که هم تقریبا تو بازی بودن مخصوص Quiet بهترین شخصیتی بود که تو عمرم از یک بازی دیده بودم فقط یک ژاپنی میتونه یک شخصیت پردازی خارق العاده و قهاری از یک بازی در بیاره که از اول تا اخر بازی حتی یک کلمه هم حرف نمیزه ولی بشدت اشد کلمات بالاترین توصیف در هنر و طراحی و فلسفه پشتش نمیشه گذشت، البته بنظرم من تقریبا همه شخصیت های بازی بشدت خارق العاده و نامی و قهار بودم اللخوص بیگ باس که بعضی جاها هم بهش میگفتن ونو اسنک و بعضی مواقعه هم اسنک!
گیم پلی بازی هم بهترین توصیم از یک بازی یا شاید بیش از یک بازی باشه که در اوج قدرت با خیانت تمام پایگاه و قدرتت رو نابود میکنن و بعدا با پیشروی اهسته اهسته در بازی و گرفتن موقعیت و دانشمندان، و شخصیت های نظامی و دکترا بازی دوباره این فرصت باز سازی رو بهت میده تا در بازی به اوج قدرت برسی! واقعا در 10-12 مراحل اخر بازی تنها بازی هست که حس قدرت و برتری رو با شخصیتی مثل بیگ باس بهت میده که درهیچ بازی این چنین ندیده بودم قبلا!
اگر کسی در مورد این سکانس های ماورای بازی و قدرت های ماورای quiet و دیگر شخصیت های و مخصوصا چند سکانس اول ابتدایی و کلا کل داستان نسخه 5 یک مختصر برام توضیح بده ممنون میشم.
تو همین انجمن داستان کل بازی متالگیر رو میتونی پیدا کنی اگه با داستان آشنا نباشی بازی برات مبهم میشه تو نت هم سرچ بکنی هست کل داستان ولی خیلی حوصله میخواد بتونی درک کنی
 
  • Like
Reactions: alone ahmad
میتونی مخفی نری ولی اگه کلا مخفی کاری دوس نداری بیخیال ش شو.
کلا استراکچر گیم برمبنای مخفی کاری تنظیم شده یه جورایی انگار حرکت دشمن ها و مسیرهایی که برای حرکت مخفی تو گیم هست اینو بیشتر نشون میده ولی وقتی میخوای کال آف دیوتی بازی در بیاری مثل مور و ملخ میریزن رو سرت تازه از پایگاه های دیگه هم کمک میاد !!!!به نظرم با اینکه این امکان وجود داره ولی بازم گیم براش ساخته نشده هیچ لذتی هم توش نیست این روش
 
من خیلی حساسم به اینکه وقتی فیلمی یا بازی ای میبنیم/انجام میدم سر در بیارم از روند کلیش و حتی جزئیش.
در مرحله ی اول قبل از اینکه من اینو بازیش کنم از نسخه های قبلیش فقط Peace Walker و یه خورده 4 رو بازی کرده بودم.
ولی اینو بازی نکردم تا تا داستانش رو به طور کلی بفهمم که توی همین سایت یکی از دوستان زحمتش رو کشید و ما استفاده کردیم.
یه نکته ای که هست اینه که این لذتی که بردی از عنوانی هستش که خیلی بهش انتقاد شده و عیب و ایراد بهش گرفتن ولی
من هم مثل تو واقعا ازش لذت بردم. جوریه که دوباره میخوام تهیه ش کنم یه بار دیگه تمومش کنم.
به نظرم با همه ی انتقاد هایی که بهش شده من هنوز هم بهش به چشم شاهکار نگاهش میکنم.
سعی کن زبانت رو هم تقویت کنی تا بفهمی بازی رو مخصوصا کاست هایی که پیدا میکنه خیلی از داستان رو اونجا روایت میکنه.

با درود
علت اینکه بعضی ها از این بازی ایراد گرقتن یک ناقص بودن بازی
چرا :
منیکه تمام شماره هارو چند بار بازی کردم و تمومشون کردن و از کل داستان بازی سردرآوردم وقتی این بازی رو انجام میدم و تموم میشه میفهم یکجای بازی لنگ میزنه داستان ناقصه بعضی از مراحل تکرار میشن و ...
به هرحال کسی از اینکه این یک شاهکار هست شکی نداره ولی اینکه بازی ناقص مونده و هیچ چیزی درموردش نمیگن ناراحتن
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or