درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

[TABLE="class: grid, width: 800, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]MGSV نسخه اصلی[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]مقدمه MGSV[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 دسامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 مارچ[/TD]
[/TR]
[/TABLE]







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:
اقا من بدبخت شدم تو مرحله 16
برای اینکه بتونی کامیون رو بلند کنی باید
fulton
اپدیت لول 3 باشه ولی مال من اپدیت لول 2 هستش اصلا لول 3 نداره حالا چیکار کنم؟
برای لول بالاتر fulton باید transportation specialist داشته باشی حتما! من همین مرحله 16 رو رد کردم تازه اون TS به گروه پیوست! من خودم این مرحله ی 16 رو خیلی راحت تمومش کردم!
رو زمین دراز کشیده بودم دیدم اون 4 تا SKULLS با سرعت خیلی کم دارن به سمت من میان. منم آروم و سینه خیز خودمو دور می کردم از کامیون. همین طور اونا رو کشوندمشون به یه طرف دیگه و از کامیون دورشون کردم. بعد هم سریع بدوبدو رفتم سوار کامیون شدم و فرار! سربازها هم که همه مسخ شده بودن! البته من تو شب این مرحله رو رد کردم.
 
برای لول بالاتر fulton باید transportation specialist داشته باشی حتما! من همین مرحله 16 رو رد کردم تازه اون TS به گروه پیوست! من خودم این مرحله ی 16 رو خیلی راحت تمومش کردم!
رو زمین دراز کشیده بودم دیدم اون 4 تا SKULLS با سرعت خیلی کم دارن به سمت من میان. منم آروم و سینه خیز خودمو دور می کردم از کامیون. همین طور اونا رو کشوندمشون به یه طرف دیگه و از کامیون دورشون کردم. بعد هم سریع بدوبدو رفتم سوار کامیون شدم و فرار! سربازها هم که همه مسخ شده بودن! البته من تو شب این مرحله رو رد کردم.
یعنی شما کامیون رو بدون fulton رد کردی؟
 
اره میشه بدون فالتون همونطور که دوستمون گفت ردش کنید فقط نباید ببیننتون و از hot zone خارج بشید
یا اینکه همه Skull ها رو بکشید و بعد با کامیون برید
اقا خدا خیرتون بده اگر بدون fulton بشه که عالیه ،کشتن skull ها کاری نداره .
 
به گیم پلی که به جز بد و تکراری بودن یه سری لوکیشن ها و دنیای بازی (به خاطر جا به جایی های طولانی و بی مورد یا بی روح بودن محیط های باز و ...) نمیشه زیاد ایرادی گرفت :دی نابود ترین مشکل بازی کاری بود که با بیگ باس کردن :| اصن هر دفعه که یادش می افتم اعصابمو بهم میریزه ! وقتی فکرشو میکنم با ذهنیت MGS3 رفتم سراغ این، وقتی به جای بیگ باسی که دونه دونه استخوان هاش رو جا مینداخت و زخم هاش رو باند پیچی میکرد با مدیکی روبرو میشم که با یه اسپری مالیدن به خودش خوب میشه، وقتی به کارایی فکر میکنم که فقط بیگ باس از پسشون برمیومد و الان یه آدم شست شوی مغزی شده هم داره انجامشون میده مو به تنم سیخ میشه ! بزرگترین Epic Fail بازی داغون کردن اسم بیگ باس بود :( تبدیلش کردن به یه ترسو که خیلی راحت حاضره همه چیزو بذاره و در بره !
تبدیل Medic به بیگ باس تا حدی خیاری بود.البته مدیک رو از سر کوچه نیاوردن که ازش بیگ باس بسازن:dاین بنده خدا زیردست بیگ باس بوده،شخصیتش رو میشناحته،توسط اون تعلیم دیده،بهترین ستوانش بوده،بهش نزدیک بوده و در کل با زندگی بیگ باس آشنا بوده.ولی بازم با این که زمینه اش رو داشته،خیلی الکی تبدیل میشه به بیگ باس!اهرچقدر هم مهارت داشته اینکه به مهارتهای بیگ باس برسه سالها زمان میخواد!برا همین میگم این ایده بد پیاده شده و کوجیما روی این مورد میتونست بیشتر کارکنه!
ولی جدای اینکه مدیک چطور بیگ باس شد اینکه میگید بیگ باس با اینکارش تبدیل به یه شخصیت ترسو شد (حداقل برا من)قابل قبول نیست.چرا ترسو آخه:d؟بیگ باس از ونوم به عنوان یه پوشش استفاده کرد تا بتونه به نقشش برسه.قراره هم با XOF بجنگه،هم با بقیه دنیا سر و کله بزنه و هم زنزیبار رو بسازه؟یه حرکت استراتژیک خیلی خوب بود به نظرم:d.

همه این مسائل به کنار،شایعه این موضوع سانسور جدیدا قوت گرفته.خیلی از چیزایی که قبلا توی نمایشهای بازی میدیدیم الان یا حذف شدن یا به شدت تغییر کردن.چندین سکانس مربوط به Child Soldier ها،اون شکنجه های داخل امگا کمپ که احتمالا مربوطه به بازگشت به اونجاس،حتی شیوه پیدا کردن DD که تو تریلر موقع کشته شدن مادرش کنار جنازش پیدا شد،درحالی که توی بازی خیلی ناگهانی وسط افغانستان پیدا میشه!اون صحنه فریاد هم حدس میزنم مربوط به نابودی روستای Bwala ya masa باشه.توی یکی از نوارها مشخص میشه که ونوم با نابود کردن Mfinda Oilfield به طور ناخواسته باعث انتشار پارازیتها میشه و در نتیجه مردم مبتلا و کشته میشن.تو جای جای مپ آفریقا هم میشه جنازه های سوخته مشابه اونچه که توی تریلر دیدیم مشاهده کرد.اون صحنه که ونوم با صورت خونی تو یه جای آتیش گرفته وایساده هیچی.من به شدت منتظر این صحنه ها بودم:|اپیزود 51 هم هست تازه.حالا خدا میدونه که آیا واقعا اینا به خاطر فشارهای کونامی بوده یا نه؛ولی در کل این حس ناقصی بازی واقعا رو مخه:|
 
به گیم پلی که به جز بد و تکراری بودن یه سری لوکیشن ها و دنیای بازی (به خاطر جا به جایی های طولانی و بی مورد یا بی روح بودن محیط های باز و ...) نمیشه زیاد ایرادی گرفت :دی نابود ترین مشکل بازی کاری بود که با بیگ باس کردن :| اصن هر دفعه که یادش می افتم اعصابمو بهم میریزه ! وقتی فکرشو میکنم با ذهنیت MGS3 رفتم سراغ این، وقتی به جای بیگ باسی که دونه دونه استخوان هاش رو جا مینداخت و زخم هاش رو باند پیچی میکرد با مدیکی روبرو میشم که با یه اسپری مالیدن به خودش خوب میشه، وقتی به کارایی فکر میکنم که فقط بیگ باس از پسشون برمیومد و الان یه آدم شست شوی مغزی شده هم داره انجامشون میده مو به تنم سیخ میشه ! بزرگترین Epic Fail بازی داغون کردن اسم بیگ باس بود :( تبدیلش کردن به یه ترسو که خیلی راحت حاضره همه چیزو بذاره و در بره !

در مورد کاراکتر ونوم که اینقدر توانای داره توضیحش اینه که یکی از بهترین سربازای اسنیک بوده (یه جا آسلات میگه و با توجه به عکسی که توی بازی هست که ونوم و اسنیک و میلر کنار هلی اند و اسنیک خودش پشت عکسو امظا هم کرده) شایدم کلا شخصیت کم حرفی داشته....

البته من خودم یکم توی کاراکتر ونوم موندم ... الان موندم برای این آدم ناراحت باشم ؟؟؟ بیگ باس کار بدی در حق این آدم کرد؟؟؟ من زیاد فازشو متوجه نشدم آخر TPP البته به نظر شاکی نمیومد وقتی نوار میشن intrude رو گذاشت پخش بشه...
 
تبدیل Medic به بیگ باس تا حدی خیاری بود.البته مدیک رو از سر کوچه نیاوردن که ازش بیگ باس بسازن:dاین بنده خدا زیردست بیگ باس بوده،شخصیتش رو میشناحته،توسط اون تعلیم دیده،بهترین ستوانش بوده،بهش نزدیک بوده و در کل با زندگی بیگ باس آشنا بوده.ولی بازم با این که زمینه اش رو داشته،خیلی الکی تبدیل میشه به بیگ باس!اهرچقدر هم مهارت داشته اینکه به مهارتهای بیگ باس برسه سالها زمان میخواد!برا همین میگم این ایده بد پیاده شده و کوجیما روی این مورد میتونست بیشتر کارکنه!
ولی جدای اینکه مدیک چطور بیگ باس شد اینکه میگید بیگ باس با اینکارش تبدیل به یه شخصیت ترسو شد (حداقل برا من)قابل قبول نیست.چرا ترسو آخه:d؟بیگ باس از ونوم به عنوان یه پوشش استفاده کرد تا بتونه به نقشش برسه.قراره هم با XOF بجنگه،هم با بقیه دنیا سر و کله بزنه و هم زنزیبار رو بسازه؟یه حرکت استراتژیک خیلی خوب بود به نظرم:d.

همه این مسائل به کنار،شایعه این موضوع سانسور جدیدا قوت گرفته.خیلی از چیزایی که قبلا توی نمایشهای بازی میدیدیم الان یا حذف شدن یا به شدت تغییر کردن.چندین سکانس مربوط به Child Soldier ها،اون شکنجه های داخل امگا کمپ که احتمالا مربوطه به بازگشت به اونجاس،حتی شیوه پیدا کردن DD که تو تریلر موقع کشته شدن مادرش کنار جنازش پیدا شد،درحالی که توی بازی خیلی ناگهانی وسط افغانستان پیدا میشه!اون صحنه فریاد هم حدس میزنم مربوط به نابودی روستای Bwala ya masa باشه.توی یکی از نوارها مشخص میشه که ونوم با نابود کردن Mfinda Oilfield به طور ناخواسته باعث انتشار پارازیتها میشه و در نتیجه مردم مبتلا و کشته میشن.تو جای جای مپ آفریقا هم میشه جنازه های سوخته مشابه اونچه که توی تریلر دیدیم مشاهده کرد.اون صحنه که ونوم با صورت خونی تو یه جای آتیش گرفته وایساده هیچی.من به شدت منتظر این صحنه ها بودم:|اپیزود 51 هم هست تازه.حالا خدا میدونه که آیا واقعا اینا به خاطر فشارهای کونامی بوده یا نه؛ولی در کل این حس ناقصی بازی واقعا رو مخه:|


جدا از شحمی بودن وحشتناک این بخش مدیک ، دقیقاً از بیگ باس یه ترسو ساختن ! وقتی یه مدیک که انگشت کوچیکه ی بیگ باس هم نمیشه می تونه دایمند داگزو تا این حد جلو ببره و اینهمه کار انجام بده چرا بیگ باس نتونه کاری رو که می خواد بکنه ؟ کل دنیا دنبال سرش ـن ؟ مگه الان که ونوم جاشو گرفته کسی دنبالش نیست ولی همه کاری هم کرد. دقیقاً داره نشون میده نه تنها بیگ باس به خاطر خودش حاضره بقیه رو بندازه جلو و خودش قایم بشه بلکه هر ننه قمری می تونه بیگ باس باشه :| حالا اگه بازی چند تا چپتر دیگه جلو میرفت و کار رو به جایی می کشوند که ونوم بیاد یه شیطان واقعی بشه ولی از اونور بیگ باس بازم کارای بزرگی انجام بده، باز قابل هضم تر بود و آدم حداقل با خودش می گفت دیدی طرف رفت توی جایگاه بیگ باس ولی نتونست از پس قدرتش بربیاد ! ولی با این کرکتر آرمانی ای که ونوم ساختن و خیلی شیک و احساسی زور چپونش کردن جای بیگ باس همه چی رو خراب کردن :|

این که از تئوری های خودمم بود :دی یعنی با دیدن وضع بازی اولین حدسی که زدم این بود که کوجیما چپتر 1 رو کامل ساخته بعد از اون دعواها با کونامی شروع شده و کار به جاهای داغونی کشیده که احتمالاً سر لج و لجبازی بودجه ی اون چپتر اول زیادی زده بالا و بودجه واسه ساخت باقی چپتر ها اوکی نشده و کوجیما هم اومده یه دو سه تا چپتری رو به کل حذف کرده و از پس کامل کرد همون چپتر 2 هم برنیومده واسه همین یه سری میشن تکراری انداخته توش و بعدم اندینگو گذاشته توش ! :| چون تک تک کرکترها داستانشون ادامه دار بود و معلوم بوده خیلی چیزا قراره گفته بشه که نشده ! ولی با در نظر گرفتن تمام اینها بازم پایان بازی همون گندیه که بود. :|

در مورد کاراکتر ونوم که اینقدر توانای داره توضیحش اینه که یکی از بهترین سربازای اسنیک بوده (یه جا آسلات میگه و با توجه به عکسی که توی بازی هست که ونوم و اسنیک و میلر کنار هلی اند و اسنیک خودش پشت عکسو امظا هم کرده) شایدم کلا شخصیت کم حرفی داشته....

البته من خودم یکم توی کاراکتر ونوم موندم ... الان موندم برای این آدم ناراحت باشم ؟؟؟ بیگ باس کار بدی در حق این آدم کرد؟؟؟ من زیاد فازشو متوجه نشدم آخر TPP البته به نظر شاکی نمیومد وقتی نوار میشن intrude رو گذاشت پخش بشه...
آخه یکی از بهترین سربازای بیگ باس میشه دلیل ؟! :دی خود بیگ باس 3 تا کلون داشت یکیشون اون طور که باید و شاید عین خودش در نیومد (تا قبل از این فجایع خیلی از فن ها بیگ باس رو با اختلاف زیاد بالاتر از حتی سالید می دونستن) بعد یکی از سربازاش (حالا به قول شما و اینا بهترین، که البته بهترین سرباز رو کسی نمیذاره مدیک !!!) بیاد جای بیگ باس رو بگیره ! Really ؟!
کوجیما یکی از مضجک ترین کارهای تاریخ گیمینگو با یکی از برزگترین کرکترهاش کرد که واقعاً جای هیچ توجیهی نداره :| بیگ باس یه افسانه بود، کسی نبود که هر سربازی بیاد جاشو بگیره.

در مورد ونوم هم که فقط می تونم بگم :|
 
سلام.
من اینجا گیر کردم:
من یارو سیاه پوسته رو میبرم سوار هلکوپتر میکنم ولی تموم نمیشه میشن.
چکار باید کرد دیگه؟

مسعود خان، دقیق مرحله ی 6 یادم نیست...ولی به طور کلی، iDroid رو بیار بالا برو توی Tabـه mission....ببین دیگه چه کارهایی باید انجام بدی که تیک نخورده.
اگر تیک خوردن....Map رو بیار بالا، یه مستطیل بزرگ قرمز رنگ روی نقشه هستش که باید از محدوده ی مستطیل خارج بشی...حالا چه پیاده و چه سواره با هلیکوپتر...اگه حتی بی سیم هم بزنی...همین رو بهت میگه، باید بری به Hot Zone.
 
آخرین ویرایش:
سلام.
من اینجا گیر کردم:
من یارو سیاه پوسته رو میبرم سوار هلکوپتر میکنم ولی تموم نمیشه میشن.
چکار باید کرد دیگه؟

اگه اسم مرحلت Where do the bees sleep هست باید بعد از اینکه اون زندانی رو نجات دادی وارد اون غار رو به روت بشی و تو انتهاش تو پایین ترین قسمتش اسلحه Honey Bee رو پیدا کنی
بعد هم موقع برگشت Skulls رو میبینی که باید شکستشون بدی و بعد درخواست هلیکوپتر میکنی و تمام
 
آخه یکی از بهترین سربازای بیگ باس میشه دلیل ؟! خود بیگ باس 3 تا کلون داشت یکیشون اون طور که باید و شاید عین خودش در نیومد (تا قبل از این فجایع خیلی از فن ها بیگ باس رو با اختلاف زیاد بالاتر از حتی سالید می دونستن) بعد یکی از سربازاش (حالا به قول شما و اینا بهترین، که البته بهترین سرباز رو کسی نمیذاره مدیک !!!) بیاد جای بیگ باس رو بگیره ! Really ؟!
کوجیما یکی از مضجک ترین کارهای تاریخ گیمینگو با یکی از برزگترین کرکترهاش کرد که واقعاً جای هیچ توجیهی نداره بیگ باس یه افسانه بود، کسی نبود که هر سربازی بیاد جاشو بگیره.

در مورد ونوم هم که فقط می تونم بگم

الان دقیقا مشکل طرف اینه که مدیک بود؟؟؟ بهترین سربازشو برده اون ماموریت چون مهم بوده ماموریت سربازه اسکیل مدیک هم داشته.... مثلا medical و combat طرف جفتش s بوده...نمیشه؟؟؟

بعد آسلات هم میگه که این سربازتو الان تمام ماموریتای تورو تا الان با تمام جزئیات تجربه کرده .... این hypnotherapy که روی ونوم انجام دادن چیزه خوفیه کلا میتونه طرفو عوض کنه......

در کل نمیگم ته داستان کمبود نداشت ولی اینکه چون ونوم توی هلی کوپتر مدیک بوده نمیشه که بشه یا چیز ضایعیه رو قبول ندارم....
 
انصافا بازی خیلی خوبی از کار در اومده
از آماده سازی برای ورود به یک مرحله بگیر تا شروع و انتخاب روش های مختلف برای انجام
حالا به اینا پشتیبانی و.....هم باید اضافه کرد
واقعا بازی خوبیه خسته نمیشه آدم
 
آقا من میخام بازی متال گیر رو که انجام میدم، ضبط کنم (کپچر)
میخام کامل بازی رو ضبط کنم و نه 15 دقیقه ش رو، همچنین روش صحبت کنم، با کیفیت hd

کسی میدونه کجا میفروشن همچین دستگاهی رو؟
این یک مدلشه:
Elgato Game Capture HD
 
الان دقیقا مشکل طرف اینه که مدیک بود؟؟؟ بهترین سربازشو برده اون ماموریت چون مهم بوده ماموریت سربازه اسکیل مدیک هم داشته.... مثلا medical و combat طرف جفتش s بوده...نمیشه؟؟؟

بعد آسلات هم میگه که این سربازتو الان تمام ماموریتای تورو تا الان با تمام جزئیات تجربه کرده .... این hypnotherapy که روی ونوم انجام دادن چیزه خوفیه کلا میتونه طرفو عوض کنه......

در کل نمیگم ته داستان کمبود نداشت ولی اینکه چون ونوم توی هلی کوپتر مدیک بوده نمیشه که بشه یا چیز ضایعیه رو قبول ندارم....


اشتباه شما اینه که بیگ باس رو با هر کسی یکی میکنی :دی نه فقط توی متال گیر بلکه توی هر بازی ای ما یه هیرو یا لجند اصلی داریم که کلاً فازش از بقیه جداس، یه جورایی همه چیز به دوششه و کارایی میکنه که بقیه از پسش بر نمیان. این چیزا اون فرد رو خاص میکنه و تبدیلش میکنه به چیزی که شما بعدها ازش یاد میکنی. حالا وقتی شما دست میکنی توی ظرف و از داخل تخم مرغ شاسی یکی رو درمیاری (قسمت بدتر ماجرا اینه که یه آدم بی نام و نشون که حتی هیچ چهره و پیشینه ای هم نداره انتخاب میشه) و جای اون فرد قرار میدی یعنی گند میزنی به تمام پیشینه ای که برای اون فرد درست کردی. حالا اونی که از تخم مرغ شانسی در میاد می خواد مدیک باشه می خواد رنک S یا ++S باشه یا هر چی ... بالاخره تمام ذهنیت ها رو از بیگ باس خراب کردن، به بدترین شکل ممکن هم اینکارو کردن، با اصلی ترین کرکتر سری هم اینکارو کردن !
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or