درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

[TABLE="class: grid, width: 800, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]MGSV نسخه اصلی[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]مقدمه MGSV[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 دسامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 مارچ[/TD]
[/TR]
[/TABLE]







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




























Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:
عجب!مگه من گفتم شما MGS4 رو کوبیدی:d؟روی حرف من با یسری بنده خدا بود که میگفتن MGS4 دیگه متال گیر قدیم نیست وهندی بازیه و کاتسینهای بازی زیادی طولانین و نمره ها همش از روی جوگیری بوده و انواع روش های ناموفق برای رسیدن به اهدافشون:d
در مورد داستان داری درست میگی.هرچند من خودم از اسکال فیس و نقشش بی نهایت خوشم اومد ولی این همه داستان نبود.لیکو‍ئید،ونوم،بیگ باس و خیلی از بخشهای داستان ناقص موندن و خیلی از وعده و وعید های کوجی دود شدن رفتن هوا.

ولی چیزی که باعث شدن به نظرم بازی یه شاهکار و لایق همچین نمراتی باشه،نداشتن اسکریپت توی مراحل بازیه.با بی نهایت امکانات گسترده ای که تو بازی هست(انواع و اقسام بمباران ها و درخواست نیروی کمکی و یه زرادخونه خیلی پر و پیمون و ...) و حتی Buddy System که اصلا یه چیز فضایی بود،به علاوه اُپن وورلد بودن و آزادی عمل پلیر و امکانات CQC و (خسته شدم دیگه:d)به پلیر یه تجربه فوق العاده ای میده که خودش ساخته.شده بارها با شرایطی که کارای خودم تو بازی به وجود اورد یه مراحلی خلق بشه که توی سینمایی ترین بازها هم ندیدم.بعید نیست اکثر بازیای آینده هم سبک TPP ازش الهام بگیرن.
حالا بگذریم :دی
اتفاقاً من به شدت منتظر اون کات سین خفن های 40 دقیقه ای بودم ، که متاسفانه آنچنان خبری ازشون نبود :دی
دقیقاً ! سکال فیس خیلی زود از بازی کنار رفت ! تئوری و پیش زمینه ی داستانیش و انتقامی که دنبالش بود خیلی پرمحتوا بود و کشش زیادی داشت ولی فقط توی یکی دو تا کات سین دیده شد و بعدشم مُرد ! کوهی از پتانسیل خیلی راحت هدر رفت :دی ایلای یا همون لیکوئید هم که یه مبارزه با آسلات داشت یکی هم با سنیک (مبارزه ی دوم توی مادر بیس منظورمه) و بعدش محو شد از داستان :دی در صورتی که به شدت می تونست یه مثلث خفن داستانی (یه جریان فرعی مثلاً) بین لیکوئید و ونوم و بیگ باس شکل بگیره ! بازی خیلی خیلی وسیع تر می تونست باشه ولی همش به قول خودت دود شد رفت هوا :دی واقعاً آدم همچین پتانسیل هدر رفته ای رو میبینه اعصابش خورد میشه :دی
جدا از اینا ونوم هم لال بود :دی کلاً دیالوگاش (خارج نوار) فک کنم یه A4 پشت و رو هم نمی شد :دی قبل بازی برای اسپویل نشدن خیلی جزییاتشو دنبال نکردم، دقیق نمی دونم این جریان به خاطر خلق و خوی ونومه یا چیز دیگه ولی به نظر میرسید بازی قرار بوده یه 5-6 چپتری باشه که تازه جریانات بیگ باس از پایان اپیزود دوم (که تازه پلیر می فهمه چه خبره) شروع بشه و مثلاً ونوم و بیگ باس دو تا گوینده ی مختلف داشته باشن (دیوید هیتر و کیفر ساترلند) که یهو به خاطر اون جریانات کونامی به مشکل خوردن و بیگ باسو کلاً گذاشتن کنار و به یه گوینده بسنده کردن که کار ضبط کردن دیالوگ به مشکلی چیزی خورده ! :دی (تئوری ای بود که به نظرم رسید :دی)

تمام اینایی که میگی درسته ولی گیم پلی جای همه چیزو نمی گیره :دی کوجیما یهو امکانات زیادی رو به گیم پلی تزریق کرد ولی از یه چیزای دیگه غافل شد :دی تمام اینا به بازی اضافه شدن ولی به اون پختگی لازم نرسیدن ، یه دو سه تا لول خفنی که از تمام این چیزا به بهترین نحو کار بکشه توی بازی نبود. لولی که بیاد داستان و بادی ها و سایر المان ها رو با هم گره بزنه نداشت، لول دیزاین های فک انداز نداشت و خیلی چیزای دیگه. بیشتر مثل این بود که یه مپ بندازن جلوت و بگن بازیتو بکن، به عنوا یه بازی درنظر بگیریم خیلی خوبه ولی به حال و هوای متال گیر نمیخورد یا حداقل برای متال گیر بهینه نشده بود :دی حالا عوضش از اینور پر بود از مراحل و لوکیشن های تکراری :دی بازی خیلی خیلی بهتر از چیزی که الان هست می تونست باشه :دی
 
من از بازی کردنه peace walker واقعا لذت بردم ... اون هم سیستم فالکون و مامویت هایی که از مادر بیس شروع میشدن رو داشت. آیا متال گیر 5 هم همون سیستم رو داره ؟؟


آره ولی خب خیلی تکمیلتر هست که باید بیاد دستت خوب تا واقعا لذت ببری.
 
2تا سوال در مورد تکمیل مراحل 1 و 2:
توی ماموریت PHANTOM LIMBS وظیفه ای هست بنام Secured the rough diamonds hidden in Spugmay Keep که نتونستم بفهمم باید چجوری تکمیلش کنم
تو ماموریت دوم DIAMOND DOG که تمرینی هست دوتا وظیفه آخر Completed restrain training و Completed strike training رو هم متوجه نشدم چی هستن که انجامشون بدم
1. همون اول ماموریت از اسب پیاده شد و سمت راست از صخره ها برو بالاترین نقطه و روی میشه گفت از پایین سومین یا چهارمین صخره لب اونجاست که یک گیاه هم هست.
2. وقتی ocelot میگه می تونی سوار هلیکوپتر بشی صبر کن تا سربازات بیان و وقتی سلام نظامی دادن ocelot شروع به صحبت راجع به combat و strain training می کنه و اونارو روی سربازات انجام بده.
 
حالا بگذریم :دی
اتفاقاً من به شدت منتظر اون کات سین خفن های 40 دقیقه ای بودم ، که متاسفانه آنچنان خبری ازشون نبود :دی
دقیقاً ! سکال فیس خیلی زود از بازی کنار رفت ! تئوری و پیش زمینه ی داستانیش و انتقامی که دنبالش بود خیلی پرمحتوا بود و کشش زیادی داشت ولی فقط توی یکی دو تا کات سین دیده شد و بعدشم مُرد ! کوهی از پتانسیل خیلی راحت هدر رفت :دی ایلای یا همون لیکوئید هم که یه مبارزه با آسلات داشت یکی هم با سنیک (مبارزه ی دوم توی مادر بیس منظورمه) و بعدش محو شد از داستان :دی در صورتی که به شدت می تونست یه مثلث خفن داستانی (یه جریان فرعی مثلاً) بین لیکوئید و ونوم و بیگ باس شکل بگیره ! بازی خیلی خیلی وسیع تر می تونست باشه ولی همش به قول خودت دود شد رفت هوا :دی واقعاً آدم همچین پتانسیل هدر رفته ای رو میبینه اعصابش خورد میشه :دی
جدا از اینا ونوم هم لال بود :دی کلاً دیالوگاش (خارج نوار) فک کنم یه A4 پشت و رو هم نمی شد :دی قبل بازی برای اسپویل نشدن خیلی جزییاتشو دنبال نکردم، دقیق نمی دونم این جریان به خاطر خلق و خوی ونومه یا چیز دیگه ولی به نظر میرسید بازی قرار بوده یه 5-6 چپتری باشه که تازه جریانات بیگ باس از پایان اپیزود دوم (که تازه پلیر می فهمه چه خبره) شروع بشه و مثلاً ونوم و بیگ باس دو تا گوینده ی مختلف داشته باشن (دیوید هیتر و کیفر ساترلند) که یهو به خاطر اون جریانات کونامی به مشکل خوردن و بیگ باسو کلاً گذاشتن کنار و به یه گوینده بسنده کردن که کار ضبط کردن دیالوگ به مشکلی چیزی خورده ! :دی (تئوری ای بود که به نظرم رسید :دی)

تمام اینایی که میگی درسته ولی گیم پلی جای همه چیزو نمی گیره :دی کوجیما یهو امکانات زیادی رو به گیم پلی تزریق کرد ولی از یه چیزای دیگه غافل شد :دی تمام اینا به بازی اضافه شدن ولی به اون پختگی لازم نرسیدن ، یه دو سه تا لول خفنی که از تمام این چیزا به بهترین نحو کار بکشه توی بازی نبود. لولی که بیاد داستان و بادی ها و سایر المان ها رو با هم گره بزنه نداشت، لول دیزاین های فک انداز نداشت و خیلی چیزای دیگه. بیشتر مثل این بود که یه مپ بندازن جلوت و بگن بازیتو بکن، به عنوا یه بازی درنظر بگیریم خیلی خوبه ولی به حال و هوای متال گیر نمیخورد یا حداقل برای متال گیر بهینه نشده بود :دی حالا عوضش از اینور پر بود از مراحل و لوکیشن های تکراری :دی بازی خیلی خیلی بهتر از چیزی که الان هست می تونست باشه :دی
اتفاقا من همین امروز داشتم به یکی از بچه ها میگفتم که اسنیک کم حرف نیست،لاله:dکوچیما اومده یه کارکتر کم حرف و جدی بسازه،زده ونوم رو از کوایت لال تر کرده:dاین مورد جای دلخوشی داره که این مردکه لال بیگ باس نیست حداقل!

درسته mission درست و حسابی که شیره کل گیم پلی رو بکشه بیرون واقعا تو بازی خیلی زیاد نیستن ولی به نظرم فقط یکی دوتا هم نیستن و یه کوچولو بیشترن:dهمین میشن آخر چپتر 1 نمونش.انصافا رویارویی با XOF توی OKB 0 خوب بود.البته به نظر من باید اینو در نظر گرفت که TPP اولین تجربه TPP کوجیما و تیمشه و الان یه تجربه خیلی خوب بدست اوردن.حیفه واقعا که باید اینجوری منحل بشن.با اولین تلاششون همچین چیزی ساختن.مطمئنا الان از یسری مشکلات بزرگ مثل جابه جایی تو بازی و سایدآپس های تکراری و ...درساشون رو گرفتن.


با این تغییرات خیلی چیزا قربانی شد،ولی از یه طرف خیلی چیزای جدیدی به بازی اضافه شد که برای تکامل بازی لازم بودن.
 
اتفاقا من همین امروز داشتم به یکی از بچه ها میگفتم که اسنیک کم حرف نیست،لاله:dکوچیما اومده یه کارکتر کم حرف و جدی بسازه،زده ونوم رو از کوایت لال تر کرده:dاین مورد جای دلخوشی داره که این مردکه لال بیگ باس نیست حداقل!

درسته mission درست و حسابی که شیره کل گیم پلی رو بکشه بیرون واقعا تو بازی خیلی زیاد نیستن ولی به نظرم فقط یکی دوتا هم نیستن و یه کوچولو بیشترن:dهمین میشن آخر چپتر 1 نمونش.انصافا رویارویی با XOF توی OKB 0 خوب بود.البته به نظر من باید اینو در نظر گرفت که TPP اولین تجربه TPP کوجیما و تیمشه و الان یه تجربه خیلی خوب بدست اوردن.حیفه واقعا که باید اینجوری منحل بشن.با اولین تلاششون همچین چیزی ساختن.مطمئنا الان از یسری مشکلات بزرگ مثل جابه جایی تو بازی و سایدآپس های تکراری و ...درساشون رو گرفتن.


با این تغییرات خیلی چیزا قربانی شد،ولی از یه طرف خیلی چیزای جدیدی به بازی اضافه شد که برای تکامل بازی لازم بودن.
به گیم پلی که به جز بد و تکراری بودن یه سری لوکیشن ها و دنیای بازی (به خاطر جا به جایی های طولانی و بی مورد یا بی روح بودن محیط های باز و ...) نمیشه زیاد ایرادی گرفت :دی نابود ترین مشکل بازی کاری بود که با بیگ باس کردن :| اصن هر دفعه که یادش می افتم اعصابمو بهم میریزه ! وقتی فکرشو میکنم با ذهنیت MGS3 رفتم سراغ این، وقتی به جای بیگ باسی که دونه دونه استخوان هاش رو جا مینداخت و زخم هاش رو باند پیچی میکرد با مدیکی روبرو میشم که با یه اسپری مالیدن به خودش خوب میشه، وقتی به کارایی فکر میکنم که فقط بیگ باس از پسشون برمیومد و الان یه آدم شست شوی مغزی شده هم داره انجامشون میده مو به تنم سیخ میشه ! بزرگترین Epic Fail بازی داغون کردن اسم بیگ باس بود :( تبدیلش کردن به یه ترسو که خیلی راحت حاضره همه چیزو بذاره و در بره !
 
بچه ها من این بخش PVP بازی رو هیچ کجا پیدا نمی کنم، چجوری Access بهش باز میشه؟ فقط بگم اکانت پلاسم اکانتی نیست که باهاش بازی میکنم ولی اکانت توی دستگاه Primary بودن دستگاهش فعال هستش.....الانم توی بازی نزدیک 100 و خورده ای Side op رفتم و یه 20 تا ماموریت اصلی.....این PVP رو از کجا Access کنم؟
 
بچه ها من این بخش PVP بازی رو هیچ کجا پیدا نمی کنم، چجوری Access بهش باز میشه؟ فقط بگم اکانت پلاسم اکانتی نیست که باهاش بازی میکنم ولی اکانت توی دستگاه Primary بودن دستگاهش فعال هستش.....الانم توی بازی نزدیک 100 و خورده ای Side op رفتم و یه 20 تا ماموریت اصلی.....این PVP رو از کجا Access کنم؟
اگه منظورت FOB باشه، باید 22ـمین ماموریت اصلی رو بری تا تو iDroid تو آخرین Tab گزینه FOB اضافه بشه
اگه هم منظورت MGS Online 3ـه که هنوز عرضه نشده
بهترین رنکی که توی مراحل میشه گرفت S هستش؟
بله
 
سلام
اقا این quiet رو چجوری ب buddy هام اضافه کنم؟؟
من فک میکردم خود داستان بازی اضافش میکنه ولی دیروز تو یکی از مراحل جانبی بهش برخورد کردم ک زدمش فرار کرد
باید تو مراحل جانبی بگیرمش و بیارمش تو buddy هام؟
 
سلام
اقا این quiet رو چجوری ب buddy هام اضافه کنم؟؟
من فک میکردم خود داستان بازی اضافش میکنه ولی دیروز تو یکی از مراحل جانبی بهش برخورد کردم ک زدمش فرار کرد
باید تو مراحل جانبی بگیرمش و بیارمش تو buddy هام؟

یکی مرحله از side ops ها رو برین رنگش زرد هست بهش اونجا برخورد میکنید اونجا دست خودتون هست بیاد با شما یا نه
 
یکی مرحله از side ops ها رو برین رنگش زرد هست بهش اونجا برخورد میکنید اونجا دست خودتون هست بیاد با شما یا نه

اره همون مرحله هستم اسم مرحلشم فک کنم بود a contract with emmerich یبار بهش برخورد کردم ک با اسنایپ بهم شلیک میکرد منم زدمش دیگه بقیه مرحله رو نرفتم.
دوباره تو ادامه مرحله پیداش میشه؟چجوری باید انتخاب کنم بیاد همرام یا نیاد؟
 
اره همون مرحله هستم اسم مرحلشم فک کنم بود a contract with emmerich یبار بهش برخورد کردم ک با اسنایپ بهم شلیک میکرد منم زدمش دیگه بقیه مرحله رو نرفتم.
دوباره تو ادامه مرحله پیداش میشه؟چجوری باید انتخاب کنم بیاد همرام یا نیاد؟
اون مرحله بهتره اسنایپ که بی هوشی داره بگیری و بیهوشش کنی که امتیاز بیشتری هم بهت میده.

کلا فرار هم نمیکنه بگردی تو محیط هست، و هی جاشو عوض میکنه! مرحله نفس گیریه
 
اقا من بدبخت شدم تو مرحله 16
برای اینکه بتونی کامیون رو بلند کنی باید
fulton
اپدیت لول 3 باشه ولی مال من اپدیت لول 2 هستش اصلا لول 3 نداره حالا چیکار کنم؟
 
آخرین ویرایش:
اقا من بدبخت شدم تو مرحله 16
برای اینکه بتونی کامیون رو بلند کنی باید
fulton
اپدیت لول 3 باشه ولی مال من اپدیت لول 2 هستش اصلا لول 3 نداره حالا چیکار کنم؟

پلتفرم R&D رو و همچنین افراد این گروه رو باید لول آپ کنی تا بتونه اون درجه رو بسازی

چندتا ماموریت SIDE OPS برو که بتونه افارد با رنک بالا فارم کنی...از بخش Staff Managment هم میتونی بصورت دستی اونایی که رنک R&D بالایی دارند رو بفرستی به این بخش که سریعتر لول آپ بشه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or