درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

[TABLE="class: grid, width: 800, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]MGSV نسخه اصلی[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]مقدمه MGSV[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 دسامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 مارچ[/TD]
[/TR]
[/TABLE]







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:
اون تریلر 20 دقیقه ای گیم پلی افریغا رو دیدم؛
نیمه دوم ویدیو که کاور اسنیک لو رفت و وارد فاز اکشن شد برام قشنگ تر و جذاب تر بود به نسبت نیمه اولش.
امیدوارم این بالون ها عمق گیم پلی رو نابود نکنن برام چون تا الان که با چیزایی که دیدم، خیلی توی گیم پلی و روند بازی هم تاثیرگذارن! عملا چیزی به نام جابجایی و قایم کردن اجساد، یکی از قدیمی ترین المان های یه بازی مخفی کاری دیگه معنی نداره! زرتی تا طرف رو کشتی یا بیهوش کردی، با یه بالون میفرستیش مادربیس و تمام! حالا باز این خوبه، طرف رو هنوز بیهوش نکردی هم میتونی بفرستی! این دیگه واقعا مسخره است! با اسلحه از پشت گارده رو تهدید کرد، اسلحه اش رو انداخت (حالا کاری نداریم نیم ساعت رفت چرخید و رفیق یارو رو هم زد بیهوش کرد، این نگفت من برگردم ببینم پشت سرم چه خبره!) و برگشت اینی که هنوز به هوش بود و فقط دستاش رو بالا گرفته بود، یه بالون بهش وصل کرد فرستادش مادربیس.
حالا تا زمانی که محدود به استفاده برای جمع آوری غنائم و آبجکت های محیط باشه، میشه تحملش کرد ولی دیگه اینجوری توی گیم پلی تاثیر داشته باشه، واقعا غیر قابل تحمله، حداقل برا من.
در جواب اونایی هم که مثل همیشه میخوان بیان بگن که این چیزا همیشه تو MGS بوده و امضای MGSـه و ... هم باید بگم باشه، شما با امضاش کنار میاین دلیل نمیشه همه کنار بیان:دی

AI هم که با توجه به چیزایی که تا الان دیدم به نظر تک بعدی میاد! گارده توجهش به بادکنک اسنیک (!) جلب میشه، بین راه دیگه اصلا به هیچ چی توجه نمیکنه و تمام توجهش جلب میشه و اسنیک رو از دو قدمی و توی محدوده دیدش هم نمیبینه. با وارد شدن به نسل هشتم بیشتر از هر چیزی انتظار بهتر شدن هوش مصنوعی رو بین بازیای مخفی کاری دارم که امیدوارم MGS V نا امیدم نکنه.
یه خورده هم این محدوده حساسیت به صدا رو هم بیشتر کنن بد نیست! تو فاصله نزدیک هم اسنیک میدوئه پشت سرشون، متوجه نمیشن و فقط وقتی خیلی خیلی نزدیک میشه، سرعتش رو کم میکنه. این محدوده و حساسیتش باید بیشتر بشه.

در آخر هم بگم که هر بازی دیگه ای هم بود این چیزا رو میدیدم، میگفتم. گفتم که نگین این چون SC فنه این حرفا رو زده.:دی من از دید یه طرفدار سبک مخفی کاری این اشکالات رو دیدم و گفتم. :دی
 
در آخر هم بگم که هر بازی دیگه ای هم بود این چیزا رو میدیدم، میگفتم. گفتم که نگین این چون SC فنه این حرفا رو زده.:biggrin1: من از دید یه طرفدار سبک مخفی کاری این اشکالات رو دیدم و گفتم. :biggrin1:
اقا سینا صحبتهاتون درست امام کاش در SC:BL هم به همین نکات در نقدتون بهش اشاره میکردین.
AI یی که در اون حتا روی اخرین درجه سختی داشت بیداد میکرد.
 
اقا سینا صحبتهاتون درست امام کاش در SC:BL هم به همین نکات در نقدتون بهش اشاره میکردین.
AI یی که در اون حتا روی اخرین درجه سختی داشت بیداد میکرد.
اینجا جای بحث در این مورد نیست ولی فقط همین رو میگم و ادامه نمیدم.
Blacklist یه بازی نسل هفتم بود، انتظار هم ازش در همون حده. من در خصوص نسل هشتم صحبت کردم. مطمئن باش SC 7ـی اگر ساخته بشه و این مشکلات رو داشته باشه خودم شخصا لهش میکنم تو نقد:دی
لطفا دیگه ادامه ندین که هیچ ارتباطی به تاپیک نداره.
 
اون تریلر 20 دقیقه ای گیم پلی افریغا رو دیدم؛
نیمه دوم ویدیو که کاور اسنیک لو رفت و وارد فاز اکشن شد برام قشنگ تر و جذاب تر بود به نسبت نیمه اولش.
امیدوارم این بالون ها عمق گیم پلی رو نابود نکنن برام چون تا الان که با چیزایی که دیدم، خیلی توی گیم پلی و روند بازی هم تاثیرگذارن! عملا چیزی به نام جابجایی و قایم کردن اجساد، یکی از قدیمی ترین المان های یه بازی مخفی کاری دیگه معنی نداره! زرتی تا طرف رو کشتی یا بیهوش کردی، با یه بالون میفرستیش مادربیس و تمام! حالا باز این خوبه، طرف رو هنوز بیهوش نکردی هم میتونی بفرستی! این دیگه واقعا مسخره است! با اسلحه از پشت گارده رو تهدید کرد، اسلحه اش رو انداخت (حالا کاری نداریم نیم ساعت رفت چرخید و رفیق یارو رو هم زد بیهوش کرد، این نگفت من برگردم ببینم پشت سرم چه خبره!) و برگشت اینی که هنوز به هوش بود و فقط دستاش رو بالا گرفته بود، یه بالون بهش وصل کرد فرستادش مادربیس.
حالا تا زمانی که محدود به استفاده برای جمع آوری غنائم و آبجکت های محیط باشه، میشه تحملش کرد ولی دیگه اینجوری توی گیم پلی تاثیر داشته باشه، واقعا غیر قابل تحمله، حداقل برا من.
در جواب اونایی هم که مثل همیشه میخوان بیان بگن که این چیزا همیشه تو MGS بوده و امضای MGSـه و ... هم باید بگم باشه، شما با امضاش کنار میاین دلیل نمیشه همه کنار بیان:دی
درمورد Fulton Recovery چیز خاصی نمیتونم بگم:dجز اینکه خُب صد در صد کل محیط های بازی مکان های باز نیستن و لوکیشن های سربسته هم وجود دارند توشون نمیشه از Fulton استفاده کرد!من خودمم زیاد با این سیستم حال نمیکنم حقیقتش:d!

AI هم که با توجه به چیزایی که تا الان دیدم به نظر تک بعدی میاد! گارده توجهش به بادکنک اسنیک (!) جلب میشه، بین راه دیگه اصلا به هیچ چی توجه نمیکنه و تمام توجهش جلب میشه و اسنیک رو از دو قدمی و توی محدوده دیدش هم نمیبینه. با وارد شدن به نسل هشتم بیشتر از هر چیزی انتظار بهتر شدن هوش مصنوعی رو بین بازیای مخفی کاری دارم که امیدوارم MGS V نا امیدم نکنه.
یه خورده هم این محدوده حساسیت به صدا رو هم بیشتر کنن بد نیست! تو فاصله نزدیک هم اسنیک میدوئه پشت سرشون، متوجه نمیشن و فقط وقتی خیلی خیلی نزدیک میشه، سرعتش رو کم میکنه. این محدوده و حساسیتش باید بیشتر بشه.
حتی توی MGS2 هم دشمن صدای پای دویدن رایدنو می شنید!چرا راه دور بریم،حتی توی همین GZ هم سربازها توی درجه سختی Hard به کوچکترین صدایی واکنش نشون میدادن.احتمالا برای اینکه نمایش عمومی بوده درجه سختی رو کمتر کردن اتفاقات ناگوار:d پیش نیاد.

ولی درمورد اون Decoy کاملا مخالفم:dوقتی اسنیک Decoy ها رو کار میذاشت دشمنهارو کاملا دور میزد در واقع اصلا اسنیک توی محدوده ی دید سربازها نبود!تمام حواس سربازها متمرکز Decoy شده چرا باید برگردن پشت سرشونو نگاه کنن:d؟
 
زرتی تا طرف رو کشتی یا بیهوش کردی، با یه بالون میفرستیش مادربیس و تمام! حالا باز این خوبه، طرف رو هنوز بیهوش نکردی هم میتونی بفرستی! این دیگه واقعا مسخره است!
کشته شده رو که دیگه نمیفرسته مادربیس فقط بیهوش یا خفت شده رو میفرسته :دی هیچم مسخره نیست :دی بعشدم استفاده از این قابلیت محدودیت داره چون هزینه بره . حالا چقدر محدودیت داره دیگه نمیدونم :دی
با اسلحه از پشت گارده رو تهدید کرد، اسلحه اش رو انداخت (حالا کاری نداریم نیم ساعت رفت چرخید و رفیق یارو رو هم زد بیهوش کرد، این نگفت من برگردم ببینم پشت سرم چه خبره!) و برگشت اینی که هنوز به هوش بود و فقط دستاش رو بالا گرفته بود، یه بالون بهش وصل کرد فرستادش مادربیس.
ویدئو رو خوب ندیدیا :دی به اونی که اول خفتش کرد گفتش بخواب رو زمین بعد رفت سراغ اون یکی . این که نفر اول زرتی بلند نشده ببینه چه خبره فک کنم خیلی طبیعی تر باشه. شما فک کن یکی بیاد اسلحه بزاره رو سرت بعدم بگه بخواب رو زمین ، حالا جرات داری سرتو بچرخون :دی البته اگه یکم زیادی این مدت طول بکشه طرف بلند میشه و آلارم رو به صدا در میاره ( تو GZ که اینطور بود)
گارده توجهش به بادکنک اسنیک (!) جلب میشه، بین راه دیگه اصلا به هیچ چی توجه نمیکنه و تمام توجهش جلب میشه و اسنیک رو از دو قدمی و توی محدوده دیدش هم نمیبینه.
این دقیقا کجا اتفاق افتاد ؟ چیزی که من دیدم اسنیک بعد از اینکه حواس گارد اول رو به بادکنک جلب میکنه ، میره صخره رو دور میزنه و اون یکی گارد رو فریز میکنه بعد میاد سراغ این یکی . اصلا هم در زاویه دید طرف نبود که در دو قدمیش نتونه ببینتش .
یه خورده هم این محدوده حساسیت به صدا رو هم بیشتر کنن بد نیست! تو فاصله نزدیک هم اسنیک میدوئه پشت سرشون، متوجه نمیشن و فقط وقتی خیلی خیلی نزدیک میشه، سرعتش رو کم میکنه. این محدوده و حساسیتش باید بیشتر بشه.
اگه منظورت از دوییدن نیم خیز راه رفتنه که هیچی :دی وقتی اسنیک به محدوده ی سربازا میرسه نیم خیز حرکت میکنه و وقتی به فاصله ی حدودا 2-3 متریشون میرسه با سرعت خیلی خیلی کمی به طرفشون پیش میره ولی اگه مثلا از فاصله 10 متریِ یه سرباز بدوئه ، سرباز حتما متوجه میشه (بازم رجوع شود به GZ) . دیگه اگه میخواست از فاصله 10 متری سرباز هم با اون سرعت خیلی آرومش حرکت کنه فکر کنم گیم پلی بیش از حد کند و خسته کننده میشد.

من خودم به شخصه با بیش از حد در دسترس بودن این بالون ها مشکل دارم . حداقل تو PW تعدادشون محدود بود . ولی بقیه چیزای بازی کاملا اوکیه.
 
یه Buddy جدید هم معرفی شد!
ایشون هستن که گرگ تشریف دارن! :دی




اسمش هم گویا DD هست. خودم هنوز ویدئوش رو ندیدم (watch?v=OJa1b7MtGXs)
به سبک اعضای خونواده Snakeها، این یکی هم چشم بند داره! lol ولی کاش نداشت. از بعضی کارهای کوجیما خوشم نمیاد مثل همین چشم بند گرگه! :|
نکته جالبش اینه که خیلی از بازیکن ها ممکنه کلهم با DD روبرو نشن. یعنی پیدا کردنش داخل بازی دست خود بازیکن هست و این طوری نیست که حتماً باهامون همراه بشه. فقط نمیدونم چطوری هم بچه هست و هم بزرگ! :دی مگه داستان خود بازی در طول چه مدت اتفاق می افته؟!

ویرایش: هنوز هیچی نشده ملت زدن تو کار نقاشی و طراحی از DD!!! این است fanbase دنیای MGS! :دی

0lyt3zhshxxv6xoc6ckt.jpg



خب ویدئو رو دیدم. گویا DD جان در عرض 3 روز انقدر رشد کرده! :| :| خدایا نجاتمون بده! :دی
 
آخرین ویرایش:
نمایش گیم پلی واقعا زیبا بود
فقط این جنبه های فان توی بازی خیلی زیاد هست
شما MGS 3 یا MGS 1 رو با این شماره مقایسه کنید اونا تنها چیزی داشتن
Cardboard Box بود بعد توی MGS 4 تا حدودی چه توی داستان چه توی گیم پلی
این جنبه های فان بیشتر شدن به همین ترتیب توی PW هم بیشتر شد تا رسید به TPP
البته سلیقه ای هست و ممکنه خیلی ها از این Gadget های جدید خوششون بیاد و بودن
این وسایل توی بازی هم هیچ مشکلی نداره ولی امیدوارم مجبور به استفاده از همشون نباشیم

- - -ویرایش - - -

البته از حق نگذریم به جز بعضی از گجت ها (که کاملا سلیقه ای هست)
بقیه نمایش گیم پلی بی نقص بود صخره نوردی فیزیک همکاری با کوایت
محیط جنگل لباس اسنیک و... راستی کفش های اسنیک پوما هستن
 
ماجرای انتخاب اسم DD خیلی جالب هست.:d
مخفف diamond dogs هست.:d
خوبیش این هست که اگر بتونه دشمن ها رو تیکه پاره کنه,دیگه نیازی به تیر نیست,فقط بیهوششون می کنیم.>:)
 
آخرین ویرایش:
خب گیم پلی بسیار عالی بود و کاملن هم پیدا بود روی حالت نرمال بوده و پیداست که روی هارد بسیار سخت خواهدبود(اینم بیاد داشته باشید کسی که گیم پلی رو انجام می داده یک گیمر حرفه ایه که طبیعتن بارها این مرحله رو رفته با اینحال هنوز روی نرمال بازی رو میره)
نکته ی دیگه ای که باید بگم در باب fulton همین الان توی گوگل این عبارت رو سرچ کنید fulton recovery system می بینید که همچین تخیلی نیست و اینکه کسانی که می گن "باهاش حال نمی کنم" می تونند به سادگی ازش استفاده نکنند ببینید تا چند مرحله دوام میارید!!؟
وجود fulton کاملن ضروریه و اگه کوجیما می خواست بازیش تخیلی باشه Ration که در آغاز در این سری بود رو حذف نمی کرد همچنین codec را به تکامل نمی رسوند...
گمان نکنم که fulton جزئی از امضا ی بازی باشه و اینکه استفاده ازش به GMP ها بستگی داره که باعث می شه استفاده ی بی رویه ازش نشه چون باید برای خریداری و آپگرید سلاح و آیتم ها بشه...کسانی که به درستی MGS:PW بازی کردن کاملن درک می کنن..
 
نکته جالبش اینه که خیلی از بازیکن ها ممکنه کلهم با DD روبرو نشن. یعنی پیدا کردنش داخل بازی دست خود بازیکن هست و این طوری نیست که حتماً باهامون همراه بشه.

Quiet هم همینطوریه:
@JunkerHQNet
Depending on how you play the game, you may in fact never meet Quiet
https://twitter.com/JunkerHQNet/status/512475811744874496
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or