درود
Gameinformer پيش نمايش کوتاه در مورد شخصيت همراه و يار اسنيک و يا Big Boss يعني Quiet در MGS V : The Phantom Pain قرار داد که توسط آقاي Joe Juba تنظيم و نوشته شده است . تنها قصد بر اين است تا در مورد يکي از ويژگي هاي گيم پلي MGSV در طي نمايش بازي در TGS اطلاع رساني شود .
در پي مراسم و همايش TGS امسال , خالق بزرگ و افسانه اي Metal Gear آقاي Hideo Kojima وجود "Buddy System" را در نمايش تريلر MGS V نشان دادند (منظور از Buddy System شخص همراه و يار شما در طول بازي است) . اين يک ويژگي و مکانيک جديد که براي MGS است , در عنوان پيش رو به شدت پتانسيل آن را دارد که تغيير و دگرگوني در عمليات مخفي کاري Big Boss داشته باشد (در واقع بدين منظور است که به Big Boss کمک هاي مفيد و ارزشمندي در طول عمليات هاي مخفي کاري مي کند) .
با وجود اين که Buddy System ممکن است اشاره بر مفهوم و معنايي داشته باشد , اين Mod و يا اين حالت راهي براي بازي کردن شما با دوستانتان به صورت همکاري نيست . در عوض , اجازه مي دهد تا يک دوست متحد به اسنيک در ميدان جنگ بپيوندد و حمايت و پشتيباني منحصر به فردي از وي کند .
در طي نمايش بازي , Big Boss قادر بود تا با Quiet تماس راديويي بگيرد که وي به عنوان يک پشتيبان در عمليان نجات حضور دارد . بعد از آن که Quiet با چتر نجات از هليکوپتر به سمت زمين آمد , او براي انجام دستورات مختلف و مانور هماهنگ در دسترس بود (دستورات توسط اسنيک به وي ابلاغ مي شوند) .
از کوجيما علاوه بر حضور Quiet در مورد حضور اشخاص ديگري درخواست شده بود و هرچند که ايشان از هر طريقي پاسخ محکم و پايدار نمي دهند , ايشان گفتند که تمرکز آن ها تنها بر روي Quiet براي نسخه نمايشي و يا Demo بود -- دلالت بر اين داشت که آن ها در زمان هاي مختلف و ديگري در اين مورد صحبت خواهند کرد .
اگر چه سري بازي هاي Metal Gear Solid هميشه به نوعي حمايت و پيشتيباني از شخصيت اصلي را داشتند که معمولا از طريق پيغام هاي راديويي توسط Codec از طرف همراهان شخصيت اصلي براي کمک به وي صورت مي گرفت و لحظه هايي براي کمک به شخصيت اصلي وجود داشت .
اضافه شدن يک شخصيت مبازر و جنگجو در کنار Snake در ميدان جنگ که وي Quiet آست . اين در راه و روش هاي مختلف هيجان انگيز است اما در واقع براي گيم پلي در MGS V چه معنايي مي دهد و چگونه ديده مي شود ؟
ليست و فهرستي کوتاه در مورد قابليت ها و توانايي هاي Quiet با توجه به آن چه در تريلر گيم پلي بازي در TGS نمايش داده شد :
ديده باني پيش رو : Quiet مي تواند نزديک Big Boss بماند و Big Boss را تعقيب کند , يا در حرکتي پيش رو يک مکان با ديدگاه مناسب براي نشانه گرفتن با Snipe پيدا کند . اگر او جلو تر از Big Boss و يا پيش رو حرکت کند , او قادر به رديابي مواضع دشمن ها است و ارائه اطلاعات در مورد وضعيت سلامت و مهمات دشمنان به Big Boss , و حتي قادر به نظارت و ديده باني کردن بر الگوهاي گشت زني دشمنان است .
حمله : اگر Quiet نزدیک شما باشد , او با اسلحه اسنایپش سعی می کند پلیر ها و بازیکن ها را در امان نگاه دارد . اگر دو دشمن و یا دشمن ها شما را دیدند و قرار است آژیر و یا آلارم خطر به صدا در آید , او به سمت یکی از آن ها نشانه خواهد گرفت و با لیزری سبز رنگ قابل تشخیص است که کدام دشمن را هدف قرار داده و شما می توانید دشمن بعدی را از پای در آورید .
کمک کردن و همکاري : در يک مکان Big Boss توسط يک دشمن و نگهبان ديده شد . Big Boss تلاش کرد تا با يک تير بيهوشي از طريق هد شات کردن او را بي هوش کند اما کلاه نظامي و ايمن آن دشمن مانع اصابت تير به سر وي شد . همانطور که او نشانه گرفته بود , گلوله تک تيرانداز به پرواز در آمد و با شکافتن هوا به کلاه دشمن اصابت کرد و ار سر دشمن انداخته شد و Big Boss با شليک تير بي هوشي که در آن لحظه سر دشمن آسيب بود , وي را از پاي در آورد .
حمله به صورت هماهنگ : نياز نيست که شما نگران Quiet باشيد چرا که در حال دويدن در اطراف شما است و با کشتن آدم بدها يا همان دشمنان در محيط بازي باعث نمي شود آژير خطر به صدا در آيد و شما را در دردسر قرار دهد . او به فرمان و دستورات شما کاملا گوش فرا مي دهد و کمک مي کند تا کاملا اهداف خود را انجام دهيد . اگر دو سرباز در يک برج مراقبت حضور داشته باشند , شما مي توانيد حمله اي هماهنگ با Quiet صورت دهيد . هنگامي که شما ماشه اسلحه را در حالي به سمت دشمن نشانه گرفته ايد فشار دهيد و به سمت دشمن شليک کرديد , Quiet نيز همان کار را با دشمن دوم و بعدي انجام مي دهد . با يک تير دو نشان زديد .
گريز : Quiet يک متحد در ميدان جنگ است نه يک غيره نظامي با حوصله که نياز به مراقبت داشته باشد . اگر اوضاع نابسامان شد , بدون کمک کردن به او شما مي توانيد به وي براي دفاع از خودش اعتماد کنيد . هر وقت شما در حال گريز و خروج از منطقه جنگ بوديد و به سمت هليکوپترتان که در آن جا فرود آمده رفتيد و داخل آن شديد و به پرواز در آمديد , تعجب نکنيد که Quiet در حال دويدن است و در کنار شما بر روي درب خروجي هليکوپتر حضور دارد , به همان اندازه که سرعت شليک گلوله اسلحه وي است او حرکت مي کند و مي دود !
Improbable Miscellany : بگذاريد بگوييم که شما با يک هليکوپتر نظامي و جنگي در حال مبارزه هستيد . تنها موشک خود را به سمت آن شليک مي کنيد اما تيرتان خطا مي رود . حال مهمات معمولي داريد و تمام آن چه همراه شما است تعدادي نارنجک است . با کمال تعجب و شگفت آوري , نبرد نااميد کننده نيست . بعد از آن که يک فرمان و دستور خاص به Quiet داديد , شما مي توانيد يک نارنجک به سمت هليکوپتر و يا نارنجک را در راستاي هدف Quiet با اسنايپ پرتاب کنيد و سپس Quiet با مهارت تيرانداري که دارد به آن شليک کرده و نارنجک به سمت هليکوپتر منفجر مي شود و هليکوپتر دشمن سقوط خواهد کرد .
منبع
ويژگي هاي گيم پلي بازي بسيار بيشتر شدند و برخي ويژگي هاي ديگر نيز نمايش داده خواهند شد . فيزيک تخريب پذيري محيط مي تواند به شما براي نابود کردن پل چوبي که دشمنان از روي آن رد مي شوند کمک زيادي کند و ... Active Decoy يک آبجکت براي فريب دادن دشمنان است و بدين صورت است که يک اسنيک مصنوعي که با نيروي باد فعال مي شود به وجود مي آورد و حتي مي توانيد با آن دشمني که در لبه پرتاه است را به پايين دره اندازيد . بالا رفتن از صخره ها به زیباترین و بهترین شکل ممکن صورت می گیرد و انیمیشن فوق العاده ای دارد .
Fulton Recovery System نه تنها در محيط بسته قادر به انجام شدن نيست بلکه دشمن شما با اسنايپ آن را در حين فعال شدن در محیط سر باز از بين مي برد ! دشمنان بازي بسيار سمج تر شدند و حتي گاهی از ديد آن ها با اسنايپ در امان نيستيد .
گرافيک بازي بسيار چشم نواز است و لذتي براي چشم هاست و مي توان بدون اقراغ گفت محيط آفريقا يکي از زيباترين محيط بازي است و تغيير آب و هوا که به صورت دايناميک است و باعث بارندگي مي شود بسيار زيباست . جلوه هاي بصري بازي به لطف Fox Engine قابل ستايش مي باشد محيط هاي بازي بسيار گسترده هستند .
Metal Gear Solid V : The Phantom Pain سال 2015 ريليز خواهد شد .
Gameinformer پيش نمايش کوتاه در مورد شخصيت همراه و يار اسنيک و يا Big Boss يعني Quiet در MGS V : The Phantom Pain قرار داد که توسط آقاي Joe Juba تنظيم و نوشته شده است . تنها قصد بر اين است تا در مورد يکي از ويژگي هاي گيم پلي MGSV در طي نمايش بازي در TGS اطلاع رساني شود .
در پي مراسم و همايش TGS امسال , خالق بزرگ و افسانه اي Metal Gear آقاي Hideo Kojima وجود "Buddy System" را در نمايش تريلر MGS V نشان دادند (منظور از Buddy System شخص همراه و يار شما در طول بازي است) . اين يک ويژگي و مکانيک جديد که براي MGS است , در عنوان پيش رو به شدت پتانسيل آن را دارد که تغيير و دگرگوني در عمليات مخفي کاري Big Boss داشته باشد (در واقع بدين منظور است که به Big Boss کمک هاي مفيد و ارزشمندي در طول عمليات هاي مخفي کاري مي کند) .
با وجود اين که Buddy System ممکن است اشاره بر مفهوم و معنايي داشته باشد , اين Mod و يا اين حالت راهي براي بازي کردن شما با دوستانتان به صورت همکاري نيست . در عوض , اجازه مي دهد تا يک دوست متحد به اسنيک در ميدان جنگ بپيوندد و حمايت و پشتيباني منحصر به فردي از وي کند .
در طي نمايش بازي , Big Boss قادر بود تا با Quiet تماس راديويي بگيرد که وي به عنوان يک پشتيبان در عمليان نجات حضور دارد . بعد از آن که Quiet با چتر نجات از هليکوپتر به سمت زمين آمد , او براي انجام دستورات مختلف و مانور هماهنگ در دسترس بود (دستورات توسط اسنيک به وي ابلاغ مي شوند) .
از کوجيما علاوه بر حضور Quiet در مورد حضور اشخاص ديگري درخواست شده بود و هرچند که ايشان از هر طريقي پاسخ محکم و پايدار نمي دهند , ايشان گفتند که تمرکز آن ها تنها بر روي Quiet براي نسخه نمايشي و يا Demo بود -- دلالت بر اين داشت که آن ها در زمان هاي مختلف و ديگري در اين مورد صحبت خواهند کرد .
اگر چه سري بازي هاي Metal Gear Solid هميشه به نوعي حمايت و پيشتيباني از شخصيت اصلي را داشتند که معمولا از طريق پيغام هاي راديويي توسط Codec از طرف همراهان شخصيت اصلي براي کمک به وي صورت مي گرفت و لحظه هايي براي کمک به شخصيت اصلي وجود داشت .
اضافه شدن يک شخصيت مبازر و جنگجو در کنار Snake در ميدان جنگ که وي Quiet آست . اين در راه و روش هاي مختلف هيجان انگيز است اما در واقع براي گيم پلي در MGS V چه معنايي مي دهد و چگونه ديده مي شود ؟
ليست و فهرستي کوتاه در مورد قابليت ها و توانايي هاي Quiet با توجه به آن چه در تريلر گيم پلي بازي در TGS نمايش داده شد :
ديده باني پيش رو : Quiet مي تواند نزديک Big Boss بماند و Big Boss را تعقيب کند , يا در حرکتي پيش رو يک مکان با ديدگاه مناسب براي نشانه گرفتن با Snipe پيدا کند . اگر او جلو تر از Big Boss و يا پيش رو حرکت کند , او قادر به رديابي مواضع دشمن ها است و ارائه اطلاعات در مورد وضعيت سلامت و مهمات دشمنان به Big Boss , و حتي قادر به نظارت و ديده باني کردن بر الگوهاي گشت زني دشمنان است .
حمله : اگر Quiet نزدیک شما باشد , او با اسلحه اسنایپش سعی می کند پلیر ها و بازیکن ها را در امان نگاه دارد . اگر دو دشمن و یا دشمن ها شما را دیدند و قرار است آژیر و یا آلارم خطر به صدا در آید , او به سمت یکی از آن ها نشانه خواهد گرفت و با لیزری سبز رنگ قابل تشخیص است که کدام دشمن را هدف قرار داده و شما می توانید دشمن بعدی را از پای در آورید .
کمک کردن و همکاري : در يک مکان Big Boss توسط يک دشمن و نگهبان ديده شد . Big Boss تلاش کرد تا با يک تير بيهوشي از طريق هد شات کردن او را بي هوش کند اما کلاه نظامي و ايمن آن دشمن مانع اصابت تير به سر وي شد . همانطور که او نشانه گرفته بود , گلوله تک تيرانداز به پرواز در آمد و با شکافتن هوا به کلاه دشمن اصابت کرد و ار سر دشمن انداخته شد و Big Boss با شليک تير بي هوشي که در آن لحظه سر دشمن آسيب بود , وي را از پاي در آورد .
حمله به صورت هماهنگ : نياز نيست که شما نگران Quiet باشيد چرا که در حال دويدن در اطراف شما است و با کشتن آدم بدها يا همان دشمنان در محيط بازي باعث نمي شود آژير خطر به صدا در آيد و شما را در دردسر قرار دهد . او به فرمان و دستورات شما کاملا گوش فرا مي دهد و کمک مي کند تا کاملا اهداف خود را انجام دهيد . اگر دو سرباز در يک برج مراقبت حضور داشته باشند , شما مي توانيد حمله اي هماهنگ با Quiet صورت دهيد . هنگامي که شما ماشه اسلحه را در حالي به سمت دشمن نشانه گرفته ايد فشار دهيد و به سمت دشمن شليک کرديد , Quiet نيز همان کار را با دشمن دوم و بعدي انجام مي دهد . با يک تير دو نشان زديد .
گريز : Quiet يک متحد در ميدان جنگ است نه يک غيره نظامي با حوصله که نياز به مراقبت داشته باشد . اگر اوضاع نابسامان شد , بدون کمک کردن به او شما مي توانيد به وي براي دفاع از خودش اعتماد کنيد . هر وقت شما در حال گريز و خروج از منطقه جنگ بوديد و به سمت هليکوپترتان که در آن جا فرود آمده رفتيد و داخل آن شديد و به پرواز در آمديد , تعجب نکنيد که Quiet در حال دويدن است و در کنار شما بر روي درب خروجي هليکوپتر حضور دارد , به همان اندازه که سرعت شليک گلوله اسلحه وي است او حرکت مي کند و مي دود !
Improbable Miscellany : بگذاريد بگوييم که شما با يک هليکوپتر نظامي و جنگي در حال مبارزه هستيد . تنها موشک خود را به سمت آن شليک مي کنيد اما تيرتان خطا مي رود . حال مهمات معمولي داريد و تمام آن چه همراه شما است تعدادي نارنجک است . با کمال تعجب و شگفت آوري , نبرد نااميد کننده نيست . بعد از آن که يک فرمان و دستور خاص به Quiet داديد , شما مي توانيد يک نارنجک به سمت هليکوپتر و يا نارنجک را در راستاي هدف Quiet با اسنايپ پرتاب کنيد و سپس Quiet با مهارت تيرانداري که دارد به آن شليک کرده و نارنجک به سمت هليکوپتر منفجر مي شود و هليکوپتر دشمن سقوط خواهد کرد .
منبع
ويژگي هاي گيم پلي بازي بسيار بيشتر شدند و برخي ويژگي هاي ديگر نيز نمايش داده خواهند شد . فيزيک تخريب پذيري محيط مي تواند به شما براي نابود کردن پل چوبي که دشمنان از روي آن رد مي شوند کمک زيادي کند و ... Active Decoy يک آبجکت براي فريب دادن دشمنان است و بدين صورت است که يک اسنيک مصنوعي که با نيروي باد فعال مي شود به وجود مي آورد و حتي مي توانيد با آن دشمني که در لبه پرتاه است را به پايين دره اندازيد . بالا رفتن از صخره ها به زیباترین و بهترین شکل ممکن صورت می گیرد و انیمیشن فوق العاده ای دارد .
Fulton Recovery System نه تنها در محيط بسته قادر به انجام شدن نيست بلکه دشمن شما با اسنايپ آن را در حين فعال شدن در محیط سر باز از بين مي برد ! دشمنان بازي بسيار سمج تر شدند و حتي گاهی از ديد آن ها با اسنايپ در امان نيستيد .
گرافيک بازي بسيار چشم نواز است و لذتي براي چشم هاست و مي توان بدون اقراغ گفت محيط آفريقا يکي از زيباترين محيط بازي است و تغيير آب و هوا که به صورت دايناميک است و باعث بارندگي مي شود بسيار زيباست . جلوه هاي بصري بازي به لطف Fox Engine قابل ستايش مي باشد محيط هاي بازي بسيار گسترده هستند .
Metal Gear Solid V : The Phantom Pain سال 2015 ريليز خواهد شد .
آخرین ویرایش: