ِDirectX 12 و Xbox One!

  • Thread starter Thread starter DieDie
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

DieDie

کاربر سایت
d92670-1394381139.jpg


از نظر توانایی های گرافیکی اوضاع برای Xbox one بر وفق مراد نیست! چند ماه از عرضه این کنسول میگذره و بازیهای Xbox one از نظر گرافیک و فریم ریت و رزولوشن پشت سر PS4 قرار گرفته. ولی ما میدونیم که DX 12 به زودی روی این کنسول میاد و کاری که API انجام میده بیشتر از تاثیر گذاشتن روی فریم ریت و رزولوشن هست.
در واقع API نمیتونه مستقیما کاری برای بالا بردن رزولوشن انجام بده ولی کاری که انجام میده اینه که منابع بیشتری رو روی GPU با بهره گیری از شتاب دهنده های سخت افزاری آزاد میکنه.افکتهایی مثل Ray tracing ، SuperFog و افکتهای دیگه توسط این شتابدهنده ها اجرا خواهند شد و این به GPU فرصت میده تا رزولوشن و فریم ریت رو بهبود ببخشه.
این مسئله باعث میشه پورت بازیها از Xbox one به PC و برعکس راحت تر صورت بگیره اما بیشتر از هر چیز دیگه ای این مسئله نشون میده که GPU در Xbox one اون طور که در ابتدا گفته شده بود شباهتی به PS4 نداره و GPU این کنسول یک رادئون سری 7000 نیست.
به هر حال هرچه هست بدیهیه که از پتانسیل کامل Xbox one هنوز استفاده نشده . در حال حاضر مشکلات و محدودیتهایی در استفاده از eSRAM وجود داره ولی الان درک این موضوع آسونه که چرا مایکروسافت نگران نیست.نظر شما چیه؟

http://gamingbolt.com/dx12-may-allo...ender-ray-tracing-superfog-and-custom-effects
 
آخرین ویرایش:
اين d12 با ريختن ايديت جديد اجرا ميشه؟


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
هنوز که معلوم نیست اصلا چی به چی هست اول صبر کنید بیاد اصلا جریانش مشخص بشه روی pc که باید دانلود کنید البته به شرطی که کارت گرافیک dx12 داشته باشی direct 3d جدید روش کار میکنه توی x1 حتما با یه آپدیت ریخته میشه دیگه.
 
الان یه چند جا خوندم که dx12 ممکنه به کلود و اینترنت اینجور صحبتا ربط داشته باشه حالا شایعه هست و اینا هیچی ولی فقط خدا کنه مایکروسافت این گند و کثافت کاریارو فعلا روی pc نیاره که اصلا حال ندارم )xالبته نه اینکه بد باشه به درد ما که هیچی به درد 80 درصد مردم دنیا که حتی تو اروپا زندگی میکنن نمیخوره.
 
خیر گفتن ریل تایم !


Quantum Break running in real time on Xbox One - GameSector
تو فروم خود رمدی هم اگه بودی چندباری ازشون سوال شده و گفتن ریل تایم .

اینم سایت خودشون میتونی ببینی :

Quantum Break | Remedy

واقعا زشته اسم خودتون را میزارید فن یه کنسول بعد اطلاعات غلط دارید :دی اگه ریل تایم نبود که ما بیخودی خودمون را الکی هایپ نمیکردیم :دی
اگه منظورت اینه که real time رو x1 اجرا میشد فکر کنم داری اشتباه میکنی
این جمله معتی دیگه ای میده
Real Time in-engine
 
اگه منظورت اینه که real time رو x1 اجرا میشد فکر کنم داری اشتباه میکنی
این جمله معتی دیگه ای میده

real time in-engine یعنی اینکه داشته با انجین بازی ریل تایم اجرا میشده اگه میگفت فقط in engine ممکن بود منظورشون این باشه که با انجین بازی ساختنش ولی قبلا رندر شده sam lake تو کنفرانس مایکروسافت قشنگ اومد گفت این تصاویر real time in engine داره روی x1 اجرا میشه حتی بعدش یه مصاحبه کرد گفت گرافیک بازی از اینی که نشون دادیم بالاتر میره چون فرصت داریم تا بیشتر روش کار کنیم.
اون یکیم که نوشته running in real time on Xbox One که خیلی واضحه.
 
اگه منظورت اینه که real time رو x1 اجرا میشد فکر کنم داری اشتباه میکنی
این جمله معتی دیگه ای میده
این معنی کردنش اینهمه سخته ؟!
اگه تنها میگفت In-engine میشد گفت پردازشی توسط انجین انجام شده ولی در روی چه سیستمی ؟! مثلا ممکنه روی یه pc قدرتمند باشه . ولی وقتی اسم ریل تایم میاد یعنی دیگه با هر طرفندی هم اون گرافیک را نشون داده باشند یعنی همون لحظه داره روی x1 پردازش میشه .
real time on Xbox One

دیگه معنیش کاملا مشخصه نیاز به بحث اضافه هم نیست .
 
چیزی که از QB نشون دادن In Engine بود و مسلما گرافیک In Game بازی در زمان نمایش (E3 2013) در حد چیزی که نمایش دادن نبود، چون در این صورت میگفتن In Game :دی به هر حال امیدوارم یه چیزی در حد همون تریلر تحویلمون بدن ولی فعلا باید منتظر نمایش گیم پلی بازی موند.
 
چیزی که از QB نشون دادن In Engine بود و مسلما گرافیک In Game بازی در زمان نمایش (E3 2013) در حد چیزی که نمایش دادن نبود، چون در این صورت میگفتن In Game :دی به هر حال امیدوارم یه چیزی در حد همون تریلر تحویلمون بدن ولی فعلا باید منتظر نمایش گیم پلی بازی موند.

البته جسارت خدمت Remedy نباشه. ولي كلا رمدي بازي ساز خيلي خوبيه اما از نظر تكنيكي خيلي خوب نيست يعني حداقل تا الان نبوده مگه اينكه از زمان الن تغييرات عمده اي بوجود اومده باشه. بنظرم براي ديدن اصل گرافيك XO بايد تا اومدن هيلو صبر كرد
 
البته جسارت خدمت Remedy نباشه. ولي كلا رمدي بازي ساز خيلي خوبيه اما از نظر تكنيكي خيلي خوب نيست يعني حداقل تا الان نبوده مگه اينكه از زمان الن تغييرات عمده اي بوجود اومده باشه. بنظرم براي ديدن اصل گرافيك XO بايد تا اومدن هيلو صبر كرد
نور پردازیی که آلن ویک داشت من توی هیچ بازیی دیگه ای به این زیبایی ندیده بودم ...
 
البته جسارت خدمت Remedy نباشه. ولي كلا رمدي بازي ساز خيلي خوبيه اما از نظر تكنيكي خيلي خوب نيست يعني حداقل تا الان نبوده مگه اينكه از زمان الن تغييرات عمده اي بوجود اومده باشه. بنظرم براي ديدن اصل گرافيك XO بايد تا اومدن هيلو صبر كرد
توصیه میکنم بری نقدای DF از بررسی تکنیکی AW بخونی و یا خود بازیرو بازی کنی تکنیکای نورپردازی و سایه ی AW تو زمان خودش رو 360 دست کمی از معجزه نداشت درسته بازی یکم مشکل انیمیشن صورت و حرکت داشتو رزولوشن بازیم مناسب نبود اما باقی چیزاش عالی بودنو هنوزم یه شاهکار تکنیکیه بازی MP1,2 هم تو زمان خودشون از نظر تکنیکی بازیای فوق العاده ای بودن نمیدونم چجور میشه تیمی مثل رمدی رو از نظر تکنیکی ضعیف به حساب اورد
 
آخرین ویرایش:
البته جسارت خدمت Remedy نباشه. ولي كلا رمدي بازي ساز خيلي خوبيه اما از نظر تكنيكي خيلي خوب نيست يعني حداقل تا الان نبوده مگه اينكه از زمان الن تغييرات عمده اي بوجود اومده باشه. بنظرم براي ديدن اصل گرافيك XO بايد تا اومدن هيلو صبر كرد
اتفاقا از نظر تکنیکی خیلی عالی هستن ولی از نظر بهینه سازی مشکل دارن :دی
 
اتفاقا از نظر تکنیکی خیلی عالی هستن ولی از نظر بهینه سازی مشکل دارن :دی

اشتباه نشه من خودم به جرات ميتونم بگم بهترين بازي 360 الن ويك بوده imo

فقط از نظر تكنيكي فكر كنم يه مقدار با بازيايي مثل هيلو 4 يا گيرز فاصله داره. يعني اون انحصاري نيست كه بشه بعنوان اثبات قدرت 360 ازش استفاده كرد
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or