ِDirectX 12 و Xbox One!

  • Thread starter Thread starter DieDie
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

DieDie

کاربر سایت
d92670-1394381139.jpg


از نظر توانایی های گرافیکی اوضاع برای Xbox one بر وفق مراد نیست! چند ماه از عرضه این کنسول میگذره و بازیهای Xbox one از نظر گرافیک و فریم ریت و رزولوشن پشت سر PS4 قرار گرفته. ولی ما میدونیم که DX 12 به زودی روی این کنسول میاد و کاری که API انجام میده بیشتر از تاثیر گذاشتن روی فریم ریت و رزولوشن هست.
در واقع API نمیتونه مستقیما کاری برای بالا بردن رزولوشن انجام بده ولی کاری که انجام میده اینه که منابع بیشتری رو روی GPU با بهره گیری از شتاب دهنده های سخت افزاری آزاد میکنه.افکتهایی مثل Ray tracing ، SuperFog و افکتهای دیگه توسط این شتابدهنده ها اجرا خواهند شد و این به GPU فرصت میده تا رزولوشن و فریم ریت رو بهبود ببخشه.
این مسئله باعث میشه پورت بازیها از Xbox one به PC و برعکس راحت تر صورت بگیره اما بیشتر از هر چیز دیگه ای این مسئله نشون میده که GPU در Xbox one اون طور که در ابتدا گفته شده بود شباهتی به PS4 نداره و GPU این کنسول یک رادئون سری 7000 نیست.
به هر حال هرچه هست بدیهیه که از پتانسیل کامل Xbox one هنوز استفاده نشده . در حال حاضر مشکلات و محدودیتهایی در استفاده از eSRAM وجود داره ولی الان درک این موضوع آسونه که چرا مایکروسافت نگران نیست.نظر شما چیه؟

http://gamingbolt.com/dx12-may-allo...ender-ray-tracing-superfog-and-custom-effects
 
آخرین ویرایش:
برترین مهندسین دنیا هم نمیتونن به این راحتی نظریه صادر کنن شما چطوری به این نتیجه رسیدی که همچین فکتی صادر کردی ؟
کمی درمورد کارکرد api ها تحقیق خوبه
از اونجا به این نتیجه رسیده که هر وقت ی dxجدید دارن معرفی می کنن یک کارت جدید هم بیرون می دن حالا فکر کن رو همون کارت بخوان دایرکس جدید بدن بیرون !این چیز ی که شاهد هستیم بیشتر شبیه ی اسم هست تا واقعیت


دوست عزیز ایشون خودش کارش مربوط به همین سخت افزار و نرم افزار هست
 
خوشم میاد بعضیا اعتماد به نفسشون اینقدر بالاس و یه پستایی میدن که انگار طراحی پردازنده گرافیکی ایکس باکس از زیر امضای اینا رد شده تا مجوز تولید گرفته.
 
از اونجا به این نتیجه رسیده که هر وقت ی dxجدید دارن معرفی می کنن یک کارت جدید هم بیرون می دن حالا فکر کن رو همون کارت بخوان دایرکس جدید بدن بیرون !این چیز ی که شاهد هستیم بیشتر شبیه ی اسم هست تا واقعیت


دوست عزیز ایشون خودش کارش مربوط به همین سخت افزار و نرم افزار هست
من نمیدونم کار ایشون چیه ولی خوب این چیزی که گفت فکتی پیش نبود منم برا همین کلا پستم پاک کردم چون فکر کردم اصلا جواب ندم بهتره که شما چون نقل قول کردی مجبورم جواب بدم

ببینید هر api که عرضه میشه با یکسری دستورالعملها توابع خاص و جدید همراهه صرفا قرار نیست همیشه با بار پردازشی بیشتر روی سخت افزار همراه باشه یعنی قرار نیست dx12 منتشر بشه بعد بقول ایشون کنسول زیرش بمونه
کما اینکه باید ببینیم چه ویژگی هایی از این api روی کنسول اعمال میشه

بعدشم بستگی داره تغییراتش چی باشه الان مثلا یه تکنیک مثل PRT اگه اضافه کنن انویدیا باید تو ماکس ول اضافش کنه اما همین الان AMD مشکلی نداره
برای همین گفتم بهترین مهندسین دنیا جرات ندارن مثل این دوستتون بیان فکت صادر کنن .. اول اجازه بدید API جدید معرفی بشه نقد بررسی دنبال کنیم یه چهارتا PDF در موردش بخونیم بعد اینجوری نظریه صادر بشه .
کلا تو مباحث نرم افزاری سمت ترول کردن ماکروسافت نرید که اصلا شوخی نداره
 
آخرین ویرایش:
8a9a26-1394528459.jpg


احتمالا موقع رونمایی از DX12 برای XO بازی نمایش میدن.

https://twitter.com/XboxP3/status/443206976885903361

quantum break خیلی افکتای عجیبی توش هست که با این نسل از dx جور در نمیاد خیلی امکان داره یه چیز از اون نشون بدن به جز اون halo جدید یا یه نمایشی از ue4 یا crysis احتمالش زیاده چون صفحه تویتر dx12 فقط دوتا انجین سازو که اپیک گیمزو و کرایتک باشن فالو کرده.
 
quantum break خیلی افکتای عجیبی توش هست که با این نسل از dx جور در نمیاد خیلی امکان داره یه چیز از اون نشون بدن به جز اون halo جدید یا یه نمایشی از ue4 یا crysis احتمالش زیاده چون صفحه تویتر dx12 فقط دوتا انجین سازو که اپیک گیمزو و کرایتک باشن فالو کرده.
من دیدم که خیلی ها میگن QB ـ pre render بوده, احتمالا برای همینه که انقدر متفاوته.
 
آخرین ویرایش:
فیل اسپنسر فعال شده تپو تپ تویتای نوید بخش میده

This week had unannounced in playing builds, conversation in Japanese. Can’t wait to announce these guys

Xbox***8217;s Phil Spencer Teases Unannounced Games including Japanese Ones: ***8220;Can***8217;t Wait to Announce***8221; Them | DualShockers

- - -ویرایش - - -

من دیدم که خیلی ها میگن QB ـ pre render بوده, احتمالا برای همینه که انقدر متفاوته.

تو تریلر آخر که خیلی جاهاش گیم پلی بود.
 
خیلی ها که ها میگن |؟! خود رمدی گفته کاملا ریل تایم بوده هرچی نشون دادند !
گفتن In-engine نه ریل تایم!
تو تریلر آخر که خیلی جاهاش گیم پلی بود.
گیم پلی واچ داگز و... رو هم دیدیم که چقدر واقعی بود!
 
گفتن In-engine نه ریل تایم!

گیم پلی واچ داگز و... رو هم دیدیم که چقدر واقعی بود!

این اولین گیم پلی واچ داگز بود که پارسال روی ps4 نشون دادن آخرین تریلر بازیم گفتن برای ps4 بوده
14 minutes of Watch_Dogs - Gamersyde

الان اینا فرق دارن باهم؟

برای بار میلیونم اون گیم پلی 2012 روی pc با cpu core i7 و کارت gtx680 با تسلیشن و aa بالا و مکس ستینگ داشت اجرا میشد نکنه توقع داری گرافیک ps4 از gtx680 با intel core i7 بالاتر بزنه؟
 
گفتن In-engine نه ریل تایم!

گیم پلی واچ داگز و... رو هم دیدیم که چقدر واقعی بود!
خیر گفتن ریل تایم !

Microsoft and Remedy Entertainment have put out a new trailer for Quantum Break, running in real time on Xbox One, direct from yesterday’s E3 2013 press conference
Quantum Break running in real time on Xbox One - GameSector
تو فروم خود رمدی هم اگه بودی چندباری ازشون سوال شده و گفتن ریل تایم .

اینم سایت خودشون میتونی ببینی :

http://remedygames.com/category/quantum-break/

واقعا زشته اسم خودتون را میزارید فن یه کنسول بعد اطلاعات غلط دارید :دی اگه ریل تایم نبود که ما بیخودی خودمون را الکی هایپ نمیکردیم :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or