اين بازي سرآغاز تغيير جهت فرانچايز رزيدنت اويل بود اينو هيچوقت يادت نره! اشتباه كرد ولي داره با ساخت The Evil Within اين اشتباه رو جبران ميكنه هر چند در اينكه رزيدنت اويل 4 يكي از بهترين بازيهاي سري است شكي نيست اما بهترين رزيدنت اويل نيست. ميتونست باشه اما اين اتاق نيفتاد. بازي The Last Of Us هم سبكش Survial- Horror خالص نبود و بيشتر اكشن بود اما GOTY شد چرا چون بازي قشنگي بود اينهم فقط بازي قشنگي هست اما به هيچ عناون يك بازي Survival -Horror واقعي نبود. رزيدنت اويل ريميك بهترين رزيدنت اويل تو كل سري هاي رزيدنت اويل هست تا الان ميكامي هم اقرار كرد كه استقبال نا اميد كننده از رزيدنت اويل ريميك باعث اكشن شدن رزيدنت اويل 4 شد (شايد علتش اين بوده كه به طور انحصاري فقط براي كنسول گيم كيوب ساخته شده بود) حالا الان باز چند نفر ميان ميگن برو بابا رزيدنت اويل 6 اكشن بود رزيدنت اويل 4 Survival -Horror خالص بود اما خودتونو گول نزنيد يك مقايسه بين اين بازي و كلاسيك ها كاملا موضوع رو روشن ميكنه!
Mikami: Resident Evil Introduced Action Because Of Weak Remake Sales | Video Game Deals & UK News | Dealspwn.com
اشتباه؟!!از صحبت های میکامی خبر داشتم مبنی بر اینکه واکنش ها به رزیدنت اویل ریمیک خوب نبود! رزیدنت اویل 4 یک بازی کاملی بود.داستان قوی ، طراحی مراحل عالی ، گیم پلی عالی و.... رزیدنت اویل 4 روح تازه به سبک ترسانک بخشید علت اینکه بعضی ها مثل شما ان را اشتباه میدانند تقلیدهای ناشیانه و مضحک سایر سازنده ها بود. نمونه بارز همیین کپکام. در هر صورت این قسمت همچنان روح سری درش دیده میشد. من نمیدونم چرا ان سه گانه ی رزیدنت را باید بدون هیچ تغییری تا ابد ادامه میداد؟!!
رزیدنت اویل 4 علاوه بر اینکه بازی زیبایی بود یک گیم پلی را به دنیای بازی هدیه داد و باعث به وجود اوردن عناوین زیبای دیگری نظیر انچارتد ، گرزاو وار و دد اسپیس و.......شد.
[h=2]Impact[/h]
Resident Evil 4 is regarded as one of the most influential games of the 2000s decade, due to its influence in redefining the
third-person shooter genre[SUP][155][/SUP] by introducing a "reliance on offset camera angles that fail to obscure the action".[SUP][156][/SUP] The new gameplay alterations and immersive style appealed to many not previously familiar with the series.[SUP][157][/SUP] The over-the-shoulder viewpoint introduced in
Resident Evil 4 has later become standard in third-person shooters, including titles ranging from
Gears of War to
Batman: Arkham Asylum.[SUP][155][/SUP] It has also become a standard "precision aim" feature for
action games in general, with examples ranging from
Dead Space and
Grand Theft Auto to the
Ratchet & Clank Future series.[SUP][158][/SUP]
Resident Evil 4 also attempted to redefine the survival horror genre by emphasizing reflexes and precision aiming,[SUP][159][/SUP] thus broadening the gameplay of the series with elements from the wider action game genre.[SUP][160][/SUP] However, this also led some reviewers to suggest that the
Resident Evil series had abandoned the survival horror genre,[SUP][161][/SUP][SUP][162][/SUP] by demolishing the genre conventions that it had established.[SUP][163][/SUP] Other major survival horror series followed suit, by developing their combat systems to feature more action, such as
Silent Hill Homecoming[SUP][161][/SUP] and the 2008 version of
Alone in the Dark.[SUP][164][/SUP] These changes represent an overall trend among
console games shifting towards visceral action gameplay.[165
- - -ویرایش - - -
واقعا بهترین بازی دوران شناسخته شده؟؟؟؟:-o
ایول عشقمه:d
100درصد
Top 99 Games of All Time". IGN. Retrieved September 11, 2008.