امتیازات REDFALL

پیش بینی شما از متاکریتیک بازی؟

  • +90

    رای‌ها: 5 2.4%
  • 85-89

    رای‌ها: 11 5.3%
  • 80-84

    رای‌ها: 57 27.3%
  • 75-79

    رای‌ها: 70 33.5%
  • 70-74

    رای‌ها: 45 21.5%
  • 65-69

    رای‌ها: 11 5.3%
  • -65

    رای‌ها: 10 4.8%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    209
  • نظرسنجی بسته شده است .

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,766
نام
مراد حلیمی
شما یه سری حرف از طرف من میزنی بعد یه نتیجه هم از سر و ته حرفات میگیری
من نگفتم مایکروسافت ناجی صنعت گیمه
ناجی فقط سونیه
من والا انقدر جوگیر نیستم به کسی بگم خرابکار یا ناجی
متاسفانه یا خوشبختانه کنسل کردن کل پروژه ای ک تحت دولوپه کاریه ک مایکروسافت نکرده و به خود بتسدا واگدارش کرده
در ضمن بازم میگم ناجی فقط سونیه
از قدیم گفتن اختیار قابل تفویضه ولی مسئولیت هیچوقت قابل تفویض نیست.
عملکرد REDFALL خواسته ناخواسته پای مایکروسافت نوشته میشه، چون بازی انحصاری این کنسول و محصول یکی از استودیوهای تحت مالکیت مایکرو هست. حالا هر اتفاقی این وسط افتاده باشه(اسپنسر حالش خوب نبوده، دلش نمیخواسته، سرما خورده بوده، فلانی قهر کرده از استودیو رفته و ....) به پای مایکرو و کنسولش نوشته میشه.

تازه اونم وقتی که مشکل بازی فقط داستان یا گیم پلی نیس که بگی نمیشد با تاخیر یا تغییراتی تو پروسه ساخت کاریش کرد- خیلی از مشکلات بازی طوریه که با تاخیر قابل تحمل کردن حداقل بازی رو و این مساله نشون میده مایکرو کلا اهمیتی به مخاطب بازی نداده و با خودش گفته فقط منتشر کنید بره تو بازار تا گیم پس خالی بنظر نیاد.

و همین طرز تفکر اسپنسر و تیم مدیریتی ضربه میزنه به اعتبار برند و این اجتناب ناپذیره ( و این طرز تفکر رو اسپنسر بارها پیاده کرده تو بازیهای مختلف و بجر طرفدارای سرسخت XB همین طرز فکرش به اعتبار برند XB لطمه زده)

.
 

ebrahim.nia

کاربر سایت
Mar 6, 2023
54
View attachment 291964
View attachment 291965
جز کوردن هم تایید کرد که مایکرو در انتشار یا تاخیر بازی هیچ دخالتی نداشته
اگه اینجوریه که واقعا خاک عالم بر سر مایکروسافت!!! به هر حال این بازی قراره زیر برند مایکروسافت عرضه بشه و چه دخالت کنن چه نکنن به پای این شرکت نوشته میشه و میره تو لیست بازی های انحصاری این شرکت.
اگه از وضعیت خراب بازی آگاهی داشتن چرا نسخه ps5 رو کنسل کردن؟ اینم تصمیمش با خود سازنده بود؟؟؟!!!
فرار رو به جلو برای مایکروسافت فایده ای نداره. بهتره مثل مرد مسئولیت کامل رو به عهده بگیرن وسعی کنن در بازی های بعدی جبران کنن. وگرنه حرف زدن و از زیر مسئولیت شونه خالی کردن رو هر کسی بلده.
 

Scαrface

Aspect of Life
کاربر سایت
Jan 17, 2010
3,205
نام
محمد
خب ظاهرا تهش این شد که اصلا مایکروسافت نمیدونسته همچین بازی وجود داشته و آرکین یهویی بازی رو ساخته و ریلیز کرده و فیل اسپنسر هم صبح جمعه فهمیده چی شده ... 😂
خب دیگه با این استدلال‌های فن‌های ایکس‌باکس شما توقع دارید اوضاع بهتر باشه برای این کنسول ؟
 

special_one

کاربر سایت
Aug 12, 2011
558
نام
navid
از قدیم گفتن اختیار قابل تفویضه ولی مسئولیت هیچوقت قابل تفویض نیست.
عملکرد REDFALL خواسته ناخواسته پای مایکروسافت نوشته میشه، چون بازی انحصاری این کنسول و محصول یکی از استودیوهای تحت مالکیت مایکرو هست. حالا هر اتفاقی این وسط افتاده باشه(اسپنسر حالش خوب نبوده، دلش نمیخواسته، سرما خورده بوده، فلانی قهر کرده از استودیو رفته و ....) به پای مایکرو و کنسولش نوشته میشه.

تازه اونم وقتی که مشکل بازی فقط داستان یا گیم پلی نیس که بگی نمیشد با تاخیر یا تغییراتی تو پروسه ساخت کاریش کرد- خیلی از مشکلات بازی طوریه که با تاخیر قابل تحمل کردن حداقل بازی رو و این مساله نشون میده مایکرو کلا اهمیتی به مخاطب بازی نداده و با خودش گفته فقط منتشر کنید بره تو بازار تا گیم پس خالی بنظر نیاد.

و همین طرز تفکر اسپنسر و تیم مدیریتی ضربه میزنه به اعتبار برند و این اجتناب ناپذیره ( و این طرز تفکر رو اسپنسر بارها پیاده کرده تو بازیهای مختلف و بجر طرفدارای سرسخت XB همین طرز فکرش به اعتبار برند XB لطمه زده)

.
من فکر میکنم به قول جز کوردن عملکرد فیل اسپنسر ب حدی بزرگ بوده توی اکس باکس که با خراب کردن ردفال که مشخصا بازی بوده که نمیخواستنش زیر سوال نمیره
امسال سال بزرگیه برای اکس باکس شخصا مطمئنم تایتل های امسال که روشون سرمایه گذاری خوبی هم شده گام بزرگی برای پیشرفت برند خواهند بود
ردفال هم مشخصا برای من چه بازی خوبی میشد یا همین الان که نشد بازی نبود که بخوام بخاطرش اکس باکس بخرم و پشیمونی هم ندارم
 
  • Like
Reactions: RAFA_1992

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,260
نام
امیر حسین
Xسال بعد، بعد از خراب کردن یکی از بازی ها ، ماله کشان اعظم توییتری Xbox :

این بازی شروع ساختش سال 2022 بوده، آقا امام اسپنسر کبیر و یاران با وفای ایشان ، اون سال خیلی درگیر خرید و نهایی کردن قرارداد اکتی بودن، فرصت نکردن از نزدیک برن و بازی ها رو ببینند و تصمیمات و پیشنهاداتی برای بازی ارائه بدن ...

نتیجه اینکه، بد شدن این بازی، فقط و فقط مصببش دژمن، یعنی سونی لعنت الله علیه بوده که اون سال وقت آقا و یاران رو بیخود گرفتن!
 

pvt.miller

کاربر سایت
May 13, 2013
831
نام
Arya Faraji
همین الان ریویو اسکیل اپ رو داشتم میدیدم یه چیز گفت خیلی جالب بود به نظرم، شما فکر کن الان توییت بزنه ارکین بگه ما به این گیم متعهد هستیم و میخوایم درستش کنیم x_x واقعا بدترین اتفاقی هست که میتونه بیافته، خداکنه کسی گردن نگیره این گیمو هفته دیگه کسی یادش نیست رد فال چی هست، سریع تر برن سر پروژه بعدی که این گیم درست شدنی نیست اصلا ربطی به باگ هم نداره، گیمه هیچ چیزی برای ارائه نداره.
دوستانی هم که میگن تقصیر مایکروسافت نیست و استدیو رو آزاد گذاشته، خب خیلی بی جا کرده آزاد گذاشته، بله استدیو رو آزاد میزارن یه نظر میدن یه کانسپت میدن، میبینی بدرد نمیخوره میگی تجدید نظر کنن یا کلا قضیه کنسل بشه این میشه اسمش مدیریت.نه که آزاد بزاری هر چی خواستن بسازن، پول خرج شده ابرو ریزی شده، گیم هم باز رفت تا استارفیلد.فیل اسپنسر هم ماه دیگه میاد ما بهترین لاین اپ تاریخ رو داریم. به قولا شما حساب کن این گیم چیزی بود که تو مراسم به عنوان سورپرایز نشون ما دادن! یه لحظه به این قضیه فکر کنین،یعنی قرار بود این مثلا یه چیز خیلی خفنی باشه، تریلر هاشم یادمه خیلی هارو هایپ کرده بود، ولی یه عده هم از همون اول فهمیدن چه خبره.
 

KING.RG

کاربر سایت
Jun 12, 2021
467
مقصر اصلی این عملکرد ضعیف هم باز میگم اول مت بوتیه، بعد فیل اسپنسر که اصلا همچین آدم به وضوح بدرد نخوری رو گذاشته تو این پست و تغییرش هم نمیده. قبلا هم گفتم، اسپنسر از نظر مدیر به مثابه یک گیمر و کسی که دنیای گیم و به خصوص خواست گیمرها رو میشناسه کامل زیر خط فقره. بیشتر یه آدم فنی و بیزنسیه. از اون داغون ترم مت بوتیه که من هیتر درجه یکشم. مقایسه اش کنید با یوشیدا یا مثلا هرمان هالست که اصلا مستقیما از دل یه استدیو خیلی بزرگ امده بیرون و در درجه اول گیمره، بعد گیم دولوپر و مدیر استدیو و حالا شده مدیر استدیوهای فرست پارتی سونی.
جهت اطلاعت مت بوتی رییس استودیوهای داخلی مایکروسافت هست (Xbox Game Studios) و هیچ ارتباط و دخالتی در امور Bethesda نداره و Bethesda هم بطور مستقل عمل میکنه (چه خوب چه بد)
مت بوتی از سال ۲۰۱۸ رییس استودیوهای داخلی مایکروسافت هستند، سالی که خریدهای گسترده استودیوهای مایکروسافت استارت خورد و خیلی از استودیوهای زیر دست ایشون هنوز هم مشغول توسعه بازیاشون هستند و هنوز زوده قضاوت در مورد عملکردش.
ایشون طراح، برنامه نویس و رییس استودیوی Midway بوده (1995-2010) که مهمترین بازیشون Mortal Combat هست پس این اقا هم از دل یه استودیوی مطرح اومده و در درجه اول گیمر، دولوپر و مدیر استودیو بوده...
لطفا اگه از یه چیزی اطلاعات ندارید قبلش در موردش جستجو کنید...
 
آخرین ویرایش:

Vice City FM

کاربر سایت
Aug 2, 2021
2,455
از قدیم گفتن اختیار قابل تفویضه ولی مسئولیت هیچوقت قابل تفویض نیست.
عملکرد REDFALL خواسته ناخواسته پای مایکروسافت نوشته میشه، چون بازی انحصاری این کنسول و محصول یکی از استودیوهای تحت مالکیت مایکرو هست. حالا هر اتفاقی این وسط افتاده باشه(اسپنسر حالش خوب نبوده، دلش نمیخواسته، سرما خورده بوده، فلانی قهر کرده از استودیو رفته و ....) به پای مایکرو و کنسولش نوشته میشه.

تازه اونم وقتی که مشکل بازی فقط داستان یا گیم پلی نیس که بگی نمیشد با تاخیر یا تغییراتی تو پروسه ساخت کاریش کرد- خیلی از مشکلات بازی طوریه که با تاخیر قابل تحمل کردن حداقل بازی رو و این مساله نشون میده مایکرو کلا اهمیتی به مخاطب بازی نداده و با خودش گفته فقط منتشر کنید بره تو بازار تا گیم پس خالی بنظر نیاد.

و همین طرز تفکر اسپنسر و تیم مدیریتی ضربه میزنه به اعتبار برند و این اجتناب ناپذیره ( و این طرز تفکر رو اسپنسر بارها پیاده کرده تو بازیهای مختلف و بجر طرفدارای سرسخت XB همین طرز فکرش به اعتبار برند XB لطمه زده)

.
ماکرو کاره ای نبوده ؟
اگه متای این بازی مثلا ۹۴ میشد همین حرفو میزدن؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر