آخرین ویرایش:
۳۰ فریم بودنش کار خراب می کنه.dead island 2 این همه دست به دست شد و چند بار ریبوت شد هم گرافیکش بالاتره هم بدون مشکل ۶۰ فریم اجرا میشه.اون وقت این بازی با وجود این که شوتره و گرافیک انچنانی هم نداره و موتورشم مثل دد ایلند انریل انجین ۴ رو سریز ایکس ۳۰ فریم اجرا میشه.خدایی همین یه مورد متای بالای ۸۰ بی معنا می کنهبا اینکه خیلیا بازیو کوبیدن ( که اکثرا به خاطر جنگ کنسولی اینکارو کردن) ولی هرگز چیزیو از بازی ندیدم که زیر ۷۵ باشه. به نظرم ۸۰ الی ۸۵ میشه. هرچی باشه آرکین هست. حالا ممکنه متای بازی که میاد، منو قهوه ای کنه کامل متاشولی بازم نمیتونم باور کنم چنین گیم پلی ای بخواد زیر ۷۵ باشه.
دثلوپ ۶۰ فریم بود؟۳۰ فریم بودنش کار خراب می کنه.dead island 2 این همه دست به دست شد و چند بار ریبوت شد هم گرافیکش بالاتره هم بدون مشکل ۶۰ فریم اجرا میشه.اون وقت این بازی با وجود این که شوتره و گرافیک انچنانی هم نداره و موتورشم مثل دد ایلند انریل انجین ۴ رو سریز ایکس ۳۰ فریم اجرا میشه.خدایی همین یه مورد متای بالای ۸۰ بی معنا می کنه![]()
بله. استودیو لیون از void engine که موتور کاستوم شده Id tech استفاده کرده. این استودیو آستین همش در حال آزمون خطاست بازی قبلیشون از کرای انجین استفاده کردن! این دفعه UE4 ! که نتیجشو می بینیم! و مبنای انتخاب موتورهاشون نمیدونم چیه! ue4 برای اپن ورلد گزینه خوبی نیس که به انجین داخلی ترجیحش دادن!دثلوپ ۶۰ فریم بود؟
البته اینا با UE کارشون رو شروع کردن و بعد سویچ کردن رو انجین کاستوم .همین انجین معلوم نبود از پس OW بر بیاد سر Dishonored 2 هم باهاش کلی رو PC حواشی داشتن . استودیو آستین Prey رو با کرای انجین ساخت ولی بعد واسه یکی از DLC هاش سویچ کرد رو UE ! کلا نمیدونم چه مرگشونه همیشه در حال سوییچ کردن موتورن اگه واسه بازی بعدی شعبه لیون دوباره موتور رو عوض کردن نباید تعجب کنیم.بله. استودیو لیون از void engine که موتور کاستوم شده Id tech استفاده کرده. این استودیو آستین همش در حال آزمون خطاست بازی قبلیشون از کرای انجین استفاده کردن! این دفعه UE4 ! که نتیجشو می بینیم! و مبنای انتخاب موتورهاشون نمیدونم چیه! ue4 برای اپن ورلد گزینه خوبی نیس که به انجین داخلی ترجیحش دادن!
