اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 
دوستان یه سوال
تاریخ ریلیز کنسول که تاخیر نمیخوره بخاطر کرونا درسته؟
آخه یه سریا خیلی دلشون میخوان تاخیر بزنن ولی از اتفاقات نسل هفتم میترسن
GDC که رفت رو هوا
Pax رفت رو هوا تا حدودی
E3 هم بعید نیست با این اوصاف
کمپانی foxcon هم که خط تولید کنسولارو تو چین داره با مشکلات مختلف رو برو شده
اگه تاخیر نخورن جای تعجب داره
امیدوارم تاخییری تو کار نباش ک شدیدا اتش نسل جدید رو با cpu gpu و تجربه اولین کنسول بر مبنای ssd رو داریم خیلی جهش های عجیبی تو بحث ران شدن و گرافیکی باید شاهد باشیم :x:x@-)
 
28101423145l.jpg

Microsoft's DirectML is the next-generation game-changer that nobody's talking about
AI has the power to revolutionise gaming, and DirectML is how Microsoft plans to exploit it

05101851486l.png

تکنیک اختصاصی DirectML مایکروسافت که تو سال 2018 همراه با DirectXRaytracing توسط Microsoft
معرفی شد ضاهرا بشکل سخت افزاری مثل DirectX Raytracing تو Xbox Series X پشتیبانی میشه که به نقل از نویسنده مقاله و با توجه به اینکه هیچکسی در این مورد صحبت خاصی تابحال نکرد می‌تونه یک انقلابی تو نسل بعد ایجاد کنه...
 
مطمئني؟
اگه اي پي ماله سوني شده روي گيم پس چيكار ميكنه؟
امتیاز ip دست اینسامنیاک بود که الان رسیده به سونی.
ولی حق نشر نسخه اول بازی دست مایکروعه.
دقیقا مثل وضعیت الن ویک.(هرچند در مورد اون چند ماه پیش خبر اومد که حق نشر نسخه اولم مایکرو دیگه داده به رمدی. برا همین یه ریمیک مولتی پلتفرم از بازی کاملا محتمله)
 
این خبر مال 30 دسامبر 2019 هست که digital foundry مشخصات کنسولها رو اعلام کرد:PS5 and Xbox Series X GPU specs leak: how powerful is next-gen?




برای ایکس باکس که قدرت 12 teraflops درست از اب در اومد.

حالا ps5:



حالا قسمت جالبش اینجاست:
the GPU will have three modes, allowing for baked-in hardware emulation of the PS4 and PS4 Pro

اسمی از ps3 برده نشده.
چیزی هم که دیروز gamestop تایید کرده و سایتهای دیگه اعلام کردن:
  • Bespoke 8-core AMD chipset (based on third-generation Ryzen architecture and with Navi GPU)
  • SSD storage system.
  • Backwards compatibility with PS4 games and PSVR hardware.
  • 3D audio.
  • 8K TV support.
پس digital foundry یه چیزایی میدونسته و رو باد معده یه چیزی نپرونده، سونی فنهای دو اتیشه دعا کنن قسمت ps5 درست نباشه، هر چند این سکوت خبری سونی بنظرم معنا داره!
خیلی محتمله که ۹.۲ هدف اول سونی بوده باشه ولی به احتمال ۹۹ درصد تصمیم به ارتقا گرفتن.
حالا اینکه چیز نهایی ۱۲.۳ باشه یا ۱۱.۷ یا ... مشخص نیست ولی یه چیزی نزدیک سری اکس خواهد بود فک کنم.
 
View attachment 130567

Microsoft's DirectML is the next-generation game-changer that nobody's talking about
AI has the power to revolutionise gaming, and DirectML is how Microsoft plans to exploit it

View attachment 130565

تکنیک اختصاصی DirectML مایکروسافت که تو سال 2018 همراه با DirectXRaytracing توسط Microsoft
معرفی شد ضاهرا بشکل سخت افزاری مثل DirectX Raytracing تو Xbox Series X پشتیبانی میشه که به نقل از نویسنده مقاله و با توجه به اینکه هیچکسی در این مورد صحبت خاصی تابحال نکرد می‌تونه یک انقلابی تو نسل بعد ایجاد کنه...

این DLSS یا نسخه DirectMLـش برای سری S خیلی میتونه مفیدتر باشه تا سری X :D بخصوص که سری S قیمت کمتری هم قرار هست داشته باشه و اگر خروجی ظاهری خوبی داشته باشه میتونه مخاطبای بیشتری رو هم جلب کنه به خودش :D VRS هم که باز به نوعی میشه گفت نتایجی شبیه به چکربورد و DLSS میتونه داشته باشه هم احتمالا خیلی بهینه شده برای سخت افزار سری S و سری X :D

چکربورد یه تصویر رزلوشن پایین رو با یه فرمول برمیداره آپ اسکیل میکنه ولی سازنده‌ها از طریق VRS میان قسمت‌هایی از تصویر که اهمیت کمتری رو دارن با کیفیت کمتر و قسمت‌هایی که اهمیت بالاتری رو دارن با کیفیت بالا نمایش میدن :D تکنیک فوق‌العاده‌ای میتونه باشه برای استفاده بهینه از قدرت سخت افزار :D VRR و تکنیک‌های مشابه دیگه و رزلوشن متغییر هم باز میتونه کمک کنه یه پرفرورمنس ثابت رو تو بازیها شاهد باشیم :D در کل که مایکروسافت کم نذاشته از این تکنولوژی‌ها و ابزارهایی که در اختیار بازیسازها قرار میده :D باید دید رقبا هم انقدر انرژی و وقت گذاشتن پشت این محصولشون یا نه، در کل دیدن داره این چند ماه :D

@UFOPower
پ.ن: مایکرو 15 تا استودیو هم داره و رقباش هم دنبال استفاده از سرویس xCloud هستن :D
 
خیلی محتمله که ۹.۲ هدف اول سونی بوده باشه ولی به احتمال ۹۹ درصد تصمیم به ارتقا گرفتن.
حالا اینکه چیز نهایی ۱۲.۳ باشه یا ۱۱.۷ یا ... مشخص نیست ولی یه چیزی نزدیک سری اکس خواهد بود فک کنم.
ارتقا GPU انچنان هم کار راحتی نیست که بگیم توی همین چند ماه اخیر بتونن انجام بدن! باید PSU و سیستم کولینگ و ‌حتی برد دستگاه به شکل اساسی تغییر کنه که باعث میشه در طراحی نهایی دستگاه هم تاثیر چشمگیری داشته باشه بعد از این ها نوبت به نرم افزار دستگاه میرسه! انجام همه‌ی اینا زیر یکی دوسال غیرممکنه بنظرم! مگر اینکه فقط فرکانس GPU رو بالا ببرن که بعیده!
 
این DLSS یا نسخه DirectMLـش برای سری S خیلی میتونه مفیدتر باشه تا سری X :D بخصوص که سری S قیمت کمتری هم قرار هست داشته باشه و اگر خروجی ظاهری خوبی داشته باشه میتونه مخاطبای بیشتری رو هم جلب کنه به خودش :D VRS هم که باز به نوعی میشه گفت نتایجی شبیه به چکربورد و DLSS میتونه داشته باشه هم احتمالا خیلی بهینه شده برای سخت افزار سری S و سری X :D

چکربورد یه تصویر رزلوشن پایین رو با یه فرمول برمیداره آپ اسکیل میکنه ولی سازنده‌ها از طریق VRS میان قسمت‌هایی از تصویر که اهمیت کمتری رو دارن با کیفیت کمتر و قسمت‌هایی که اهمیت بالاتری رو دارن با کیفیت بالا نمایش میدن :D تکنیک فوق‌العاده‌ای میتونه باشه برای استفاده بهینه از قدرت سخت افزار :D VRR و تکنیک‌های مشابه دیگه و رزلوشن متغییر هم باز میتونه کمک کنه یه پرفرورمنس ثابت رو تو بازیها شاهد باشیم :D در کل که مایکروسافت کم نذاشته از این تکنولوژی‌ها و ابزارهایی که در اختیار بازیسازها قرار میده :D باید دید رقبا هم انقدر انرژی و وقت گذاشتن پشت این محصولشون یا نه، در کل دیدن داره این چند ماه :D

@UFOPower
پ.ن: مایکرو 15 تا استودیو هم داره و رقباش هم دنبال استفاده از سرویس xCloud هستن :D
داش محسن به نظر خودت نبرد قدرت سخت افزار رو مایکرو میبره یا سونی؟
 
ارتقا GPU انچنان هم کار راحتی نیست که بگیم توی همین چند ماه اخیر بتونن انجام بدن! باید PSU و سیستم کولینگ و ‌حتی برد دستگاه به شکل اساسی تغییر کنه که باعث میشه در طراحی نهایی دستگاه هم تاثیر چشمگیری داشته باشه بعد از این ها نوبت به نرم افزار دستگاه میرسه! انجام همه‌ی اینا زیر یکی دوسال غیرممکنه بنظرم! مگر اینکه فقط فرکانس GPU رو بالا ببرن که بعیده!
سیستم کولینگ نهایی کنسول شاید برای دوکیت های اولیه اصلا لحاظ نشده باشه.
بحث چند ماه هم نیست.
شاید این ۹.۲ تصمیم اولیه سونی بوده باشه. مثلا ۲ سال پیش. بعدش فرصت زیاد بوده که بخوان دوکیت با gpu ارتقا یافته بفرستن برا دولوپر ها.

به هرحال حس میکنم سونی به هر دلیلی(حالا اختلاف نیفتادن بین قدرت کنسولش و اکس باکس یا دلیل دیگه)، تو تصمیم اولیه اش یه تغییری ایجاد کرد.
 
مایکرو :D
پشبینی خیلی سخته
از طرفی این سکوت معنا دار سونی هم شاید این معنی رو بده که نمیخوان ps5 با سری اکس مقایسه بشه
من به نظر اگر ps5 از سری اکس قوی تر بود تا الان سونی مثل 2013 چند باری قدرت بالاترش رو بولد میکرد و تبلیغات سنگینی شروع میکرد
 
بروزرسانی#2
ترجمه مقاله XBOX WIRE
از نسل آینده کنسول‌های بازی‎ باید چه انتظاری داشته باشید؟
آینده کنسول‎ها هرگز به این اندازه الهام بخش نبوده است و ما شاهد خلاقیت و شکوفایی زیادی در بازی‎های امروزه هستیم. سرویس‎های خدماتی جدید این امکان را برای شما فراهم می‎کنند که بازی‎های بیشتری را کشف کنید و به بازی‎سازها و کمپانی‎های مورد علاقه خود نزدیک تر شوید. فضای ابری فرصت گسترده ای را برای پخش بازی های با کیفیت کنسول و بازی با افراد مورد نظر ، در هر کجای دنیا که بخواهید را فراهم آورده است. و برای بسیاری از ما ، هیچ چیز الهام بخش تر از طلوع نسل جدید کنسول نیست.
ما می‎دانیم که شما انتظار دارید نسل آینده کنسول‎ها استانداردهای جدیدی را در قدرت گرافیکی و سرعت پردازش داشته باشند و کاری کنند تا بازی درست مانند دنیای واقعی باورنکردنی و فوق العاده بنظر برسد. این امر توسط دنیاهایی تعریف می شود که از نظر بصری حیرت انگیز هستند و بلافاصله و به صورت همه جانبه با جهش های ابتکاری در CPU ، GPU و فناوری ذخیره سازی ، به شما امکان دسترسی تمام و کمالی به داستان های جدید و سازندگان را می دهند.
ما از برنامه ایکس باکس سری X در برنامه Takehome داخلی خود استفاده کرده ایم و بازخوردی بسیار انرژی بخش را دریافت کردیم. ما در Xbox از اینکه با شما شفاف بودیم ابراز خرسندی کرده و مفتخریم که قادر به اشتراک گذاری جزئیات برخی از فناوری هایی را که برای نسل بعدی در اختیار داریم با شما باشیم، ما مشتاقانه منتظر هستیم تا با جسارت بیشتری به سوی E3 حرکت کنیم.
تعادلی برتر در بخش سرعت و قدرت
مقایسه با نسل قبلی ، Xbox Series X نمایانگر تعادل قدرت و سرعت برتر در طراحی کنسول است و در تمام جبهه های تکنولوژیکی به سمت ارائه دنیاهای شگفت انگیز ، پویا و زنده پیش می‎رود و هر جنبه ای که می تواند شما را به تجربه ای جدید برساند را در بر میگیرد. وظیفه ما در تیم ایکس باکس این است که ابزارهایی را که برای دستیابی به جاه طلبی های خود لازم است در اختیار تیم ها قراردهیم تا کارایی را در اینده کنسول نهادینه کنیم به تفصیل چند مورد از آن ها می پردازیم قدرت خام فقط بخشی از داستان است:
• نسل جدید پردازنده سفارشی: ایکس باکس سری X قدرتمندترین کنسول ما است که از پردازنده های طراحی شده سفارشی ما و از جدیدترین معماری های Zen 2 و RDNA 2 AMD بهره می برد. ارائه چهار برابر قدرت پردازش ایکس باکس وان توسعه دهندگان را قادر می سازد تا از عملکرد 12 TFLOPS GPU (واحد پردازش گرافیکی) بهره ببرند که تقریبا دو برابر ایکس باکس وان X و بیش از هشت برابر ایکس باکس وان اصلی است. ایکس باکس سری X با تکنیک های برش لبه و در نتیجه فریمورهای بالاتر ، دنیای بازی های بزرگتر ، پیچیده تر و تجربه ای همه جانبه را بر خلاف هر چیزی که در بازی های کنسول دیده می شود ارائه می دهد چیزی که یک جهش نسلی واقعی در پردازش و قدرت گرافیکی به شمار می اید.
• درجه سایه پردازی با دقت متغیر: (VRS) شکل ثبت شده VRS به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که از انرژی کامل Xbox Series X استفاده کنند. بجای صرف چرخه یکنواخت GPU برای هر پیکسل روی صفحه ، آنها می توانند جلوه های فردی در شخصیت های خاص بازی را اولویت بندی کنند. یا اشیاء مهم زیست محیطی این تکنیک باعث می شود میزان دقت فریم با ثبات تر و وضوح بالاتر ، بدون تأثیر بر کیفیت تصویر نهایی باشد.
• شتاب سخت افزاری فناوری رهگیری پرتو DirectX : شما می توانید محیط های پویاتر و واقعی تری را تهیه کنید که از فناوری رهگیری پرتو DirectX و شتاب سخت افزاری برخوردار هستند که اولین بار است در نین کنسول هایی مورد استفاده قرار می گیرد. این به معنای روشنایی واقعی به زندگی ، بازتاب های دقیق و آکوستیک واقعی در زمانی است که دنیای بازی را کاوش می کنید.

در لحظه غوطه ور شدن
نسل بعدی کنسول ها بر مبنای بازی بیشتر و انتظار کمتر تعریف خواهد شد. با شروع بازی می دانیم بسیاری از گیمرها خواستار تاخیر کمتری در اجرای بازی هستند تا بتوانند به سرعت در فضای بازی غوطه ور شوند. بدین منظور، تیم ما در هر مرحله بین پخش کننده و بازی، از صفحه کنترل گرفته تا کنسول و صفحه نمایش را مورد انالیز و بررسی قرار داده و بیان کرده چگونه می توانیم سریع تر عمل کنیم.
• حافظه SSD: با SSD نسل بعدی ما ، تقریباً هر جنبه ای از بازی کردن بهبود می یابد. دنیای بازی بزرگتر و پویاتر است و سرعت بالاتری در حد یک فلش دارد.
• ادامه سریع: ویژگی جدید Quick Resume به شما امکان می دهد بازی های مختلف را تقریبا بلافاصله از تعلیق درآورده و بدون انکه مجبور به تحمل صفحه بارگیری طولانی باشید، مستقیم از جایی که بازی را قطع کرده اید شروع کنید.
• ورودی پنهان داینامیک (DLI): ما در حال بهینه سازی خط پخش کننده کنسول با کنترل کننده بی سیم Xbox هستیم که به پهنای باند بالا و پروتکل ارتباطی بی سیم اختصاصی ما در هنگام اتصال به کنسول کمک می کند، با استفاده از ورودی پنهان داینامیک که ویژگی جدیدی است که بلافاصله ورودی را با آنچه نمایش داده می شود همزمان می کند، بخش های کنترلی بسیار دقیقتر و پاسخگوتر خواهند بود.
• ابداع HDMI 2.1: ما با انجمن HDMI و سازندگان تلویزیون همکاری کرده ایم تا بهترین ویژگی بازی را از طریق امکاناتی مانند حالت خودکار با وقفه پایین (ALLM) و سرعت نمایش متغیر (VRR) فعال کنیم. حالت خودکار با وقفه پایین به ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X اجازه می دهد تا نمایشگر متصل را به طور خودکار با کمترین حالت تأخیر تنظیم کند. سرعت نمایش متغیر میزان تجدید نمایشگر را با درجه فریم بازی هماهنگ می کند و تصاویر صاف و بدون نویز را حفظ می کند. از این رو می تواند تضمین دهد که بازی با حداقل تاخیر ممکن و بسیار پاسخگوتر از قبل خواهد بود.
• پشتیبانی از 120 فریم در ثانیه: با پشتیبانی از حداکثر 120 فریم در ثانیه ، ایکس باکس سری X به توسعه دهندگان امکان می دهد از خروجی استاندارد 60 فریم در ثانیه گام را فراتر نهاده و در جهت عملکرد سریع گام بردارند.
نسل بعدی سازگاری بازی
مزایای نسل بعدی کنسول از هر جهت گسترش می یابد ، علاوه بر بازی های جدید ، وفاداری بصری بیشتر و سرعت بارگذاری بهتری را به میراث بازی های فعلی شما وارد می کند. ما همچنان به تعهد خود در سازگاری با ایکس باکس سری X و سرمایه گذاری در فناوری کمک می کنیم که مالکیت بازی را در بین نسل ها آسانتر می کند.
• چهار نسل بازی: تعهد ما به سازگاری یعنی بازی های موجود ایکس باکس وان، از جمله بازی های سازگار با نسل قبل تر یعنی ایکس باکس 360 و بازی های اصلی ایکس باکس بهتر از گذشته به نظر رسیده و قابل بازی باشند. بازی های مورد علاقه شما ، از جمله عناوین موجود در Xbox Game Pass ، از فریمورهای ثابت، بارگزاری سریع تر و وضوح تصویری بهتر و وفاداری بصری بهره می برند و همه این موارد بدون برنامه نویسی خاصی قابل دستیابی است. لوازم جانبی بازی ایکس وان شما نیز همگام با شما پیشرفت خواهند کرد.
• Smart Delivery: این فناوری به شما این امکان را می دهد که یک بار یک بازی بخرید و بتوانید - چه در ایکس باکس وان و چه ایکس باکس سری X آن را بازی کنید - در هر نسخه ایکس باکسی که دارید بتوانید نسخه صحیح و بهبود یافته ان را دریافت کنید. در این راستا تعهد می دهیم تا از فناوری Smart Delivery در تمامی عناوین اختصاصی Xbox Game Studios ، از جمله Halo Infinite استفاده کنیم و این اطمینان را حاصل می کنیم که یک بار خرید شما کافی باشد تا بتوانید بهترین نسخه موجود را برای هر نوع کنسول ایکس باکسی که انتخاب کرده اید بازی کنید. این فناوری برای همه توسعه دهندگان و ناشران در دسترس است و آنها می توانند استفاده از آن را برای عناوینی که ابتدا در ایکس باکس وان منتشر خواهد شد ، انتخاب کنند و بعداً آن را به ایکس باکس سری X گسترش دهند.
• گیفت کارت Game Pass ایکس باکس: علاوه بر بازی ها از بین چهار نسل کنسول ، سرویس اشتراک پیشرو بازی ما ، گیفت کارت Game Pass ایکس باکس ، همچنان شامل اولین سری بازی‎های اشتراکی ما مانند Halo Infinite خواهد بود. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا میلیون ها نفر از شما نمونه کارها Xbox Game Pass را تجربه کرده و خود را در دنیای عمیقی از بازی های با کیفیت احساس کنید، بازی های مورد علاقه خود را انجام داده و به دنبال کشف بازی های دیگر باشید.

نسلی به مرکزیت بازیکنان
ایکس باکس سری X سریعترین وقدرتمندترین کنسول ما تا به امروز است که برای نسل کنسولی طراحی شده است که شما را در مرکز اهداف خود قرار می دهد. این به معنای تجربه بازی وفاداری است که در یک طراحی آرام و جسورانه محصور شده و شما را قادر می سازد که بازی های هر چهار نسل را با انتظار کمتر و تنوع بیشتر تجربه کنید.
این قابلیت باعث شده سازندگان بازی های شگفت انگیزی را در 15 استودیو بازی ایکس باکس ارائه دهند، و بازی هایی را طراحی کنند که با Xbox Game Pass بدون توجه به جایی که هستید گسترش یابد و قادر باشید با پروژه ابری آن را بازی کنید. تیم ایکس باکس مسیرهای ارتباطی بین بازیکنان را تسهیل می کند و بهترین تجربیات را در اختیار شما قرار می دهد. ایکس باکس سری X بیانگر همین تعهد برای بازیکنانی است که می خواهند غوطه وری فوری در بازیهایی داشته باشند که روز به روز بیشتر از گذشته پیشرفت می کنند.

ما نمی توانیم صبر کنیم تا جزئیات بیشتری را درباره ایکس باکس جدید در ماه های آینده با شما به اشتراک بگذاریم.
منبع: What You Can Expect From the Next Generation of Gaming - Xbox Wire
 
از دوستان بابت دیر بروزرسانی کردم عذرخواهانم. بزودی با یکی از دوستان گرافیست من باب طراحی تاپیک صحبت خواهم کرد تا تاپیکی شکیل تر و جذاب تر و منظم تر از حال حاضرش داشته باشیم.
وقت همگی خوش و خوش ترین باد.
پی نوشت: خوشحال میشم اختیار تاپیک در دست من بمونه.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or