Multi Platform Scorn

سازنده
Ebb Software
تاریخ انتشار
October 2022
ناشر
Kepler Interactive
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox One
  3. Xbox Series X|S

Scorn
Genre: Action Puzzle FPS
Developer: Ebb Software
Release Date: June 2018
Platfrom: PC

yo2k_7qkzjj.jpeg



احتمالا خیلی از شماها با شخصیت xenomorph از سری فیلم ها و بازی های Aliens آشنا هستید. پس بهتر است بدانید که Scorn هم یکی دیگر از ایده های طراح xenomorph یعنی H.R. Giger, و سازنده ی بازی هم یک از سازنده های ایندی و نوپا در صربستان می باشد.

شخصیت اصلی بازی, ناگهان خود را در دنیایی غیر واقعی و مشابه با دنیای Alien ها می یابد, دنیایی بین خیال و واقعیت. در این دنیا, مناطقی ساخته شده اند که کاملا organic (زنده) و وابسته به یکدیگرند ولی هر کدام, محیط, شخصیت و Puzzle های مخصوص به خود را دارند.

البته بازی تنها مختص به جستجو و حل پازل نیست و در طول مراحل می توان اسلحه هایی پیدا کرد که همانند محیط بازی, آن ها هم organic هستند. البته تیر این اسلحه ها براحتی و بوفور یافت نمی شوند و شما باید کاملا با تفکر و بجا از اسلحه استفاده کنید. موجودات موجود در بازی هم بسته به حال و هوایشان, ممکن است به آرامی از کنارتان رد شوند و یا قصد پاره پاره کردنتان را داشته باشند!

موتور بازی همانا Unreal Engline 4 معروف است و سازندگان بازی سعی کرده اند که هنر خود را در استفاده از این موتور گرافیکی نشان دهند.

تریلر:

Code:
https://www.youtube.com/watch?v=BKTkCa5nB_8
https://www.youtube.com/watch?v=WtOcbZG5xA4



وبسایت رسمی:
Scorn

تصاویر:

lighter


lighter


lighter


تصاویر بیشتر:
Media
 
آخرین ویرایش:

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
در تاریخ 7 می 2020 و در طی نخستین رویداد inside Xbox از مجموعه برنامه های مایکروسافت در آستانه نسل جدید یعنی Xbox 20/20 ، بازی Scorn که پیش از این برای PC معرفی شده بود، برای Xbox series x نیز تایید شد. این بازی توسط Ebb Software ساخته و منتشر خواهد شد.
141864

اطلاعات منتشر شده از بازی:
  • Scorn در سبک اول شخص ماجراجویی ترسناک می باشد.
  • این بازی به صورت 4k و 60FPS قابل اجرا خواهد بود.
  • بازی ساختار غیر خطی دارد و گیمر می تواند شخصیت ها، داستان ها و پازل های دنیای بازی را به انتخاب خود کاوش کند.
  • پروسه ساخت بازی از 2014 آغاز شده و از 2016 با تامین منابع مالی وارد دوره فول پروداکشن شد. این بازی همزمان با عرضه XSX در دسترس خواهد بود.
  • استودیوی سازنده برای ساخت دنیای بازی از کارهای H.R Giger، نقاش بزرگ سوییسی و Zdzislaw Beksinski، نقاش لهستانی، الهام گرفته است.
  • این بازی از روز اول از طریق سرویس فوق العاده Xbox game pass در دسترس خواهد بود.
تریلر های بازی

تریلر نمایش داده شده در رویداد Inside xbox:


442.jpg 443.jpg 444.jpg 445.jpg 446.jpg 447.jpg 448.jpg
 
Last edited by a moderator:

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
144005
سلام دوستان عزیز
از اونجایی که ی مصاحبه داشتن تیم سازنده و بنده هم ترجمه خوبی نمیتونم انجام بدم دست و پا شکسته مطالبی رو خدمتتون ارایه میکنم که خوندنش خالی از لطف نیست
عنوان مصاحبه : کنسول سری اکس سیستم کاملا متعادل دارد و تریلر نمایش داده شده روی 2080TI ران میشده!!

بازی اول شخص و با هدف 60fps و رزولوشن 4k برای سری اکس و pc در نظر گرفته شده و با حمایت مالی ماکروسافت از سال 2018 صورت گرفته که به این صورت بوده 4 نفر تیم اصلی سال 2014 استارت پروژه رو اط طریق kickstarter میزنن و سال بعد به 8 نفر میرسن و 2016 20 نفر و بعد از سرمایه گذاری ماکروسافت از سال 2018 تا به امروز بیشتر از 40 نفر پرسنل دارن که رو بازی کار میکنن

درمورد شایعه انتشار بازی رو ps5 پرسیدن که طرفه رفته و گفتن در موردش صحبتی نمی تونیم بکنیم

در مورد سیستم طراحی سخت افزاری سری اکس پرسیده که نظرتون چیه؟
گفتن تنها دو ماه هست که دوکیت به دستشون رسیده و سعی میکنن هر روز بیشتر با سخت افرار کنسول جدید آشنا بشن و به تعریف از سیستم طراحی کنسول گفته کنسول بشدت بالاس و متعادلیه و از هر لحاظ اوکی هستیم باهاش و در مورد سرعت عملکرد ssd و تجربه کار باهاش میگه باور نکردنی و فوق العادس سرعتش و میگه حالا واقعا فرق چندانی بین pc های اند پ و این کنسول وجود نداره و سعی میکنن صفحات لودینگ رو به حدالقل برسونن
میپرسن SX از direct ml پشتیبانی میکنه و حالا شما برنامه ای برای ماشین لرنینگ دارین؟
در مورد pc میگه nvidia با dlss 2.0 سیستم های ضعیف و معمولی رو کاملا کمک میکنه تا راه حل های جالبی برای اپتیمایز و خروجی بهتری رو ارایه بده میکنه و مام تمام سعیمون رو میکنیم از همه ویژگی ها کمک بگیریم(معلومه چرند میگه) :D
سوال میشه با توجه به استفاده شما از آنریل انجین ایا علاقه دارین با از نسخه جدید با تکنولوژی جدید(لومن و نانیت) هم کار بکنید و تو بازی تون مورد استفاده قرار بدین؟
اینجا خیلی مورد جالبی رو اشاره میکنه که از دوستان خواهش میکنم ترجمه کامل تر و دقیق تری بذارن
نمایش آنریل انجین 5 رو فوق العاده میدونه و ویژگی های جدیدش رو تحسین میکنه و در مورد نگرانی هایی در مورد سرعت IO بین پلتفروم های مختلف وجود داره میگه بعید میدونم اپیک اولویت خاصی از این بابت روی این قابلیت قرار بده که خروجی خاصی رو بنسبت رقبا ps5 بده!!! و در ادامه میگه
شک می کنم که اپیک آن را طراحی می کنند تا در درجه اول روی کمترین قسمت سیستم متمرکز شود. منظورش ssd (در مقایسه با
بخش های دیگر در آن سیستم).
از نظر تئوریک ، اگر بخواهم انتخاب کنم ، ترجیح می دهم SSD با سرعت متوسط (حتی کندتر از مدل سری X) داشته باشم و حافظه بیشتری داشته باشم( که سرعت مموری 10gb SX بشدت بالا هست!!!
سوال میشه که چیزی که در سایت رسمی Xbox مبنی بر عدم وجود Ray trace میده و با توجه به نمایش اخیر unreal 5 و راه حل چشم گیر GI بصورت ریل تایم تکنیک lumen رو نشون داد که بر مبنای ری تریس عمل نمیکنه و این یعنی بازی های نسل بعد هم ری تریس تبدیل به استاتدارد نمیشه و بنا به انتخاب سازنده اختیاری هست؟

توضیح میده ری تریس به صورت ریل تایم یک پیشرفت بزرگ و جهش عظیمه و میگه نگرانی از این بابت وجود نداره و راه های زیادی برای رسیدن به نتیجه مشابه وجود داره و سالهاس ابزار های مختلفی در این جهت بوجود اومدن
ایا از تکنولوژی vrs و direct X 12 ultimate و و دیگر تکنولوژی های جدید برای پلتفرم های در دست ساختتون اقدام میکنید؟
باز هم بنا به زمان کمی که در جهت آشنایی با سخت افزار جدید داشتن میگه به زمان نیاز داریم تا به هرچه که مقدور باش رو بکار ببریم
چرا 60 فریم رو ترجیح دادین ؟ ایا این تصمیم به این معنی هم میتونه باش که در بازی اکشن و زدو خورد زیادی رو شاهد باشیم؟
میگه شما در ۳۰ فریم روان بودن و حس لحظه ای وجزیات رو از دست میدین پس چه بهتر که با عکس العمل سریعتر و بهتر رو برو بشیم
این نمایش به عنوان چیزی که باید از نسخه سری اکس انتظار داشته باشیم بود که بر روی کامپیوتر اجرا میشد. میشه بما بگید مشخصات این سیستم چی بود؟
این یه سوال سخته
بصورت کلی انتظاری که میره 4k 60 فریم با یک پارچه گی کیفیت بصری چیزی که از ما انتظار دارن ما از cpu Ryzen با گرافیک 2070 super استفاده کردیم با تنظیمات گرافیکی مختلف که همین برای ما کافی بود
ایا با توجه به نمایش مشخصات پیشنهادی در استیم الزام بر اجرای بازی قدیمی نیستن و امکان اجرای بازی رو دارن؟
بله سیستم حدالقلی کمی بالاتر رو نیازمند هست و تغییر خواهد کرد
ببخشید میدونم ناقص و پر ایراد هست به بزرگیتون ببخشید حدالقل کاری بود که از دستم بر میومد :Rose:
منبع
 

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,080
نمیدونم کسی گیم پلی ده دقیقه ای این بازی رو دیده یا نه. 15 میلیون بازدید داشته و مال دو سال پیشه، اون موقع فقط برای PC داشت ساخته میشد.

خیلی فضای عجیبی داره:| کسایی که از سبک ترسناک مریض (:D) خوششون میاد حتما ببینن. من که فکر نکنم بتونم بازی کنم اینو:D
 

dark souls

کاربر سایت
May 19, 2012
1,025
نام
رضا
نمیدونم کسی گیم پلی ده دقیقه ای این بازی رو دیده یا نه. 15 میلیون بازدید داشته و مال دو سال پیشه، اون موقع فقط برای PC داشت ساخته میشد.

خیلی فضای عجیبی داره:| کسایی که از سبک ترسناک مریض (:D) خوششون میاد حتما ببینن. من که فکر نکنم بتونم بازی کنم اینو:D
من عاشق بازی ها مریضم :D
نمیدونم چرا در مورد این بازی خیلی کم صحبت میشه تقریبامیشه گفت خاص ترین بازی نسل بعدی که انحصاری هست کلا مگه تو کل این صنعت چند تا بازی خاص مثل scorn داریم این بازی پتانسیل بالایی داره تا تبدیل به یکی از سوپرایز کننده ترین new ip ها نسل بعدی بشه.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
نمیدونم کسی گیم پلی ده دقیقه ای این بازی رو دیده یا نه. 15 میلیون بازدید داشته و مال دو سال پیشه، اون موقع فقط برای PC داشت ساخته میشد.

خیلی فضای عجیبی داره:| کسایی که از سبک ترسناک مریض (:D) خوششون میاد حتما ببینن. من که فکر نکنم بتونم بازی کنم اینو:D

چرا اینجوری همش گوشت و خون بود؟

گیمپلی ؟ به نظرم زیادی روی اتمسفر سرمایه گذاری کردند و کلیت "بازی" خوب نبود

نمیدونم نه اینکه دوسال تغییر خفنی رخ داده باشه ولی انیمیشن های انگشتهای دست خیلی خوب بود
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
نمیدونم کسی گیم پلی ده دقیقه ای این بازی رو دیده یا نه. 15 میلیون بازدید داشته و مال دو سال پیشه، اون موقع فقط برای PC داشت ساخته میشد.

خیلی فضای عجیبی داره:| کسایی که از سبک ترسناک مریض (:D) خوششون میاد حتما ببینن. من که فکر نکنم بتونم بازی کنم اینو:D
15 میلییییون بازدید!!!
1.5 میلیون سابسکرایب!!!
وقتی انقدر تو نمایش اولیه موفق عمل میکنن چرا نباید اینارو ماکرو رو هوا نزنه!!!
دم هر شخصی باعث این حمایت شده گرم و واقعا انتخاب هوشمندی کردن
امیدوارم تو بحث فروش هم موفق عمل کنه
 
  • Like
Reactions: dark souls

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
نمیدونم کسی گیم پلی ده دقیقه ای این بازی رو دیده یا نه. 15 میلیون بازدید داشته و مال دو سال پیشه، اون موقع فقط برای PC داشت ساخته میشد.

خیلی فضای عجیبی داره:| کسایی که از سبک ترسناک مریض (:D) خوششون میاد حتما ببینن. من که فکر نکنم بتونم بازی کنم اینو:D
الان دیدم تریلرو... :|
عجب چیز مریضیه
انگار تو جهنم واقعی
ویژوال بازی به شکل تهوع آوری خیلی خوبه!!:D
باس فایت یا فایت جدی نداشت که خیلی با سیستم شوتینگش آشنا بشیم اما بشدت بازی مریض و آخر و زمانیه
جدا حالت تهوع گرفتم از اتمسفر بازی فقط کافیه یه enemy هم بندازن پشت سرت هر وقت ک جلو نرفتی و سرعت پیش روی اومد پایین تیکه پارت کنه که در این صورت هم نصف پلیرا با هر مرگ یه سکته ناقص میزنن
من عاشق بازی ها مریضم :D
نمیدونم چرا در مورد این بازی خیلی کم صحبت میشه تقریبامیشه گفت خاص ترین بازی نسل بعدی که انحصاری هست کلا مگه تو کل این صنعت چند تا بازی خاص مثل scorn داریم این بازی پتانسیل بالایی داره تا تبدیل به یکی از سوپرایز کننده ترین new ip ها نسل بعدی بشه.
توام برو ی فکری بحال خودت بکن که با این جو های شدیدن مریض حال میکنی لنتیچطوری تحمل میکنی که بعدش لذتم میبری
اسلحه و خود پلیر هم گوشت زنده جهنمیه هر دفه که خشابشو چک میکرد عوقم میگرفت:D
گوشت تیکه پاره میکنن
 

dark souls

کاربر سایت
May 19, 2012
1,025
نام
رضا
الان دیدم تریلرو... :|
عجب چیز مریضیه
انگار تو جهنم واقعی
ویژوال بازی به شکل تهوع آوری خیلی خوبه!!:D
باس فایت یا فایت جدی نداشت که خیلی با سیستم شوتینگش آشنا بشیم اما بشدت بازی مریض و آخر و زمانیه
جدا حالت تهوع گرفتم از اتمسفر بازی فقط کافیه یه enemy هم بندازن پشت سرت هر وقت ک جلو نرفتی و سرعت پیش روی اومد پایین تیکه پارت کنه که در این صورت هم نصف پلیرا با هر مرگ یه سکته ناقص میزنن

توام برو ی فکری بحال خودت بکن که با این جو های شدیدن مریض حال میکنی لنتیچطوری تحمل میکنی که بعدش لذتم میبری
اسلحه و خود پلیر هم گوشت زنده جهنمیه هر دفه که خشابشو چک میکرد عوقم میگرفت:D
گوشت تیکه پاره میکنن
درسته البته نه هر بازی به شرطی که پشت اون فضای مریض و افسرده فلسفه ای باشه مثل silent hill و پشت پرده تاریک بازی روشنایی نهفته باشه مثل dark souls.
ترجیح میدم بازی های خاص و اینچنینی بیشتر ببینم تا یه سری آی پی تکراری حقیقت آی پی های تکراری بیشتر تو ذوقم‌میزنه تا یه بازی خفنی مثل scorn لامصب اسمشم ابهت داره.:D
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر