سلام دوستان عزیز
از اونجایی که ی مصاحبه داشتن تیم سازنده و بنده هم ترجمه خوبی نمیتونم انجام بدم دست و پا شکسته مطالبی رو خدمتتون ارایه میکنم که خوندنش خالی از لطف نیست
عنوان مصاحبه :
کنسول سری اکس سیستم کاملا متعادل دارد و تریلر نمایش داده شده روی 2080TI ران میشده!!
بازی اول شخص و با هدف 60fps و رزولوشن 4k برای سری اکس و pc در نظر گرفته شده و با حمایت مالی ماکروسافت از سال 2018 صورت گرفته که به این صورت بوده 4 نفر تیم اصلی سال 2014 استارت پروژه رو اط طریق kickstarter میزنن و سال بعد به 8 نفر میرسن و 2016 20 نفر و بعد از سرمایه گذاری ماکروسافت از سال 2018 تا به امروز بیشتر از 40 نفر پرسنل دارن که رو بازی کار میکنن
درمورد شایعه انتشار بازی رو ps5 پرسیدن که طرفه رفته و گفتن در موردش صحبتی نمی تونیم بکنیم
در مورد سیستم طراحی سخت افزاری سری اکس پرسیده که نظرتون چیه؟
گفتن تنها دو ماه هست که دوکیت به دستشون رسیده و سعی میکنن هر روز بیشتر با سخت افرار کنسول جدید آشنا بشن و به تعریف از سیستم طراحی کنسول گفته کنسول بشدت بالاس و متعادلیه و از هر لحاظ اوکی هستیم باهاش و در مورد سرعت عملکرد ssd و تجربه کار باهاش میگه باور نکردنی و فوق العادس سرعتش و میگه حالا واقعا فرق چندانی بین pc های اند پ و این کنسول وجود نداره و سعی میکنن صفحات لودینگ رو به حدالقل برسونن
میپرسن SX از direct ml پشتیبانی میکنه و حالا شما برنامه ای برای ماشین لرنینگ دارین؟
در مورد pc میگه nvidia با dlss 2.0 سیستم های ضعیف و معمولی رو کاملا کمک میکنه تا راه حل های جالبی برای اپتیمایز و خروجی بهتری رو ارایه بده میکنه و مام تمام سعیمون رو میکنیم از همه ویژگی ها کمک بگیریم(معلومه چرند میگه)
سوال میشه با توجه به استفاده شما از آنریل انجین ایا علاقه دارین با از نسخه جدید با تکنولوژی جدید(لومن و نانیت) هم کار بکنید و تو بازی تون مورد استفاده قرار بدین؟
اینجا خیلی مورد جالبی رو اشاره میکنه که از دوستان خواهش میکنم ترجمه کامل تر و دقیق تری بذارن
نمایش آنریل انجین 5 رو فوق العاده میدونه و ویژگی های جدیدش رو تحسین میکنه و در مورد نگرانی هایی در مورد سرعت IO بین پلتفروم های مختلف وجود داره میگه بعید میدونم اپیک اولویت خاصی از این بابت روی این قابلیت قرار بده که خروجی خاصی رو بنسبت رقبا ps5 بده!!! و در ادامه میگه
شک می کنم که اپیک آن را طراحی می کنند تا در درجه اول روی کمترین قسمت سیستم متمرکز شود. منظورش ssd (در مقایسه با
بخش های دیگر در آن سیستم).
از نظر تئوریک ، اگر بخواهم انتخاب کنم ، ترجیح می دهم SSD با سرعت متوسط (حتی کندتر از مدل سری X) داشته باشم و حافظه بیشتری داشته باشم( که سرعت مموری 10gb SX بشدت بالا هست!!!
سوال میشه که چیزی که در سایت رسمی Xbox مبنی بر عدم وجود Ray trace میده و با توجه به نمایش اخیر unreal 5 و راه حل چشم گیر GI بصورت ریل تایم تکنیک lumen رو نشون داد که بر مبنای ری تریس عمل نمیکنه و این یعنی بازی های نسل بعد هم ری تریس تبدیل به استاتدارد نمیشه و بنا به انتخاب سازنده اختیاری هست؟
توضیح میده ری تریس به صورت ریل تایم یک پیشرفت بزرگ و جهش عظیمه و میگه نگرانی از این بابت وجود نداره و راه های زیادی برای رسیدن به نتیجه مشابه وجود داره و سالهاس ابزار های مختلفی در این جهت بوجود اومدن
ایا از تکنولوژی vrs و direct X 12 ultimate و و دیگر تکنولوژی های جدید برای پلتفرم های در دست ساختتون اقدام میکنید؟
باز هم بنا به زمان کمی که در جهت آشنایی با سخت افزار جدید داشتن میگه به زمان نیاز داریم تا به هرچه که مقدور باش رو بکار ببریم
چرا 60 فریم رو ترجیح دادین ؟ ایا این تصمیم به این معنی هم میتونه باش که در بازی اکشن و زدو خورد زیادی رو شاهد باشیم؟
میگه شما در ۳۰ فریم روان بودن و حس لحظه ای وجزیات رو از دست میدین پس چه بهتر که با عکس العمل سریعتر و بهتر رو برو بشیم
این نمایش به عنوان چیزی که باید از نسخه سری اکس انتظار داشته باشیم بود که بر روی کامپیوتر اجرا میشد. میشه بما بگید مشخصات این سیستم چی بود؟
این یه سوال سخته
بصورت کلی انتظاری که میره 4k 60 فریم با یک پارچه گی کیفیت بصری چیزی که از ما انتظار دارن ما از cpu Ryzen با گرافیک 2070 super استفاده کردیم با تنظیمات گرافیکی مختلف که همین برای ما کافی بود
ایا با توجه به نمایش مشخصات پیشنهادی در استیم الزام بر اجرای بازی قدیمی نیستن و امکان اجرای بازی رو دارن؟
بله سیستم حدالقلی کمی بالاتر رو نیازمند هست و تغییر خواهد کرد
ببخشید میدونم ناقص و پر ایراد هست به بزرگیتون ببخشید حدالقل کاری بود که از دستم بر میومد
منبع