اخبار و شایعات پیرامون Xbox Series X | S

176699
thet_rib.jpg


176713
176727
176728
176729
176737
176730
176731
176732
176736
176733
176714
-The Medium ساخته استودیوی لهستانی Bloober در ژانر ترسناک روانشناختی که برای XSX|S و PC در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک بازی The Medium
-بازی Scorn که توسط Ebb Software برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Call of the sea که در سبک ماجراجویی توسط Out of the blue games برای PC و XSX|S در دست توسعه قرار دارد.
-بازی The Ascent که توسط Neon Giant و در سبک اکشن نقش آفرینی سایبرپانکی برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد. لینک تاپیک Scorn
-بازی Second Extinction که توسط Systemic Reaction و در سبک شوتر اول شخص برای XONE و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
-کمپین بازی Crossfire X که توسط رمدی برای PC و XSX|S در دست ساخت قرار دارد.
482d_tech.png

3me3_poweryourspecs.jpg

176712
-فناوری VRS که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا به شکل بهینه‌ای از تمام قدرت Xbox Series X/S استفاده کنند. بجای آن که تمام سیکل‌های گرافیک را برای تک تک پیکسل‌های روی نمایشگر به کار گیرند، آنها می‌توانند روی بخش‌های خاصی از شخصیت‌های بازی یا اشیاء مهم محیط اولویت بندی کنند. این تکنیک اجازه می‌دهد تا شاهد فریم ریتی پایدار و وضوحی بالاتر باشیم که البته روی کیفیت نهایی تصاویر نیز تاثیر گذار نخواهد بود
-شتاب دهنده سخت افزاری DirectX Ray Tracing که به معنی نورپردازی نزدیک به واقعیت و بازتاب‌های دقیق به صورت real time خواهد بود.
-استفاده از پورت HDMI 2.1 که باعث حالت Low Latency و Variable Refresh Rate در کنسول جدید میشود
-همکاری با کمپانی Seagate برای عرضه هاردهای 1 ترابایتی SSD مخصوص این کنسول که مشابه با کارتریج ویژه سریX|S طراحی میشوند. کنسول این هارد اضافی را نیز به عنوان حافظه ی اصلی شناسایی میکند. این هارد ها، همزمان با کنسول های نسل بعد به بازار عرضه میشوند.
176709
132210

  • دارای D-Pad جدید و دکمه‌ی Share
  • استفاده از بلوتوث کم انرژی یا BTLE که در آن داده‌ها به صورت منقطع و محدود ارسال می‌شوند و در عوض مصرف کم انرژی از اولویت بالاتری برخوردار است
  • دارای کمترین Latency با استفاده از تکنولوژی DLI
  • قابلیت پشتیبانی از دستگاه های مختلفی مانند گوشی های هوشمند
  • قابلیت استفاده از پک های باطری قابل شارژ معرفی شده برای کنترلر های elite مایکرسافت
  • امکان به یادآوردم چند دستگاه مختلف (کنسول، کامپیوترهای خانگی یا گوشی های هوشمند) توسط کنترلر که میتولند باعث راحتی هرچه بیشتر جابجایی بدون نیاز به سیم بین آن ها شود.
  • وجود درگاه USB-C که به گیمر اجازه میدهد بدون نیاز به شارژ کنترلر و با اتصال آن به دستگاه، از آن استفاده کند.
  • اضافه کردن یک الگوی نقطه لمسی بر روی بامپر ها و تریگر ها که باعث بهبود احساس و عملکرد در هنگام بازی می شود
مقاله سایت بازی سنتر در مورد کنترلر Xbox Series X|S
176708
ویژگی های جدید

  • قابلیت quick resume برای اولین بار برای کنسول های نسل هشت معرفی شد که اجازه میداد در حین انجام بازی به داشبورد کنسول خود رفته و در هر زمان دلخواه، بازی را به سرعت ادامه داد. حال با گسترش این ویژگی امکان استفاده همزمان آن برای چند بازی وجود دارد.
  • تاثیر پویا ورودی یا DLI که میتواند ورودی را بدون تاخیر با چیزی که نمایش داده می‌شود همگام سازی کند تا شاهد کنترلی دقیق‌تر و پاسخگوتر باشیم.
  • ویژگی Smart Delivery که اجازه می دهد تا با تهیه یک نسخه از بازی، به سایر نسخه های بازی نیز بدون پرداخت هزینه اضافی، دسترسی داشت. این قابلیت به خصوص در صورتی که شایعات مربوط معرفی کنسول دوم مایکروسافت حقیقت داشته باشد، می تواند بسیار جالب باشد. گفتنیست گرچه تمام بازی های ساخته شده توسط استودیو های داخلی مایکروسافت از این ویژگی استفاده خواهند کرد، اما استفاده از آن توسط سایر توسعه دهندگان به انتخاب خود آن ها بستگی دارد. با اینحال CD Project Red اولین شرکتی بود که حمایت خود از این ویژگی را اعلام کرد. بر این اساس با تهیه نسخه نسل حاضر بازی بسیار مورد انتظار Cyberpunk 2077 ،بدون پراخت هزینه اضافی به نسخه بهبودیافته نسل بعد این بازی نیز دسترسی خواهید داشت.
سرویس Backward Compatibility

  • مایکروسافت پشتیبانی کنسول خود از سرویس بکوارد را تایید کرده است. برخلاف رقیب، سرویس بکوارد مایکروسافت، نه تنها شامل تمام بازی های نسل 8 میشود، بلکه در مجموع 616 بازی از نسل های شش و هفت نیز تحت این سرویس قرار میگیرند.
  • تکنیک بازسازی HDR سری اکس باعث میشود تا تمام بازی های اکس باکس اوریجینال و اکس باکس 360، به صورت اتوماتیک و بدون داشتن اثر منفی منفی روی پرفورمنس بازی، از این ویژگی بهره مند شوند.
  • بر اساس صحبت های جیسون رونالد، تیم بکوارد مایکروسافت، با اختراع تکنیک هایی جدید، امکان دوبرابر شدن نرخ فریم مجموعه مشخصی از بازی های بکوارد، روی XSX|S را فراهم کرده اند. به این صورت که برخی بازی های 30 فریم به 60، و برخی بازی های 60 به 120 فریم بر ثانیه ارتفا می یابند.
  • تایید شده است که قابلیت Quick Resume ، بر روی تمام عناوین نسل های گذشته اکس باکس هم قابل اجرا می باشد و منحصر به بازی های نسل آینده نمیشود.
176707
177104 177105 177106 177107 177108 177109 177110 177111 177112 177113 177114
177115


176706

nmas_poll.png
 
ایکس باکس سری ایکس این قابلیت رو داره که بازی حتی بعد از ریبوت شدن کنسول دوباره از ادامش اجرا کنه


Microsoft’s Xbox Series X will be able to resume games even after a reboot
به احتمال زیاد ps5 هم همچین قابلیت جالبی داشته باش
جدی جدی داریم میریم به دوران سگا gensis :D
لود که قولشو دادن نداشته باشیم
همچین قابلیت خفن و باحالی حتی از اون دوران هم جذاب تره
لودای کراش که پیرمون کرد انقد طولانیه
 
لری هرپ( میجر نلسون):
اکس باکس سری اکس از یک SSD شخصی سازی شده بهره می برد.این بخش در واقع به ما اجازه می دهد تا چند بازی را هم زمان در هر نقطه ذخیره کرده و به سرعت بین آنها سوئیچ کنیم و یا از آنها را باز ادامه دهیم، دقیقا از جایی که آنها را رها کرده ایم ...
647: What You Can Expect From the Next Generation of Gaming - Xbox Live's Major Nelson
 
ایکس باکس سری ایکس این قابلیت رو داره که بازی حتی بعد از ریبوت شدن کنسول دوباره از ادامش اجرا کنه


Microsoft’s Xbox Series X will be able to resume games even after a reboot
تو همین راستا یک مشکل بزرگی که ایکس باکس داره اینه که به جهتی اپدیتها رو نمیذاره پشت زمینه انجام بشه! یعنی بازیه فلان که اپدیت براش میاد اگه زدین رو اپدیت دیگه اجازه بازی کردن بهت نمیده و ایضا اپدیت کنسول هم بعد زدن رو دانلود اجازه استفاده از کنسول بهت نمیده! تو این مورد واقعا باید تجدید نظر کنن. البته ربطی به سخت افزار کنسول نداره و به سیستم عامل مربوطه که امیدوارم تو این نسخه جدیده رفعش کنن.
 
تو همین راستا یک مشکل بزرگی که ایکس باکس داره اینه که به جهتی اپدیتها رو نمیذاره پشت زمینه انجام بشه! یعنی بازیه فلان که اپدیت براش میاد اگه زدین رو اپدیت دیگه اجازه بازی کردن بهت نمیده و ایضا اپدیت کنسول هم بعد زدن رو دانلود اجازه استفاده از کنسول بهت نمیده! تو این مورد واقعا باید تجدید نظر کنن. البته ربطی به سخت افزار کنسول نداره و به سیستم عامل مربوطه که امیدوارم تو این نسخه جدیده رفعش کنن.
منظورت خوداون بازي كه اپديت براس اومده؟
چون موقع اپديت اون بازي بقيه بازيها رو ميتوني بازي كني
 
مقایسه قدرت کنسول های ایکس باکس. نکته ی جالب جهش بزرگ بین دو نسل ۶ و ٧ هست که تاثیرش هم میتونیم توی بازی های بین دو نسل ببینیم طوری که خیلی ها معتقدند نسل ٧ نسل طلایی بازی هایی ویدیویی هست.

F26F4E44-98F4-4E60-892F-F679866D2778.jpeg

بهرحال نمیشه هم انتظار داشت همیشه توی هر نسل یک جهش بزرگ سخت افزاری صورت بگیره. بنظرم توی قسمت قدرت کنسول ها مشخصا به یک حد کافی رسیدیم و حداقل توی بخش هوش مصنوعی و مسائلی از این قبیل نیازمند یک جهش توی صنعت هستیم. طوری که الان خیلی از بازی ها جدا از کیفیت بصری و وسعت توی خیلی از المان های دیگه (اللخصوص هوش مصنوعی ) هنوز در حد نسل هفتم موندن.
البته این احتمال هم میدم شاید یکی از دلایلی که چنان پیشرفتی توی این زمینه صورت نگرفت بخاطر تمرکز زیاد این نسل روی بازی های آنلاین محور و رقابتی بود.
 
مقایسه قدرت کنسول های ایکس باکس. نکته ی جالب جهش بزرگ بین دو نسل ۶ و ٧ هست که تاثیرش هم میتونیم توی بازی های بین دو نسل ببینیم طوری که خیلی ها معتقدند نسل ٧ نسل طلایی بازی هایی ویدیویی هست.

View attachment 130465

بهرحال نمیشه هم انتظار داشت همیشه توی هر نسل یک جهش بزرگ سخت افزاری صورت بگیره. بنظرم توی قسمت قدرت کنسول ها مشخصا به یک حد کافی رسیدیم و حداقل توی بخش هوش مصنوعی و مسائلی از این قبیل نیازمند یک جهش توی صنعت هستیم. طوری که الان خیلی از بازی ها جدا از کیفیت بصری و وسعت توی خیلی از المان های دیگه (اللخصوص هوش مصنوعی ) هنوز در حد نسل هفتم موندن.
البته این احتمال هم میدم شاید یکی از دلایلی که چنان پیشرفتی توی این زمینه صورت نگرفت بخاطر تمرکز زیاد این نسل روی بازی های آنلاین محور و رقابتی بود.
البته توی این عکس یه چیزی خیلی خودنمایی میکنه و اون هم قدرت XBOX ONE X به عنوان یک کنسول نسل هشتمی هست
شما ببین این کنسول چقدر قدرتمند هست که 4 تا XBOX ONE نسل هشتی تازه میرسه به ONE X نسل هشتی
به نظرم ONE X کاری کرده که انچنان قدرت کنسول های نسل بعد روی کاغذ دهن پر کن نباشه و اگر ONE X در کار نبود به وضوح تفوت XSX با ONE معمولی به چشم میامد
 
البته توی این عکس یه چیزی خیلی خودنمایی میکنه و اون هم قدرت XBOX ONE X به عنوان یک کنسول نسل هشتمی هست
شما ببین این کنسول چقدر قدرتمند هست که 4 تا XBOX ONE نسل هشتی تازه میرسه به ONE X نسل هشتی
به نظرم ONE X کاری کرده که انچنان قدرت کنسول های نسل بعد روی کاغذ دهن پر کن نباشه و اگر ONE X در کار نبود به وضوح تفوت XSX با ONE معمولی به چشم میامد
خود فیل هم توی یک مصاحبه میگه که با اینکه بنظرش توی هر زمینه ای امکان پیشرفت بیشتر وجود داره ولی معتقده که با xbox x به اون حد از کیفیت بصری رسیدن که بنظرش باید روی موارد دیگه مثل فریم ریت و القای بیشتر حس بازی تا چندتا پیکسل اضافه تمرکز کنن.
 
مقایسه قدرت کنسول های ایکس باکس. نکته ی جالب جهش بزرگ بین دو نسل ۶ و ٧ هست که تاثیرش هم میتونیم توی بازی های بین دو نسل ببینیم طوری که خیلی ها معتقدند نسل ٧ نسل طلایی بازی هایی ویدیویی هست.

View attachment 130465

بهرحال نمیشه هم انتظار داشت همیشه توی هر نسل یک جهش بزرگ سخت افزاری صورت بگیره. بنظرم توی قسمت قدرت کنسول ها مشخصا به یک حد کافی رسیدیم و حداقل توی بخش هوش مصنوعی و مسائلی از این قبیل نیازمند یک جهش توی صنعت هستیم. طوری که الان خیلی از بازی ها جدا از کیفیت بصری و وسعت توی خیلی از المان های دیگه (اللخصوص هوش مصنوعی ) هنوز در حد نسل هفتم موندن.
البته این احتمال هم میدم شاید یکی از دلایلی که چنان پیشرفتی توی این زمینه صورت نگرفت بخاطر تمرکز زیاد این نسل روی بازی های آنلاین محور و رقابتی بود.
اخه سری اکس نباید با وان اکس مقایسه بشه :D
وان اکس چیپ گرافیکش واقعا نسل بعدی بود
واس همین نباید انتظار جهش عددی خفنی رو انتظار نداشته باشیم
ینی مثلا اگه وان اکس ۶ ترافلاپ قدرت خام داشت حالا حدالقل × چهار بشه قدرت کنسول نسل بلدی!!!!
۲۴ ترافلاپ باید قدرت داشته باش کنسول بعدی!!!!!:D
به همون نسبت فک کن رم و سی پی یو هم بخاد جهش کنه بالای ۱۵۰۰ دلار اب میخوره
از طرفی هم یادمون باش کارشناسا گفتن برای ارایه باژی با کیفیت 4k native حدالقل 8 traflap نیاز داریم
ینی اگه سری اکس ۱۰ ترافلاپ هم قدرت داشت کافی بود هیولایی که ساختن فقط بخاطر حرف اول و اخر و زدن هست:D:Shrewd:
Ps5 اگه ۱۰ ترافلاپم در نظر بگیریم به لطف rdna 2 و ssd high speed بازم فوق العادس خروجی گرافیکیش
همون کاری که لاکهارت قرار بکنه و با حدالقل سخت افزار نسل بعدی ارزون ترین کنسول نسل بعدی باش
یادمون نره با معرفی feature گرافیک سری Xدومین کارت گرافیک پر قدرت موجود تو همه برندها رو نمایی شد که پرچم دار نسل دوم سری 5xxxکمپانی amd شد
همین نشوندهنده این هست که یکی از خفن ترین جهش های قدرت محاسباتی رو بین نسل ها قرار شاهد باشیم@-):D
 
خود فیل هم توی یک مصاحبه میگه که با اینکه بنظرش توی هر زمینه ای امکان پیشرفت بیشتر وجود داره ولی معتقده که با xbox x به اون حد از کیفیت بصری رسیدن که بنظرش باید روی موارد دیگه مثل فریم ریت و القای بیشتر حس بازی تا چندتا پیکسل اضافه تمرکز کنن.
بنظرم بزرگترین ضعف فیل هم همین هست که همه مسایل رو فنی گرافیکی میبینه!
بر مبنای این طرز فکر wii باید epic fail میشد!!!
اما شد یکی از پرفروش ترین کنسول های تاریخ
کنترلر و تجربه خاص گیمپلی خیلی تاثیر گذار هست
برای تجربه نسل کاملا جدید ما فقط گرافیک و فریم ریت فوق العاده نیاز نداریم
همین کاری که سونی با dual shock 5 کرده و بقول خودشون قرار هست با حس لامسه شرایط بازی رو برای پلیر قابل لمس کنه و متغییر رفتار کنه
حالا اینکه چقدر موفق باش یا شکست بخوره تو این زمینه مقوله جدایی هست اما فکر این چنینی خیلی خوبه و همیشه باعث پیشرفت تجربه گیمیگ شده
ای کاش ماکرو هم نیم نگاهی به این پیشرفت ها داشته باش و بقول خودشون سورپرایزشون ی همچین حرکتی باش چون واقعا حیف نسل نه رو ماکروسافت تمام قد ظاهر نشه و با نواوری کمتر باعث ضعف فروش بشه
 
اخه سری اکس نباید با وان اکس مقایسه بشه :D
وان اکس چیپ گرافیکش واقعا نسل بعدی بود
واس همین نباید انتظار جهش عددی خفنی رو انتظار نداشته باشیم
ینی مثلا اگه وان اکس ۶ ترافلاپ قدرت خام داشت حالا حدالقل × چهار بشه قدرت کنسول نسل بلدی!!!!
۲۴ ترافلاپ باید قدرت داشته باش کنسول بعدی!!!!!:D
به همون نسبت فک کن رم و سی پی یو هم بخاد جهش کنه بالای ۱۵۰۰ دلار اب میخوره
از طرفی هم یادمون باش کارشناسا گفتن برای ارایه باژی با کیفیت 4k native حدالقل 8 traflap نیاز داریم
ینی اگه سری اکس ۱۰ ترافلاپ هم قدرت داشت کافی بود هیولایی که ساختن فقط بخاطر حرف اول و اخر و زدن هست:D:Shrewd:
Ps5 اگه ۱۰ ترافلاپم در نظر بگیریم به لطف rdna 2 و ssd high speed بازم فوق العادس خروجی گرافیکیش
همون کاری که لاکهارت قرار بکنه و با حدالقل سخت افزار نسل بعدی ارزون ترین کنسول نسل بعدی باش
یادمون نره با معرفی feature گرافیک سری Xدومین کارت گرافیک پر قدرت موجود تو همه برندها رو نمایی شد که پرچم دار نسل دوم سری 5xxxکمپانی amd شد
همین نشوندهنده این هست که یکی از خفن ترین جهش های قدرت محاسباتی رو بین نسل ها قرار شاهد باشیم@-):D
نسل ۶ به ٧ جهش ۴٠ برابری داشتیم با یک قیمت مقرون به صرفه :D این نسل قراره فوقش یک جهش ١٠ برابری داشته باشیم با کنسول سری ایکس که زمزمه قیمت ۶٠٠دلار داره شنیده میشه!
بنظرم بزرگترین ضعف فیل هم همین هست که همه مسایل رو فنی گرافیکی میبینه!
بر مبنای این طرز فکر wii باید epic fail میشد!!!
اما شد یکی از پرفروش ترین کنسول های تاریخ
کنترلر و تجربه خاص گیمپلی خیلی تاثیر گذار هست
برای تجربه نسل کاملا جدید ما فقط گرافیک و فریم ریت فوق العاده نیاز نداریم
همین کاری که سونی با dual shock 5 کرده و بقول خودشون قرار هست با حس لامسه شرایط بازی رو برای پلیر قابل لمس کنه و متغییر رفتار کنه
حالا اینکه چقدر موفق باش یا شکست بخوره تو این زمینه مقوله جدایی هست اما فکر این چنینی خیلی خوبه و همیشه باعث پیشرفت تجربه گیمیگ شده
ای کاش ماکرو هم نیم نگاهی به این پیشرفت ها داشته باش و بقول خودشون سورپرایزشون ی همچین حرکتی باش چون واقعا حیف نسل نه رو ماکروسافت تمام قد ظاهر نشه و با نواوری کمتر باعث ضعف فروش بشه
اتفاقا فیل حرف درستی میزنه. اون حرکت سونی اگه وجود داشته باشه یه اپشن دهن پرکنه انچنان باعث دگرگونی تجربه ی گیمینگ نمیشه که wii انجام داد. تو این زمینه هم مایکروسافت کینکت عرضه کرد ولی اخرش چی شد! قضیه اینه این نوع تجربه های تعاملی تاریخ مصرف دارند همونطور که الان نینتندو wii رو ادامه نداد و روی اورد به یک تکنولوژی دیگه. بحث اینکه تجربه تعاملی گیمینگ تغییر کنه یک مساله جداست و مخاطب های خاص خودش رو هم داره. بحث بیشتر سر پیشرفت خود بازیها هستن. من فکر میکنم توی مساله گرافیکی الان ما به یک اندازه پیشرفت خوبی رسیدیم و شخصا ترجیح میدم ( همونطور که فیل میگفت ) روی فریم ریت و مسائلی مثل هوش مصنوعی تمرکز بشه که تجربه ی بازی رو جذاب تر کنه.
 
  • Like
Reactions: g4mer
نسل ۶ به ٧ جهش ۴٠ برابری داشتیم با یک قیمت مقرون به صرفه :D این نسل قراره فوقش یک جهش ١٠ برابری داشته باشیم با کنسول سری ایکس که زمزمه قیمت ۶٠٠دلار داره شنیده میشه!

اتفاقا فیل حرف درستی میزنه. اون حرکت سونی اگه وجود داشته باشه یه اپشن دهن پرکنه انچنان باعث دگرگونی تجربه ی گیمینگ نمیشه که wii انجام داد. تو این زمینه هم مایکروسافت کینکت عرضه کرد ولی اخرش چی شد! قضیه اینه این نوع تجربه های تعاملی تاریخ مصرف دارند همونطور که الان نینتندو wii رو ادامه نداد و روی اورد به یک تکنولوژی دیگه. بحث اینکه تجربه تعاملی گیمینگ تغییر کنه یک مساله جداست و مخاطب های خاص خودش رو هم داره. بحث بیشتر سر پیشرفت خود بازیها هستن. من فکر میکنم توی مساله گرافیکی الان ما به یک اندازه پیشرفت خوبی رسیدیم و شخصا ترجیح میدم ( همونطور که فیل میگفت ) روی فریم ریت و مسائلی مثل هوش مصنوعی تمرکز بشه که تجربه ی بازی رو جذاب تر کنه.
خوب اگه یه نگاه به evil 5یا 6 بندازیم و تفاوت فنی گرافیکی و حتی ظاهری تکستچر ها و مدل ها و جزیات گرافیکی رو با evil 2 یا 3 مقایسه کنیم کاملا به نظرم اون جهش خفن اتفاق افتاده
هیچ صحنه ای تو evil 2 یا forza horizon 4 یا gears 5 نیست که به لحاظ گرافیکی محصورمون نکنه و کاملا ارضا میشیم
پس اون جهش اتفاق افتاده!!
اما درسته ۴۰ برابری نه :D
اما یادمه مورتال کامبت آرگامادن رو رو اکس باکس اورجینال که داشتم خروجیش720p بود و کاملا نزدیک به گرافیک ۳۶۰ بود بیشتر این عدد ۴۰ برابر تبلیغاتی بود بنظرم
یا اگه میخاستن یه gears نصفه نیمه با قدرت orginal xbox بدن اصلا ضعیف یا بی کیفیت نبود و برعکس با قدرت عالیش انقدر به نسخه ۳۶۰ نزدیک میشد که نسخه نسل بعدیش به چشم نمیومد!!!
بنظرم اون ۴۰ برابری واقعی نبود(نظر شخصی)
در مورد پیشرفت هوش مصنوعی و تجربه متفاوتی که با پیشرفت جدی هوش مصنوعی میتونیم داشته باشیم کاملا موافقم و اتفاقات فوق العاده ای میتونه بیوفته اما اینکه بگیم کنترلر متفاوت تاریخ مصرف داره بنظرم اگر هر نسل این اتفاق بیوفته فوق العاده میتونه باش چه ایرادی داره نینتندو از wii اومده رو تجربه متفاوت سویچ؟؟؟!
بحث کینکت هم همه میدونیم جداس
ماکرو کینکت ۳۶۰ رو با تبلیغات عالی با محصول بی کیفیت تبلیغاتی که اصلا ساپورت خوبیم نکرد ۲۴ میلیون واحد فروخت که کلی سود به جیب زد:D کوفتش بشه گولمون زد=))
اما با سیاست احمقانه رو وان کینکت باندل کرد
اگه همون کاری که رو ۳۶۰ کرد رو با کینکت وان میکرد موفقیتای خیلی بیشتری داشت
چون کینکت وان واقعا سخت افزار هیولایی داشت و همونی بود که باید
لعنتی اسکن دقیق از بدن با رزولوشن ۱۰۸۰
ضربان قلبو تشخیص میداد
خیلی کارا میشد با کینکت وان کرد که اگه زیر دست سونی بود کلی حرکات خفن میزد باهاش که ماکرو لطف کرد دوتا نرم افزار فیتنس داد باهاش بیرون(ابلح)
 
  • Like
Reactions: stanley
بنظرم بزرگترین ضعف فیل هم همین هست که همه مسایل رو فنی گرافیکی میبینه!
بر مبنای این طرز فکر wii باید epic fail میشد!!!
اما شد یکی از پرفروش ترین کنسول های تاریخ
کنترلر و تجربه خاص گیمپلی خیلی تاثیر گذار هست
برای تجربه نسل کاملا جدید ما فقط گرافیک و فریم ریت فوق العاده نیاز نداریم
همین کاری که سونی با dual shock 5 کرده و بقول خودشون قرار هست با حس لامسه شرایط بازی رو برای پلیر قابل لمس کنه و متغییر رفتار کنه
حالا اینکه چقدر موفق باش یا شکست بخوره تو این زمینه مقوله جدایی هست اما فکر این چنینی خیلی خوبه و همیشه باعث پیشرفت تجربه گیمیگ شده
ای کاش ماکرو هم نیم نگاهی به این پیشرفت ها داشته باش و بقول خودشون سورپرایزشون ی همچین حرکتی باش چون واقعا حیف نسل نه رو ماکروسافت تمام قد ظاهر نشه و با نواوری کمتر باعث ضعف فروش بشه
با کلیات حرفت موافقم ولی با کنترلر نه.
کنترلر اکس باکس وان فوق العاده تجربه بهتری ارائه میداد نسبت به دوال شاک ۴.
واقعیت اینه عمده قابلیت های جانبی دوال شاک ۴ درنهایت نقش صرفا تزیینی پیدا کردن. واقعا چیزای کاربردی از آب درنیومدن.
از اونور کیفیت ساخت و هندسه دسته اکس باکس فوق العاده بود.
نسل بعد هم من یکی همین رو میخوام.
الکی فیچر های بی خاصیت مثل تشخیص تعرق و ... بزارن تو دسته که چی بشه؟
اتفاقا وقتی همه از بیش از حد شبیه بودن دسته سری اکس، به نسل قبل انتقاد میکردن، من کاملا خوشحال بودم از این قضیه.
یه چیز پرفکت رو چرا باید الکی توش تغییر ایجار کنن، فقط جهت شو‌آف؟ تهشم با قابلیت های کم خاصیت بخوان سروصدای بی‌جهت درست کنن؟
 
با کلیات حرفت موافقم ولی با کنترلر نه.
کنترلر اکس باکس وان فوق العاده تجربه بهتری ارائه میداد نسبت به دوال شاک ۴.
واقعیت اینه عمده قابلیت های جانبی دوال شاک ۴ درنهایت نقش صرفا تزیینی پیدا کردن. واقعا چیزای کاربردی از آب درنیومدن.
از اونور کیفیت ساخت و هندسه دسته اکس باکس فوق العاده بود.
نسل بعد هم من یکی همین رو میخوام.
الکی فیچر های بی خاصیت مثل تشخیص تعرق و ... بزارن تو دسته که چی بشه؟
اتفاقا وقتی همه از بیش از حد شبیه بودن دسته سری اکس، به نسل قبل انتقاد میکردن، من کاملا خوشحال بودم از این قضیه.
یه چیز پرفکت رو چرا باید الکی توش تغییر ایجار کنن، فقط جهت شو‌آف؟ تهشم با قابلیت های کم خاصیت بخوان سروصدای بی‌جهت درست کنن؟
خوب منظورمو نرسوندم :D
انقدر گیم پد وان فوق العاده بود که فقط اپشنای فوق حرفه ای مثل الیت میتونه بهتر باش ازش و دول شوک اصلا قابل قیاس با گیمپد وان نیست از نظرم!
منظورم به جهشی هست که فرمت و قالب گیم پد حفظ میشه مثلا قبلیت haptic feedback که سونی ی ریزه در موردش صحبت کرده رو عرض کردم
که از فضا های قابل استفاده حدالکثر استفاده رو داشته باشن و گیمپلی رو قابل لمس تر کنن و باعث پیشرفت تجربه گیمینگ بشن چه سونی چه ماکرو که گویا سونی با تکنولوژی جدیدش کار خودشو میکنه اما ماکرو سافت و اکس باکس چی؟؟؟
امیدوارم تو این زمینه هم حرفی برای گفتن داشته باشن مقابل رقیب
 
  • Like
Reactions: mobin.hb96

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or