Until Dawn

AM!R

کاربر سایت
Sep 10, 2011
5,723
نام
AmiR


عنوان بازی : Until Dawn
سازنده :Supermassive Games
ناشر : Sony Computer Entertainment
پلتفرم : PlayStation 4
ژانر : Horror
8 نوجوان که واسه سالگرد مرگ یکی از دوستانشان دور هم جمع شدند درگیر یک سری مسائل وحشتناک مربوط به
یه قاتل زنجیره ای میشوند ...




720P


تصاویر :


 
آخرین ویرایش:

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,508
نام
Iman
اقا تصاویر چهره عالی.بافت حوله بسیار نرم و پر جزئیات:d....اما فکر کنم این بازی هم زرد بشه
 

saeed hs

کاربر سایت
May 21, 2015
532
نام
سید سعید
بازی تو مایه های siren هس یا نه ؟ زمین تا زیر زمین با هم فرق دارن ؟:d
 

Kaine

Kuraudo Sutoraifu
کاربر فعال
May 29, 2009
9,091
نام
احسان
بازیش از زمانی که معرفی شده خیلی تغییرات توش ایجاد شده ! اصلا یادمه trailer هایه اولیه اولش شخص بود. بعدا که فک کنم یوشیدا گفته بود بازی برای VR سونی جالب میشه ولی انگاری کلا تغییر جهت دادن و بازی رو سوم شخص کردن و یه چیز دیگش کردن . یه حالت Interactive movie مانند داره ×_× البته امیدوارم یه چیزی تو مایه های HR در بیاد که اینطوری خوب میشه واقعا !
آره گیم پلی اولیه ـش اول شخص بود و بر پایه ی Move :D اصن استودیوش ، استودیوی ساخت این تیپ بازیاس :D اینا اگه همون روند رو پیش میگرفتن ، به عنوان یه بازی Move شاید تحویلش هم می گرفتن ولی الان که کلاً رویه ی بازی عوض شده و از اون حالت اول شخص و ماجراجویی با چراغ قوه تبدیل شده به یه بازی داستانی (که داستانشم به نظر یه کلون از Saw هست و بعیده اونقدری سر و صدا کنه) که با دوربین ایزومتریک روایت میشه و این کارش رو خیلی سخت میکنه ! چون اول از همه باید داستان خیلی پرباری داشته باشه (که با توجه به سابقه ی استودیو بعیده) یا اینکه اگه نمی تون داستان رو خوب پوشش بد باید بنا رو روی مفرح بودن و سرگرم کنندگی گیم پلی بذارن که با توجه به رویه ی فعلی بازی و پیرو گیم پلی بازیای دیوید کیج بودنش ، این مورد هم نتفیه :D بازی یه جوری بین زمین و هوای بازیای دیگه گیر کرده :D قبلاً تکلیفش مشخص بود و میشد به موفقیتش امید داشت. ولی الان بازی نمی دونه باید داستان اره رو از دید چند تا تینیج که اومدن خوش گذرونی روایت کنه ؟ یا باید بره تو فاز دوربین رزیدنت ایول کلاسیک و از اون مدل اضطراب استفاده کنه ؟ یا باید گیم پلی دیوید کیج رو بنای کارش بذاره ؟ و ... کلاً بازی مثل اوردر توی یه سردرگمی خفنی به سر میبره :D چه این چه اون چه هر بازی مشابهی ، اگه از همون اول بنا رو روی یه چیز خاص بذارن و همونو جلو ببرن میشه بهشون امید داشت ، ولی وقتی قضیه ی از این شاخه به اون شاخه پریدن پیش میاد میشه با قاطعیت گفت نتیجه افتصاح میشه :D

===

بازی تو مایه های siren هس یا نه ؟ زمین تا زیر زمین با هم فرق دارن ؟
زمین تا زیرزمین که هیچ تا هسته ی زمین هم حفاری کنی به شباهتی بینشون نمی رسی :D سایرن کجا این کجا :D
 
آخرین ویرایش:

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,867
نام
ارمان
بازی تو مایه های siren هس یا نه ؟ زمین تا زیر زمین با هم فرق دارن ؟:d
یادش بخیر. عجب بازی بود Siren ~_~ اتمسفری داشت برایه خودش ×_×

آره گیم پلی اولیه ـش اول شخص بود و بر پایه ی Move :D اصن استودیوش ، استودیوی ساخت این تیپ بازیاس :D اینا اگه همون روند رو پیش میگرفتن ، به عنوان یه بازی Move شاید تحویلش هم می گرفتن ولی الان که کلاً رویه ی بازی عوض شده و از اون حالت اول شخص و ماجراجویی با چراغ قوه تبدیل شده به یه بازی داستانی (که داستانشم به نظر یه کلون از Saw هست و بعیده اونقدری سر و صدا کنه) که با دوربین ایزومتریک روایت میشه و این کارش رو خیلی سخت میکنه ! چون اول از همه باید داستان خیلی پرباری داشته باشه (که با توجه به سابقه ی استودیو بعیده) یا اینکه اگه نمی تون داستان رو خوب پوشش بد باید بنا رو روی مفرح بودن و سرگرم کنندگی گیم پلی بذارن که با توجه به رویه ی فعلی بازی و پیرو گیم پلی بازیای دیوید کیج بودنش ، این مورد هم نتفیه :D بازی یه جوری بین زمین و هوای بازیای دیگه گیر کرده :D قبلاً تکلیفش مشخص بود و میشد به موفقیتش امید داشت. ولی الان بازی نمی دونه باید داستان اره رو از دید چند تا تینیج که اومدن خوش گذرونی روایت کنه ؟ یا باید بره تو فاز دوربین رزیدنت ایول کلاسیک و از اون مدل اضطراب استفاده کنه ؟ یا باید گیم پلی دیوید کیج رو بنای کارش بذاره ؟ و ... کلاً بازی مثل اوردر توی یه سردرگمی خفنی به سر میبره :D چه این چه اون چه هر بازی مشابهی ، اگه از همون اول بنا رو روی یه چیز خاص بذارن و همونو جلو ببرن میشه بهشون امید داشت ، ولی وقتی قضیه ی از این شاخه به اون شاخه پریدن پیش میاد میشه با قاطعیت گفت نتیجه افتصاح میشه :D
اره موافقم. از این نظر که از گوشه گوشه بازیهای مختلف الهام گرفته معلومه. بازم باید منتظر موند دید چی کار میکنه. منم سره همین قضیه نگرانم که این همه تغییرات تو این همه سال ممکنه به بازی صدمه زده باشه . یکی از دیگه از نگرانیام زمانه بازی هست ! امیدوارم چند ساعت نباشه . هرچند که اینا میگن میشه چند باره بازی کرد چون هر تصمیمی که تو بازی میگیرن خیلی تفاوت ایجاد میکنه ولی امیدوارم این حرف بهونه ای برای کوتاه بودن بازی حداقل نباشه !!! بازم باید منتظر موند و دید چی میشه. چیزی به عرضه بازی نمونده D:
باز حداقل میشه گفت بنا رو یه بازی Horror این تیپی بوده . قضیه اوردر این بود که بازی Shooter بود ولی بالانس نبود حداقل این تو نگاه اول به نظر میرسه بالانس باشه . حالا کیفیت کلی چقدر باشه مسعله هست که بعد از عرضه معلوم میشه D:
اولش یاده The EVil Dead 2 ( قدیمی ) افتادم دیدم . عجب فیلمی بود . یادش بخیر ×_×
 

pouryaps3

کاربر سایت
Aug 29, 2009
865
نام
پوریا
اصلا از گیم‌پلی بازی راضی نبودم. به نظر نمیاد داستان مناسبی داشته باشه چون موضوع کلی‌اش هم کلیشه‌ای هست. دوستانی که می‌گن بازی بر اساس QTE بنا شده و به همین دلیل مشکلی نیست باید بگم که واقعا دارید اشتباه می‌کنید. چون QTE شدیدا به بازی لطمه می‌زنه، تو بعضی بازی‌ها جواب می‌ده ولی اکثر مواقع تنها ضعف سازنده رو نشون می‌ده. بازی می‌خواد شبیه «Beyond: Two Souls»—که بازی به شدت بدی بود—و کلا بازی‌های کیج (که خب بدبختانه این سبکی که خود کیج هم داره از دهه‌ی ۸۰ بوده و چیز جدیدی نیست که بخواد یه تجربه‌ی جدید باشه؛ فقط گرافیک بالا رفته) بشه اما بین بازی‌های ادونچر و این سبک مونده. مخصوصا کنترل بازی که نه تنها نکته‌ی تازه‌ای نداره بلکه به نظر میاد به شدت بی‌هویت هست و خواستن یه چیزی بین PS Move و کنترل عادی باشه. بازی می‌خواد شبیه فیلم باشه اما یه فیلم خوب داستان رو کش نمی‌ده. حدس می‌زنم همون بلایی که سر «Beyond: Two Souls» و «The Order: 1886» اومد سر اینم بیاد. البته هنوز چیز زیادی معلوم نیست و اگه داستان خوبی داشته باشه می‌تونه مثل «TWD» هم موفق بشه، ولی اون چیزی که من دیدم فقط روی سینمایی بودن بازی مانور می‌داد که خب بدون گیم‌پلی درست و حسابی یک بازی شکست خورده هست. احتمالا اگه گرافیک بازی پایین بود می‌تونست رو پلتفرم‌های دیگه هم بیاد، ولی مثل این که سونی می‌خواد روی قدرت PS4 مانور بده. متاسفانه این استودیو سابقه‌ی خوبی هم نداره که خوش‌بین باشیم.
 

arash1996

کاربر سایت
May 17, 2012
1,698
نام
آرش
اصلا از گیم‌پلی بازی راضی نبودم. به نظر نمیاد داستان مناسبی داشته باشه چون موضوع کلی‌اش هم کلیشه‌ای هست. دوستانی که می‌گن بازی بر اساس QTE بنا شده و به همین دلیل مشکلی نیست باید بگم که واقعا دارید اشتباه می‌کنید. چون QTE شدیدا به بازی لطمه می‌زنه، تو بعضی بازی‌ها جواب می‌ده ولی اکثر مواقع تنها ضعف سازنده رو نشون می‌ده. بازی می‌خواد شبیه «Beyond: Two Souls»—که بازی به شدت بدی بود—و کلا بازی‌های کیج (که خب بدبختانه این سبکی که خود کیج هم داره از دهه‌ی ۸۰ بوده و چیز جدیدی نیست که بخواد یه تجربه‌ی جدید باشه؛ فقط گرافیک بالا رفته) بشه اما بین بازی‌های ادونچر و این سبک مونده. مخصوصا کنترل بازی که نه تنها نکته‌ی تازه‌ای نداره بلکه به نظر میاد به شدت بی‌هویت هست و خواستن یه چیزی بین PS Move و کنترل عادی باشه. بازی می‌خواد شبیه فیلم باشه اما یه فیلم خوب داستان رو کش نمی‌ده. حدس می‌زنم همون بلایی که سر «Beyond: Two Souls» و «The Order: 1886» اومد سر اینم بیاد. البته هنوز چیز زیادی معلوم نیست و اگه داستان خوبی داشته باشه می‌تونه مثل «TWD» هم موفق بشه، ولی اون چیزی که من دیدم فقط روی سینمایی بودن بازی مانور می‌داد که خب بدون گیم‌پلی درست و حسابی یک بازی شکست خورده هست. احتمالا اگه گرافیک بازی پایین بود می‌تونست رو پلتفرم‌های دیگه هم بیاد، ولی مثل این که سونی می‌خواد روی قدرت PS4 مانور بده. متاسفانه این استودیو سابقه‌ی خوبی هم نداره که خوش‌بین باشیم.



:d
 

Jeffy_Original

کاربر سایت
May 23, 2010
64
نام
امین
خود سازنده ها اومدن گفتن ما داریم یه بازی با داستان ترسناک کلیشه ای میسازیم که گیمر خودش با اوضاع و اتفاقاتی که میفته کاملا آشنا باشه. پس نباید به داستان "بد" بازی ایرادی گرفت.
 

AM!R

کاربر سایت
Sep 10, 2011
5,723
نام
AmiR
خود سازنده ها اومدن گفتن ما داریم یه بازی با داستان ترسناک کلیشه ای میسازیم که گیمر خودش با اوضاع و اتفاقاتی که میفته کاملا آشنا باشه. پس نباید به داستان "بد" بازی ایرادی گرفت.
داستان که کلیشه ایه ، اینو همون موقع نمایش گفتم ، گیم پلی هم مثلا میخواسته از قابلیت های حرکتی DS4 استفاده کنه که ر... !:D
میمونه یه ویترین از صحنه های خوب گرافیکی که اونم من 60 دلار از حاصل دسترنج خودم رو بابتش نمیدم:d والسلام!
 

ArianAwesome

کاربر سایت
Aug 24, 2014
1,468
خود سازنده ها اومدن گفتن ما داریم یه بازی با داستان ترسناک کلیشه ای میسازیم که گیمر خودش با اوضاع و اتفاقاتی که میفته کاملا آشنا باشه. پس نباید به داستان "بد" بازی ایرادی گرفت.
ازون حرفا تاریخی بودا...
پس فردا سازنده بیاد بگه ما داریم بازی افتضاح میسازیم پس به افتضاح بودنش نباید گیر بدیم و 9 و 10 سرازیر کنیم براش...
کلیشه با بد خیلی فرق داره الان داستان آنچارتد ها کلیشس ولی روایت و دیالوگها خیلی خوبه.
این جور بازیها داستان و تاثیرات انتخابها توش چیز مهمی هست اگه "بد" باشه چه از نظر منتقدین چه از نظر مخاطبین موفق نمیشه!

- - -ویرایش - - -

مشکل اون QTE هاش که باید تو کمتر از 2 ثانیه دکمه رو بزنی و اشتباه هم بزنی اون پروانه بالای صفحه میاد و سیو میشه!
خوراک نمره کم کردنه!:d
خول ممد جان اینکه یه چیز عادی هست تو واکینگ دد هم یسری از همین انتخابا وجود داره و اتفاقا انتخاب های موثری هستن ...
همبن انتخابهای سریع و تاثیرشونه که گیم پلی هیجانی و ست پیس های این بازی رو شکل میده! :D
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,867
نام
ارمان
ازون حرفا تاریخی بودا...
پس فردا سازنده بیاد بگه ما داریم بازی افتضاح میسازیم پس به افتضاح بودنش نباید گیر بدیم و 9 و 10 سرازیر کنیم براش...
کلیشه با بد خیلی فرق داره الان داستان آنچارتد ها کلیشس ولی روایت و دیالوگها خیلی خوبه.
این جور بازیها داستان و تاثیرات انتخابها توش چیز مهمی هست اگه "بد" باشه چه از نظر منتقدین چه از نظر مخاطبین موفق نمیشه!
احتمالا بگن از اول داریم یه بازی افتضاح میسازیم تاثیره خودش رو داره D: سطحه انتظارها میاد پایین بعد نمره ها و متا میره بالاتر تا اینکه خودشون رو بکشن که Masterpiece ساختن D:


به نظره من بازیش یه تیپه سلیقه ای باشه . یعنی به این تیپ بازیام میخوره که ممکنه کسایی که احله این تیپ داستانها و سبکها هستن بدون توجه به متا لذته خودشون رو ببرن. به هر حال امیدوارم که بازیه خوبی در بیاد
 

amir_clk500

کاربر سایت
Aug 26, 2007
783
نام
امیرحسین
گرافیک بازی واقعا مو بر تن سیخ کننده هستش!! یعنی چهره ها بقدری طبیعی هستن تو هیچ بازی ایی تا حالا لنگه اش دیده نشده.

سبک بازیش مثل فارنهایت هست! و کسانی که فارنهایت رو دوست داشتن قطعا از این بازی هم خوششون میاد. من خودم عاشق فارنهایت بودم و مطمنم از این هم خوشم خواهد آمد.
 

Metal Gear

کاربر سایت
Jan 16, 2010
2,851


34 روز تا انهدام
:d

AMIN-SCORPION
من که گفتم فقط اونایی که ناامیدن بازش کنن:d
 
آخرین ویرایش:

AMIN-SCORPION

پشت سیاهی های دنیامان سیاهی بود ...
ناظم انجمن
Oct 29, 2011
2,723
نام
امین
نمیدونم این چه فازیه که یه عده دارن که هی بیان بگن بازی بد میشه و ما بدمون میاد!
بازیهای این سبک و یه لول بالاتر بازی های کیج مخاطب های خودشو داره و تاکیدی هم نیست همه خوششون بیاد پس لزومی هم نداره مدام تکرار کنید اه اه این بازیها گیم پلی ندارند.
با وجود این همه سایت و پیش نمایش دیگه ملت میدونن چی به چیه قضیه.
این کلیشه هم داستان جالبی پیدا کرده و به هر چیزی که حال نکنن میچسبونن!
اگه این طور بخایم نیگاه کنیم 90 درصد موضوع ها تو همین کلیشه ها غرق میشن.
در کل من خودم به شخصه بازی رو انجام میدم سوای اینکه فلان منتقد کجای دنیا میخاد چند بده بازیش.
این سبک رو هم مثل بقیه سبکها دوست دارم و تو "فازه" خودش باهاش حال میکنم:d
 

hhhh4736

کاربر سایت
Aug 16, 2012
401
اول درباره کلیشه ای بودن داستان بگم که پیدا کردن یم ایده جدید کار سختی هست و از اون سخت تر پروروندن اون ایده هست پس نباید انتظار داشته باشیم که توی هر بازی با یک داستان جدید رو به رو باشیم.
در این سبک بازی ها کلا به غیر از سلیقه ای بودنش باید یکمی موقع بازی کردن به بازی فرصت بدیم که خودش رو نشون بده همونطور که the walking dead داستان کلیشه ای داشت و گرافیکش هم سبک خاصی داشت و میشه گفت همه پسند نبود اما به خاطر روایت خوب داستان و تغییرات داستان با توجه به انتخاب های پلیر بازیه جذابی شد و امتیاز های بالایی گرفت حتی خود من اوایل اصلا از بازیش خوشم نیومد ولی یکمی که رفتم جلو خیلی تمایل داشتم که تا اخر بازی رو برم.
در مورد until dawn هم همین مورد صدق میکنه البته به نظرم داستانش به اون شکل کلیشه ای نیست و یک سری شاخ و برگ هایی به داستانش اضافه شده تا داستان رو از یکنواختی و کلیشه ای بودن دربیاره و فکر میکنم این که پلیر رو مجبور میکنه که سریع تصمیم بگیره که چیکار کنه هیجان خیلی زیادی رو به همراه داره.
در کل به شدت به این بازی امیدوارم :D
 

Te Quiero 021

کاربر سایت
Apr 16, 2015
77
مگه این بازی beyond two souls نبود که متاش فک کنم 7 شد!!!!! این بازی یکی از بهترین بازیهای عمریه من هستش و خواهد بود. من خودم از دیوونه های این جور بازیا هستم، فارنهایت و هوی رین هم به اینا تو این سبک اضافه میشن!! اگه متای beyond، سه هم میشد این بازی واسه من شاهکار بود!! البته یکی از دلایلی که این جور بازیا و شاید هم بازیهای آر پی جی تو ایران که زیاد فن ندارن میتونه نداشتن سطح زبان انگلیسی باشه که این جور بازیا و حتی بازیی مثل ویتچر میخاد تا بازی براتون شاهکار بشه! من خودم زبانم فول نیست ولی با همین زبان upper intermediate با ویچر زندگی میکنم! تازه بدون اغراق میگم که شاید 40 درصد سطح زبانی که الان من دارم مدیون بازیها هستم به ویژه بازیهای اینچنینی که با زبان سر و کار داره.و خدارو شکر با این قابلیت ps4 که خیلی راحت میشه با کیفیت بالا از خود بازی فیلم گرفت. شاید برای خیلی ها خنده دار باشه ولی خودم وقتی اینجور بازیا رو بازی میکنم شاید چند ماه طول بکشه و جاهایی رو که خیلی دوست دارم رو، رکورد میکنم و میشینم با زیرنویس داخل بازی یا بدون زیرنویس دوباره اون صحنه های داخل بازی رو میبینم!!(با این روش زندگی میکنم)، اصلا هم برای من خسته کننده نیست و حتی با چند بار نگاه کردن به بعضی از صحنه های بازیها، جمله های انگلیسیش به خورد مغزم میره!

خیلی حرف زدم ببخشید. اینایی که گفتم فقط و فقط نظر شخصی من بود. مرسی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟