PlayStation Until Dawn

  • Thread starter Thread starter AM!R
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

0emf0u8pohueith8u2k6.jpg

عنوان بازی : Until Dawn
سازنده :Supermassive Games
ناشر : Sony Computer Entertainment
پلتفرم : PlayStation 4
ژانر : Horror
8 نوجوان که واسه سالگرد مرگ یکی از دوستانشان دور هم جمع شدند درگیر یک سری مسائل وحشتناک مربوط به
یه قاتل زنجیره ای میشوند ...
44115108486444330593.png



wdjc2r6tv3oymk73a84v.jpg

720P


تصاویر :
 
آخرین ویرایش:
اینکه اعتقاد داری بازی های کیج سرنوشت بدی داشتن! نشون میده با این سبک خوب ارتباط نمیگیری چون خوب یا بد بودن رو من فقط تو تاثیری که بازی روی من میزاره میسنجم نه اینکه متا با فروش چقدر بوده.

تو معقوله فیلم میتونم نبود هویت رو درک کنم ولی تو بازی نگاه سخت گیرانه میدونمش.
بازی قراره چند ساعتی مارو درگیر خودش کنه و فکر کنم این بازی تو این زمینه کشش لازم رو برای علاقمنداش فراهم کنه + کسانی که ترس های این مدلی رو دوست دارن.
به عنوان مثال واسه منی که عاشق هر دو این موارده میتونه به اندازه کافی لذت بخش باشه.

مخاظب خاص تو هر موضوعی وجود داشته و داره و خاهد بود!
بعضی چیزها تو هر موردی مخاطب بیشتری داره و .... که خارج از موضوعه.
ولی بازیهای کیج و کلن این دست بازیها رو نمیتونیم عام پسند بدونیم.

خوبه گفتم تقریبا تمام بازی‌های این سبک رو که از بیست سال پیش تا الان اومدن رو بازی کردم، حتی تو دانشگاه هم تمرکز من روی همین سبک هست چون علاقه‌ی خاصی بهش دارم. مخصوصا الان که تو دانشگاه یه کالکشن بازی‌های قدیمی در دسترس من هست که تقریبا هر هفته یه بازی انجام می‌دم. من با TWD با این که پیش‌زمینه‌ی کلیشه‌ای داشت ارتباط برقرار کردم چون داستان خوبی داشت، ولی دو تا بازی آخر کیج نه، چون داستان ضعیفی داشتن و الکی داستان رو کش دادن. اینقدری سر این قضیه بحث کردم و یه عده رو قانع کردم که نه حوصله‌اش رو دارم این‌جا بحث کنم نه جاش مناسب هست.

تا به این‌جا بازی نکته‌ی تازه‌ای نداشته که من بخوام نگاه مثبتی داشته باشم. اتفاقا تو این سبک هویت خیلی مهمه، به دلیل ماهیتی که داره باید از بقیه بازی‌ها بهتر باشه یا فرق داشته باشه. من اگه اسم بازی رو نمی‌دونستم و نمایش رو می‌دیدم فکر می‌کردم بازی کیج هستش. همون‌طور که وقتی بازی‌های TT Games رو می‌بینی می‌فهمی که مال همون سازنده هست. حرف از کشش زدی، ترس من هم از همینه. این بازی خیلی داره به فیلم نزدیک می‌شه، ولی فیلم رو تو ۲ ساعت جمع می‌بندن. بازی چند ساعت طول می‌کشه تا تموم بشه. من می‌ترسم داستان بازی رو کش بدن. از اون‌ور بازی‌های این سبک اگه طولانی هستن یا داستان کلیشه‌ای دارن باید گیم‌پلی خوبی هم داشته باشن که من تو نمایش بازی چیزی ندیدم، البته اگه دسته تکون دادن رو حساب نکنیم. :d

باز هم تکرار می‌کنم، این سبک زمانی (تا قبل از شروع قرن ۲۱) پرطرفدارترین سبک بود، الان هم با این که زیاد تو حاشیه قرار گرفته ولی بازی‌هایی مثل TWAU و یا همین TWD اومدن و فروش خوبی هم کردن. باور کن این بازی‌ها مخاطب خاص نداره. :d یعنی بازی کیج اصلا خاص نبود که بگیم فقط یه عده می‌تونن باهاش برقرار کنن. این فقط بهونه‌ای هست که کیج میاره. وگرنه اون همه بازی هم‌سبک کیج اومدن و بدون این همه ادعا و تعریف فروششون رو هم کردن و موفق هم شدن. سبک تازه‌ای نیست که بگیم مخاطب نداره و تازه داره شکل می‌گیره.
 
آقا چرا اینقدر بحث میکنید! یک ماه دندون رو جیگر بذارید میاد متوجه میشیم چه بازی ای هست. خودم به شخصه با سبک بازیهای استاد کیجچ حال میکنم و خودمو مخاطب خاص ایشون میدونم چون با کارهاش ارتباط ویژه ای برقرار میکنم و اونها رو عالی میدونم...

اکثریت مردم بیشتر بازیهای بکش برو جلو،یا به قولی I Am a Hero رو دوست دارن حالا فرقی نداره GTA باشه Uncharted باشه یا Call Of Duty و Assassins Creed ، میون این همه سبکهای یک جوره که بیشتر نگاه به سبک داستانشون متفاوت هست یه دو تا گیمر ننه مرده هم پیدا میشن که سبکهایی متفاوت با اونچه که تو 90% بازیها مد شده رو می پسندن و با همه چیش حال میکنن حالا اونی که میاد کارهای کیج رو ضعیف میدونه یا عالی و ضعیف بودن Beyond TS رو در نظر منتقدین خلاصه میکنه از دید من مخالف این سبک هست به کل و چه بهترین باشه چه صعیف ترین کسی نیست که بازی رو بخره پس به نظرم از تو پستهاش از کوبیدن دیوید کیج و بازیهاش دست بکشه بهتره تا این گونه به همه نشون بده به بهونه Until Dawn میخواد David Cage و عناوینش رو تخریب کنه!

در ضمن The Order 1886 رو خواهشن با این بازی مقایسه نکنید،اون بازیش پس از معرفی جنجال راه انداخت و پر سرو صدا بود برای همین با اون همه سرو صدا بیشتر بهش خورده گرفتن در ضمن سبکهاشون هم با هم متفاوت هست.
 
[TABLE="class: wikitable, width: 702"]
[TR]
[TH="bgcolor: #F2F2F2, align: center"]Honor[/TH]
[TH="bgcolor: #F2F2F2, align: center"]Awards[/TH]
[TH="bgcolor: #F2F2F2, align: center"]Presented by[/TH]
[/TR]
[TR]
[TD]Technical Innovation[/TD]
[TD]7th British Academy Video Games Awards[SUP][84][/SUP][/TD]
[TD]BAFTA[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Original Music[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Story[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Outstanding Achievement in Visual Engineering[/TD]
[TD]2011 Interactive Achievement Awards[SUP][85][/SUP][/TD]
[TD]AIAS[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Outstanding Innovation in Gaming[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Outstanding Achievement in Original Music Composition[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Adventure Game of the Year[SUP][86][/SUP][/TD]
[TD]Game of the Year 2010[/TD]
[TD]GameSpy[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]PlayStation 3 Game of the Year[SUP][87][/SUP][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]PlayStation 3 Game of the Year[SUP][88][/SUP][/TD]
[TD]Game of the Year 2010[/TD]
[TD]IGN[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

اینکه متا 87 و جوایز فوق رو سرنوشت بد برای یک بازی قلمداد کنید واقعا جای تامل داره!! تازه چند لول هم پایین‌تر از بازی‌های هم سبک خودش بوده و ما خبر نداشتیم! :-j Fahrenheit رو هم که خدا رو شکر فاکتور گرفتید! می‌مونه Beyond که اون فروش بدی نداشت و دل هوادارها رو به دست آورد. سرنوشت UD به این صورت ختم به خیر بشه Supermassive Games باید کلاهش رو هم بندازه هوا!!
 
آخرین ویرایش:
بازی به نظر خیلی خوب میاد این که تصمیماتت روی داستان و زندگی افراد دیگه تاثیر میذاره خیلی خوبه ولی نمیدونم چقدر میتونه شبیه سبک بازی دیوید کیج بشه
 
تریلر 37 دقیقه ای یک طرف... این امیلیه با اون صداش یک طرف :|
ناخن رو تخته سیاه بکشی اینقدر Annoying نیست... انیمیشن های صورت هم به نظرم با صدا خیلی هماهنگی نداشت. Level عصبانیتی که تو صدا ها بود اصلا تو چهره ها دیده نمیشد...

ولی خوشم اومد. خوبی تریلر این بود که دو بار رفت و با راه های متفاوت
هرچند هیچ فرقی حاصل نشد8-| فقط تغییرات ریزی داشت که بهت این حسو بده که "اگر اون کارو میکردی کاراکتر نمیمرد.." و کلا حس میکردی که خیلی گذینه ها راه های متفاوتی رو پیش روت میزارن/:)
 
تریلر 37 دقیقه ای یک طرف... این امیلیه با اون صداش یک طرف :|
ناخن رو تخته سیاه بکشی اینقدر Annoying نیست... انیمیشن های صورت هم به نظرم با صدا خیلی هماهنگی نداشت. Level عصبانیتی که تو صدا ها بود اصلا تو چهره ها دیده نمیشد...

ولی خوشم اومد. خوبی تریلر این بود که دو بار رفت و با راه های متفاوت
هرچند هیچ فرقی حاصل نشد8-| فقط تغییرات ریزی داشت که بهت این حسو بده که "اگر اون کارو میکردی کاراکتر نمیمرد.." و کلا حس میکردی که خیلی گذینه ها راه های متفاوتی رو پیش روت میزارن/:)
کلا یه مقدار احساس کردم کیفیت انیمیشن ها پایین، انگار توی نمایش قبلی بهتر بود ...
این امیلی هم که در هر صورت میمرد، سیستمش چطوریه اگه اینطوری باشه که کلا ایده بازی میره زیر سوال، این همه اثر پروانه ای اثر پروانه ای می کنن نهایت تغییر توی داستان و انتخاب ها اگه بخواد همین باشه که هیچی، امیدوارم انقد خطی که من احساس کردم نباشه ...
دوربین بازی ولی خوب بود خیلی به نظرم ...
 
کلا یه مقدار احساس کردم کیفیت انیمیشن ها پایین، انگار توی نمایش قبلی بهتر بود ...
این امیلی هم که در هر صورت میمرد، سیستمش چطوریه اگه اینطوری باشه که کلا ایده بازی میره زیر سوال، این همه اثر پروانه ای اثر پروانه ای می کنن نهایت تغییر توی داستان و انتخاب ها اگه بخواد همین باشه که هیچی، امیدوارم انقد خطی که من احساس کردم نباشه ...
دوربین بازی ولی خوب بود خیلی به نظرم ...
به نظر من یه جای کار میلنگید از اونجایی که خود supermassive games گفته بود میتونید هر هشت نفر رو زنده نگه دارید و یا همه ی اونهارو به کشتن بدید پس بعیده که امیلی در هر صورت بمیره .
 
به نظر من یه جای کار میلنگید از اونجایی که خود supermassive games گفته بود میتونید هر هشت نفر رو زنده نگه دارید و یا همه ی اونهارو به کشتن بدید پس بعیده که امیلی در هر صورت بمیره .

یک حسی بهم میگه بازی خیلی چیزا تو چنته دااره از این نظر انتخاب داستان. چون تو تریلرا ما تا الان بریده شدن دل و روده یکی، قطع شدن سر یکی، و مرگ این دو کاراکتر رو دیدیم. قطعا مغز خر نخوردن بیان همه بازیو اسپویل کنن.
جالبی بازی اینبود که وقتی بار دوم مرحله و شروع کرد اسم مرحله فرق کرد :| شاید داستان جوری باشه که با انتخاب ها بشه یک مرحله و کم و زیاد کرد...
یکی از فانتزیام موقع بازی اینه که فرق جلو عقب حرکت کنم. هیچ دکمه ای نزنم. ببینم چن ساعته کاراکترا میمیرن :دی
 
این امیلی هم که در هر صورت میمرد، سیستمش چطوریه اگه اینطوری باشه که کلا ایده بازی میره زیر سوال، این همه اثر پروانه ای اثر پروانه ای می کنن نهایت تغییر توی داستان و انتخاب ها اگه بخواد همین باشه که هیچی، امیدوارم انقد خطی که من احساس کردم نباشه ...

اگر دقت کنی وقتی برای نجات امیلی میپره و موفق نمیشه طنابی که امیلی بهش آویزونه سفت میشه. یعنی احتمالا زنده میمونه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or