PlayStation Until Dawn

  • Thread starter Thread starter AM!R
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

0emf0u8pohueith8u2k6.jpg

عنوان بازی : Until Dawn
سازنده :Supermassive Games
ناشر : Sony Computer Entertainment
پلتفرم : PlayStation 4
ژانر : Horror
8 نوجوان که واسه سالگرد مرگ یکی از دوستانشان دور هم جمع شدند درگیر یک سری مسائل وحشتناک مربوط به
یه قاتل زنجیره ای میشوند ...
44115108486444330593.png



wdjc2r6tv3oymk73a84v.jpg

720P


تصاویر :
 
آخرین ویرایش:
چرا انقدر انتظارات از متا بالاـه؟:)))
یه نگاه به بازیای این نسل بندازین اونا به این گندگی بیشترشون از نظر متا تو سطح خودشون نبودن ، حالا این فسقلی جای خود دارد..
بزور شاید نزدیکای 70 بشه
 
بعنوان یک استدیو بازیسازی مستقل واقعا سابقه کاری خاصی ندارن به اون صورت! مثلا یکی از کاراشون ساخت بعضی از مینی گیم های داخل Little big planet نسخه ویتا بوده! یا همینطور لول کیت های LBP2. بازیایی که مال خودشون بوده همش بازیهای مرتبط به move و پارتی گیم و فمیلی گیمینگ و ... بوده در واقع تا الان همش بچه بازی بود:d

ولی خب خوشم میاد که سونی بها میده به این استدیو های جمع و جور تا این جرات رو داشته باشند کارای بزرگ تر بکنند. اگر دقت کنید سونی برای پلی4 خیلی به استدیوهای کوچیک و در حاشیه داره اهمیت میده. از R@D که بعد کار روی پورت ها و بازیهای پی اس پی یهو بهش اجازه داد برای کنسول خانگی اصلی خودش بازی بسازه تا Bend و ... و همین supermassive.

فارق از نتیجه ای که خواهد داد این اعتماد، بنظرم روند مثبتی هست که ممکن ایده ها خلاقیت های این استدیوهای کمتر شناخته شده رو بروز بده. خودم هم با توجه به این که سبک بازیهایی مثل until dawn رو دوست دارم اگر نمراتش در در حد بالای 70 باشه احتمال زیاد لذت خواهم برد از بازی. در کل تو این برهوت انحصاری 2015 خوبه که هستند همچین بازیهایی.
 
ولی خب خوشم میاد که سونی بها میده به این استدیو های جمع و جور تا این جرات رو داشته باشند کارای بزرگ تر بکنند. اگر دقت کنید سونی برای پلی4 خیلی به استدیوهای کوچیک و در حاشیه داره اهمیت میده. از R@D که بعد کار روی پورت ها و بازیهای پی اس پی یهو بهش اجازه داد برای کنسول خانگی اصلی خودش بازی بسازه تا Bend و ... و همین supermassive.

فارق از نتیجه ای که خواهد داد این اعتماد، بنظرم روند مثبتی هست که ممکن ایده ها خلاقیت های این استدیوهای کمتر شناخته شده رو بروز بده. خودم هم با توجه به این که سبک بازیهایی مثل until dawn رو دوست دارم اگر نمراتش در در حد بالای 70 باشه احتمال زیاد لذت خواهم برد از بازی. در کل تو این برهوت انحصاری 2015 خوبه که هستند همچین بازیهایی.
سخنی است بسی درست. اما اون بها نباید موجب آثاری مثل Order شه که سقف انتظارات رو خیلی پایین آورد
-----
اما چیزی که مشحصه اینه که Supermassive برای ایده بازی خودش دست روی چیزی نذاشته که باهاش بیگانه باشه. استفاده از کنترلر رو به خوبی میدونه و به همین علت تعامل تحسین برانگیزی رو با سبک ترس و بقا خلق کرده
همه ی این ها یه طرف انتخاب های داستانی یه طرف. به نظرم یه گام مثبت و رو به جلوئه در خصوص انتخاب های داستانی
 
آخرین ویرایش:
بعنوان یک استدیو بازیسازی مستقل واقعا سابقه کاری خاصی ندارن به اون صورت! مثلا یکی از کاراشون ساخت بعضی از مینی گیم های داخل Little big planet نسخه ویتا بوده! یا همینطور لول کیت های LBP2. بازیایی که مال خودشون بوده همش بازیهای مرتبط به move و پارتی گیم و فمیلی گیمینگ و ... بوده در واقع تا الان همش بچه بازی بود:d

ولی خب خوشم میاد که سونی بها میده به این استدیو های جمع و جور تا این جرات رو داشته باشند کارای بزرگ تر بکنند. اگر دقت کنید سونی برای پلی4 خیلی به استدیوهای کوچیک و در حاشیه داره اهمیت میده. از R@D که بعد کار روی پورت ها و بازیهای پی اس پی یهو بهش اجازه داد برای کنسول خانگی اصلی خودش بازی بسازه تا Bend و ... و همین supermassive.

فارق از نتیجه ای که خواهد داد این اعتماد، بنظرم روند مثبتی هست که ممکن ایده ها خلاقیت های این استدیوهای کمتر شناخته شده رو بروز بده. خودم هم با توجه به این که سبک بازیهایی مثل until dawn رو دوست دارم اگر نمراتش در در حد بالای 70 باشه احتمال زیاد لذت خواهم برد از بازی. در کل تو این برهوت انحصاری 2015 خوبه که هستند همچین بازیهایی.

Bend کوچیکه؟؟؟ نه وجدانی چه حرفی بود زدی!؟ :دی
 
Bend کوچیکه؟؟؟ نه وجدانی چه حرفی بود زدی!؟ :دی

حالا در حد بقیه استدیو هایی که اسم بردم نیست ولی یجورایی نسل قبل به خواب رفته بود دیگه:d

الان 7-8 ساله بازیای بزرگ کنسولی ندیدیم ازش و رو کنسولهای پورتابل کار میکرده ولی بعد این همه مدت دوباره برگشته به میدون و الان برای پلی4 یه پروژه بزرگ داره بقول یوشیدا.
 
پیش‌نمایش‌های جدید از بازی منتشر شده. منتقد Destuctoid از بازی خوشش اومده و گفته دوست داره بیشتر از بازی بدونـه و اینکه به نظرش بازی بخاطر انتخاب‌ها، ارزش دوباره بازی کردن خواهد داشت!
Until Dawn still hasn't wowed me, but I'm intrigued

انتخاب‌ها خیلی موثر هستند. برای مثال اگر تو یک مکالمه اشاره کنید که از Y می‌ترسید، بازی با همون شما رو می‌ترسونه و به قولی با این روش هر شخصی بنا به انتخاب‌های خودش درگیر بازی می‌شه. بازی خطی هست و کنترل و زاویه دوربینش به Resident Evil تشبیه شده.
Until Dawn Preview - Gamereactor UK

من وقت نکردم همه پیش‌نمایش‌ها رو بخونم ولی کلا نسبت به جو بدی که نسبت به بازی وجود داره و بخاطر The Order همه فاتحه ـش رو خوندند، مطالب مثبته و جای امید برای متای خوب (80 به بالا) هست.
 
یکی از دلایلی که از این بازی خوشم اومده اینه که گیم پلی و خیلی شباهتها به Heavy Rain داره ، دوم هم اینکه ترسناکه هیجانی هست با صداگذاری تاثیر گذار

به عنوان مثال هنگامی که تو تریلر اول گیم پلی دختره داره به سمت زیر زمین میره یهو تو محیط خونه تلویزیون با یک صدای هیجان انگیز روشن میشه زمانی که شما از هدستهایی مانند هدست Plus که دارای صدای فراگیر 7.1 کاناله هستند استفاده کنید با Volume مناسب همون صحنه ترس و هیجانی به شما خواهد داد تا دسته کنسول به سمت چپ یا راست شما شوت شود و با شدتی مناسب با زمین برخورد کنه که این دقیقن حسی هست که بازیهایی مانند Resident Evil 2 یا 3 به من میدادن و من این حس رو خیلی دوست دارم:d
 
نمیدونم چرا به طرز عجیبی به این بازی امید دارم داستان بازی قطعا عالیه و دوربین بازی توی بعضی جاها منو خیلی یاد Resident evil های قدیم میندازه + توی چهره شخصیت های بازی خیلی خوب میشه ترس رو دید.
 
اینکه به جای یه سری اطلاعات بدردبخور و گیم پلی و این حرفها فقط دارن عکس از چهره ی ملت نشون میدن یعنی اینم صرفاً یه شوکیس گرافیکیه :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or