برعکس خیلی ها من با این سیستم melee بازی خیلی حال کردم
سیستمش که دستت بیاد و بتونی ترکیبی از melee و گان هات استفاده کنی خیلی خفن میشه و حال میده
نکته دیگه هم اینکه خیلی جاها هم میشه مخفی کاری رفت و اصلا نیاز به melee هم نیست
دقیقا قابلیتهارو که شخصی سازی میکنی مخصوصا یک سوم بازی رو که رد میکنی دیگه دست پلیر میاد که چیکار باید بکنه.
البته به نظر من خیلی جای کار بهتری داشت.
اینکه چپ بگیر / راست بگیر تا جاخالی بدی خیلی ابتدایی بود ، واقعا میشد بیشتر روش وقت گذاشت و عمق بیشتری بهش داد.
======================
قبل از انتشار واقعا تبلیغات خوبی داشت ، این دلیلی شد که انتظارات بالا بره که ادامه معنوی DS هست و...
الان کاملا مشخص که اصلا اینطور نیست و امضای خودش رو داره که خب این خیلی خوبه.
بحثی هم که هست ، اسکیل بازی اصلا در حد DS در نظر گرفته نشده یا شاید این وسط محتوا ازش برید شده.
یک باس فایت نداره ، حداقل تو این 8ساعتی که بازی کردم نداشت.
بهمین دلیل بازی تو بحث گیم پلی تنوع خیلی خوبی نداره .
این باعث میشه کمی یکنواخت بشه ، مخصوصا اوایل بازی که خب بمرور در ادامه تا حدی بهتر میشه.
من امیدوارم تو نسخه بعدی کمی کاستی های بازی رو با بودجه و تایم کافی پوشش بدن ، چون واقعا پتانسیل خیلی خوبی داره که ازش یک سری باکیفیت درآورد.
بنظرم برای بازی اول استودیو کار قابل قبولی هست.