Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:
دوستان وسایل اضافی رو چیکار کنم؟
گزینه ای نیست به سارا مورگان بگم به تو چه که من آشغال جمع میکنم؟
بده به خودش :-j :D
من میندازم تو کارگو سفینه بعدشم آشغالا رو می فروشم به وندورها تو نیو آتلانتیس هستن
یه دستگاهیم همون کنار جایی که تو نیو اتلانتیس فرود میای هست اونم آشغال خر بدی نیس :D
---
حجم جزئیات دیوونه کنندس رفتم سفینه رو آپگرید کنم قسمت شیپ بیلدینگش قشنگ باید بری از یوتوب آموزش ببینی :D
1694028216948.png

رو استیم هم الان بازی 260 هزار نفر رو ردکرد :D
 
آخرین ویرایش:
جزییات بازی خداست
یه desktop digiframe پیدا کردم
میخواستم بندازمش دور ولی یه سری عکس رندوم داخلش پلی شد
عکس های داخلش به قدری زیبا بود که نگه داشتم و لابه لا میرم و اون عکس هارو میبینم

چه عشقی بکنن فنهای بتزدا
استارفیلد دقیقا بازی رویایی فنهای بتزداست و تا چند ساله دیگه هم بعید میدونم بیخیال بازی شن
 
یکی از تاکسیک ترین لانچ ها بازی رو یوزر های پلتفرم های دیگه بهم زدن برای بازی در صورتی که بازی های بتسزدا همه دوست داشتنی هستند و حتی با وجود باگ در لانچ هاشون در گذشته جاودانه شده اند و فقط به انحصاری بودن یک بازی روی یک پلتفرم یک عده که ناراحت هستند میان یک کامینویتی رو بهم میریزن .واقعا پوچ و مزحک است .
طرف میره اسکرین شات میگیره از یک جایی بازی در محیطی که مثلا خوب درنیامده و کلیت بازی رو نمیبینه بعد میاد اپلود میکنه یا مقایسه میکنن بعد با یک شات از یک بازی بینهایت خطی کنترل شده بینهایت اسکریپت شده که حتی کات سین ها تماما مو کپ هستند . و..... کلیت بحث باالا بیشتر این است حالا برای بازی های پلتفرم های دیگه هم این اتقاق میافته ولی لانچ استار رو خواستن خراب کن که pc باز ها و یوزر ی پلتفرم خوب از بازی استقبال کردند . جالبه یک عده میگن سفر فضایی نداشت بازی از همون روز اول گفتن ترنزیشن کنترل شده است و لایو نیست و این خیلی خوبه چون تمرکز میزارن روی صدها محیط برای گردش و من بیشتر ماجراجویی میخوام در سیاره ها مثل محیط های اسکایرم و فالوت تا هزار ساعت در فضای تاریک همینطور برونم که چی بشه بعد میدوننن اینا که کوچک ترین سفرهای فضایی سالها زمان میبره ؟؟! الان این محیط های سگمنت شده برای من تنوع زیادی ببار میارن چون حتی با این که عاشق فالوت ها و الدر ها هستم بعد از هزاران ساعت بازی کردنشون محیط ها دیگه میشناسی ( که اصلا بد نیست ) ولی اینجا تنوع رنگ بندی محیط های جدید و .. داستانک های جدید و اینکانتر های جدید و ... در کل استارفیلد میمونه و رو سیاهی میمونه به ذغال و من که اصلا ناراحت نیستم بخاطر دفاع از بازی مورد علاقه ام از تاپیکی که حق داشتم باشم و صحبت کنم بن شدم چون جاهایی دیگه مثل اینجا میشه صحبت کرد درباره بازی .
البته بازی واقعا ایراداتی داره که منتقدها اشاره کردن.
خیلی جاها پتانسیلهای خیلی خوبی میبینی که روش کار نشد.

مخصوصا این نکاتی که در مورد سفر ، طی مسیر و... گفتی اتفاقا میشد خیلی بهتر روش کار کرد.
من قبلا هم گفتم چیزی که الان هست مثل تلپورت میمونه که اتفاقا بد نیست ولی خیلی بهتر میبود که یک حد وسط هم میزاشتن برای کسانی که عاشق شبیه سازی و المانهای ایمرسیوترن.
کسی انتظار نداره این سفرها مثل واقعیت سالیان نوری طول بکشه ولی خب بازی اونهم RPG باید اولویتش حفظ عناصر ایمرسیو باشه که شما رو هرچه بیشتر در خودش غرق کنه.
این ویدئوی مقایسه بین استارسیتزن و استارفیلد رو ببین:


===========
حالا درسته تو استارسیتزن خیلی طول میکشه ولی بنظرم کسی ناراحت نمیشد کنار این جامپ لحظه ای که الان استارفیلد داره ، گزینه دیگه ای هم بود که بشه اون پیوستگی گیم پلی و ایمرسیو بودن رو حفظ کنه.
مثل بازیهای ریسینگ جهان باز که تو مپ هم میشه تلپورت کرد به ماموریتها و هم برای لذت بیشتر بطور دستی تا محل مسابقه رانندگی کرد.
یا مثلا اگه سریال میبینی (استارترک) دیسکاوری دو نوع جامپ میکنه ، یکی با استفاده از قارچ که عملا لحظه ای تلپورت میکنه و دیگری وارپ معمولی.
انصافا جذابتر نبود اینطوری؟
==================
نهایتا من قبلا هم گفتم.
این چالش رو فکر کنم مادسازها بعهده میگیرن (اگه انجین همچین اجازه ای رو بده).
در اونصورت بنظرم با اختلاف تبدیل به یکی از بهترین مادهای بازی میشه.
===========
بحث تاپیک امتیازها رو هم اینجا ادامه ندیم بهتره.
مگه نظر 4 نفر که تا قبل این نمیدونستن RPG چیه ، بتسدا چیه و بعد از خریده شدنش توسط مایکرو اتومات هیترش شدن چقدر مهمه؟
 
خب منم از صبح که شروع کردم تازه بلند شدم(11 ساعت پلی تایم)، توضیح زیاده ولی تجربه خیلی خاصی بوده تا الان.

بازی بزرگه، کلی سیاره داره، بعضیاش قابل فرود اومدن نیستن، بعضیاش حیات ندارن ولی تعداد زیادی هم قابل فرودن هم دارای حیات و یا ساید کوئست هستن. تو یکی از گشت و گذارهام رندوم رفتم یه سیستم و وارد یکی از سیاره هاش که شدم یه سائد کوئست باز شد که خیلی طولانی یود و با چندتا کارکتر جدید هم آشنا شدم :| باورش سخته. از حیث lore هم کوئست مهم و جالبی بود. بشدت اکشن بود هم روی سیاره و هم توی فضا! همه چی داشت این کوئست.

گرافیک بازی چشم نوازه، جزئیات آبجکت ها، متریال ها، لباس ها و npcها بسیار زیاده. طراحی مدل اسلحه ها، شیپ ها و سیارات هم فک براندازه‌. فیزیک بازی تو بهترین حالت ممکنه بخصوص تاثیر گرانش و اتمسفر سیاره روی صدا، حرکت کردن و پریدن و... . ساختمون های بازی چه از نمای داخل و چه خارج عالین و از نمای بیرونی، اسکیل شبیه به سایبرپانک دارن. BGS سابقه چنین طراحی هایی رو نداشته قبلا.

پرفورمنس بازی روی سری ایکس عالیه. عمدتا ۳۰ فریم قفل ولی گاهی افت فریم بین جابه جایی منوها و لود شدن لوکیشن ها هست که البته آزار دهنده نیست. باگ خاصی ندیدم فعلا. اسکایریم و فالوت یادتونه؟ این قشنگ چندبرابر پالیش شده تره. استاروارز امسال رو دیدین؟ خاک تو سر رسپاون.

مشکلات بازی برای من لودینگ نیست. بخصوص اگه دستتون راه بیفته که با اسکنر کار کنید خیلی لذت بخش تر میشه. مشکل بازی اینه که بازی دست آدمو نمیگیره. من از سازنده اسکایریم و فالوت انتظار نداشتم اینقدر هاردکور تر بشن نسبت به خودشون! بخدا یه help نیازه. Ui بازی خوبه و من راحتم باهاش. پیچیدگی الکی نداره. قسمت شیپ بیلدینگ نمونه زنده طراحی درست ui هست.

فعلا با پیش زمینه soldier شروع کردم و یه خانوم زیبا ساختم. فعلا هم تو کف سارا مورگانیم. تا ببینیم کی پا میده. اسم کارکترم رو هم گذاشتم جین به یاد فیلم rogue one.

اینم شیپ من که عملا ادیت شده شیپ اولیه بازی هست:


1000002122.png

پ.ن : موسیقی های بازی عملا تنه میزن به اینتراستلار. واو.
 
مخصوصا این نکاتی که در مورد سفر ، طی مسیر و... گفتی اتفاقا میشد خیلی بهتر روش کار کرد.
بنظرم نمیشد
چراش رو توضیح میدم.شما استار سیتیزنی رو با استارفیلد مقایسه میکنید که 10 ساله در دست ساخته و نزدیک 3 برابر بودجه استارفلید خرجش شده و هنوز منتشر نشده. چند تا خط داستانی نخواستیم دریغ از یک خط داستانی درست و حسابی برای استار سیتیزن درحالی که در استارفیلد هرطرف میری خط داستانیه. به این اضافه کنید مدیریت بد زینمکس رو که فکر میکرد بازی انلاین بسازه براش حکم مرغ تخم طلا رو داره و اول پروژه 76 رو داد به استودیوهای جانبی و وقتی اونها گند زدن تیم اصلی رو مامور رفع و رجوع کردن گند 76 کرد و وسط تولید استارفیلد یه مدت 76 شد پروژه اصلی. به این اضافه کنید چند سال کرونا رو. به این اضافه کنید محتوای زیاد بازی رو.فقط یک رقم ساخت سفینه استارفیلد با استارسیتیزن رو بخوایم مقایسه کنیم در استارفیلد کلی امکانات برای ساخت سفینه هست و نمونه کار ها رو هم اینجا گذاشتن ولی در استارسیتیزن شما اول میای بین چند صد تا چند هزار دلار ناقابل پول واقعی رو در حساب سازنده بازی شارژ میکنی بعد تازه تو گل میمونن که چطور سفینه رو بسازن و تحویل بدن. یعنی هیچ رقمه استارفیلد نه تنها شرایطش (نه خود بازی) با استارسیتیزن قابل مقایسه نیست بلکه با هیچ بازی دیگه ای قابل مقایسه نیست و این شاهکاری که الان دستمونه دقیقا حکم معجزه رو داره. حالا بحث تعداد پلتفرمهای انتشار بازی و غیره هم بماند.
اینکه اگر فلان طور بود بهتر بود که خب 100 درصد هیچ بازی بدون نقص و پرفکت نیست ولی اینکه آیا میشد اون کار رو کرد وقتی شرایط رو نگاه میکنیم بنظرم نه نمیشد.
 
البته بازی واقعا ایراداتی داره که منتقدها اشاره کردن.
خیلی جاها پتانسیلهای خیلی خوبی میبینی که روش کار نشد.

مخصوصا این نکاتی که در مورد سفر ، طی مسیر و... گفتی اتفاقا میشد خیلی بهتر روش کار کرد.
من قبلا هم گفتم چیزی که الان هست مثل تلپورت میمونه که اتفاقا بد نیست ولی خیلی بهتر میبود که یک حد وسط هم میزاشتن برای کسانی که عاشق شبیه سازی و المانهای ایمرسیوترن.
کسی انتظار نداره این سفرها مثل واقعیت سالیان نوری طول بکشه ولی خب بازی اونهم RPG باید اولویتش حفظ عناصر ایمرسیو باشه که شما رو هرچه بیشتر در خودش غرق کنه.
این ویدئوی مقایسه بین استارسیتزن و استارفیلد رو ببین:


===========
حالا درسته تو استارسیتزن خیلی طول میکشه ولی بنظرم کسی ناراحت نمیشد کنار این جامپ لحظه ای که الان استارفیلد داره ، گزینه دیگه ای هم بود که بشه اون پیوستگی گیم پلی و ایمرسیو بودن رو حفظ کنه.
مثل بازیهای ریسینگ جهان باز که تو مپ هم میشه تلپورت کرد به ماموریتها و هم برای لذت بیشتر بطور دستی تا محل مسابقه رانندگی کرد.
یا مثلا اگه سریال میبینی (استارترک) دیسکاوری دو نوع جامپ میکنه ، یکی با استفاده از قارچ که عملا لحظه ای تلپورت میکنه و دیگری وارپ معمولی.
انصافا جذابتر نبود اینطوری؟
==================
نهایتا من قبلا هم گفتم.
این چالش رو فکر کنم مادسازها بعهده میگیرن (اگه انجین همچین اجازه ای رو بده).
در اونصورت بنظرم با اختلاف تبدیل به یکی از بهترین مادهای بازی میشه.
===========
بحث تاپیک امتیازها رو هم اینجا ادامه ندیم بهتره.
مگه نظر 4 نفر که تا قبل این نمیدونستن RPG چیه ، بتسدا چیه و بعد از خریده شدنش توسط مایکرو اتومات هیترش شدن چقدر مهمه؟
شما درست میفرمایی جای شلوغی نیست اینجا ولی ایراد وگرفتن و نقد فرق اداره با حمله بیدلیل به یک بازی . همه بازی ها ایراد دارن هیچ بازی کامل نیست . استار سیتیزن در حد یک تچ دمو خواهند موند 20 ساله دارن میسازن هیچ وقت هم نخواهد امد . در سفر فضایی چکار میشد کرد ؟ کمترین سفر فضایی صد ها سال طول مییبره و در طول تاریخ سینما و بازی ها مخصوصا سینما (استار ترک تی وی شو و استاروارز مخصوصا استار ترک چون قدیمی تره جامپ میزنن یا وارپ میزنن یا از ورم هول استفاده میکنن مثل نولان خبری نیست بین سیاره ای پوچ میشد حتی مس افکت ها هم همین بود تقریبا. اون No man sky هم بدرد خودش میخوره چیزی که لود میکنه خروجی کار ش مشخص یک بازی که ذره ای روح نداره .
من مشکلی اصلا با بازی ندارم و معتقدم بتسزدا کار خودش رو کرد .هروقت یک بازی میاد و هایپ پشتشه هر کسی میخواد همه رویاهاش رو درون اون پیاده کنه نمیشه که سلیقه همه رو برآورده کرد . از روز اول تاد گفت sf یک rpgکلاسیک بتسزدااست ترو اند ترو. و اشاره هم کردن به سفرها که چطورن پس کسی انتظار چیزی اضافه نداشت و نکات مثبت بازی خیلی زیادن که بیاییم فقط به لودی که عملا برای من روی m2 gen 4 وجود نداره ایراد بگیریم.
درست میفرمایید شما من بحث رو اینجا ادامه نخواهم داد والا ما میخواستیم در نمرات فقط صحبت بازی و خوبی هاش رو بکنیم چون من یک طرفدارم حق دارم برم اونجا ولی من رو نمیبنی برم تو تاپیک یک بازی که بازیش نمیکنم الکی مسخره کنم چه خوب چه بد ( همه پلتفرم ها در اختیارمه)XSX , switch , ps5)
 
بنظرم نمیشد
چراش رو توضیح میدم.شما استار سیتیزنی رو با استارفیلد مقایسه میکنید که 10 ساله در دست ساخته و نزدیک 3 برابر بودجه استارفلید خرجش شده و هنوز منتشر نشده. چند تا خط داستانی نخواستیم دریغ از یک خط داستانی درست و حسابی برای استار سیتیزن درحالی که در استارفیلد هرطرف میری خط داستانیه. به این اضافه کنید مدیریت بد زینمکس رو که فکر میکرد بازی انلاین بسازه براش حکم مرغ تخم طلا رو داره و اول پروژه 76 رو داد به استودیوهای جانبی و وقتی اونها گند زدن تیم اصلی رو مامور رفع و رجوع کردن گند 76 کرد و وسط تولید استارفیلد یه مدت 76 شد پروژه اصلی. به این اضافه کنید چند سال کرونا رو. به این اضافه کنید محتوای زیاد بازی رو.فقط یک رقم ساخت سفینه استارفیلد با استارسیتیزن رو بخوایم مقایسه کنیم در استارفیلد کلی امکانات برای ساخت سفینه هست و نمونه کار ها رو هم اینجا گذاشتن ولی در استارسیتیزن شما اول میای بین چند صد تا چند هزار دلار ناقابل پول واقعی رو در حساب سازنده بازی شارژ میکنی بعد تازه تو گل میمونن که چطور سفینه رو بسازن و تحویل بدن. یعنی هیچ رقمه استارفیلد نه تنها شرایطش (نه خود بازی) با استارسیتیزن قابل مقایسه نیست بلکه با هیچ بازی دیگه ای قابل مقایسه نیست و این شاهکاری که الان دستمونه دقیقا حکم معجزه رو داره. حالا بحث تعداد پلتفرمهای انتشار بازی و غیره هم بماند.
اینکه اگر فلان طور بود بهتر بود که خب 100 درصد هیچ بازی بدون نقص و پرفکت نیست ولی اینکه آیا میشد اون کار رو کرد وقتی شرایط رو نگاه میکنیم بنظرم نه نمیشد.
نه من این دو بازی رو مقایسه نکردم.
دو تا از مکانیکهاش رو مقایسه کردم که از لحاظ اجرایی تو سال 2023 اتفاقا چیز عجیب غریبی هم نیست.
اصلا چرا دور بریم؟
Elite هم این رو داره با کمی تفاوت.

حالا دلیل نبودنش کووید بوده یا محدودیت انجین یا نداشتن بودجه ، ضرب العجل و... خب اینها قابل درکه.
ولی بنظرم تنها دلیلش انجین بازیه که خب همه میدونیم محدودیت داره وگرنه پیاده سازی همچین چیزی با آنریل و استودیوهای یک نفره واقعا سخت نیست.
نمونش هم زیاده روی استیم.

حالا از اونطرف میشه گفت دمشون گرم که تونستن همچین بازیی رو با این همه سیستم، مکانیک و... به این خوبی پکیج کنن و تحویل پلیر بدن ، این هم درسته.
دمشون گرم واقعا.
ولی خب دلیل نمیشه ویژگیهایی که واقعا میتونست عمق بیشتری داشته باشه رو هم نبینم.
==========
شما درست میفرمایی جای شلوغی نیست اینجا ولی ایراد وگرفتن و نقد فرق اداره با حمله بیدلیل به یک بازی . همه بازی ها ایراد دارن هیچ بازی کامل نیست . استار سیتیزن در حد یک تچ دمو خواهند موند 20 ساله دارن میسازن هیچ وقت هم نخواهد امد . در سفر فضایی چکار میشد کرد ؟ کمترین سفر فضایی صد ها سال طول مییبره و در طول تاریخ سینما و بازی ها مخصوصا سینما (استار ترک تی وی شو و استاروارز مخصوصا استار ترک چون قدیمی تره جامپ میزنن یا وارپ میزنن یا از ورم هول استفاده میکنن مثل نولان خبری نیست بین سیاره ای پوچ میشد حتی مس افکت ها هم همین بود تقریبا. اون No man sky هم بدرد خودش میخوره چیزی که لود میکنه خروجی کار ش مشخص یک بازی که ذره ای روح نداره .
من مشکلی اصلا با بازی ندارم و معتقدم بتسزدا کار خودش رو کرد .هروقت یک بازی میاد و هایپ پشتشه هر کسی میخواد همه رویاهاش رو درون اون پیاده کنه نمیشه که سلیقه همه رو برآورده کرد . از روز اول تاد گفت sf یک rpgکلاسیک بتسزدااست ترو اند ترو. و اشاره هم کردن به سفرها که چطورن پس کسی انتظار چیزی اضافه نداشت و نکات مثبت بازی خیلی زیادن که بیاییم فقط به لودی که عملا برای من روی m2 gen 4 وجود نداره ایراد بگیریم.
درست میفرمایید شما من بحث رو اینجا ادامه نخواهم داد والا ما میخواستیم در نمرات فقط صحبت بازی و خوبی هاش رو بکنیم چون من یک طرفدارم حق دارم برم اونجا ولی من رو نمیبنی برم تو تاپیک یک بازی که بازیش نمیکنم الکی مسخره کنم چه خوب چه بد ( همه پلتفرم ها در اختیارمه)XSX , switch , ps5)
چیزی که من گفتم این نبود که بیان شبیه ساز درست کنن و سفرها یک به یک همونقدر طول بکشه.
استارسیتیزن هم به این شکل نیست ، اینها همه بازی هستن و برای سرگرمی ساخته شدن.
اونجا هم این سفرها خیلی کوتاه شدن که خسته کننده نباشه.

حرف از اینه که بازی حین این سفرها پیوستگیش رو حفظ کنه ، اینها دو تا چیز جدان.

یک مکانیک استارسیتیزن رو نمونه آوردم که ببینیم اگه استارفیلد این مورد رو داشت چقدر میتونست جذابتر باشه.
اینکه دلیلی باشه بر اینکه بازی واقعا پتانسیل بالاتری داشت ، همین.
 
آخرین ویرایش:
بنظرم نمیشد
چراش رو توضیح میدم.شما استار سیتیزنی رو با استارفیلد مقایسه میکنید که 10 ساله در دست ساخته و نزدیک 3 برابر بودجه استارفلید خرجش شده و هنوز منتشر نشده. چند تا خط داستانی نخواستیم دریغ از یک خط داستانی درست و حسابی برای استار سیتیزن درحالی که در استارفیلد هرطرف میری خط داستانیه. به این اضافه کنید مدیریت بد زینمکس رو که فکر میکرد بازی انلاین بسازه براش حکم مرغ تخم طلا رو داره و اول پروژه 76 رو داد به استودیوهای جانبی و وقتی اونها گند زدن تیم اصلی رو مامور رفع و رجوع کردن گند 76 کرد و وسط تولید استارفیلد یه مدت 76 شد پروژه اصلی. به این اضافه کنید چند سال کرونا رو. به این اضافه کنید محتوای زیاد بازی رو.فقط یک رقم ساخت سفینه استارفیلد با استارسیتیزن رو بخوایم مقایسه کنیم در استارفیلد کلی امکانات برای ساخت سفینه هست و نمونه کار ها رو هم اینجا گذاشتن ولی در استارسیتیزن شما اول میای بین چند صد تا چند هزار دلار ناقابل پول واقعی رو در حساب سازنده بازی شارژ میکنی بعد تازه تو گل میمونن که چطور سفینه رو بسازن و تحویل بدن. یعنی هیچ رقمه استارفیلد نه تنها شرایطش (نه خود بازی) با استارسیتیزن قابل مقایسه نیست بلکه با هیچ بازی دیگه ای قابل مقایسه نیست و این شاهکاری که الان دستمونه دقیقا حکم معجزه رو داره. حالا بحث تعداد پلتفرمهای انتشار بازی و غیره هم بماند.
اینکه اگر فلان طور بود بهتر بود که خب 100 درصد هیچ بازی بدون نقص و پرفکت نیست ولی اینکه آیا میشد اون کار رو کرد وقتی شرایط رو نگاه میکنیم بنظرم نه نمیشد.
من با شما همدلم ولی یک سری جزییاتی هست خواستم به ان اشاره کنم
1. مخاطب انتظارش از بازی با سال ها ساخت بازی متناسب هست
به روایتی این بازی به مدت 7 سال استارت پروژه اش خورده بود مخاطب این را نگاه میکنه من کاملا قبول دارم در این سال ها کووید بوده و FO76 بوده و....
پس اتظار دارد یک سری خواسته که از نظر خودش بدیهی هست در بازی اجرا شده باشد من به شکایت مخاطب بابت نبود ان مکانیزم ها ایرادی نمیگیرم و او را محق میدانم همین انتظار هم برای GTA هست حالا مخاطب کاری نداری که در این بین یک RDR2 هم امده کلی متحوا برای بخش انلاین هر دو بازی امده و....
نه فاصله ی بین دو GTA را فقط لحاظ میکند که باز هم حق دارد
2. مارکیتنگ بازی روی ان بنا شد که از 25 سال پیش این ایده بوده و میخواستند بسازند این هم دقیقا مانند اشتباه امازون در سریال حلقه های قدرت بود که توقع مخاطب اینجوری بالا برد در حالی که لزومی نداشت
من به نظرم مجموع این دو عامل انتظارات را بسیار بالا برد

حالا اینا به کنار
خوشبختانه بازی دست مایکروسافت هست یعنی پشتیبانی طولانی مدت از بازی تضمین شده است پس امیدوارم در بیلد های بعدی در مسیر خواست پلیرها حرکت کنند
که بازی بتواند طیف بیشتری از مخاطبان را راضی نگه دارد که ارزشش را دارد این بازی حقیقتا هم زیباست هم برزگ است هم بستدایی هست
 
nvj
نه من این دو بازی رو مقایسه نکردم.
دو تا از مکانیکهاش رو مقایسه کردم که از لحاظ اجرایی تو سال 2023 اتفاقا چیز عجیب غریبی هم نیست.
اصلا چرا دور بریم؟
Elite هم این رو داره با کمی تفاوت.

حالا دلیل نبودنش کووید بوده یا محدودیت انجین یا نداشتن بودجه ، ضرب العجل و... خب اینها قابل درکه.
ولی بنظرم تنها دلیلش انجین بازیه که خب همه میدونیم محدودیت داره وگرنه پیاده سازی همچین چیزی با آنریل و استودیوهای یک نفره واقعا سخت نیست.
نمونش هم زیاده روی استیم.

حالا از اونطرف میشه گفت دمشون گرم که تونستن همچین بازیی رو با این همه سیستم، مکانیک و... به این خوبی پکیج کنن و تحویل پلیر بدن ، این هم درسته.
دمشون گرم واقعا.
ولی خب دلیل نمیشه ویژگیهایی که واقعا میتونست عمق بیشتری داشته باشه رو هم نبینم.
==========

چیزی که من گفتم این نبود که بیان شبیه ساز درست کنن و سفرها یک به یک همونقدر طول بکشه.
استارسیتیزن هم به این شکل نیست ، اینها همه بازی هستن و برای سرگرمی ساخته شدن.
اونجا هم این سفرها خیلی کوتاه شدن که خسته کننده نباشه.

حرف از اینه که بازی حین این سفرها پیوستگیش رو حفظ کنه ، اینها دو تا چیز جدان.

یک مکانیک استارسیتیزن رو نمونه آوردم که ببینیم اگه استارفیلد این مورد رو داشت چقدر میتونست جذابتر باشه.
اینکه دلیلی باشه بر اینکه بازی واقعا پتانسیل بالاتری داشت ،

اره ولی خوب موتور ها فرق داره مکانیزم های بازی ها و .... درست میگیید ولی کریششن انجین آخر ش همینه دیگه فکر نکنم جا داشته باشه از زمان مورویند دارن ارتقاش میدن ! درست میگی ولی صد در صد
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or