Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:
دوستان وسایل اضافی رو چیکار کنم؟
گزینه ای نیست به سارا مورگان بگم به تو چه که من آشغال جمع میکنم؟

توی FO4 کرکتر استرانگ بدش میومد از scavenging
بعضی وقتها برای فان ...با پرک Lure ریدر ها را مجبور میکردم برام حمالی کنند :))

 
nvj


اره ولی خوب موتور ها فرق داره مکانیزم های بازی ها و .... درست میگیید ولی کریششن انجین آخر ش همینه دیگه فکر نکنم جا داشته باشه از زمان مورویند دارن ارتقاش میدن ! درست میگی ولی صد در صد
بدبختی اینه که اگه عادل باشیم بخوای میتونی فواصل سیاره ها رو بطور معمول طی کنی که ساعتها طول میکشه.
ولی خب این حد وسط رو بنا به دلایلی در نظر نگرفتن ، یک تلپورت لحظه ای گذاشتن ، در مقابلش هم یک حالتی که اصلا باید دیوانه باشی که بخوای این همه صبر کنی تا برسی به مقصد.
عجیبه.
 
سیاره هاش وقتی شب میشه و گم میشی و با نور چراغ قوه میری جلو خیلی جذاب میشن حس ماجراجویی و کشف محیط های عجیب مثل BGS نداریم . یک غاری تو اسکایرم میرفتی یک چاقویی رو از یک جادوگر هراسناک بدزدی لامصب عنکبوت هاش حمله میکردن اینقد هراس ناک بود شبیه پروژه جادوکر بلر میشد! بقول تاد هاوراد میگه یک لحظه هایی تو بازی ها هست وقتی چیزی میجوری یا کاری رو انجام میدی یک حس شگفت انگیز ی داره وقتی اولین اژدها میاد سمت برج نگهبانی جنوب وایت ران و یا وقتی در والت باز میشه از اون لحظات است . اتفاقا بازی بسیار باگ هاش هم کم هستن من همین الان میتونم بعد از این همه پچ و اپدیت برم تو اسکایرم و فالوت باگ ببینم ولی تو این ندیدم چیزی با اپدیت لانچ هم هستم. در هر صورت بازی بزرگی است و 4تانمره کم چیزی از عظمتش کم نمیکنه .
 
آخرین ویرایش:
ولی بنظرم تنها دلیلش انجین بازیه که خب همه میدونیم محدودیت داره وگرنه پیاده سازی همچین چیزی با آنریل و استودیوهای یک نفره واقعا سخت نیست.
نمونش هم زیاده روی استیم.
من تو این چند وقته خیلی انتقادات نسبت به انجین بازی شنیدم.
راستش چون تخصصش رو ندارم و تا حالا با هیچ انجینی به صورت حرفه ای کار نکردم، نمی تونم نظر فنی بدم. ولی خب از نگاه یک یوزر، به نظرم مقایسه انجین بتسدا با انجین های دیگه منصفانه نیست.
از این لحاظ که ما به جرات بازی مشابه استارفیلد که به همین اندازه عظیم و پر از جزییات و مکانیزم های مختلف باشه و توسط یک انجین دیگه ساخته شده باشه رو نداریم.
به همین دلیل منطقن نمیشه از بتسدا تو این مورد ایراد گرفت.
سطح کاری که اینها موفق به انجامش شدن انقدر بالاس که فقط خودشون با خودشون میتونن رقابت کنن.
از طرفی منطق میگه اگر گزینه بهتری از ce2 برای ساخت این ابر بازی بود، قاعدن بتسدا اونو انتخاب میکرد.
..........

یه موضوع دیگه هم هستش که میتونه دلیل اصلی دلخوری بعضی از طرفداران باشه.

مارکتینگ یه تیغ دولبه است.
مارکتینگ استارفیلد بسیار خوب بود. یعنی مایکروسافت هرچی تو این چند سال تو این قسمت ضعف داشت، سر استارفیلد سنگ تموم گذاشت.
ولی خب همون‌طور که گفتم این نقطه قوت یه مشکل هم داره و اونم بالا رفتن توقعاته.
جدای از این، توقعی که فنها از بتسدا و شخص هاوارد به عنوان اولین نیو آی‌پی بعد از سالها داشتن هم بهش اضافه کنید.

خلاصه اگر بخایم منصفانه نگاه کنیم، انقدر نکات مثبت و خفن تو این بازی هست که به راحتی میشه از اندک مشکلات و نواقصش هم چشم پوشی کرد.

هرچند که هم خود بتسدا و هم مادسازهای خوبمون) در آینده‌ای نزدیک میتونن خیلی از این مسائل رو حل کنن.
 
Screenshot_20230907_001153_Chrome.jpg
از واکنش مدیران ماکرو و مصاحبه های اسپسر میشه فهمید بازی انتظارات رو به طور کامل براورده کرده،
دوست کره ایمون به نکته خوبی اشاره کرده اگه ماکرو از زبان های بیشتری پشتیبانی کنه قطعا رو فروش بازی ها تاثیر بسزایی داره
 
حالا شاید به موتور بازی انتقاد میکنید و میگویند کاشکی روی انریل بود بهنظرم صبر کنیم بازی هلبلید و اوود بیاد ببینم پرفورمنس این بازی ها چگونه هست
باز هم به نظرم تنها استدیوی که میتونه ادعا کنه که در این ابعاد میتواند از تمام وجود انریل استفاده کند فقط و فقط کوالیشن هست
 
حالا شاید به موتور بازی انتقاد میکنید و میگویند کاشکی روی انریل بود بهنظرم صبر کنیم بازی هلبلید و اوود بیاد ببینم پرفورمنس این بازی ها چگونه هست
باز هم به نظرم تنها استدیوی که میتونه ادعا کنه که در این ابعاد میتواند از تمام وجود انریل استفاده کند فقط و فقط کوالیشن هست
قطعا اگه با این اسکیل روی آنریل بود در خوش بینانه ترین حالت پرفورمنس بازی کمترین نگرانیمون میبود.
با فرض اینکه هیچ کدوم از سیستمها و مکانیکهای بازی حذف نمیشد.
خب باید دور مادینگ و... هم خط میکشیدیم.
حداقل دیگه به همین راحتی نبود.

===========
بنظرم وایسیم ببینیم CDPR چه گلی با UE به سر خودش و پلیرها میزنه.
گرچه قطعا از لحاظ اسکیل قابل مقایسه با SF نمیشه ولی خب شاید بنچمارک خوبی بشه برای TES بعدی و امثالهم.
 
قطعا اگه با این اسکیل روی آنریل بود در خوش بینانه ترین حالت پرفورمنس بازی کمترین نگرانیمون میبود.
با فرض اینکه هیچ کدوم از سیستمها و مکانیکهای بازی حذف نمیشد.

===========
بنظرم وایسیم ببینیم CDPR چه گلی با UE به سر خودش و پلیرها میزنه.
گرچه قطعا از لحاظ اسکیل قابل مقایسه با SF نمیشه ولی خب شاید بنچمارک خوبی بشه برای TES بعدی و امثالهم.
منطقی هست

اگرچه از الان نتیجه برایم قابل پیش بینی هست امیدوارم اشتباه کنم
 
حیف و صد حیف که کنسول ایکس باکس یا پی سی قوی ندارم که تجربه ش کنم یعنی خوراک خودمه این بازی میتونستم ساعتها فقط رو سیارات گشت و گذار کنم
کاش برای کنسولهای سونی هم منتشر میشد
این را از صمیم قلبم میگم حقیقتا بسیار ناراحت شدم از خواندن این پستت. امیدوارم روزی همه بتوانیم به همه پلتفرم ها دسترسی داشته باشیم 🫂
 
حیف و صد حیف که کنسول ایکس باکس یا پی سی قوی ندارم که تجربه ش کنم یعنی خوراک خودمه این بازی میتونستم ساعتها فقط رو سیارات گشت و گذار کنم
کاش برای کنسولهای سونی هم منتشر میشد

تازگی دیدم که مثلا دو نفر کنسول هاشون را به صورت موقت با هم عوض میکنند
یکی PS5 داره و اونیکی Xbox ...
اینجا... مجبوریم از همین روشها بگذرونیم روزگارمونو .
 
امروز بخش اصلی داستانیو کامل تموم کردم میتونم بگم خیلی کوتاه بود یا شایدم من خیلی سریع جلو رفتم گرچه جارو میکردم همه جارو. آخرای کار بازی افتاده بود تو باگهای مختلف. با NPC ها نمیتونستم صحبت کنم یا وقتی وارد NewAtlantise میشدم همه فرار میکردن به یک سمت مشخص و بعدش غیب میشدن. باگهای دیگه هم بود مثلا اگر میخواستی به 6 تا منظومه اونطرف تر بری سوخت لازمو نداشتی ولی اگر میخواستی روی یکی از سیاره های همون منظومه 6 تا اونور تر فرود بیای, درجا فرود میمومد و هیچ مشکلی نبود. :))
سفینه ها رو معمولا روی حالت Normal با لول 20 نمیتونستم بزنم اگر تعدادشون بیشتر از یکی بود گرچه لولم ازونا بالاتر بود چون تقریبا با Accuracy 100% بطور دائم بهتون شلیک میکنن و خیلی مسخره بود این قسمت.
دیالوگ های اون شخصی که کنارته تو ماموریتها و دائم باهات کار داره حتی وسط باس فایت خیلی برام جالب بود. هی میخواست مسائل خونوادگیشو وسط باس فایت باهامون درمیون بزاره.
یکسری مشکلات دیگه هم بود که تو پستای قبل گفتم ولی یه بخشیش با mod برطرف شد خوشبختانه.
در کل بنظرم نه خیلی متحیر شدم و نه خیلی نا امید. کاملا معمولی و سرگرم کننده بود تا اینجا.
 
  • Like
Reactions: all4u and milad3d

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or