Multi Platform Silent Hill 2 Remake

پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
Last edited by a moderator:
مشکل اینجاست خیلی ها نمیدونن این بازی واسه بعضی ها یه بازی مقدس هست. شخصیت و کارکترهای بازی براشون ماندگار هست. ولی بله برای یه دهه ۸۰ یا اواخر ۷۰ صرفا این بازی رو یه بازی اکشن و مقایسه با اویل میدونه. من همیشه SH2 برام جزو 5 بازی برتر زندگیم بوده و نه من بازی نمیکنم میخوام بزارم خاطرات خوبم تو دوران نوجوانی همون خاطره خوب بمونه و خراب نشه.

 
مشکل اینجاست خیلی ها نمیدونن این بازی واسه بعضی ها یه بازی مقدس هست. شخصیت و کارکترهای بازی براشون ماندگار هست. ولی بله برای یه دهه ۸۰ یا اواخر ۷۰ صرفا این بازی رو یه بازی اکشن و مقایسه با اویل میدونه. من همیشه SH2 برام جزو 5 بازی برتر زندگیم بوده و نه من بازی نمیکنم میخوام بزارم خاطرات خوبم تو دوران نوجوانی همون خاطره خوب بمونه و خراب نشه.

بسیاری از قسمتهای اون تریلر ریمیک مسخره تو این ویدیو که گذاشتید هست
از دوستان دعوت میکنم حتما ببینن و مقایسه کنن

پ.ن: فی الواقع این بازی اصلا نیاز به ریمیک نداشت انقدر خاص بود، قسمتهای گیم پلی رو توجه کنید چقدر دوربین ایزومتریک تاثیر داره.
درمورد کات سینها هم فقط دوربین و کارگردانی رو توجه و مقایسه کنید مساله تیراندازی و سوارکاری اینا نیست!
ولی خب میخوان با استفاده از اسمش سود کنن وقتی جرات و قدرت ساخت ادامه دیگه ندارن...
 
نسبت به بازی هیچ امیدی نداشتم تا اینکه گیم پلی ۱۴ دقیقه ای رو دیدم و لذت بردم.
با اینکه فن قدیمی بازی هستم, ولی با این ریمیک حال کردم. به نظرم وسع و توانشون اگه عدد ۵ باشه, اینا در حد ۸ مایه گذاستن. با یه استودیوی خفن و باسابقه با بودجه ی کلان طرف نیستیم.
با این حال بازیو خوب زنده کردند.
همین که جرات کردند و سمت چنین اثری برن, خودش هزار افرین داره.
من به شخصه یکی از ارزوهام بود سایلنت هیل ۲ رو پلات کنم که این استودیو داره منو به این ارزوم نزدیک میکنه :دی
همین که میتونم سایلنت هیل ۲ رو به صورت ریمیک و با مکانیک جدید تجربه کنم, خودش امید به زندگیه :دی
انشالله بازی بترکونه. بعید میدونم متای کمتر ۸۲-۸۴ بگیره.
 
466E79D0-EA81-4FF1-BA40-EAA77970A8BB.jpeg

بعد از انتقادات فراوان نسبت به طراحی شخصیت آنجلا در ریمیک Silent Hill 2، ردیتورها تصویری از این شخصیت به شکل واقعی، اما لاغرتر طراحی کردند

لازم به ذکر است که شرکت Hit Detection، با استودیو Bloober Team در ساخت ریمیک Silent Hill 2 همکاری داشته است.

وظیفه این شرکت مشاوره دادن به بازی‌سازها برای اطمینان از حضور المان‌های دایورسیتی مثل اقلیت‌های نژادی و جنسی در بازی‌هاست.

پ.ن: گل بود و به سبزه نیز آراسته شد
 
دیالوگ‌های Silent Hill 2 Remake نسبت به بازی اصلی کمی تغییر کرده‌اند

مدیر خلاقیت Silent Hill 2 Remake، در این باره می‌گوید:

جیمز و ماریا به عنوان شخصیت‌های مرکزی داستان اصلی در قلب این ریمیک قرار دارند. قوس‌های عاطفی آن‌ها حفظ شده‌اند و دقت زیادی برای نشان دادن احساساتشان با فناوری موشن کپچر انجام شده است. این به ما اجازه می‌دهد تا بیشتر از تکنیک‌ها استفاده کنیم و به همین دلیل برخی از دیالوگ‌ها اندکی تغییر کرده‌اند تا لایه‌ای از تفاوت‌های ظریف را به پویایی شخصیت‌ها اضافه کنند.

پ.ن: دیالوگای جدید ۱۰۰٪ با همکاری اون شرکت دایورسیتی:D
واقعا bold بودن عجیبی میخواد بهترین بازیات mixed باشه میانگین ریویوهاشون بعد بیای دیالوگای ریمیکی که اندازه قواره ت نیست هم دست ببری اونم با همکاری این شرکتهای چرت و پرت دایورسیتی😂
 
واقعا در توان من نیست الان این بازیو با اون مکانیزم قدیمی بازی کنم و پلات کنم :دی
از طرفی تروفی هاش خیلی کلی هستن و جزئیات ندارن. برای همین منتظر ریمیک هستم که با یه لیست تروفی جدید و بهتر بیاد :دی
 
  • Smile
Reactions: Zack.Fair
View attachment 339537

بعد از انتقادات فراوان نسبت به طراحی شخصیت آنجلا در ریمیک Silent Hill 2، ردیتورها تصویری از این شخصیت به شکل واقعی، اما لاغرتر طراحی کردند

لازم به ذکر است که شرکت Hit Detection، با استودیو Bloober Team در ساخت ریمیک Silent Hill 2 همکاری داشته است.

وظیفه این شرکت مشاوره دادن به بازی‌سازها برای اطمینان از حضور المان‌های دایورسیتی مثل اقلیت‌های نژادی و جنسی در بازی‌هاست.

پ.ن: گل بود و به سبزه نیز آراسته شد
روی PC بیاد از این هم جیگرترش میکنیم ، صداش رو هم فیکس میکنیم :D
مدیرهای عزیز قطعا این اکانت هک شده چون داره Silent Hill HD Collection رو تبلیغ میکنه:))
 
واقعا در توان من نیست الان این بازیو با اون مکانیزم قدیمی بازی کنم و پلات کنم :D
از طرفی تروفی هاش خیلی کلی هستن و جزئیات ندارن. برای همین منتظر ریمیک هستم که با یه لیست تروفی جدید و بهتر بیاد :D
مکانیسم قدیمی؟:دی مگه بازی نینتندو نس هست؟:دی شما هم که ماشالا سنتون کم نیست با فورتنایت اینا گیم شروع کرده باشید سالهاس اینجایین.
الان مکانیسم جدید این ریمیک چیه؟ یه دوربین ایزومتریک رو برداشته اورده پشت شونه! ما که تغییر دیگه ندیدیم.
دوربین ایزومتریک هنوزم تو خیلی بازیهای نقش آفرینی کلاسیک هست چیز قدیمی ای نیست.

از لحاظ گرافیکیم حساب کنیم اون بازی زمون خودش گرافیک کاتینگ اج داشت این گرافیک نسل پیش.
 
  • Like
Reactions: The Pale King
مدیرهای عزیز قطعا این اکانت هک شده چون داره Silent Hill HD Collection رو تبلیغ میکنه
همون سگ شرف داره به این:D
بعد فکر کنم نسخه هک شده ش برای امولاتور یه سری فیکسی چیزی باید داشته باشه مثلا صداها و ... رو جایگزین کرد (این مطمئنم شدنیه یادمه رو کنسول یه چیزایی خونده بودم درموردش)
همون تروفیم بشه سینک کنی مشکل دوستمون حل میشه و هم در راستای آرمانهای انقلاب حرکت کرده:D
 
@Cait Sith , @dark souls
آخه بحث اینه که من ندیدم کسی اونچنان استقبالی هم کنه.
یکیش خود من بودم که گفتم حتما بهترین ساخته بلوبره ولی بهترین سایلنت هیل نیست ولی حتما بازی میکنمش.
بقیه دوستان هم کم و بیش همچین نظری داشتن.
خب حتما کاربرهای جدیدتر که با مجموعه آشنایی ندارن و ایده ایی ندارن که باید چه انتظاری از بازی داشته باشن این تریلر رو طور دیگه ببینن و حتی هایپ هم بشن که طبیعیه.

ولی این صحبتها در مورد بودجه ، کونامی ، سابقه بلوبر و... رو فکر کنم همون زمان معرفی پروژه انجام دادیم و هممون سرش هم نظریم.
ندیدم کسی مخالفت کنه.
چیزی که هست خوب یا بد الان دیگه بازی ساخته شده و آماده انتشاره.
به نظرم دیگه این صحبتها که کونامی چرا پروژه رو داد دست بلوبر یا اصلا هدفش از ریمیک چیه و... کمی براش دیره.

فکر کنم منطقی تر این باشه که حالا دیگه در مورد بازیی که ساختن و گیم پلی ازش دیدیم حرف بزنیم.
حالا میخواد کم و کاستیهاش باشه یا جاهایی که خوب کار کردن.
خوب باید بگم دوستمون که آیدیشون Dark_Souls@ هست بنده نیستم شخص
دیگه ای هستن.😁
در مورد بهترین silent hill قطعا نسخه دوم بهترین نسخه بازی هست در خصوص اینکه چرا نسخه دوم بهترین نسخه مجموعه هست تو تاپیکش مفصل صحبت شده اما نکته اینجاست علاوه بر اینکه نسخه دوم بهترین نسخه مجموعه هست داریم در مورد بازی صحبت میکنیم که یکی از بهترین داستان سرایی ها رو در تاریخ گیم داره و چه بسا که تو بعضی لیست ها رتبه اول رو داره و در کنار بزرگانی مثل bioshock قرار میگیره.
خب پس انتظار از ریمیک یکی از بهترین بازی ها تاریخ فوقالعاده بالاست و انتخاب بلوبر تیم قطعا اشتباه بوده این بازی در درجه اول باید به دست تیم ها ژاپنی مثل kojima production, tango و Japan studio احیا میشد که متاسفانه دوتاشون بسته شدن و کارگردان های مثل کوجیما ، میکامی و کیچیرو تویاما خالق مجموعه میتونستن حداقل در مقام مشاور در پروژه ریمیک حضور داشته باشن.
دوستان هم اشاره کردن حتی تیم ها غربی مثل رمدی و به نظر خودم حتی نینجا تئوری بخاطر شناختی که از psychological horror دارن شایستگی ریمیک کردن اثر داشتن.
کونامی صاحب اثر باز هم رفته سراغ انتخاب بین بد و بدتر مثل کاری که به آخرین نسخه مجموعه یعنی downpour انجام داد که اونجا هم دیدیم کونامی و واترا گیمز چه افتضاحی به بار آوردن و در استودیو بسته شد.
بازی الان هم رو لبه تیغ هست قطعا و شانس زمین خودرنش بیشتر از موفق شدنش هست من هم به عنوان فن بازی از طراحی شهر سایلنت هیل و اتمسفر بازی به لطف قدرت انجین ue5 لذت بردم ولی از طراحی کارکترها و فیشال انیمیشن ها که نقش مهمی تو روایت داستان دارن ناامید شدم دیگه بیست سال پیش نیست که راحت از کنار این مسائل رد بشیم میتونیم بخش کمبات و گیم پلی رو با توجه به اینکه هیچ وقت فوکوس اصلی سایلنت هیل نبوده جدی نگیریم اما تو بقیه بخش ها بازی لنگ میزنه و باید امیدوار باشیم که فقط متا بازی زرد نشه.
 
آخرین ویرایش:
خوب باید بگم دوستمون که آیدیش Dark_Souls@ هست بنده نیستم شخص
دیگه ای هستن.😁
در مورد بهترین silent hill قطعا نسخه دوم بهترین نسخه بازی هست در خصوص اینکه چرا نسخه دوم بهترین نسخه مجموعه هست تو تاپیکش مفصل صحبت شده اما نکته اینجاست علاوه بر اینکه نسخه دوم بهترین نسخه مجموعه هست داریم در مورد بازی صحبت میکنیم که یکی از بهترین داستان سرایی ها رو در تاریخ گیم داره و چه بسا که تو بعضی لیست ها رتبه اول رو داره و در کنار بزرگانی مثل bioshock قرار میگیره.
خب پس انتظار از ریمیک یکی از بهترین بازی ها تاریخ فوقالعاده بالاست و انتخاب بلوبر تیم قطعا اشتباه بوده این بازی در درجه اول باید به دست تیم ها ژاپنی مثل kojima production, tango و Japan studio احیا میشد که متاسفانه دوتاشون بسته شدن و کارگردان های مثل کوجیما ، میکامی و کیچیرو تویاما خالق مجموعه میتونستن حداقل در مقام مشاور در پروژه ریمیک حضور داشته باشن.
دوستان هم اشاره کردن حتی تیم ها غربی مثل رمدی و به نظر خودم حتی نینجا تئوری بخاطر شناختی که از psychological horror دارن شایستگی ریمیک کردن اثر داشتن.
کونامی صاحب اثر باز هم رفته سراغ انتخاب بین بد و بدتر مثل کاری که به آخرین نسخه مجوعه یعنی down pour انجام داد که اونجا هم دیدیم چه افتضاحی به بار آوردن.
بازی الان هم رو لبه تیغ هست قطعا و شانس زمین خودرنش بیشتر از موفق شدنش هست من هم به عنوان فن بازی از طراحی شهر سایلنت هیل و اتمسفر بازی به لطف قدرت انجین ue5 لذت بردم ولی از طراحی کارکترها و فیشال انیمیشن ها که نقش مهمی تو روایت داستان دارن ناامید شدم دیگه بیست سال پیش نیست که راحت از کنار این مسائل رد بشیم میتونیم بخش کمبات و گیم پلی رو با توجه به اینکه هیچ وقت فوکوس اصلی سایلنت هیل نبوده جدی نگیریم اما تو بقیه بخش ها بازی لنگ میزنه و باید امیدوار باشیم که فقط متا بازی زرد نشه.
عه اشتباه منشن کردم؟ :D
بسیار شرمنده از هر دوی شما.
============
خب قطعا بهترین نسخه SH2 هست من منظورم این نمایشی که از ریمیک دیدم بود که نمیتونه بهترین نسخه سری باشه.

من مخالفتی با نظراتت ندارم و همه اینها رو تایید میکنم.
صرفا در مورد بحث صفحه قبل که سوال پیش اومده بود که چرا بعضی از کاربرها از بازی بدشون نیومده بود و نقاط مثبت رو تو بازی بیشتر دیده بودن اون پست رو دادم.

فقط در مورد انتخاب استودیو من یه چیزی اضافه کنم که باید شکر کرد که کونامی تونست بلوبر رو پیدا کنه یا بلوبر یه تایم خالی داشت که بتونه سر این بازی با کونامی وارد مذاکره بشه.
چون قطعا کونامی هیچوقت نمیخواست هزینه بیشتری کنه و استودیوهایی در حد نامهایی که گفتی رو بیاره سر پروژه.
اگه بلوبر نبود حتما الان یه استودیو رده پایینتری داشت روی بازی کار میکرد.
===========

حالا که بحث شخصیتها و انیمیشن و... پیش اومده من با لورا خیلی خوب ارتباط گرفتم.
به نظرم واقعا خیلی خوب در آوردنش.
شاید چون زمان بیشتری رو تو تریلر باهاش تجربه کردم و تونستم باهاش ارتباط بهتری بگیرم.

خب نباید انتظار ریمیک یک به یک رو داشت.
حداقل باید بازی کرد و به این بازیگرهای جدید فرصت داد که خودشون رو نشون بدن و بعد از تجربه بازی در موردشون حکم کلی داد.
اخیرا من این رو با Alone in the Dark تجربه کردم که قبل انتشار واقعا همونقدری برام نچسب بودن که بعد از تجربه بازی به نظرم اگه این دو بازیگر نبودن قطعا نتیجه کار خیلی خیلی داغون میشد.

در مورد اتمسفر ، رنگبندی ها ، افکت مه و... که بلوبر واقعا عالی کار کرده ، کار آسونی نبود.
 
آخرین ویرایش:
همین ۴ ۵ سال پیش وقتی برای اولین بار نشستم سایلنت هیل ٢ رو بازی کردم اینقدر داستان ، شخصیت ها ، روایت و فضاسازی بازی گیرا بود که یک ذره هم المان های قدیمی بازی مثل دوربین ثابت و گیم پلی بازی به چشمم نمیومد و درنهایت بعد از تموم شدن بازی اصلا حس نکردم که با یک بازی منسوخ شده طرفم. اما جالبی قضیه اینه که وقتی تریلر های ریمیک SH2 رو میبینم با تمام پیشرفت های گرافیکی و گیم پلی که نسبت به نسخه کلاسیک داشته ولی احساس میکنم با یک بازی منسوخ شده طرفم!:D یعنی بنظرم سایلنت هیل کلاسیک در چهارچوب قدیمی خودش بازیه درست تریه تا این ریمیک!
پ.ن:
View attachment ssstwitter.com_1717192409654.mp4
 
همین ۴ ۵ سال پیش وقتی برای اولین بار نشستم سایلنت هیل ٢ رو بازی کردم اینقدر داستان ، شخصیت ها ، روایت و فضاسازی بازی گیرا بود که یک ذره هم المان های قدیمی بازی مثل دوربین ثابت و گیم پلی بازی به چشمم نمیومد و درنهایت بعد از تموم شدن بازی اصلا حس نکردم که با یک بازی منسوخ شده طرفم. اما جالبی قضیه اینه که وقتی تریلر های ریمیک SH2 رو میبینم با تمام پیشرفت های گرافیکی و گیم پلی که نسبت به نسخه کلاسیک داشته ولی احساس میکنم با یک بازی منسوخ شده طرفم!:D یعنی بنظرم سایلنت هیل کلاسیک در چهارچوب قدیمی خودش بازیه درست تریه تا این ریمیک!
پ.ن:
View attachment 339590
واقعا نمیشه از داستان ، شخصیت پردازی ، صداگذاریها ، اتمسفر یا حتی حرکات دوربین نسخه اوریجینال ایراد گرفت.
حتی گرافیک و نورپردازی رو من نمیتونم ایراد بگیرم ، چون بازیهای ایندی تو همین سبک همین الان ساخته میشن که با همین آرت استایل و خروجی گرافیکی دارن دل پلیرها رو بدست میارن.

ولی گیم پلی چرا ، واقعا برای گیمر امروزی کلی ضعف داره.
البته برای اونموقع این گیم پلی رایج و طبیعی بود ولی خب برای الان مثل باقی ویژگیهای فوق العاده بازی نتونسته خوب عمر کنه.
مبارزات هم که هیچی.

رو این حساب حرفت کاملا درسته.
این ریمیک باید تونسته باشه بخش گیم پلی رو ارتقا داده باشه و حداقل سعی کرده باشه که مدرن ترش کنه.
که اگه نه منم با دوستان تو این یکی دو صفحه آخر موافقم که واقعا توجیحی برای ساختش وجود نداشته.
چون یک موردی که حتما باید ریمیک اون رو ارتقا داده باشه همین گیم پلی بازیه ، باقی ویژگیها که هنوز هم به خوبی کار میکنن.
حتی اگه کاملا اونها رو کپی پیست کرده باشن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or