Multi Platform Silent Hill 2 Remake

پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
Last edited by a moderator:
یا من تاپیک اشتباهی رو میخونم یا دوستان جای دیگه پست میخونن میان اینجا نظر مینویسن!
الان کسی اینجا گفت این بهترین نسخه سایلنت هیله؟
یا بهترین ریمیک ساخته شده؟

خب همه که داریم از مشکلات میگیم که انیمیشن ، مدلها ، مبارزات و...
ولی بحث اینه که مگه ما چندتا بازی تو سال تو این سبک داریم و از بین اونها چندتاش سایلنت هیله؟

این مجموعه بعد سالها برگشته اونهم پروژه مدرنسازی بهترین نسخه سری.
خب چرا نباید براش هیجان داشت و در موردش تو تاپیک صحبت کرد؟
میخواید کامنت ندیم؟

هممون یه گیم پلی دیدیم ، قطعا ضعف و قدرت بازی برای همه مشخصه.

فقط باید واقع بین بود که کونامی بودجه ای که برای این پروژه گذاشته کنار مشخصه که کم بوده.
این از تیمی که انتخاب کرده که جزو اقتصادی ترین و به صرفه ترین تیمهای سازنده این سبک بوده مشهوده و کیفیت خروجی بلوبر هم که تو بازیهای قبلیشون مشخصه.
کسی از اینها انتظار معجزه نداشت و نداره که یکباره بتونن بهترین ریمیک موجود از یه بازی تو سبک وجشت بقا رو بسازه ، چیزی در حد RE4 ریمیک یا حتی بهتر!؟

باید منطقی فکر کرد و تو این شکل بازیها که بودجه پایینتری دارن و استودیو نفرات کمتری داره و... بیشتر به دنبال نقاط قوت گشت تا ضعف.
خب معلومه که با این پول و نفرات کمتر سازنده ها کلی جاها استانداردهای پایینتری میبینیم ، اینکه چیز عجیبی نیست.

خلاصه که من خودم به شخصه خیلی دوست دارم تجربش کنم.
نه اینکه ببینم میتونه پوز نسخه اصلی و تیم سایلنت رو بکوبه به زمین نه.
بلکه واقعا دلم برای یه نسخه از سایلنت هیل و برگشت به دنیاش تنگ شده.

مهمترین ویژگی تو این نسخه که واقعا برام مهمه اول اتمسفر و بعد روند روایت بازیه که بتونه دوباره غرقم کنه تو دنیاش.
ویژگیهایی مثل صداگذاری ، پازلها و...

انیمیشن ، مدلها ، گرافیک و... واقعا مهم هستن تو بازیها ولی اصلا تو این سبک بازی تو الویت قرار ندارن و تعیین کننده نیستن.
 
ولی بحث اینه که مگه ما چندتا بازی تو سال تو این سبک داریم و از بین اونها چندتاش سایلنت هیله؟

این مجموعه بعد سالها برگشته اونهم پروژه مدرنسازی بهترین نسخه سری.
ماکان جان قضیه اینه هیچ گربه ای محض رضای خدا ماهی نمیگیره
کونامی که میگفت ما همون بازی موبایل میسازیم و به پاچینکوبازیمون میرسیم یهو محض رضای خدا و خدمت خالصانه به گیمرها! میاد به نظرت نوسازی کنه متال گیر و سایلنت هیل رو؟ اونم زیر سایه اسم سونی؟؟ سر MGS V چرا نرفتم کمک بگیرن؟
اینا فقط دنبال تیغ زدن گیمرهان چون اصولا حروم خور (:D) هم تشریف دارن یه جورایی:D
وقتیم کسی دنبال دزدی باشه کلاه بنده یکی به شدت تو کلاهش میره هیچ، یه کله محکمم بهش میزنم:D
شما خودت میگی دادن به استدیویی که اصلا در حد ساختش نیست
خب ریمیک متال گیر هم دادن
تا الانم که نمایشاشون چرت و پرت بوده
شما برو از یه بچه دهه هشتادی بپرس نظرش درمورد نمایش این دو تا ریمیک چی بوده
با هایپی که خودمون قدیم سر آنونس و انتظار برای ریلیز اینا و تریلراشون داشتیم مقایسه کن بعد

چرا یه اثر موندگار و عالی اصولا بایستی به هر قیمتی با این کیفیتهای نازل ادامه پیدا کنه؟
والله که این ادامه پیدا کردنا درست مثل اینه که ادامه بریکینگ بد و گیم اف ترونز رو بدن مسعود ده نمکی و مهران رجبی بسازن.

دوم فرمودید در سبک فلان
خب تو سبکهای دیگه هم همینه داداش
اسکوئر چند تا بازی ناب JRPG داره؟ فاینال های قدیمی، سری کرونو، پارازیت ایو و...
که اصلا به ارجحیت ریمیک باشه ریمیک مثلا یه فاینال دو بعدی ده برابر این واقعا واجب تر یا کرونو تریگر
چون هم اون زمان سخت افزار خیلی محدود بوده
هم صاحب اون آی پیها نمیدن هر کی از سر راه رسید بازیشونو ریمیک کنه
 
فیزیک بازی و انیمیشن ها خوب نبود اصلا ولی گرافیک و جو محیط خیلی خوب بود.
گیم پلی خیلی رو کمبود مهمات و مبارزه نزدیک تاکید داشت در حالی که همین بنظرم میشه بلای جونش! مهمات کمه؟ ایراد نداره ولی جایگزینش چیه؟ یه انیمیشن ضربه زدن افتضاح و تکراری؟ بدون هیچ مکانیزم دفاعی، حمله، تمام کننده و و و؟ این ایراد بزرگیه، وقتی رو مبارزه نزدیک تاکید داری، باید چیزی تو این ضمینه برای عرضه داشته باشی نه اینکه پلیر رو بارها و بارها وادار به انجام یه حرکت با یه انیمیشن تکراری کنی...
یا اصلا راه جایگزین بزار، پلیر رو درگیر مبارزه اجباری نکن، یه آپشن بزار برای مخفی کاری، پنهان موندن، سرگردون کردن دشمن و ... وقتی بازیکن رو درگیر مبارزه کردی، باید رو سیستم مبارزه کار کنی حالا چه با سلاح چه بدون سلاح.
 
  • Like
Reactions: Mohsen GT
فیزیک بازی و انیمیشن ها خوب نبود اصلا ولی گرافیک و جو محیط خیلی خوب بود.
گیم پلی خیلی رو کمبود مهمات و مبارزه نزدیک تاکید داشت در حالی که همین بنظرم میشه بلای جونش! مهمات کمه؟ ایراد نداره ولی جایگزینش چیه؟ یه انیمیشن ضربه زدن افتضاح و تکراری؟ بدون هیچ مکانیزم دفاعی، حمله، تمام کننده و و و؟ این ایراد بزرگیه، وقتی رو مبارزه نزدیک تاکید داری، باید چیزی تو این ضمینه برای عرضه داشته باشی نه اینکه پلیر رو بارها و بارها وادار به انجام یه حرکت با یه انیمیشن تکراری کنی...
یا اصلا راه جایگزین بزار، پلیر رو درگیر مبارزه اجباری نکن، یه آپشن بزار برای مخفی کاری، پنهان موندن، سرگردون کردن دشمن و ... وقتی بازیکن رو درگیر مبارزه کردی، باید رو سیستم مبارزه کار کنی حالا چه با سلاح چه بدون سلاح.


مساله اینجاست تو سری سایلنت هیل گیم پلی اصلا فرع کاره:D
فضاسازی و شخصیتها اصل کارن چنان گیمر درگیر این موارد میشه که اصلا گیم پلی یادش میره
من از اول تا آخر بازی یه کله فقط میخواستم داستان رو بفهمم اصلا گیم پلی برام مهم نبود چهار تا جک و جونور بودن میزدم میرفتن و چهار تا کلید که پیدا میکردم
مثلا تو شماره یک اون صدای رادیو و رفتن تو لوکیشنهای جدید
یا اولین بار تغییر محیطو دیدم چیزی که اصلا تو بازیهای دیگه ندیده بودم.
و این وسط داستان طوری جلو میرفت که ذهنت درگیر داستان میموند و وحشت محیط
شماره ۴ اوجش بود کاراکتر اصلی تو اتاقش گیر افتاده بود و...
تو جریان بازی انقدر محیط و کاراکترها درگیرت میکنن که اصولا جا برای گیم پلی زیاد نیست
اینا چون اصلا نمیدونستن چی دارن میسازن اومدن دست رو چیز زایدی گذاشتن که اصلا تو سری فرع کار بوده
این وسط تو بخش داستان و کاراکترها کارگردانی عالی تیم سایلنت موفقش کرده بود که با دقت فریم به فریم رو ساخته بودن
مثلا تو همین شماره دو بار اول با دشمن اصلی بازی مواجه میشدی از اون زاویه دوربین ایزومتریک واقعا حس دلهره آور و عجیبی داشت
 
اضافه کنم:
اصلا تو بین تمام بازیها و فیلمهایی که دیدم بی نظیر بوده چنین چیزی. یه شخصیت فرعی که مثلا چند تا سکانس محدود میاد انقدر قوی باشه
اسپویل وارنینگ:
اگه یادتون باشه چک کردن چاقوی انجلا باعث تغییر اندینگ میشد، چون جیمز مدام با خودش مقایسه میکرد قضیه اونو
دیالوگ آنچنانی هم نداشت به سان یه بازیگر که صرفا داره با ظاهر و اون شرایط روحیش حالشو توصیف میکنه به جیمز القا میکرد که گناهکار بوده
حالا چنین شخصیتی که انقدر ظاهرش تو داستان تاثیر داره بیای اینجوری کنی واقعا نشان از آی کیو سازنده ها داره

تیمی که تو کارنامه شون یکی از بدترین بازیهای تاریخ رو دارن و یه سری بازیساز آماتور هستن فی الواقع، ازشون چه انتظاری دارید؟

یعنی هر چیزی به اسم نوستالوژی بخوان به شما بفروشن و رسما کلاهبرداری و جیب بری باشه میخرید؟!
ضمن اینکه این بازی ریمیکه نه ریمستر
از بیش از ۲۰ سال پیش تا الان زمان زیادی گذشته. یه بچه که زمان لانچ بازی اصلی متولد شده میتونه الان ازدواج کرده باشه بچه هم داشته باشه. رشد ویدیو گیم و تکنولوژی مربوطه بماند.
ایضا وقتی بعد اینهمه مدت قراره بازسازی شه کار ساده ای نیست بدن دست هر کی از راه رسید مثل بلوبر که اصلا سابقه ریمیک نداره. بعد اگه قرار باشه متای ۶۰ و حتی ۷۰ بگیره چه کار بیهوده ای هست اصلا اینو تجربه کردن؟ مگه نسخه اصلی متای ۶۰ ۷۰ گرفته و ما میخوایم خاطرات خوشمونو خط خطی کنیم؟ چرا باید انتظاراتمون رو از ریمیکی که حتی تیمهای درجه دو سونی هم ده برابر بهترشو تحویل میدادن اینهمه پایین بیاریم؟
من خودم بشخصه بیشترین بازی که منتظرشم ریمیک شه FF VIII هست اما اگه بیاد و متای ۶۰ ۷۰ بخواد بگیره نگاهشم نمیکنم، چون نه وقتمو از سر راه اوردم بذارم پای یه بازی ضعیف (چون اثر اصلی خیلی سرتر بوده اینجا نمره ۶ ۷ دیگه متوسط نیست پایینه) اصولا و نه مهمتر میخوام تجربه عالی ای که داشتم و تصور مثبتم مخدوش نشه.

نمیدونم والا ربط Alone in the Dark به سایلنت هیل چیه!!! اون یه بازی کالته که اصلا سبکش فرق میکنه (سایلنت هیل ترسناک روانشناسانه س برخلاف اون) و از لحاظ کیفیم همیشه متوسط بوده!
سایلنت هیل از اول با رزیدنت اویل مقایسه میشد!! چون کیفیتاشون شبیه هم بود و شونه به شونه هم از نسل پنج اومدن جلو تا آخر نسل ۶!!
اولا عزیز پروژه ای مثل تنها در تاریکی اولین اثر ترسناک حتی قبل از تولد رزیدنت اویل هست کالت که هیچ اولترا کالت محسوب میشه دوما ژانر شبیه به هم هست حالا یکی با تم روانشناختی سوما اصلا بحث ژانر نیست موضوع اصلی رو فراموش کردی خواستی یک چیزی فقط ریپلای کنی خوبه متال گیر رو هم مثال زدم بحث این بود که با این اثرهای کالت فاتحه نخونن که خب نظرت تو هم همین هست دیگه ریپلای نداره (بگذریم که اگر بحث مقایسه باشه که نبود اصلا نباید با رزیدنت مقایسه بشه جدا از تفاوت تم بازی سبک هم فرق می کنه رزیدنت بیشتر تمایل به اکشن داشت از اول و توی نسخه های بعد به اوج رسید)... بگذریم که خودت پای ff viii رو هم باز کردی به موضوع 😂

ولی بحث اینه که مگه ما چندتا بازی تو سال تو این سبک داریم و از بین اونها چندتاش سایلنت هیله؟

این مجموعه بعد سالها برگشته اونهم پروژه مدرنسازی بهترین نسخه سری.
خب چرا نباید براش هیجان داشت و در موردش تو تاپیک صحبت کرد؟
میخواید کامنت ندیم؟

هممون یه گیم پلی دیدیم ، قطعا ضعف و قدرت بازی برای همه مشخصه.

فقط باید واقع بین بود که کونامی بودجه ای که برای این پروژه گذاشته کنار مشخصه که کم بوده.
این از تیمی که انتخاب کرده که جزو اقتصادی ترین و به صرفه ترین تیمهای سازنده این سبک بوده مشهوده و کیفیت خروجی بلوبر هم که تو بازیهای قبلیشون مشخصه.
کسی از اینها انتظار معجزه نداشت و نداره که یکباره بتونن بهترین ریمیک موجود از یه بازی تو سبک وجشت بقا رو بسازه ، چیزی در حد RE4 ریمیک یا حتی بهتر!؟

باید منطقی فکر کرد و تو این شکل بازیها که بودجه پایینتری دارن و استودیو نفرات کمتری داره و... بیشتر به دنبال نقاط قوت گشت تا ضعف.
خب معلومه که با این پول و نفرات کمتر سازنده ها کلی جاها استانداردهای پایینتری میبینیم ، اینکه چیز عجیبی نیست.

خلاصه که من خودم به شخصه خیلی دوست دارم تجربش کنم.
نه اینکه ببینم میتونه پوز نسخه اصلی و تیم سایلنت رو بکوبه به زمین نه.
بلکه واقعا دلم برای یه نسخه از سایلنت هیل و برگشت به دنیاش تنگ شده.

مهمترین ویژگی تو این نسخه که واقعا برام مهمه اول اتمسفر و بعد روند روایت بازیه که بتونه دوباره غرقم کنه تو دنیاش.
ویژگیهایی مثل صداگذاری ، پازلها و...

انیمیشن ، مدلها ، گرافیک و... واقعا مهم هستن تو بازیها ولی اصلا تو این سبک بازی تو الویت قرار ندارن و تعیین کننده نیستن.
ماکان جان کسی نمیگه پیام ندیم هرکسی هر نظری بده محترم هست اینکه من و خیلی از دوستان تعجب می کنیم از استقبال برخی عزیزان به معنی بد بودن استقبال دیگران نیست بلکه قابل فهم نیست برامون ... خلاصه که برای منی که با این نسخه ها خاطره دارم حالا می خواد رزیدنت باشه یا سایلنت هیل یا تنها در تاریکی یا متال گیر این نمایش یک توهین هست چه ربطی داره بگیم خب بودجه کم گذاشته غلط کرد کم گذاشت! بازی به این مهمی رو کسی به بلوبر نمی‌ده
 
اولا عزیز پروژه ای مثل تنها در تاریکی اولین اثر ترسناک حتی قبل از تولد رزیدنت اویل هست کالت که هیچ اولترا کالت محسوب میشه دوما ژانر شبیه به هم هست حالا یکی با تم روانشناختی سوما اصلا بحث ژانر نیست موضوع اصلی رو فراموش کردی خواستی یک چیزی فقط ریپلای کنی خوبه متال گیر رو هم مثال زدم بحث این بود که با این اثرهای کالت فاتحه نخونن که خب نظرت تو هم همین هست دیگه ریپلای نداره (بگذریم که اگر بحث مقایسه باشه که نبود اصلا نباید با رزیدنت مقایسه بشه جدا از تفاوت تم بازی سبک هم فرق می کنه رزیدنت بیشتر تمایل به اکشن داشت از اول و توی نسخه های بعد به اوج رسید
خب منم در ادامه عرض کردم که اینکه هر اثری بخواد به هر طریقی که شده ادامه پیدا کنه کار عبثیه، این وضعی که الان سایلنت هیل داره عین اینه که ادامه بریکینگ بد رو بدن مهران رجبی بسازه هیچ فایده ای درش نیست صرفا خوش باشیم ادامه ش اومده
والا فرقیم نداره
ادامه یه سر منحصربفرد و کیفیت بالا باید تو همون سطح باشه وگرنه فایده ای نداره بخواد کلی پسرفت داشته باشه

بعد عمر من به نسخه اول Alone in the Dark قد نمیده
چیزی که دست اومده اینه که تم اون لاو کرافتی بوده
حال اینکه سایلنت هیل تم ترسش شرقیه
این میشه هزاران کیلومتر فاصله
بعد من نمیدونم این سایلنت هیل بعد تیم سایلنت رو اصولا کالت گیم به حساب بیارم یا نه اکثر طرفدارا هیچ امید و رغبتی به ادامه ش ندارن برخلاف اثری که باهاش مقایسه میکنید
صرفا فکر کنم نوستالوژی گیم باشه
یه نکته دیگه باز عمر من قد نمیده و اون زمان نبودم اما فکر کنم Alone in the Dark صرفا اولین بازی سه بعدی ژانر وحشت بوده و قبلش Clock Tower بوده

ادیت: گوگل میگه اولین بازی ژانر وحشت Haunted House 1972 بوده که احتمالا هیچ کدوممون اونموقع نبودیم:دی
 
آخرین ویرایش:
@Cait Sith , @dark souls
آخه بحث اینه که من ندیدم کسی اونچنان استقبالی هم کنه.
یکیش خود من بودم که گفتم حتما بهترین ساخته بلوبره ولی بهترین سایلنت هیل نیست ولی حتما بازی میکنمش.
بقیه دوستان هم کم و بیش همچین نظری داشتن.
خب حتما کاربرهای جدیدتر که با مجموعه آشنایی ندارن و ایده ایی ندارن که باید چه انتظاری از بازی داشته باشن این تریلر رو طور دیگه ببینن و حتی هایپ هم بشن که طبیعیه.

ولی این صحبتها در مورد بودجه ، کونامی ، سابقه بلوبر و... رو فکر کنم همون زمان معرفی پروژه انجام دادیم و هممون سرش هم نظریم.
ندیدم کسی مخالفت کنه.
چیزی که هست خوب یا بد الان دیگه بازی ساخته شده و آماده انتشاره.
به نظرم دیگه این صحبتها که کونامی چرا پروژه رو داد دست بلوبر یا اصلا هدفش از ریمیک چیه و... کمی براش دیره.

فکر کنم منطقی تر این باشه که حالا دیگه در مورد بازیی که ساختن و گیم پلی ازش دیدیم حرف بزنیم.
حالا میخواد کم و کاستیهاش باشه یا جاهایی که خوب کار کردن.
 
من نمیگم هر آشغالی رو میخرم، هر چی ریمیک بشه خوبه و ...
از زمان معرفی، با این که در نگاه اول گرافیک و اتمسفر جالب بود و چیزی هم از این انیمیشن های داغون ندیده بودیم... همون لحظه که جیمز رو تو آینه دیدم فاتحه این بازی رو خوندم... آخه این قیافست؟ مثل یه معتاد بدبختِ لوزِرِ.... تو نسخه اصلی اصلا این حس تو چهره جیمز نبود..... من نه میگم خوبه.. نه میگم ارزش خرید داره... نه حتی سر سوزن میشه ازش دفاع کرد... فقط میگم چون برای من و امثال من این سبک بهترین بوده و الان دیگه ازش خبری نیست... این ریمیک ها( حتی آشغالی مثل این) باز هم نعمتِ. حد اقل میتونه یکم حس قدم زدن تو مه و سایلنت هیل رو داشته باشه بعد این همه سال...
 
  • Like
Reactions: ps3_360_wii
من رو هم در لیست گروه کسایی قرار بدین که از نمایش بازی راضی هست. :D
سایلنت هیل اسم خیلی بزرگیه و شماره دو یکی از بهترین نسخه های سری و برای خیلی ها بهترینه. از این لحاظ بخوای حساب کنی بله انتظارات برا ریمیک بازی خیلی زیاده و باید اثری بشه در خور شأن اما با وجود ایراداتی هم که این ریمیک داره بنظرم اورال راضی کننده میشه.
 
این که تموم شد رفت ولی امیدوارم ریمیک بعدی رو بدن به رمدی :D به نظرم خوب ثابت کردن که توان ساخت psych horror دارن
بازی ژاپنی رو بدن استدیوی غربی:D
اونم تا وقتی امثال میکامی و کوجیما هستن:D
البته همین کارو کردن فاتحه بازی خونده شد
و صد البته کلا چنین کارایی نمیکنن بدن دست استد‌یوی درست و‌ حسابی (چه غربی چه شرقی) چون پول ندارن خرج بازی کنن. خود رمدی یا هر استدیوی حسابی دیگه هم امیدوارم با اینا همکاری نکنه معلوم نیست وسط کار چه بامبولی دربیارن.

پ.ن: به نظرم دوستانی که کلا سایلنت هیل بازی نکردن تا فاصله زمانی که این میاد حتما از بین سایلنت هیل۱ تا ۴ یکیو بازی کنن متوجه شن سایلنت پارو زدن و دویدن و تیر زدن اینا نیست چیز دیگه ایه و اینم با این تفاسیر که نه کاراکترها رو درست به تصویر میکشه نه اون المانها رو داره کلا سایلنت هیل نیست.
همونطور که بعد سایلنت هیل۴ هر استدیویی سایلنت هیل ساخت یه بازی جدید دیدیم شباهتی به سایلنت هیلهای اصلی نداشتن.
 
من نمایش گیم پلی ۱۴ دقیقه ای رو با بهترین کیفیت دیدم. بازی که خب قطعا نقص داره و به لحاظ کیفیت کلی نمیشه اونو در اندازه ریمیک های کپکام برای نسخه ۲ و ۴ رزدینت اویل دونست. قطعا ویژوال و انیمیشن اونا در یک سطح دیگه هست. ولی خب دیگه اینقدرم که دوستان شلوغش کردن بد نیست بازی. حداقال توی این نمایش اتمسفر و گرافیک محیط و صداگذاری خوب بود از نظر من. من البته فن این سری نیستم واقعا و نمیخوام با دوستانی که فن این سری هستن چلنج کنم😁. من تنها نسخه home coming رو بازی کردم ولی اطلاعاتی که از این سری دارم میدونم که هیچوقت خیلی مبارزات خفنی نداشته و تمرکزش اصلا روی این موارد نیست. بزارید بازی منتشر بشه و راجب داستان و کارگردانی صحنه ها و اتمسفر و ماموریت ها خیلی بهتر میشه نظر داد، چیزایی که سایلنت هیل رو همه به اونا میشناسن. نظر شخصی من بطور کلی مثبت بود از این نمایش و بهش امیدوار شدم و سعی میکنم بدون عقبه تیم سازنده به محصول نهاییشون نگاه کنم و امیدوارم موفق بشن و فن هارو راضی نگه دارن. در کل یکم صبر اگر بکنید سه چهار ماه دیگه محصول نهایی دستتونه و میتونید نظر دقیق تری بدید رفقا.
 
منم به پشنهاد بچه ها رفتم اون گیم پلی 14 دقیقه ای رو دیدم و واقعا تو نظرم نسبت به بازی تاثیر داشت. خود بازی افتضاح تر از تریلرشه حتی :D بازی به شدت حس ارزون بودن و ایندی بودن میده.
نمیخوام مقایسه کنم ولی مثلا ریمیک ایول 4 همون اولین گیم پلی ای که از لیان اومد که دو ثانیه راه رفتنشو نشون میداد میفهمیدی یه aaa پدرمادر داره ولی این اصلا اینطور نیست.

و بازم بیشتر بهم ثابت شد که اینی که ساختن اصلا سایلنت هیل ژاپنی نیست دیگه :D
 
  • Like
Reactions: Zack.Fair

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or