PlayStation Silent Hill 2 Remake

1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
آخرین ویرایش:

batgamer2

کاربر سایت
Jun 7, 2015
674
نام
امیررضا
خیلی خوشحال شدم که این بازی معرفی شد.
امیدوارم blooper هم بتونه یه بازی خوبی عرضه کنه.
اما مشکل من با سونیه آقا میخوای انحصاری کنی باشه، 1 سال انحصار زمانی کردی. (کار درستی نیست اما خب ما عادت داریم) اما اینکه بیای بگی انحصار زمانی ps5, pc هست دیگه مسخرس است، خود death stranding یا هر بازی دیگه که در غالب 1 سال انحصار زمانی عرضه شده بود، 1 سال واقعا انحصار کنسول سونی بود. این دیگه خیلی شرو ور هست.
 
  • Like
Reactions: Taha75 and graywolf

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
نمایش پشم افکنی بود حال کردم، هر چند که باید منتظر گیم پلی بود تا بشه نظر قطعی داد. دیروز The Medium رو با پلاس تموم کردم و خوشحالم که کارگردانی بازی رو به ایشون سپردن چون در بخش هنری هر قدر کارشون خوب بود، در بخش های دیگه عملا صفر بودن. سونی فن ها چه خاطره بازی ای کنن برای سال آینده :x
@The Mexican ممنون برای اطلاعات کامل پست اول
 

OceanSky

Kindred Blades
کاربر سایت
Aug 8, 2018
653
حقیقتا همه شون افتضاح بودن.
کونامی رفته یه سری توسعه دهنده متوسط پیدا کرده که اگه دقت کنین همشون هم اولش میگفتن " ما همیشه فن سری بودیم" که بگه مثلا پروژه هارو به کسایی دادیم که علاقه داشتن. صرفا با علاقه و فن بودن قرار نیست خود به خود بازی با کیفیت ساخته بشه.
فقط همین گفته شه که اول تریلر ریمیک دقیقا مثل P.T. شروع شد و آخرش هم دقیقا مثل دمو چند سال پیش، یعنی کونامی رفته استودیویی رو انتخاب کرده که منبع الهامش یه دمو ناقص از سری هستش :))
بیشتر منتظر فیلم هستم تا این آشغال هایی که تجربه شون هم نکنی، چیزی از دست ندادی.
فقط کونامی آخرش گفت ما باز سعی میکنیم با استودیو های دیگه هم در آینده همکاری کنیم LOL
چندسال پیش هم همچین حرکتی زدن ( توسعه چند عنوان هم زمان با توسعه دهنده های متوسط) که نتیجه ش هم این شد که تا 12 سال دیگه خبری از Silent Hill نبود.
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,371
نام
سید محمد حسین
همشون هم اولش میگفتن " ما همیشه فن سری بودیم"

حقیقتا این مورد قابل باور ترین نمونه از این حرف ها بود
همشون یه مشت بازیساز همین ژانر بودن که احتمالا از نسل سایلنت هیل بزرگ شدن و جوگیر همون دوره اند. تو سبک بازیسازی شونم معلوم دنبال سایه سایلنت هیل اند :D

حالا این که در حد بزرگان اون دوره ظاهر شن خودش یه حرف دیگس و چشم من که اصن اب نمیخوره
 
  • Like
Reactions: graywolf

Amin Real

کاربر سایت
Feb 4, 2020
937
دقت کردین کونامی خیلی سال ِ که جرات نمیکنه نسخه ی جدیدی از سایلنت هیل معرفی کنه؟ حالا یا آدمشو ندارن که بازی رو طراحی کنه یا میترسن که چیز خوبی از آب در نیاد و کلا سری رو زیر سوال ببره یا هر چیز دیگه!
کلا نه تنها کونامی بلکه شرکت های بازی سازی دیگه هم خیلی فعالیتشون کم شده و همشون دارن بازیای قدیمی رو واسه کنسول های نسل 9 ریمیک میکنن.

یه زمانی یادمه هر ماه یه بازی جدید واسه پلی استیشن معرفی میشد. الان باید 1 سال صبر کنیم تا شاید شاید یه بازی درست درمون معرفی کنن.
 
  • Like
Reactions: reactor

PPPPPishrOOOOO

کاربر سایت
Aug 23, 2012
322
نام
بهروز
چقدر بد بود تریلر! اینا تریلر ساختن بلد نیستن چرا؟! ولی بعید میدونم خود بازی بد از آب در بیاد، یعنی واقعا کار سختیه خراب کردنِ ریمیکِ همچین عنوانی!
ایشالا خوب بفروشن همشون و آقای کونامی لطف کنن، منت بذارن سرمون، یکم به آی‌پی‌های با ارزشش توجه کنه و از توی انباری دربیارشون!
 
  • Like
Reactions: FERYGAMER

graywolf

کاربر سایت
Jun 1, 2007
1,176
نام
احمد
دو تا مورد تو ریمیک اصلا برام جالب نیست.
یکی‌قیافه جیمز هست که اصلا با نسخه اصلی شباهتی نداره. ۲۰۲۲۱۰۲۰_۰۲۴۷۳۸.jpg james-sunderland-a-silent-hill-character-analysis.jpg
جیمزی که تو بازسازی نشون میدن خیلی قیافه دست و پاچلفتی و ناشیانه ای داره. در صورتی که در سایلنت هیل ۲ جیمز یک چهره سرد و بی روح داشت و کاملاً با شخصتش همخونی داشت.
بنظرم این چهره اصلا به جیمز نمیخوره و واکنش اولیه جیمز اصلا اینقدر اغراق آمیز نبود و بیشتر حالت ابهام داشت.
دومین مورد خود پیرامید هد هست که فکر میکنم خیلی حرکاتش به قولی علی صلح و صفا به صورت انسانی شده و اصلا این حس که یه هیولا هست رو نمیده.
ناسلامتی یکی از ترسناک ترین و خاص ترین باس های دنیای گیم هست.
۲۰۲۲۱۰۲۰_۰۲۴۶۴۶.jpg
بازوهاش و نحوه راه رفتنش خیلی اون حس ابهت رو نمیرسونه و امیدوارم تو نسخه اصلی این دو مورد یا اصلاح بشه یا اینکه من اشتباه کرده باشم.
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
دو تا مورد تو ریمیک اصلا برام جالب نیست.
یکی‌قیافه جیمز هست که اصلا با نسخه اصلی شباهتی نداره.View attachment 275191View attachment 275190
جیمزی که تو بازسازی نشون میدن خیلی قیافه دست و پاچلفتی و ناشیانه ای داره. در صورتی که در سایلنت هیل ۲ جیمز یک چهره سرد و بی روح داشت و کاملاً با شخصتش همخونی داشت.
بنظرم این چهره اصلا به جیمز نمیخوره و واکنش اولیه جیمز اصلا اینقدر اغراق آمیز نبود و بیشتر حالت ابهام داشت.
دومین مورد خود پیرامید هد هست که فکر میکنم خیلی حرکاتش به قولی علی صلح و صفا به صورت انسانی شده و اصلا این حس که یه هیولا هست رو نمیده.
ناسلامتی یکی از ترسناک ترین و خاص ترین باس های دنیای گیم هست.
View attachment 275192
بازوهاش و نحوه راه رفتنش خیلی اون حس ابهت رو نمیرسونه و امیدوارم تو نسخه اصلی این دو مورد یا اصلاح بشه یا اینکه من اشتباه کرده باشم.
مسئله اینه که شما نگاه تک بعدی مثل نسل 6 به انونس داری. کلی حالت نسبت به وقایع براش طراحی کردن بعد شما ناراحتی که چرا احساسات از خودش بروز می ده! مثل این می مونه که بگم TLoU P1 چرا نسبت به نسل 7 انقدر حالت چهره ها تغییر داشته و طبیعی شده. مسئله صرفا ابهام جیمز یا سرد بودنش نیست، مشخصه روی حالت های چهره برای طبیعی تر شدن کار کردن و اتفاقا به تاثیرگذاریش کمک می کنه. شما چهره دفرمه شدشو فقط دیدی، شات های زیبای دیگه هم داشت. این انونس قوی بود در هر زمینه ای و هیچ ایرادی نمی تونم ازش بگیرم. پیرامید هد هم در قالب گیم پلی مشخص می شه چطوری قراره ترسو به جون بازیکن بندازه و در مقام مقایسه هم کمبودی نداره
 
آخرین ویرایش:

darkworld

کاربر سایت
Oct 22, 2011
2,539
تر زدن تو سایلنت هیل رفتن. قیافه شخصیت اصلی انگار یه عمر پای بست سنگین بوده داره همه رو توهم میزنه. خدایا این چه عذابی که واسه ما گیمرهای قدیمی میاد. همون قبلی رو پورت کنن سنگین تره
 

graywolf

کاربر سایت
Jun 1, 2007
1,176
نام
احمد
مسئله اینه که شما نگاه تک بعدی مثل نسل 6 به انونس داری. کلی حالت نسبت به وقایع براش طراحی کردن بعد شما ناراحتی که چرا احساسات از خودش بروز می ده! مثل این می مونه که بگم TLoU P1 چرا نسبت به نسل 7 انقدر حالت چهره ها تغییر داشته و طبیعی شده. مسئله صرفا ابهام جیمز یا سرد بودنش نیست، مشخصه روی حالت های چهره برای طبیعی تر شدن کار کردن و اتفاقا به تاثیرگذاریش کمک می کنه. شما چهره دفرمه شدشو فقط دیدی، شات های زیبای دیگه هم داشت. این انونس قوی بود در هر زمینه ای و هیچ ایرادی نمی تونم ازش بگیرم. پیرامید هد هم در قالب گیم پلی مشخص می شه چطوری قراره ترسو به جون بازیکن بندازه و در مقام مقایسه هم کمبودی نداره
امیر جان نمیدونم نسخه اصلی رو بازی کردی یا نه ولی شخصیت جیمز به هیچ عنوان یه آدم با احساسات اینجوری نبوده.
جیمز یکی از زیرک ترین شخصیت های بازی های کامپیوتری هست. کسی که تونسته به خودش دروغ بگه قطعاً نباید یه آدم ناشی یا ناوارد باشه. چهره جیمز در تصاویری که پخش کردن خیلی باکیفیت هست ولی همزمان شبیه فردیه که ترسیده و خودش رو هم خراب کرده! اصلا انگار بخاطر همین دستشویی رفته.
مشکلی با بروز احساسات نیست با نوع احساسات هست.
جیمز همسرش رو کشته و بعد از سه سال نامه ازش نامه دریافت کرده. اینجا جیمز تو نسخه اصلی شک و تردید داره چون اصلا نمیدونه با چی‌ طرفه ولی توی ساخته بلوبر انگار که یه بازیگر ناوارد داره ادای ترسیدن در میاره.
مثالت در مورد The Last of Us رو اینجوری در نظر بگیر که تو نسخه ریمیک مثلا احساسات جوئل بجای مثلا خشم ترس میبود.
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
امیر جان نمیدونم نسخه اصلی رو بازی کردی یا نه ولی شخصیت جیمز به هیچ عنوان یه آدم با احساسات اینجوری نبوده.
جیمز یکی از زیرک ترین شخصیت های بازی های کامپیوتری هست. کسی که تونسته به خودش دروغ بگه قطعاً نباید یه آدم ناشی یا ناوارد باشه. چهره جیمز در تصاویری که پخش کردن خیلی باکیفیت هست ولی همزمان شبیه فردیه که ترسیده و خودش رو هم خراب کرده! اصلا انگار بخاطر همین دستشویی رفته.
مشکلی با بروز احساسات نیست با نوع احساسات هست.
جیمز همسرش رو کشته و بعد از سه سال نامه ازش نامه دریافت کرده. اینجا جیمز تو نسخه اصلی شک و تردید داره چون اصلا نمیدونه با چی‌ طرفه ولی توی ساخته بلوبر انگار که یه بازیگر ناوارد داره ادای ترسیدن در میاره.
مثالت در مورد The Last of Us رو اینجوری در نظر بگیر که تو نسخه ریمیک مثلا احساسات جوئل بجای مثلا خشم ترس میبود.
حقیقتا نسخه اصلی رو فکر کنم بیشتر از 10 تا 15 بار بازی نکرده باشم :D
همه این چیزایی که می گی بخاطر گمراهیشه. شخصیت پردازیش ایجاب می کنه که این احساسات به شکل های مختلف درون بازی نمود پیدا کنه، واقعا فکر می کنی اگر اون زمان امکانات الان رو داشتن روی این موارد مانور نمی دادن؟ اتفاقا نقطه عطف این ریمیک به قول خودت همین نوع احساسات هست که نشونه ای از آشفتگی های درونیش و کابوس هاشه. در مورد باقی مسائل نمی شه نظری دادو باید منتظر نمایش های بعدی باشیم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر