PlayStation Silent Hill 2 Remake

1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
آخرین ویرایش:
IMG_20221022_134347_727.jpg

توماش گاولیکوفسکی، مدیر ارشد انتشارات Bloober Team:

مردم می پرسند که آیا جدیدترین تریلر Silent Hill 2 CGI است؟
نه، این موتور UE5 بود و همان چیزی است که در بازی قرار است به نظر برسد.
من به تیم خود بسیار افتخار می کنم و نمی توانم منتظر بمانم که گیمرها شاهد شکوه کامل SH2 باشند!
 
سیستم مورد نیاز بازی :دی

Minimum System Requirements​

  • Operating system: Windows 10 x64
  • Processor: Intel Core i5-8400 | AMD Ryzen 3 3300X – Requires 64-bit processor and operating system
  • Random access memory: 12GB RAM
  • Graphic: NVIDIA GeForce GTX 1080 / AMD Radeon RX 5700
  • DirectX: version 12
  • Storage space: 50 GB available storage space

Recommended System Requirements​

  • Operating system: Windows 11 x64
  • Processor: Intel Core i7-8700K | AMD Ryzen 5 3600X – Requires 64-bit processor and operating system
  • Random access memory: 16GB RAM
  • Graphic: NVIDIA GeForce 2080RTX or AMD Radeon 6800XT
  • DirectX: version 12
  • Storage space: 50 GB available storage space
حداقل سیستم ای که اعلام کردن برای اجرای بازی روی پایین ترین تنظیمات روی ۳۰ فریم هست و فول اچدی:دی
سیستم پیشنهادی برای اجرای ۳۰ فریم روی بالاترین تنظیمات و ۶۰ فریم روی تنظیمات متوسط هست روی فول اچدی :دی

واقعا چطوری باید بازیو اجرا کرد؟ دارن چیکار میکنن؟ سیستم مورد نیازش واقعا دیوانه واره.
6800xt برای ۳۰ فریم روی فول اچدی :دی
 
پس از سالیان دراز و کلی تفسیر از این سکانس، مشخص شد جیمز به بازیکن نگاه نمی کنه. برخی تئوری های غلط مخصوصا این صحنه جذابن و بهتر بود که در این مورد سکوت می کرد و حتی از این خطا که مباحث مختلفی در موردش شکل گرفته می تونستن به عنوان رفرنس توی ریمیک استفاده کنن
Screenshot_۲۰۲۲۱۰۲۶-۰۷۳۵۰۵.jpg
 
آخرین ویرایش:

luke-roberts-the-guy-who-plays-james-in-the-silent-hill-2-v0-jh5r811jjlv91.jpg
Luke Roberts بازیگر 45 ساله اهل انگلستان که وظیفه‌ اجرای نقش James در بازی رو داره.
luke-roberts-the-guy-who-plays-james-in-the-silent-hill-2-v0-1ovbxfejjlv91.jpg
=====================
hcdd31izxrv91.jpg
21 سال از نسخه اورجینال سایلنت هیل 2 گذشته و ایتو چقدر پیر شده...
ایتو در حال حاضر 50 سال سن داره.
خبر بازگشت ایتو و یاماکائو و نظارتی که روی پروژه ریمیک دارن واقعا خوشحال کننده بود. گفته میشه بودجه پروژه ریمیک کاملا توسط کونامی پرداخت شده و به بلوبر تیم اختیارات بسیار محدودی در مورد ایجاد تغییرات در بازی دادن (اگر یه تصمیم درست در مورد بلوبر گرفته باشند دقیقا همین :D).
بازی در مراحل پایانی توسعه قرار داره و به احتمال زیاد در نیم سال اول سال 2023 منتشر میشه.
=====================
:D :D :D
SH2 & RE4 Remakes
wdbra6xyz7w91.jpg 7ea3uihxklw91.jpg
 
آخرین ویرایش:
امیدوارم blooper هم بتونه یه بازی خوبی عرضه کنه.
کسی که ده بار بازی متوسط درجه دو و سه داده زیر دست ناشر نمونه ای مثل کونامی بازی درجه چهار تقدیم میکنه
عالی بود :Excited::Excited::Excited:
خیلی!
دقت کردین کونامی خیلی سال ِ که جرات نمیکنه نسخه ی جدیدی از سایلنت هیل معرفی کنه؟ حالا یا آدمشو ندارن که بازی رو طراحی کنه یا میترسن که چیز خوبی از آب در نیاد و کلا سری رو زیر سوال ببره یا هر چیز دیگه!
کلا نه تنها کونامی بلکه شرکت های بازی سازی دیگه هم خیلی فعالیتشون کم شده و همشون دارن بازیای قدیمی رو واسه کنسول های نسل 9 ریمیک میکنن.

یه زمانی یادمه هر ماه یه بازی جدید واسه پلی استیشن معرفی میشد. الان باید 1 سال صبر کنیم تا شاید شاید یه بازی درست درمون معرفی کنن.
چرا جرات میکنه و آخریش با سیل نمرات قرمز و زرد مواجه شد...
مثل آخرین کنترا و متال گیرش.
اتفاقا فعالیت بقیه شرکتهای بازیسازی اونقدرا هم کم نشده. ضربه و کم کاری کونامی که چند تا آی پی وزنه دار ویدیو گیم رو با خاک کوچه یکی کرده به چشم میاد
یکی‌قیافه جیمز هست که اصلا با نسخه اصلی شباهتی نداره.۲۰۲۲۱۰۲۰_۰۲۴۷۳۸.jpg ۲۰۲۲۱۰۲۰_۰۲۴۷۳۸.jpgjames-sunderland-a-silent-hill-character-analysis.jpg james-sunderland-a-silent-hill-character-analysis.jpg
جیمزی که تو بازسازی نشون میدن خیلی قیافه دست و پاچلفتی و ناشیانه ای داره. در صورتی که در سایلنت هیل ۲ جیمز یک چهره سرد و بی روح داشت و کاملاً با شخصتش همخونی داشت.
بنظرم این چهره اصلا به جیمز نمیخوره و واکنش اولیه جیمز اصلا اینقدر اغراق آمیز نبود و بیشتر حالت ابهام داشت.
دومین مورد خود پیرامید هد هست که فکر میکنم خیلی حرکاتش به قولی علی صلح و صفا به صورت انسانی شده و اصلا این حس که یه هیولا هست رو نمیده.
ناسلامتی یکی از ترسناک ترین و خاص ترین باس های دنیای گیم هست.
تو تاپیک کامیونیتی بازیم گفتم. بله جیمز دقیقا یه آدمی بود خودشو گول زده بود... اصلا حس گناه نداشت حتی تا اواخر بازی.
کله هرمی هم بماند اصلا اون بازی و زاویه دوربیناش وقتی با کله هرمی مواجه میشدی ده بار سکته میزدی.
مسئله اینه که شما نگاه تک بعدی مثل نسل 6 به انونس داری. کلی حالت نسبت به وقایع براش طراحی کردن بعد شما ناراحتی که چرا احساسات از خودش بروز می ده!
دموی اول بازی CG بود و نهایت گرافیک حتی امروزم میتونه از پس نشون دادن صورت بربیاد واضحا کاراکتر اصلی جلوی آینه همون قدر حس داشت که معظم له موقع بازگشت به ایران داشت.
خدایا این چه عذابی که واسه ما گیمرهای قدیمی میاد. همون قبلی رو پورت کنن سنگین تره
انتظارات بالایی از ناشر نمونه ویدیو گیم دارید. همونم نتونسته:
2223.jpg
واقعا چطوری باید بازیو اجرا کرد؟ دارن چیکار میکنن؟ سیستم مورد نیازش واقعا دیوانه واره.
یه سرچ درمورد مشکلات داونپور کنی دستت میاد. بازی با وجود نصب روی هارد ایکس باکس 360 به صورت اسلوموشن تو فضاهای باز اجرا میشد.
پس از سالیان دراز و کلی تفسیر از این سکانس، مشخص شد جیمز به بازیکن نگاه نمی کنه. برخی تئوری های غلط مخصوصا این صحنه جذابن و بهتر بود که در این مورد سکوت می کرد و حتی از این خطا که مباحث مختلفی در موردش شکل گرفته می تونستن به عنوان رفرنس توی ریمیک استفاده کنن
استدیوی درجه 3 برای پول میاد یه چیزی سرهم میکنه.

پ.ن1: دلخوش به اسامی و نامها هم نباشید بعد سایلنت هیل 4 این اسمها تو بعضی شماره ها بودن هیچ اتفاقی نیفتاده. خود کارگردان بازیم فکر نکنم از کوجیما بالاتر باشه اون با تیم خودشم مدیریت مزخرف کونامی اواخر دستشو بسته بود وای به حال این بابا با استدیو درجه 3.
موهاشم احتمالا مدیرای خل و چل کونامی سفید کردن...
وقتی نوجوونی اون سالها PS2 داشتم و سایلنت هیل 2 و 3 و 4 میزدم اصلا نمیتونستم چنین خفت و خواری ای رو برای این بازی تصور کنم... از دست اون تیم خلاق که پشت سر هم شاهکار میزد دست به دست شه بین استدیوهای آشغال ساز... همین طور متال گیر سالید... اون که غمنامه مفصلیه داستانش.
یادش بخیر یه زمانی مقاله تحلیلی SH 4 روی صفحه اصلی سایت میدرخشید...
تنها کاری که میتونیم کنیم درخواست از بزرگان صنعت گیم خصوصا مدیرای سونی و مایکروسافت برای نجات آی پی های محبوبمون و برگردوندنشون به اوج شون هست. مایکروسافت که پول خرید اکتیویژن اونهمه داد آی پی های اینم بخره فکر کنم خودشونم از خداشونه و صرفا با دادن اینا دست این استدیوهای درجه 3 فقط میخوان چندرغازی دربیاد. رقم بالا باشه درجا میفروشن چسب میچسبن به همون پاچینکوشون.

پ.ن2: فا*کونامی

پ.ن3: تو هر شرایطی بازی رو کاملا تحریم میکنم و تمام سایلنت هیلهایی که ناشر نمونه معرفی کرده.
 
آخرین ویرایش:
اسپویل پست اول رو الان خوندم.
آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.
اینو ناموسا شوخی کردن دیگه؟؟؟ بازی اصلی روی PS2 در حالیکه HDD هم نداشت چه برسه به SSD هیچ لودینگی نداشت
بازی یه راست از رو DVD اجرا میشد با اون گرافیک بالا تو اون زمان
خسته نباشن!!! تو نسل نه با SSD حالا تعارف نمیکردن لودینگم میذاشتن.

این جلوه های بصری که با آب و تاب تعریف کردن کلی بازی مثل Haze داشتن. (مثلا، بعد لانچ بازی خلافش مشخص میشد. اینم آنچنان سیستم عجیب غریبی میخواد که احتمالا جریانش همین باشه)
 
آخرین ویرایش:
  • Poker Face
  • Like
Reactions: Taha75 and vaan 2
یک ویدئو از مراحل ساخت بازی پیدا شده که در اون جیمز هنگام مبارزه Dodge میزنه :D
View attachment 1649987630245851136.mp4
دیده شدن این مسئله باعث شده تا طرفداران سری به مانند طرفداران RE2، در رابطه با تغییرات ایجاد شده در ریمیک واکنش های متفاوتی نسبت به این موضوع داشته باشند.
در همین راستا :D:
View attachment SH2.mp4
این مدت هم یه مشت اسکل که معلوم نیست اصلا فازشون چیه اعصاب برای این ایتو بدبخت نگذاشتند.
برای نمونه:

30wrlvo7jrwa1.jpg
واکنش ایتو :D:
fn0xvs77ocv91.jpg
================================
If You Know You Know
ah-yes-the-maria-ending-v0-7hv88cllm1sa1.jpg
:D :D :D
 
یک ویدئو از مراحل ساخت بازی پیدا شده که در اون جیمز هنگام مبارزه Dodge میزنه :D
View attachment 291498
دیده شدن این مسئله باعث شده تا طرفداران سری به مانند طرفداران RE2، در رابطه با تغییرات ایجاد شده در ریمیک واکنش های متفاوتی نسبت به این موضوع داشته باشند.
در همین راستا :D:
View attachment 291497
این مدت هم یه مشت اسکل که معلوم نیست اصلا فازشون چیه اعصاب برای این ایتو بدبخت نگذاشتند.
برای نمونه:

واکنش ایتو :D:
View attachment 291505
================================
If You Know You Know
View attachment 291508
:D :D :D
تا جایی که اطلاع دارم ایشون متاسفانه (میگم متاسفانه چون واقعا تاسف باره) سمت و نقششون تو این ریمیک creature designer هست، چطوره حرکات شخصیت اصلی هم طراحی میکنه؟

البته ناگفته نماند ایشون سوای نبوغ و نقشش تو تیم سایلنت (خصوصا کارگردان هنری شماره ۲ و ۳) نقاط تیره هم تو کارنامه ش زیاد داره مثل حضور در ساخت MGS Survive و نشون داده به نوعی غلام حلقه به گوش (شرکت منحوس) کونامی تشریف دارن و فکر کنم بهتره زیاد هم نازش رو خریدار نباشید. دو دهه قبل در خروجی رو جای قدردانی ازش نشونش دادن بعد مدام در پی برگشتن به تر نحوی بوده... حتی اگه در حد طراحی باکس آرت زباله SH Downpour بوده باشه...
واقعا جای تاسف داره آدم برای خودش کلا ارزش قائل نباشه.
فکر کنید مثلا تو شرکتی مدیرعامل و جزو تیم ریاستی باشید و به موفقیت برسونیدش بعد بدن دست چند تا چیزخل اونجا رو نابودش کنن شما هم هر چند وقت یه بار در نقش آبدارچی و طی کش راهتون بدن و راضی و خشنودم باشید.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Taha75
تا جایی که اطلاع دارم ایشون متاسفانه (میگم متاسفانه چون واقعا تاسف باره) سمت و نقششون تو این ریمیک creature designer هست، چطوره حرکات شخصیت اصلی هم طراحی میکنه؟

البته ناگفته نماند ایشون سوای نبوغ و نقشش تو تیم سایلنت (خصوصا کارگردان هنری شماره ۲ و ۳) نقاط تیره هم تو کارنامه ش زیاد داره مثل حضور در ساخت MGS Survive و نشون داده به نوعی غلام حلقه به گوش (شرکت منحوس) کونامی تشریف دارن و فکر کنم بهتره زیاد هم نازش رو خریدار نباشید. دو دهه قبل در خروجی رو جای قدردانی ازش نشونش دادن بعد مدام در پی برگشتن به تر نحوی بوده... حتی اگه در حد طراحی باکس آرت زباله SH Downpour بوده باشه...
واقعا جای تاسف داره آدم برای خودش کلا ارزش قائل نباشه.
فکر کنید مثلا تو شرکتی مدیرعامل و جزو تیم ریاستی باشید و به موفقیت برسونیدش بعد بدن دست چند تا چیزخل اونجا رو نابودش کنن شما هم هر چند وقت یه بار در نقش آبدارچی و طی کش راهتون بدن و راضی و خشنودم باشید.
نمی‌دونم ایتو دخالتی در مورد این مسئله داشته یا نه :D، قبلا گفته شد مشاوره میده به تیم طراحی و به شکلی روی پروژه ساخت ریمیک نظارت میکنه تا از اسکلت بازی اصلی خارج نشه. ولی همون‌طور که شما گفتید نقش اصلی ایتو Creature Designer ریمیک هست.
در مورد اتفاقات گذشته هم که گفتید فکر نکنم دلیل اصلی این مسئله این باشه که ایتو برای خودش ارزش قائل نیست... بلکه دلیل اصلی بنظرم عشقی که این مرد به سری SH داره. نمی‌دونم به خاطر دارید یا نه، سال 2012 تا شایعات ساخت نسخه جدید سایلنت هیل توسط کوجیما پخش شد، ایتو سریعا رفت سراغ کوجیما و پیشنهاد همکاری داد :D.
در مورد MGS هم میتونم بگم که ایتو در اونجا بازم نقش Creature Designer بازی برعهده داشت و همه ما میدونیم این مسئله باعث شکست اون پروژه نشد :D.
در هر صورت بدون ایتو و تفکرات مریض این آدم سری SH به این شکلی که الان وجود داره، وجود نداشت...
 
نمی‌دونم ایتو دخالتی در مورد این مسئله داشته یا نه :D، قبلا گفته شد مشاوره میده به تیم طراحی و به شکلی روی پروژه ساخت ریمیک نظارت میکنه تا از اسکلت بازی اصلی خارج نشه. ولی همون‌طور که شما گفتید نقش اصلی ایتو Creature Designer ریمیک هست.
در مورد اتفاقات گذشته هم که گفتید فکر نکنم دلیل اصلی این مسئله این باشه که ایتو برای خودش ارزش قائل نیست... بلکه دلیل اصلی بنظرم عشقی که این مرد به سری SH داره. نمی‌دونم به خاطر دارید یا نه، سال 2012 تا شایعات ساخت نسخه جدید سایلنت هیل توسط کوجیما پخش شد، ایتو سریعا رفت سراغ کوجیما و پیشنهاد همکاری داد :D.
در مورد MGS هم میتونم بگم که ایتو در اونجا بازم نقش Creature Designer بازی برعهده داشت و همه ما میدونیم این مسئله باعث شکست اون پروژه نشد :D.
در هر صورت بدون ایتو و تفکرات مریض این آدم سری SH به این شکلی که الان وجود داره، وجود نداشت...
این تیکه بریده شده که از داج دادن گذاشتید ظاهرا مال یه ویدیو مستند مانند از پشت صحنه ساخت بازی هست. این آیا یعنی نمایشی از بازی نزدیکه؟؟
 
این تیکه بریده شده که از داج دادن گذاشتید ظاهرا مال یه ویدیو مستند مانند از پشت صحنه ساخت بازی هست. این آیا یعنی نمایشی از بازی نزدیکه؟؟
آره مربوط به توضیحات اعضای بلوبر تیم پیرامون ساخت پروژه ریمیک در مراسم رونمایی هست که متاسفانه تازه کشف شده :D
دقیقه 19:10
متاسفانه در مورد نمایش جدید هیچ خبر یا شایعه‌ای در دسترس نیست ولی فکر کنم به زودی از بازی یه خبرهایی پیدا بشه، حداقل در شوکیس آینده سونی :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or