PlayStation Silent Hill 2 Remake

1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


۲۰۲۲۱۰۲۰_۰۱۲۵۳۰.jpg
IMG_20221020_020444_357.jpg
IMG_20221020_020444_330.jpg
IMG_20221020_020444_666.jpg
IMG_20221020_020444_480.jpg
۲۰۲۲۱۰۲۰_۰۲۴۷۳۸.jpg۲۰۲۲۱۰۲۰_۰۲۴۶۴۶.jpg
۲۰۲۲۱۰۲۰_۰۱۲۵۳۵.jpg
۲۰۲۲۱۰۲۰_۰۲۴۶۴۱.jpg
۲۰۲۲۱۰۲۰_۰۲۴۶۳۴.jpg
 
آخرین ویرایش:
کونامی طبق معمول خسیس بازی دراورده یا واقعا این بندگان خدا اینقدر بد سلیقن یا جفتش؟ حالا فکر نمیکنم کسی انتظار تلو داشته باشه ازین بازی ولی لااقل میتونستن یکم مدل‌های کرکترارو بهتر طراحی کنن. من نسخه دوم رو بازی نکردم ولی وقتی مقایسه‌ی اون دختره رو با ورژن اصلی دیدم پشمام ریخت. اینا واقعا یکین یا دوتا شخصیت متفاوتن؟ :D نکته بعدی که خیلی عجیب و بد بود، صداپیشگی بود که خیلی یه جوری بود. صدا به شدت بلند و گوش خراش. انگار تو حموم صداهارو ضبط کردن.

از نمایش دیشب سوپش بگذریم، الان گیم‌پلی ۱۳دقیقه‌ای رو دیدم و همه چیز خیلی بهتر بود به نظرم. گیم‌پلی از چیزی که قبلا دیده بودیم بهتر بود. گانینگش در حد خودش خوبه. گرافیک قابل تحمله. انیمیشنا معمولی. اتمسفرش خوب بود واقعا. به نظرم میتونه بخش قابل توجهی از فن‌های سری رو راضی کنه. بازخوردا نسبت به این گیم‌پلی هم اینطور که توی کامنتا دیدم، خوب و مثبت بوده.
 
یه مشکلی که تو بازی های شرقی وقتی غربیا سیکوئل میسازن یا حتی ریمیک میکنن مخصوصا وقتی ستینگ بازی غربیه پیش میاد تفاوت نوع نگاه ژاپنیا یه غربیاس. اینو هیچ جوره یه سازنده غربی نمیتونه درک کنه واسه همین هرکاریم بکنن بازم اونی که باید نمیشه. ریمیکشو دست ناتی داگم میدادن بازم سایلنت هیل ۲ درنمیومد.
ژاپنیا مخصوصا تو نسل ۵-۶ یه نگاه سوپر کلیشه ای به کاراکترای غربی داشتن که همین تو طراحی کاراکتر و داستان و حتی دیالوگ خودشو نشون میداد که همینش متفاوتش میکرد و جذاب بود واسه من حداقل.
مثلا رزیدنت ایول و متال گیر و حتی بلادبورنم ادم میبینه قشنگ داد میزنن ژاپنین. کلا نمیدونم چطور توضیح بدم ولی چشمی که ژاپنیا باهاش بقیه دنیا رو میبینن خیلی فرق میکنه تو آثارشون با سازنده های غربی :D
اخ اخ دقیقا منم سرتاسر نمایش بازی همش یه حسی داشتم که چرا انقدر این بازی داد می زنه که غربی ها ساختنش.واقعا نمی شه توضیح دادش نمی دونم این ژاپنی ها چه چاشنی مخفی استفاده می کنند تو بازی هاشون که چشمی نگاه می کنی از درون می گه بازی ساخته تیم ژاپنی هست :D
 
من یه چیز رو هیچ وقت نفهمیدم!
کونامی چند سال پیش وقتی بعد MGS Survive و اون Contra آخریه که 3 و 4 ردیف کردن تو نمرات دید دیگه هیچ کدوم از آی پیهاش رو نمیتونه ادامه بده و در حد بازیسازی نیست اعلام کرد دیگه فقط روی پاچینکو تمرکز میکنه و از دنیای گیم کشیده بیرون فوقش بازی موبایل بده، بعد یهو برگشت باز با این ریمیکها رفت رو اعصاب ملت.
دلیلش واقعا چی بود؟
من حاضرم آی پی ها رو نفروشه و ورشکستم نشه فقط بازی نسازه.
 
کونامی طبق معمول خسیس بازی دراورده یا واقعا این بندگان خدا اینقدر بد سلیقن یا جفتش؟ حالا فکر نمیکنم کسی انتظار تلو داشته باشه ازین بازی ولی لااقل میتونستن یکم مدل‌های کرکترارو بهتر طراحی کنن. من نسخه دوم رو بازی نکردم ولی وقتی مقایسه‌ی اون دختره رو با ورژن اصلی دیدم پشمام ریخت. اینا واقعا یکین یا دوتا شخصیت متفاوتن؟ :D نکته بعدی که خیلی عجیب و بد بود، صداپیشگی بود که خیلی یه جوری بود. صدا به شدت بلند و گوش خراش. انگار تو حموم صداهارو ضبط کردن.

از نمایش دیشب سوپش بگذریم، الان گیم‌پلی ۱۳دقیقه‌ای رو دیدم و همه چیز خیلی بهتر بود به نظرم. گیم‌پلی از چیزی که قبلا دیده بودیم بهتر بود. گانینگش در حد خودش خوبه. گرافیک قابل تحمله. انیمیشنا معمولی. اتمسفرش خوب بود واقعا. به نظرم میتونه بخش قابل توجهی از فن‌های سری رو راضی کنه. بازخوردا نسبت به این گیم‌پلی هم اینطور که توی کامنتا دیدم، خوب و مثبت بوده.
بنظر منم نمایش گیم پلی قابل قبول بود و اونقدم افتضاح نمیزد:دی اما همچنان نظرم اینه اول باید نسخه اورجینال رو بازی کرد بعد این ریمیک رو. واقعا اتمسفر نسخه اصلی یه چیز دیگس
 
صبح بیدار شدم گیم پلی 13 دقیقه ای رو دیدم و واقعا خوشم اومد و خیالم راحت شد بازی اون زباله چند ماه پیش نیست که نشون دادند.ولی اومدم اینجا دیدم یه سریا در کمال تعجب ناراحتن!

تو مهم ترین معیار های برای یک سایلنت هیل درست حسابی یعنی اتمسفر، صداگذاری و داستان بازی بی نقص عمل کرده و کم کاری توش نمیبینم.

انیمشن و گانینگ بازی در سطح استاندارد های روز دنیا نیست، یادمون نره نسخه اصلی هم همین بود و زمانی که داشت یه گیم پلی کلانکی رو ارائه میداد یه سری بازی مثل MGS2, GOW, RE4, GTA3 و غیره مایل ها جلوتر بودند تو این زمینه رو PS2.

در مجموع بازی تو چیزایی که باید خوب باشه، خوب نشون داده و اگر کل بازی هم به همین صورت باشه ارزش تجزیه کردن رو داره شدیدا.

چقدر اول تریلر فوق العاده ست. اون محیط بی نهایت زیبای بازی هوش از سر از گیمری میبره.
 
کونامی برای جیب خودش اصلا راه بدی نمیره...
یه سیاست خوب دیگه شم چسبیدن به سونی
حالا تا روز امبارگو ریویوها بیا و فنها رو قانع کن...
با این تفاسیر فروششم میکنه متاسفانه.

چیزی که منو به شدت نگران میکنه ادامه دادن MGS با همین سیاسته... مخصوصا که اون فرانچایز خیلی زیر سایه سونی بوده. رسما هر آشغالی بسازه نون دونی خوبی ازش درمیاره با نازل ترین کیفیت عین این.
 
  • Like
Reactions: Dante _Sparda
همه چیزش عالیه مخصوصا گرافیک محیط و اتمسفر فقط انیمیشن ها و موشن کپچر کلا آشغاله کاش اخراجشون میکردن 4 تا با استعداد تر میاوردن قشنگ سطح بازی رو آوردن پایین .
دقیقا تنها مشکلی که از این تریلر ۱۳ دقیقه ای دیدم همین انیمیشن ها بود و گرافیک محیط و گشت و گذار عالی هست .

اگر یه استودیوی قوی تر ریمیک میکرد بهتر بود ولی همینم چیز خوبیه
 
دم کونامی و بلوبر گرم! به مرگ گرفتن حالا به تب دوستان راضی شدن :D خوشتون اومده اوکی، ولی تعریفتون از 2001 تا 2024 که اون زمان گیم پلی چی بوده و حالا چی شده و نباید توقع داشت یا کونامی فولان کرده به دور از منطقه، ریمیک برای اینه که یک سری مکانیزم ها بروز بشه با توجه به استانداردهای روز درست می گم یا نه؟ اگه قرار باشه 1 به 1 ریمیک بشه چرا پس چهره ها رو دستکاری کردن به این شکل؟ چرا دوربین تغییر کرده؟ پولشونو کونامی نداده بود که مدل ها و پالیگان هاشون دوزاری و ریزش داشته؟ اتمسفرو گرافیک می خواید Supermassive Games با little Hope افکت مه ـی که در اوایل بازی استفاده کرده برید ببینید و با این تریلر مقایسه کنید، اشباع کردن دود کار چندان سختی نیست! خودشون انقدر تعریف کردن گفتم چکار کردن با این افکت! والا محیط رو از افکت اشباع کنی اسمش هنر نیست، انگار اول مه ساختن بعد دورش محیط گذاشتن :D درسته که جو سنگینی بازی داره ولی این افکت بیشتر از اینکه جو رو اتمسفریک کنه شعاع دید رو صرفا و به عمد محدود می کنه
 
آخرین ویرایش:
کاش منتقد بودم فقط به خاطر این مورد بلافاصله یه 0 بزرگ بهش میدادم و ثبت متا هم میشد...
یکی از یونیک ترین شخصیتهای ویدیو گیم رو ... بهش رسما.
واقعا یونیک.
از بازی تنها چیزی که درست و حسابی یادمه اون سکانس آخریه که این انجلا توش بود و اون قطعه فراموش نشدنی.
اسپویل از داستان


البته نباید زود قضاوت کرد شاید تو ریمیک این به باباش تجا.وز می کردهLOL

 
  • Like
Reactions: Taha75
الان این نمایش سیزده دقیقه ای یه جورایی نظر منم جلب کرد و بر خلاف قبل دیدم بهش تقریبا مثبت شد ! :-? 8->
(حالا فارق از یک سری مشکلات کوچیک مثل مدل شخصیتها و ... که قابل فیکسن)
 

کمتر بازی و کلا فیلم و... هست یه شخصیت فرعی ولی تاثیرگذار رو بذاره روی باکس آرت یا پوستر بازی.
حالا چقدر اعضای سازنده باید خنگ باشن چنین کاراکتر مهمی رو اینطور مسخره دربیارن فقط از سازنده های شاهکار basement crawl برمیاد. لاقل به شرکت لوح زرین قرچک هم میدادن میساخت میدید از پسش برنمیاد همونو کپی میکرد با جزییات بیشتر.
همینم هست میگیم باید با دید خیلی بازتر نظر داد
کسی فن بازی نبوده باشه تا الان این چیزام یادش نیست کما اینکه ما که چند بار رفتیمش برای پایانهای چندگانه خصوصا اندینگ bonus و جالبش (Dog Ending) هم الان به زور این چیزا یادمونه.
البته بخش اعظم قضیه قبلا هم گفتم متاسفانه خدا هم پایین بیاد تا زمان امبارگو خود خدا هم نمیتونه کاری کنه و همه چی گل و بلبل هست و نمایش خوب و جذاب و... چون شرکت منحوس و ضاله خوب جایی چسبیده فعلا.
البته باز یه عده مثل امیروان هم از این دوستان دمشون گرم میدونن چی میگیم چون مثل خودمون رس سایلنت هیلها رو کشیدن.
 
آخرین ویرایش:
خیلی داغونه.
واقعا سونی پول داده که این انحصاری باشه؟:D
همون 4 تا دونه ای که قرار بود رو اکس باکس بفروشه معذرت. یه پلتفورم مرده دیگه اینهمه حرص خوردن نداره.
خدایی من حال کردم هم با گیم پلی هم با سینماتیکش
من نمیدونم یه سری چه انتظاری دارن این آی پی قدیمیه بالخره سری 2 رو اومده ریمیک کرده میخایین دیگه تا چه حد ریمیک پیشرفت داشته باشه
برا من که حس زمان سایلنت هیل رو کاملا منتقل کرد من که حال کردم
بعد دیدن تریلرش رسما هیچ امیدی نداشتم بهش خیلی بد بود. ولی بعد گیمپلی 14 دقیقه ای یکم امیدوار شدم. گرافیک محیط و اتمسفرش واقعا خوبه. گیمپلی و انیمیشن ها بد.
بازی خب مشخصه درخور اسم سایلنت هیل 2 نیست بهترین حالتش متا 70. ولی در حد بلوبر قابل قبوله. میشه از اتمسفر و محیطش لذت برد
 
من نمیدونم چون از این تیم بلوبر کلا بدم میاد و کلا یکی از بی استعداد ترین استدیو ها میدونم اینجوریم(معتقدم این تیم یه بازی درست و حسابی نمیتونه بسازه) یا واقعا بد بود، همون اول موقع پارو زدن به انیمیشن دست و ارنج James نگاه کنید تا حالت تهوع بگیرید من یادم نمیاد اخرین بار تو چه نسلی این افتضاح انیمیشن دیده باشم، قلبا امیدوارم در موردشون اشتباه کنم ولی تو بهترین حالت یه بازی با متا زرد میشه به نظرم و برای طرفدارای قدیمی یه فاجعه خواهد بود.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or