PlayStation Silent Hill 2 Remake

1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
آخرین ویرایش:
@Cait Sith , @dark souls
آخه بحث اینه که من ندیدم کسی اونچنان استقبالی هم کنه.
یکیش خود من بودم که گفتم حتما بهترین ساخته بلوبره ولی بهترین سایلنت هیل نیست ولی حتما بازی میکنمش.
بقیه دوستان هم کم و بیش همچین نظری داشتن.
خب حتما کاربرهای جدیدتر که با مجموعه آشنایی ندارن و ایده ایی ندارن که باید چه انتظاری از بازی داشته باشن این تریلر رو طور دیگه ببینن و حتی هایپ هم بشن که طبیعیه.

ولی این صحبتها در مورد بودجه ، کونامی ، سابقه بلوبر و... رو فکر کنم همون زمان معرفی پروژه انجام دادیم و هممون سرش هم نظریم.
ندیدم کسی مخالفت کنه.
چیزی که هست خوب یا بد الان دیگه بازی ساخته شده و آماده انتشاره.
به نظرم دیگه این صحبتها که کونامی چرا پروژه رو داد دست بلوبر یا اصلا هدفش از ریمیک چیه و... کمی براش دیره.

فکر کنم منطقی تر این باشه که حالا دیگه در مورد بازیی که ساختن و گیم پلی ازش دیدیم حرف بزنیم.
حالا میخواد کم و کاستیهاش باشه یا جاهایی که خوب کار کردن.
 
من نمیگم هر آشغالی رو میخرم، هر چی ریمیک بشه خوبه و ...
از زمان معرفی، با این که در نگاه اول گرافیک و اتمسفر جالب بود و چیزی هم از این انیمیشن های داغون ندیده بودیم... همون لحظه که جیمز رو تو آینه دیدم فاتحه این بازی رو خوندم... آخه این قیافست؟ مثل یه معتاد بدبختِ لوزِرِ.... تو نسخه اصلی اصلا این حس تو چهره جیمز نبود..... من نه میگم خوبه.. نه میگم ارزش خرید داره... نه حتی سر سوزن میشه ازش دفاع کرد... فقط میگم چون برای من و امثال من این سبک بهترین بوده و الان دیگه ازش خبری نیست... این ریمیک ها( حتی آشغالی مثل این) باز هم نعمتِ. حد اقل میتونه یکم حس قدم زدن تو مه و سایلنت هیل رو داشته باشه بعد این همه سال...
 
  • Like
Reactions: ps3_360_wii
من رو هم در لیست گروه کسایی قرار بدین که از نمایش بازی راضی هست. :D
سایلنت هیل اسم خیلی بزرگیه و شماره دو یکی از بهترین نسخه های سری و برای خیلی ها بهترینه. از این لحاظ بخوای حساب کنی بله انتظارات برا ریمیک بازی خیلی زیاده و باید اثری بشه در خور شأن اما با وجود ایراداتی هم که این ریمیک داره بنظرم اورال راضی کننده میشه.
 
این که تموم شد رفت ولی امیدوارم ریمیک بعدی رو بدن به رمدی :D به نظرم خوب ثابت کردن که توان ساخت psych horror دارن
بازی ژاپنی رو بدن استدیوی غربی:D
اونم تا وقتی امثال میکامی و کوجیما هستن:D
البته همین کارو کردن فاتحه بازی خونده شد
و صد البته کلا چنین کارایی نمیکنن بدن دست استد‌یوی درست و‌ حسابی (چه غربی چه شرقی) چون پول ندارن خرج بازی کنن. خود رمدی یا هر استدیوی حسابی دیگه هم امیدوارم با اینا همکاری نکنه معلوم نیست وسط کار چه بامبولی دربیارن.

پ.ن: به نظرم دوستانی که کلا سایلنت هیل بازی نکردن تا فاصله زمانی که این میاد حتما از بین سایلنت هیل۱ تا ۴ یکیو بازی کنن متوجه شن سایلنت پارو زدن و دویدن و تیر زدن اینا نیست چیز دیگه ایه و اینم با این تفاسیر که نه کاراکترها رو درست به تصویر میکشه نه اون المانها رو داره کلا سایلنت هیل نیست.
همونطور که بعد سایلنت هیل۴ هر استدیویی سایلنت هیل ساخت یه بازی جدید دیدیم شباهتی به سایلنت هیلهای اصلی نداشتن.
 
من نمایش گیم پلی ۱۴ دقیقه ای رو با بهترین کیفیت دیدم. بازی که خب قطعا نقص داره و به لحاظ کیفیت کلی نمیشه اونو در اندازه ریمیک های کپکام برای نسخه ۲ و ۴ رزدینت اویل دونست. قطعا ویژوال و انیمیشن اونا در یک سطح دیگه هست. ولی خب دیگه اینقدرم که دوستان شلوغش کردن بد نیست بازی. حداقال توی این نمایش اتمسفر و گرافیک محیط و صداگذاری خوب بود از نظر من. من البته فن این سری نیستم واقعا و نمیخوام با دوستانی که فن این سری هستن چلنج کنم😁. من تنها نسخه home coming رو بازی کردم ولی اطلاعاتی که از این سری دارم میدونم که هیچوقت خیلی مبارزات خفنی نداشته و تمرکزش اصلا روی این موارد نیست. بزارید بازی منتشر بشه و راجب داستان و کارگردانی صحنه ها و اتمسفر و ماموریت ها خیلی بهتر میشه نظر داد، چیزایی که سایلنت هیل رو همه به اونا میشناسن. نظر شخصی من بطور کلی مثبت بود از این نمایش و بهش امیدوار شدم و سعی میکنم بدون عقبه تیم سازنده به محصول نهاییشون نگاه کنم و امیدوارم موفق بشن و فن هارو راضی نگه دارن. در کل یکم صبر اگر بکنید سه چهار ماه دیگه محصول نهایی دستتونه و میتونید نظر دقیق تری بدید رفقا.
 
منم به پشنهاد بچه ها رفتم اون گیم پلی 14 دقیقه ای رو دیدم و واقعا تو نظرم نسبت به بازی تاثیر داشت. خود بازی افتضاح تر از تریلرشه حتی :D بازی به شدت حس ارزون بودن و ایندی بودن میده.
نمیخوام مقایسه کنم ولی مثلا ریمیک ایول 4 همون اولین گیم پلی ای که از لیان اومد که دو ثانیه راه رفتنشو نشون میداد میفهمیدی یه aaa پدرمادر داره ولی این اصلا اینطور نیست.

و بازم بیشتر بهم ثابت شد که اینی که ساختن اصلا سایلنت هیل ژاپنی نیست دیگه :D
 
  • Like
Reactions: Cait Sith
مشکل اینجاست خیلی ها نمیدونن این بازی واسه بعضی ها یه بازی مقدس هست. شخصیت و کارکترهای بازی براشون ماندگار هست. ولی بله برای یه دهه ۸۰ یا اواخر ۷۰ صرفا این بازی رو یه بازی اکشن و مقایسه با اویل میدونه. من همیشه SH2 برام جزو 5 بازی برتر زندگیم بوده و نه من بازی نمیکنم میخوام بزارم خاطرات خوبم تو دوران نوجوانی همون خاطره خوب بمونه و خراب نشه.

 
مشکل اینجاست خیلی ها نمیدونن این بازی واسه بعضی ها یه بازی مقدس هست. شخصیت و کارکترهای بازی براشون ماندگار هست. ولی بله برای یه دهه ۸۰ یا اواخر ۷۰ صرفا این بازی رو یه بازی اکشن و مقایسه با اویل میدونه. من همیشه SH2 برام جزو 5 بازی برتر زندگیم بوده و نه من بازی نمیکنم میخوام بزارم خاطرات خوبم تو دوران نوجوانی همون خاطره خوب بمونه و خراب نشه.

بسیاری از قسمتهای اون تریلر ریمیک مسخره تو این ویدیو که گذاشتید هست
از دوستان دعوت میکنم حتما ببینن و مقایسه کنن

پ.ن: فی الواقع این بازی اصلا نیاز به ریمیک نداشت انقدر خاص بود، قسمتهای گیم پلی رو توجه کنید چقدر دوربین ایزومتریک تاثیر داره.
درمورد کات سینها هم فقط دوربین و کارگردانی رو توجه و مقایسه کنید مساله تیراندازی و سوارکاری اینا نیست!
ولی خب میخوان با استفاده از اسمش سود کنن وقتی جرات و قدرت ساخت ادامه دیگه ندارن...
 
نسبت به بازی هیچ امیدی نداشتم تا اینکه گیم پلی ۱۴ دقیقه ای رو دیدم و لذت بردم.
با اینکه فن قدیمی بازی هستم, ولی با این ریمیک حال کردم. به نظرم وسع و توانشون اگه عدد ۵ باشه, اینا در حد ۸ مایه گذاستن. با یه استودیوی خفن و باسابقه با بودجه ی کلان طرف نیستیم.
با این حال بازیو خوب زنده کردند.
همین که جرات کردند و سمت چنین اثری برن, خودش هزار افرین داره.
من به شخصه یکی از ارزوهام بود سایلنت هیل ۲ رو پلات کنم که این استودیو داره منو به این ارزوم نزدیک میکنه :دی
همین که میتونم سایلنت هیل ۲ رو به صورت ریمیک و با مکانیک جدید تجربه کنم, خودش امید به زندگیه :دی
انشالله بازی بترکونه. بعید میدونم متای کمتر ۸۲-۸۴ بگیره.
 
466E79D0-EA81-4FF1-BA40-EAA77970A8BB.jpeg

بعد از انتقادات فراوان نسبت به طراحی شخصیت آنجلا در ریمیک Silent Hill 2، ردیتورها تصویری از این شخصیت به شکل واقعی، اما لاغرتر طراحی کردند

لازم به ذکر است که شرکت Hit Detection، با استودیو Bloober Team در ساخت ریمیک Silent Hill 2 همکاری داشته است.

وظیفه این شرکت مشاوره دادن به بازی‌سازها برای اطمینان از حضور المان‌های دایورسیتی مثل اقلیت‌های نژادی و جنسی در بازی‌هاست.

پ.ن: گل بود و به سبزه نیز آراسته شد
 
دیالوگ‌های Silent Hill 2 Remake نسبت به بازی اصلی کمی تغییر کرده‌اند

مدیر خلاقیت Silent Hill 2 Remake، در این باره می‌گوید:

جیمز و ماریا به عنوان شخصیت‌های مرکزی داستان اصلی در قلب این ریمیک قرار دارند. قوس‌های عاطفی آن‌ها حفظ شده‌اند و دقت زیادی برای نشان دادن احساساتشان با فناوری موشن کپچر انجام شده است. این به ما اجازه می‌دهد تا بیشتر از تکنیک‌ها استفاده کنیم و به همین دلیل برخی از دیالوگ‌ها اندکی تغییر کرده‌اند تا لایه‌ای از تفاوت‌های ظریف را به پویایی شخصیت‌ها اضافه کنند.

پ.ن: دیالوگای جدید ۱۰۰٪ با همکاری اون شرکت دایورسیتی:D
واقعا bold بودن عجیبی میخواد بهترین بازیات mixed باشه میانگین ریویوهاشون بعد بیای دیالوگای ریمیکی که اندازه قواره ت نیست هم دست ببری اونم با همکاری این شرکتهای چرت و پرت دایورسیتی😂
 
واقعا در توان من نیست الان این بازیو با اون مکانیزم قدیمی بازی کنم و پلات کنم :دی
از طرفی تروفی هاش خیلی کلی هستن و جزئیات ندارن. برای همین منتظر ریمیک هستم که با یه لیست تروفی جدید و بهتر بیاد :دی
 
  • Smile
Reactions: Cait Sith

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or