PlayStation Silent Hill 2 Remake

1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


۲۰۲۲۱۰۲۰_۰۱۲۵۳۰.jpg
IMG_20221020_020444_357.jpg
IMG_20221020_020444_330.jpg
IMG_20221020_020444_666.jpg
IMG_20221020_020444_480.jpg
۲۰۲۲۱۰۲۰_۰۲۴۷۳۸.jpg۲۰۲۲۱۰۲۰_۰۲۴۶۴۶.jpg
۲۰۲۲۱۰۲۰_۰۱۲۵۳۵.jpg
۲۰۲۲۱۰۲۰_۰۲۴۶۴۱.jpg
۲۰۲۲۱۰۲۰_۰۲۴۶۳۴.jpg
 
آخرین ویرایش:
اصلا ادامه همین روند بود که کونامی به آب و آتیش میزد که در رقابت با کپکام فرمول بازی رو مدرن تر و در دسترس تر کنه و شاید همینها باعث بسته شدن تیم سایلنت فقید شد.
نه برادر اینا از همون اواسط دهه ۲۰۰۰ کاسه گدایی دست گرفتن چون هم خدا رو میخواستن هم خرما
هم گیم هم قمار
دقت کنی MGS4 هم سر همین انحصاری شد چون پول نداشتن به کوجیما بدن
سر 5 هم که زدن بازی رو نصفه تحویل دادن
اصولا باز سونی نبود MGS PW هم نمیدیدیم این وسط
دلیل بسته شدن KCET و از هم پاشیدن تیم سایلنت هم دقیقا همینیه که عرض کردم
 
یکی توی توییتر نقدهای قدیمی سایلنت هیل رو گذاشته که من حقیقتش از خوندنش حسابی تعجب کردم! :D با توجه به این نقدها مثل اینکه اون موقع ها زمان رلیز بازی منتقدها زیاد بازی رو تحویل نگرفتن و در مقایسه نسخه ی اول براشون ناامید کننده بوده. مثلا توی این نقد منتقد از محیط های تاریک و سردرگمی توی بازی ایراد گرفته هرچند نکات مثبت بازی رو هم برشمرده منتها در اخر بازی رو بسیار کسل کننده و خواب اور دونسته
View attachment 339853
یا این منتقد که بصورت شگفت اوری از داستان بازی ایراد گرفته و میگه بعد از تموم شدن بازی داستان براش گیج کننده و نامفهوم بوده :D و نویسندگی بازی رو به یک رمان خیلی بد تشبیه میکنه! این منتقد باز نکات مثبت بازی رو میشمره ولی درنهایت بازی رو پایین تر از سطح انتظارش میدونه و معتقده انتظاری که sh1 ایجاد کرده باعث شده sh2 نتونه به اون اندازه موفق بشه!
View attachment 339852
نقد گیم اسپات هم برای سال ٢٠٠٢ که کلا شلنگ رو گرفته رو بازی و حسابی بازی رو کوبیده!:D
View attachment 339851
اینم جالب بود. مثل اینکه بحث بازی های سینمازده از قدیم الیام رواج داشته و سایلنت هیل ٢ از پیشگامان بوده :D
View attachment 339854
منتقد ها بازی رو تحویل نگرفتن ؟ بازی متاش 89 هست فقط 3 تا نقد mixed داره. همین گیم اسپاتی که میگی شیلنگ گرفته 7.7 داده :D چند تا سایت رو جمع نمیبندن وقتی بازی متاش 89 هست.خیلی از بازی های متا 90 به بالا هم چند تا امتیاز پایین شاید داشته باشن ولی چیزی از ارزش بازی کم نمیکنه

Untitled.jpg
 
آخرین ویرایش:
منتقد ها بازی رو تحویل نگرفتن ؟ بازی متاش 89 هست فقط 3 تا نقد mixed داره. همین گیم اسپاتی که میگی شیلنگ گرفته 7.7 داده :D چند تا سایت رو جمع نمیبندن وقتی بازی متاش 89 هست.خیلی از بازی های متا 90 به بالا هم چند تا امتیاز پایین شاید داشته باشن ولی چیزی از ارزش بازی کم نمیکنه

View attachment 339875
من بر اساس اون توییت و این نقدها بود که این صحبت رو کردم که سایت های معتبری هم هستن. حالا جالبیش اینه گیم اسپات با اون نقد نمره ی بالایی داده. کلا اون زمان انگار خیلی نظرها نسبت به بازی متفاوت بوده و مثل الان نبوده که همه تمجید میکنن از بازی. خیلی ها از دنباله ی بازی راضی نبودن. کلا این نقدها برام عجیب بود و نشون میده سایلنت هیل ٢ بازی ای بوده که در طول زمان بیشتر خودش رو نشون داده تا زمان عرضه ی بازی.
 
یکی توی توییتر نقدهای قدیمی سایلنت هیل رو گذاشته که من حقیقتش از خوندنش حسابی تعجب کردم! :D با توجه به این نقدها مثل اینکه اون موقع ها زمان رلیز بازی منتقدها زیاد بازی رو تحویل نگرفتن و در مقایسه نسخه ی اول براشون ناامید کننده بوده. مثلا توی این نقد منتقد از محیط های تاریک و سردرگمی توی بازی ایراد گرفته هرچند نکات مثبت بازی رو هم برشمرده منتها در اخر بازی رو بسیار کسل کننده و خواب اور دونسته
View attachment 339853
یا این منتقد که بصورت شگفت اوری از داستان بازی ایراد گرفته و میگه بعد از تموم شدن بازی داستان براش گیج کننده و نامفهوم بوده :D و نویسندگی بازی رو به یک رمان خیلی بد تشبیه میکنه! این منتقد باز نکات مثبت بازی رو میشمره ولی درنهایت بازی رو پایین تر از سطح انتظارش میدونه و معتقده انتظاری که sh1 ایجاد کرده باعث شده sh2 نتونه به اون اندازه موفق بشه!
View attachment 339852
نقد گیم اسپات هم برای سال ٢٠٠٢ که کلا شلنگ رو گرفته رو بازی و حسابی بازی رو کوبیده!:D
View attachment 339851
اینم جالب بود. مثل اینکه بحث بازی های سینمازده از قدیم الیام رواج داشته و سایلنت هیل ٢ از پیشگامان بوده :D
View attachment 339854
یه سری از نقدهای قدیمی هستن که الآن وقتی بهشون نگاه می‌کنی، می‌بینی طرف هیچ درکی از ماجرا نداشته! :D
مثلاً این نقد برای Doom هست، از Edge:

06a205_24xc3.jpg


این بازی در زمان عرضه رسماً طوفان به پا کرد! از نظر گرافیکی که اصلاً بحثی نیست، ولی از نظر گیم‌پلی هم یه اثر انقلابی بود. اولین FPS نبود و قبلش چیزهای مختلفی اومده بودن (مثل Wolfenstein از خود id Software)، ولی تحولی که Doom توی این سبک ایجاد کرد رو اصلاً نمی‌شه دست کم گرفت.
ولی استاد نوشته بودن که وقتی تأثیر گرافیک بازی روی مخاطب از بین بره، دیگه چیز خیلی خاص و جدیدی نداره! :| بعد هم فرمودن که کاش حداقل می‌شد با دشمن‌ها هم‌کلام بشیم و رفاقت ترتیب بدیم و... :D البته شوخی کرده ولی همین که این بحث مسخره رو در مورد یه بازی محشر مثل Doom راه انداخته، نشون‌دهنده اینه که درکی از تأثیر بازی روی شوترهای بعدی نداشته. :D
ولی از اون جالب‌تر، نقد بازی Alien Resurrection روی PS1 از طرف نویسنده گیم‌اسپات هست. این بازی چیز خیلی جالبی نبوده و اکثراً امتیازهای متوسط یا پایینی بهش دادن، ولی این تیکه از نقد گیم‌اسپات واقعاً تاریخیه:

733a05_24xzcad.jpg


طرف شاکی بوده که چرا سازنده‌های بازی از آنالوگ چپ برای حرکت دادن کاراکتر و از آنالوگ راست برای هدف‌گیری استفاده کردن! :D البته کیفیت پایین بازی هم توی خشم ایشون بی‌تأثیر نبوده ولی همین که از این مدل کنترل حیرت کرده، نشون می‌ده که اون زمان استفاده از کنترلر دو آنالوگه توی بازی‌های اول شخص چقدر عجیب بوده و بعضی‌ها نمی‌دونستن که بعدها تبدیل به استاندارد شوترهای کنسولی می‌شه.
شرمنده بابت آف تاپیک! :D
 
اینم جالب بود. مثل اینکه بحث بازی های سینمازده از قدیم الیام رواج داشته و سایلنت هیل ٢ از پیشگامان بوده :D
این اتفاقا اصل بازیو درست درک کرده و فهمیده سینماتیک هست
(برخلاف اشتباهی که اینجا هم اکثر دوستان میکنن و تو این اثر داستانی خارق العاده دنبال گیم پلی رزیدنت اویل و اوتلست و افکت مه و باد و نور و این چیزان و حرکت دوربین و اکتینگ و امثالهم در حد آثار استاد ملکی رو کار ندارن)
ولی مثل همینایی که با آثار گرافیک ادونچر یا دث استرندینگ مشکل دارن جوگیر شده...
همون بهتر که ترکید (الکترونیک گیمینگ مانثلی یا EGM)
پ.ن: انصافا چه کات سینهای پری رندر شاهکاری ببین همین داره امروز با این پیشرفت تکنولوژی و موشن کپچر ریمیکه جلوش کم اورده...
 
  • Like
Reactions: dark souls
طرف شاکی بوده که چرا سازنده‌های بازی از آنالوگ چپ برای حرکت دادن کاراکتر و از آنالوگ راست برای هدف‌گیری استفاده کردن! :D البته کیفیت پایین بازی هم توی خشم ایشون بی‌تأثیر نبوده ولی همین که از این مدل کنترل حیرت کرده، نشون می‌ده که اون زمان استفاده از کنترلر دو آنالوگه توی بازی‌های اول شخص چقدر عجیب بوده و بعضی‌ها نمی‌دونستن که بعدها تبدیل به استاندارد شوترهای کنسولی می‌شه.
شرمنده بابت آف تاپیک! :D
این نقد Gamespot واقعا تاریخیه! (فکر کنم یکی از عکس های مشهور صنعت بازی باشه)
قسمت طنز ماجرا اینجاست ایرادی که این منتقد اون زمان از کنترل بازی گرفته دقیقا بعد 2 سال تبدیل به استاندارد برای اکثر بازیها شده! این نشون میده زیاد نباید امتیازات رو ملاک دونست. چیزیکه من شخصا توی این چندین سال به نتیجه رسیدم اینکه، امتیازات منتقد ها یا متا رو باید نسبت به "اقتضای زمان" ارزش گذاری کرد. بازیهایی مثل POP: Warrior Within یا Silent Hill 2 زمان عرضه اونطور که باید ازشون استقبال نشد ولی بعدها بین گیمرها در حد بازیهای +94 ارزش گذاری شد.

دقیقا برعکس هم بنظرم یه زمانی یه سری بازی بخاطر پایین بودن سطح انتظارات از ویدیو گیم الکی نمره بالا دادن بهشون اون زمان :D
 
محض رضای خدا انقدر انقدر حرف گرافیک و نکات فنی رو نگید که با استناد به اینا این بازی خوبیه. اینا مهم هستند و من هم انتظار نداشتم با استاندارد سال 2001 بازی بیرون بیاد. دقیقا مثل اویل ۲ که گیم پلی تغییر کرد، مراحل تغییر کرد، قیافه کلیر تغییر کرد. ولی روح اویل توی بازی بود. این سایلنت هیل هیچ اثری از سایلنت هیل کا میشناسم نداره. اصلا فضای مه آلود بازی کجاست. شخصیت ها بی روح. بازی هایی که اصلا حسی به آدم نمیده. همین آنجلا دلیل میشه کلا سراغ بازی نرم

g7m5cgvlmn3d1.jpeg

در مورد متای نسخه قبلی اصلا برای من فاقد اهمیت هست. شماره قبلی جواب خودش رو پس داده. همین الان خیلی ها این شماره دو بهترین بازی سری میدونن. هنوز کاسپلی شخصیت های بازی رو توی مراسم ها میبینیم. حالا یه اوسگول تو گیم اسپات چی گفته چه اهمیتی داره؟!
 
۸۹ اصلا متای پایینی نیست!
پرسونا۳ ریلود هم ۸۹ گرفت بهترین بازی امسال هست از نظر من!
۸۹ یا ۸۸ یعنی یکی دو تا سایت نظرشون خلاف جهت جریان اصلی بوده و در واقع ارزش بازی ۹۰ به بالاست، در اکثر موارد هم یه دیوونه مثل جیم لوطی یا مثلا یه سایت معتبر مثل همین گیم اسپات منتقدش جوگیر میشه نمره پایین تر از بقیه میده
ولی در کل میانگین امتیازات مهم هست و نمیشه بی اهمیت باشه.

خیلی نادره بازی ای با متاش نخونه که اونهم جریان داره
نمونه ش FF VII Crisis Core که خیلیا کلا با بازیهای شرقی کجن تو منتقدا که اون هم باز چندان پایین نشد

پ.ن: یادمه یه تریلر از سایلنت هیل۲ ارجینال بود تهش اسامی شخصیتهای هالیوودی رو جای شخصیتها مینوشت مثلا لورا رو میزد داکوتا فانینگ! (البته الان که سنش نمیخوره اون زمان میخورد)
انصافا چی میشد این خیر ندیده ها با
بازیگرای هالیوودی میساختن ریمیکشو یا دست مثلا سونی بود دی کاپریو که تجربه شاتر ایلند هم داره تو بازیگریش میذاشت جای جیمز و ابر ریمیکی ازش درمیومد پشمای کل هنر هفتم و هشتم بریزه...
افسوس که ولی توقع فنها در حد آثار استاد ملکیه و اینکه افکت مه فلانه! بابا ناسلامتی انریل انجین۵ هست
یه عده دیگه دنبال گیم پلی و...
و دست آخر هم فرمودن شکر ادین کنید که شرکت فخیمه بلوبر داره مرامی بازیو میسازه
 
آخرین ویرایش:
طرف شاکی بوده که چرا سازنده‌های بازی از آنالوگ چپ برای حرکت دادن کاراکتر و از آنالوگ راست برای هدف‌گیری استفاده کردن! :D البته کیفیت پایین بازی هم توی خشم ایشون بی‌تأثیر نبوده ولی همین که از این مدل کنترل حیرت کرده، نشون می‌ده که اون زمان استفاده از کنترلر دو آنالوگه توی بازی‌های اول شخص چقدر عجیب بوده و بعضی‌ها نمی‌دونستن که بعدها تبدیل به استاندارد شوترهای کنسولی می‌شه.
این انالوگ ها رو منم تا مدت ها باهاشون مشکل داشتم :D یعنی حتی تا زمان ps2 هم من ترجیح میدادم بیشتر با d-pad کار کنم و اصلا با انالوگ ها حال نمیکردم :D انالوگ ها که هیچی حتی دکمه های r2 l2 هم برای من خوش دست نبودن. من یادمه بازی gta iv روی ٣۶٠ گاز دادن ماشین رو اورده بودم روی دکمه A تا از اون تریگرها استفاده نکنم اینقدر تباه:D درکل گاهی اینجوریه که تغییر مسیری که باعث نوآوری تو یک صنعت میشه همیشه برای همه خوشایند نیست و همیشه منتقدهایی پیدا میشن و خیلی ها به راحتی این تغییر مسیره رو نمیپذیرن.

این اتفاقا اصل بازیو درست درک کرده و فهمیده سینماتیک هست
(برخلاف اشتباهی که اینجا هم اکثر دوستان میکنن و تو این اثر داستانی خارق العاده دنبال گیم پلی رزیدنت اویل و اوتلست و افکت مه و باد و نور و این چیزان و حرکت دوربین و اکتینگ و امثالهم در حد آثار استاد ملکی رو کار ندارن)
ولی مثل همینایی که با آثار گرافیک ادونچر یا دث استرندینگ مشکل دارن جوگیر شده...
همون بهتر که ترکید (الکترونیک گیمینگ مانثلی یا EGM)
پ.ن: انصافا چه کات سینهای پری رندر شاهکاری ببین همین داره امروز با این پیشرفت تکنولوژی و موشن کپچر ریمیکه جلوش کم اورده...
سایلنت هیل داستان گویی محیطی خیلی خوبی هم داره. چیزی که امیدوارم توی ریمیک بهش توجه ویژه کنن.
 
سایلنت هیل داستان گویی محیطی خیلی خوبی هم داره. چیزی که امیدوارم توی ریمیک بهش توجه ویژه کنن.
که از شواهد امر پیداست و مشخصه قطعا هیچ توجهی نکردن:D
داستان گویی محیطی تو نسل فعلی به لطف اکتورهای حسابی و موشن کپچر حرفه ای انجام میشه:D
که وقتی به امثال کوجیما که بازی به اصطلاح ضعیفش با موتور دکیما و همکاری با امثال دل تورو و فن رفن و... و اکتینگ حرفه ای میخکوب میکنه (البته امثال من و شما رو نه دوستانی که اینجا کم نیستن) درب خروجی رو نشون میدی و میدی استدیو درجه دو لهستانی (درجه دو با ارفاق!) برات اونم مرامی بازی بسازه نتیجه مشخص خواهد بود...
یه چیزم بگم میگیم بازی ژاپنی رو نباید دست استدیوی غربی داد در همین راستاست:
دقت کنید هنوزم تو بازیهای ژاپنی کات سین داستانی مهم حداقل، تریلر از پیش رندر شده پخش میشه فرق نداره با وجود اینهمه پیشرفت، از ریمیک فاینال فنتزی۷ بگیرید تا ریمیک پرسونا۳... بعد اینا یه کله همه چی این انجین اونم همینطوری شخمی بدون حرکت درست دوربین و هیچ و هیچ.
کلا از پایه تو اوته حالا من شاید بد منظور رو برسونم دوستان ژاپنی باز میدونن چی میگم.
 
که از شواهد امر پیداست و مشخصه قطعا هیچ توجهی نکردن:D
داستان گویی محیطی تو نسل فعلی به لطف اکتورهای حسابی و موشن کپچر حرفه ای انجام میشه:D
که وقتی به امثال کوجیما که بازی به اصطلاح ضعیفش با موتور دکیما و همکاری با امثال دل تورو و فن رفن و... و اکتینگ حرفه ای میخکوب میکنه (البته امثال من و شما رو نه دوستانی که اینجا کم نیستن) درب خروجی رو نشون میدی و میدی استدیو درجه دو لهستانی (درجه دو با ارفاق!) برات اونم مرامی بازی بسازه نتیجه مشخص خواهد بود...
یه چیزم بگم میگیم بازی ژاپنی رو نباید دست استدیوی غربی داد در همین راستاست:
دقت کنید هنوزم تو بازیهای ژاپنی کات سین داستانی مهم حداقل، تریلر از پیش رندر شده پخش میشه فرق نداره با وجود اینهمه پیشرفت، از ریمیک فاینال فنتزی۷ بگیرید تا ریمیک پرسونا۳... بعد اینا یه کله همه چی این انجین و در جریان گیم پلی...
کلا از پایه تو اوته حالا من شاید بد منظور رو برسونم دوستان ژاپنی باز میدونن چی میگم.
داستان گویی محیطی چطور به اکتورهای حسابی و موشن کپچر حرفه ای نیاز داره؟:D
داستانگویی محیطی یعنی همینکه تو محیط که میچرخی تو گوشه و کنار محیط اشیا و آثاری رو ببینی که بدون اینکه بازی ، فیلم و... برات نریشن و داستانی روایت کنه مجموعه اونها خودشون تو ذهنت برات یه سناریو بچینن.
اتفاقا از این لحاظ بلوبر واقعا جزو خوبهاست.
همه بازیهاشون از این لحاظ درجه یکن ، تو این ریمیک که واقعا سنگ تموم گذاشتن از این لحاظ.

مثلا تو همین تو فضای بیرون که داره راه میره میرسه به یک در که روش آثار شبیه خون وجود داره یا کنارش یک صندلی پلاستیکی هست.
یا جلوتر که وارد بیمارستان میشه رو در و دیوار ترک و... وجود داره بگیر تا کلی جزئیات دیگه.
جلوتر که وارد اون دفتر که کتابخونه داره خیلی زود کات میشه ولی حتما کلی از این ویژگی رو اونجا میشه پیدا کرد.
تو جای جای تریلر این ویژگی وجود داره.

میگم اگه بازیهای قبلی بلوبر رو بازی کرده باشی تخصصش روی طراحی محیط ، مخصوصا ساختمونها و جزئیات داخلشونه که بدون اینکه زحمتی بکشه به مغزت نفوذ کنه یا بترسونتت.
چون بلوبر بازیهاشون اکشن و مبارزه نداشتن که از اونطریق رعب و وحشت رو به پلیر القا کنن برای همین تو این زمینه که با محیط پلیر رو بترسونن واقعا پیشرفت کردن و کارشون خیلی درسته.

حالا درسته که کلا با کونامی مشکل داری ولی دیگه به نظرم خیلی داری یک طرفه نگاه میکنی.
این داستانگویی محیطی واقعا جزو نکات مثبت همین تریلر و کلا امضای استودیوعه.
 
من حقيقتا سايلنت هيل برام زياد اهميتى نداره كه بخوام حساس بشم رو شرايط ريميك.
و اين تريلر اخير به نظرم صرفا اوكى بود.
منو الان بيشتر اين مساله كه به ريميك متالگير٣ ميخواد چه گوهى بكشه كونامى اذيت ميكنه.
 
داستان گویی محیطی چطور به اکتورهای حسابی و موشن کپچر حرفه ای نیاز داره؟:D
با ماشین زمانی چیزی تازه سال ۲۰۲۴ نیمدی احیانا؟:D
سال ۲۰۲۴ ه نسل نهم بازیها، این بازیم ۲۳ سال پیش وضع گرافیکش خصوصا تو کات سینها جزییات چهره و... مشخص... واضحا یه بازی سینماتیکه
خب البته شما گفتید راضی هستید مرامی بازی بسازن! اینو یادم نبود
درمورد استدیوی بلوبر هم به عنوان یه ژاپنی باز جز بازیهای درجه یک غربی مثل GTA و RDR و TLOU اصلا بازی غربی دیگه وقت ندارم برم اونم از شرکتی مثل بلوبر. (خوشبختانه) چون امثال پرسونا ۳ ریلود مثلا همینطوریش وقت گیر هست منم که همه چیو صد در صد میکنم مثل شخصیت هست به رحمت زئوس میره دوباره سیو ریلود میکنم فلان چیزشو انلاک کنم در این حد... ولی تک و توک ترسناک غربیم رفتم مثل Alone in the Dark 2008 و 2024 که اصلا قابل مقایسه نیستن با چیزهایی که میکامی و تیم سایلنت یا سازنده ریمیک های اویل ساختن.
من حقيقتا سايلنت هيل برام زياد اهميتى نداره كه بخوام حساس بشم رو شرايط ريميك.
و اين تريلر اخير به نظرم صرفا اوكى بود.
منو الان بيشتر اين مساله كه به ريميك متالگير٣ ميخواد چه گوهى بكشه كونامى اذيت ميكنه.
بهترین بخت اینا ریمیک MG1 و MG2 بود که هم زیر تیغ منتقدا نباشن هم گیمرها و هم بفروشن هم تو آینده یه روزنه ای داشته باشن برگردن بازی بسازن (البته تو شرایط خیالی ای که به یه استدیو خوب میدادن نه به بلوبر یا سازنده مجهول بازسازی MGS3) چون این دو تا بازی زمان شاه! با گرافیک میکرو اومدن. خودمم جناب ماکان میگه مشکل داری با کونامی:D پری اردر میزدم، چون دیدن داستان تعریف نشده اسنیک و بیگ باس و اوترهون با گرافیک نسل نه دیدن داشت. مشکل ما با بی عقلی ایناست والا.
 
مثلا تو همین تو فضای بیرون که داره راه میره میرسه به یک در که روش آثار شبیه خون وجود داره یا کنارش یک صندلی پلاستیکی هست.
یا جلوتر که وارد بیمارستان میشه رو در و دیوار ترک و... وجود داره بگیر تا کلی جزئیات دیگه.
جلوتر که وارد اون دفتر که کتابخونه داره خیلی زود کات میشه ولی حتما کلی از این ویژگی رو اونجا میشه پیدا کرد.
تو جای جای تریلر این ویژگی وجود داره.
اینا رو نمیدونم جدی فکر میکنی خود اینا اضافه کردن
اگه اره مقایسه یک به یکشونو ببین
خود بازی ارجینالم همین ویژگیا رو داشت تازه به مراتب بهتر.
اصلا همون یه تیکه که جیمز میره تو کمد شاهد چیز کردن موجودات میشه یه طور spy و watchfulness طور اوج اینجور حرکاته که صاف از بازی اصلی کپی کردن و خلاص.
چیز جدید اضافه میکنن باید دید معنیم میده یا نه اصلا.
مثلا فلان جا یه آفتابه اضافه کنن کنارش خون باشه که ربطی نداره:دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or