Multi Platform Silent Hill 2 Remake

پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
Last edited by a moderator:
چقدر استوری تریلرش خوب بود. اول اون گیم‌پلی ۱۳ دقیقه‌ای که کلا نگاه خیلیارو به بازی عوض کرد و فضای مثبتی ایجاد کرد، الانم این تریلر با موزیک عالی و کرکترای خوبش و وُیس اکتینگ با کیفیت. به نظرم میتونه ریمیک موفقی بشه.
 
رسانه VGC: سایلنت هیل ۲ ریمیک، دوباره به ما امید جدیدی برای بازگشت فرنچایز داد!

رسانه VGC، به تازگی ۵ ساعت Silent Hill 2 Remake را تجربه کرده و اعلام کرده که به شدت از این بازی راضی است.

به گفته ژورنالیست این رسانه، گیم‌پلی این اثر فوق‌العاده است، بازی از نظر گرافیکی چشم نواز است و اتمسفر نسخه اورجینال با بهترین کیفیت نمایش داده می‌شود.

این رسانه همچنین گفت که این بازی روح و قلب نسخه اورجینال را در خود دارد و دقیقا همان شوکی است که باعث می‌شود سری، بازگشت اساسی رقم بزند.


View attachment kanzkvoyyoasdrtpnbbmvjlitrnmqtqnsgtydhdrjbrhtexffyoczojtfewhjqsu.mp4
 
Last edited by a moderator:
بر خلاف واکنش های منفی اولیه به تریلر و گیم پلی بازی Silent Hill 2، رسانه ها بعد از تجربه ی ۵ ساعت ابتدایی از ریمیک این بازی تمجید کرده و حتی بعضی آن را با ریمیک های Resident Evil مقایسه کرده اند.
همه هم که راضی بشن ولی اینجا یکی هست که هیچ جوره رضایت نمیده :D
نمیدونم چرا خبری ازش نیست.
 
بلوبر از اون مدل استودیوهاییه که تا لحظه انتشار بازی بصورت کلی در نمایش ها 0 و 100ـی عمل می کنه، قابل پیش بینی نیستو این مورد رو در عناوین گذشتش و پیش نمایش عناوینش بارها ثابت کرده که اعتماد بهش پشیمونی به همراه داره. امیدوارم سایلنت هیل 2 نقطه عطفی بر کارنامه سیاه بلوبرتیم باشه ولی در مورد برخی استودیوها از جمله بلوبر ترجیح می دم تا ریلیز بازی صبر کنم. تعاریفی که در مورد پیش نمایش 5 ساعته بازی می شه و مقایسش با ریمیک ایول با اون گان پلی محشرش و برخی جزییات، از نظر من این تعاریف با نمایش هایی که به چشم دیدم همخونی نداره. در این مدت و بازخورد منفی در مورد تریلر گیم پلی نمی دونم آیا تغییراتی لحاظ کردن یا خیر ولی چیزی که من به چشم در تریلر تا اینجا دیدم، در حدواندازه های تعاریف ایول نیست
 
bloober از اول هم برای یه استودیوی قابل احترام بود و کارهاش رو دوست داشتم خوشحالم میبینم نظرها داره بر میگرده . اگه بازی نهایی به اندازه ای که preview ها میگن خوب باشه با یه ریمیک عالی طرف هستیم و برای bloober میتونه یه سکوی پرتاب بزرگ باشه
 
فقط گانپلی خوب باشه، باقیش دیگه مهم نیست.
ولی بلوبر تا حالا اسلحه مدل هم نکرده تو بازیهاش به اون صورت، چه برسه به شوتینگ و کلا فاقط کمبت بوده آثارش که این نگران کنندس
 
بلوبر از اون مدل استودیوهاییه که تا لحظه انتشار بازی بصورت کلی در نمایش ها 0 و 100ـی عمل می کنه، قابل پیش بینی نیستو این مورد رو در عناوین گذشتش و پیش نمایش عناوینش بارها ثابت کرده که اعتماد بهش پشیمونی به همراه داره. امیدوارم سایلنت هیل 2 نقطه عطفی بر کارنامه سیاه بلوبرتیم باشه ولی در مورد برخی استودیوها از جمله بلوبر ترجیح می دم تا ریلیز بازی صبر کنم. تعاریفی که در مورد پیش نمایش 5 ساعته بازی می شه و مقایسش با ریمیک ایول با اون گان پلی محشرش و برخی جزییات، از نظر من این تعاریف با نمایش هایی که به چشم دیدم همخونی نداره. در این مدت و بازخورد منفی در مورد تریلر گیم پلی نمی دونم آیا تغییراتی لحاظ کردن یا خیر ولی چیزی که من به چشم در تریلر تا اینجا دیدم، در حدواندازه های تعاریف ایول نیست
کارنامه سیاه بلوبر نکته جالبی بود!

بلوبر تو سبکی که بازی میسازه (واکینگ سیم هارور) اگه بهترین نباشه حتما جزو چندتاست.
============

این اولین بازیشون تو این سبکه و هیچی از قبل تضمین شده نیست و اینهم درسته که نمایشهای بازیها همیشه قبل انتشار خوبن.

ولی اگه استودیو جایی رو خوب کار میکنه باید گفت.
جدای از اینکه بازی نهایی چه کیفیتی خواهد داشت، حتما ریمیک شاهکاری نیست ولی این تریلر واقعا خوب بود و کاری که باید رو انجام داد.
 
آخرین ویرایش:
کارنامه سیاه بلوبر نکته جالبی بود!

بلوبر تو سبکی که بازی میسازه (واکینگ سیم هارور) اگه بهترین نباشه حتما جزو چندتاست.
============

این اولین بازیشون تو این سبکه و هیچی از قبل تضمین شده نیست و اینهم درسته که نمایشهای بازیها همیشه قبل انتشار خوبن.

ولی اگه استودیو جایی رو خوب کار میکنه باید گفت.
جدای از اینکه بازی نهایی چه کیفیتی خواهد داشت، حتما ریمیک شاهکاری نیست ولی این تریلر واقعا خوب بود و کاری که باید رو انجام داد.
اگر بازی دیگه ای بود این فرازونشیب اهمیتی نداشت، این مواردی که ذکر می کنی رو می شه در مورد عناوین دیگه ای بکار بردو سطح انتظارو از این استودیو معقول نگه داشت، ولی وقتی نام عنوانی مثل سایلنت هیل 2 به میون میاد از برخی موارد نمی شه چشم پوشی کرد چون یک بازی عادی نیست و انتظارات از ریمیک یکی از بهترین عناوین Survival horror پس از 23 سال همچنان بالاست، پرونده بازی رو نبستم فقط مواردی که در تریلرها دیدم و با شناختی که از گنده گویی های استودیو دارم کموبیش نگرانم کرده، هیچ چیز جایگاه عنوان ارجینال رو نمی گیره ولی باید ریمیک به شکلی باشه که مثل ایول 2 بگیم هر چند با نقاط ضعف، ریمیک وفادار و در عین حال آبرومندی برای شاهکار زمان خودش بوده. ریمیک سایلنت هیل 2 محکوم به موفقیته، همونطور که قبلا گفتم این مسیر پرریسکی که بلوبر طی کرده یک طرفست، راهی برای بازگشت وجود نداره
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or