PlayStation Silent Hill 2 Remake

1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
آخرین ویرایش:
با ماشین زمانی چیزی تازه سال ۲۰۲۴ نیمدی احیانا؟:D
سال ۲۰۲۴ ه نسل نهم بازیها، این بازیم ۲۳ سال پیش وضع گرافیکش خصوصا تو کات سینها جزییات چهره و... مشخص... واضحا یه بازی سینماتیکه
خب البته شما گفتید راضی هستید مرامی بازی بسازن! اینو یادم نبود
درمورد استدیوی بلوبر هم به عنوان یه ژاپنی باز جز بازیهای درجه یک غربی مثل GTA و RDR و TLOU اصلا بازی غربی دیگه وقت ندارم برم اونم از شرکتی مثل بلوبر. (خوشبختانه) چون امثال پرسونا ۳ ریلود مثلا همینطوریش وقت گیر هست منم که همه چیو صد در صد میکنم مثل شخصیت هست به رحمت زئوس میره دوباره سیو ریلود میکنم فلان چیزشو انلاک کنم در این حد... ولی تک و توک ترسناک غربیم رفتم مثل Alone in the Dark 2008 و 2024 که اصلا قابل مقایسه نیستن با چیزهایی که میکامی و تیم سایلنت یا سازنده ریمیک های اویل ساختن.
اینا رو نمیدونم جدی فکر میکنی خود اینا اضافه کردن
اگه اره مقایسه یک به یکشونو ببین
خود بازی ارجینالم همین ویژگیا رو داشت تازه به مراتب بهتر.
اصلا همون یه تیکه که جیمز میره تو کمد شاهد چیز کردن موجودات میشه یه طور spy و watchfulness طور اوج اینجور حرکاته که صاف از بازی اصلی کپی کردن و خلاص.
چیز جدید اضافه میکنن باید دید معنیم میده یا نه اصلا.
مثلا فلان جا یه آفتابه اضافه کنن کنارش خون باشه که ربطی نداره:D

کمی شفاف سازی کن چی نوشتی؟:-?
در مورد داستانگویی محیطی فکر کنم متوجه نشدی چیه.
منم توضیح دادم که چیه و اینکه بلوبر از این لحاظ کارش واقعا درسته.
نگفتم که نسخه اصلی از این لحاظ بد بوده.

وجدانا الان اینها چیه نوشتی ؟ :D
آخر شبی مغزم رو درگیر کردی واقعا :))
 
کمی شفاف سازی کن چی نوشتی؟:-?
در مورد داستانگویی محیطی فکر کنم متوجه نشدی چیه.
منم توضیح دادم که چیه و اینکه بلوبر از این لحاظ کارش واقعا درسته.
نگفتم که نسخه اصلی از این لحاظ بد بوده.

وجدانا الان اینها چیه نوشتی ؟ :D
آخر شبی مغزم رو درگیر کردی واقعا :))
چرا اتفاقا متوجه شدم همون اول ولی تاکیدم روی همون عنصر سینماتیک بازی بود چون مهم ترین عنصر این بازی هست.
داستان گویی محیطی بازی ارجینال درس شدیدا غنی بود نیاز نیست اصلا بلوبر تیم چیزی وسط بیاره.
اول بازی آره جیمز خون پیدا میکنه رو زمین یا موقع پیدا کردن رادیو حس دلهره منتقل میشه اینا همه تو بازی ارجینال بوده. تو بیمارستان هم همین طور بود چیزی که ما تو بازی اصلی دیدیم یا یادداشتهایی که پیدا میشد.
منظورم این بود موردی که بازی اصلی درش غنی بوده چه چیز جدید خاصی اینا میخوان بیارن؟؟؟ ترک رو در و دیوار بیشتر پیشرفت گرافیکیه.

پ.ن: منم یه سوالی ذهنمو از دیشب مشغول کرده:
ادین نکرده یه موقع بازیهای تاپ دیگه مثلا GTA و RDR دست امثال بلوبر تیم بیفتن دوستان اینطور امید واهی میبندن؟ اگه اینطور باشه واقعا ترسناکه
 
سایت cbr یه لیستی گذاشته از تاریک ترین یا ترسناک ترین بازی های PS2 که با قدرت SH2 اول هست. واقعا جای بحثی نمیمونه عظمت و خاص بودن این بازی توی زمان خودش و حق بود که کونامی این بازی رو دست استودیو بهتری میداد. به نظر من تانگو انتخاب عالی بود که الان به لطف ماکروسافت این استودیو وجود نداره

https://www.cbr.com/darkest-ps2-games/
 
اگه یه وقت هوس کردین قبل انتشار بازی نسخه های قبلی رو بازی کنین برای نسخه های سوم و چهارم یه ماد منتشر شده که میشه دوربین بازی رو بین سوم شخص روی شونه و اول شخص سوییچ کرد.
اگه علاقه دارین تو این تاپیک گذاشتم:
 
بلوبر تیم : بدترین دشمن شما در Silent Hill 2 Remake در اصل تخیل شماست.



View attachment VID_20240818_222750_178.mp4

استودیو در مورد مفهوم مه در ریمیک Silent Hill 2 پرداخته و اعلام کرده که کانسپت آن ها برای این ویژگی این است که" سکوت " مه را به ویژگی ترسناک در بازی تبدیل می‌کند.

در ادامه نوشته که همانطور که مه فضا را فرا می گیرد، احساس عدم اطمینان و انزوا نیز به درون پلیرها نفوذ میکنه

در مورد میدان دید پلیر که بسیار محدود است گفته:
میدان دید محدود به این معناست که هر قدم رو به جلو، یک قمار است. تخیل شما در این بازی، بدترین دشمن شما می‌شود.
 
چقدر استوری تریلرش خوب بود. اول اون گیم‌پلی ۱۳ دقیقه‌ای که کلا نگاه خیلیارو به بازی عوض کرد و فضای مثبتی ایجاد کرد، الانم این تریلر با موزیک عالی و کرکترای خوبش و وُیس اکتینگ با کیفیت. به نظرم میتونه ریمیک موفقی بشه.
 
رسانه VGC: سایلنت هیل ۲ ریمیک، دوباره به ما امید جدیدی برای بازگشت فرنچایز داد!

رسانه VGC، به تازگی ۵ ساعت Silent Hill 2 Remake را تجربه کرده و اعلام کرده که به شدت از این بازی راضی است.

به گفته ژورنالیست این رسانه، گیم‌پلی این اثر فوق‌العاده است، بازی از نظر گرافیکی چشم نواز است و اتمسفر نسخه اورجینال با بهترین کیفیت نمایش داده می‌شود.

این رسانه همچنین گفت که این بازی روح و قلب نسخه اورجینال را در خود دارد و دقیقا همان شوکی است که باعث می‌شود سری، بازگشت اساسی رقم بزند.


View attachment kanzkvoyyoasdrtpnbbmvjlitrnmqtqnsgtydhdrjbrhtexffyoczojtfewhjqsu.mp4
 
آخرین ویرایش:
بر خلاف واکنش های منفی اولیه به تریلر و گیم پلی بازی Silent Hill 2، رسانه ها بعد از تجربه ی ۵ ساعت ابتدایی از ریمیک این بازی تمجید کرده و حتی بعضی آن را با ریمیک های Resident Evil مقایسه کرده اند.
همه هم که راضی بشن ولی اینجا یکی هست که هیچ جوره رضایت نمیده :D
نمیدونم چرا خبری ازش نیست.
 
بلوبر از اون مدل استودیوهاییه که تا لحظه انتشار بازی بصورت کلی در نمایش ها 0 و 100ـی عمل می کنه، قابل پیش بینی نیستو این مورد رو در عناوین گذشتش و پیش نمایش عناوینش بارها ثابت کرده که اعتماد بهش پشیمونی به همراه داره. امیدوارم سایلنت هیل 2 نقطه عطفی بر کارنامه سیاه بلوبرتیم باشه ولی در مورد برخی استودیوها از جمله بلوبر ترجیح می دم تا ریلیز بازی صبر کنم. تعاریفی که در مورد پیش نمایش 5 ساعته بازی می شه و مقایسش با ریمیک ایول با اون گان پلی محشرش و برخی جزییات، از نظر من این تعاریف با نمایش هایی که به چشم دیدم همخونی نداره. در این مدت و بازخورد منفی در مورد تریلر گیم پلی نمی دونم آیا تغییراتی لحاظ کردن یا خیر ولی چیزی که من به چشم در تریلر تا اینجا دیدم، در حدواندازه های تعاریف ایول نیست
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or