PlayStation Silent Hill 2 Remake

1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
آخرین ویرایش:
فقط گانپلی خوب باشه، باقیش دیگه مهم نیست.
ولی بلوبر تا حالا اسلحه مدل هم نکرده تو بازیهاش به اون صورت، چه برسه به شوتینگ و کلا فاقط کمبت بوده آثارش که این نگران کنندس

CoD مگه؟:دی
 
گرافیک بازی وحشتناک عجیب کسی راجبش حرف نمیزنه اگر اثر نهایی همین باشه راحت بهترین گرافیکی که تا حالا یه بازی داشته ! بخصوص تو محیط باز
8-|

چی داشت دقیقا این ؟ یه افکت ری تریسینگ توی اب و بارون این حرفارو نداره خدایی
 
روح ووک شدیدن دمیده تو بازی. نمیدونم آنجلا هنوز شبیه اکبر عبدی هست یا بهتر شده
ووک‌ چی میده! نه داستان تغییر کرده، نه شخصیت خاصی اضافه شده! بازی بیست و خورده ای سال پیش ریمیک بشه یه تغییراتی باید بکنه دیگه!
 
اطلاعات جدید:

مه به تدریج متراکم تر میشود

ساختمان های قابل کاوش بیشتر شدند

دشمنان ضد حمله انجام میدهند

پازل های جدید اضافه شده

آپارتمان ها دارای چیدمان جدید هستند

بدون هیچگونه صفحه لودینگ

جای تمام دشمنان نسبت به نسخه اورجینال تغییر کرده است

دشمنان جدیدی بنام Spider Mannequin به بازی اضافه شده است که از همان گونه Mannequin ها هستند و فقط روی زمین می خزند و میپرند
 
اطلاعات جدید:

مه به تدریج متراکم تر میشود

ساختمان های قابل کاوش بیشتر شدند

دشمنان ضد حمله انجام میدهند

پازل های جدید اضافه شده

آپارتمان ها دارای چیدمان جدید هستند

بدون هیچگونه صفحه لودینگ

جای تمام دشمنان نسبت به نسخه اورجینال تغییر کرده است

دشمنان جدیدی بنام Spider Mannequin به بازی اضافه شده است که از همان گونه Mannequin ها هستند و فقط روی زمین می خزند و میپرند
امیدوارم متوجه باشن که جای دشمنای بازی اصلی کاملا به روند داستانی بازی ارتباط داشت و همینطور چهره دشمنای بازی هم مربوط به شخصیت جیمز بود همینطوری الکی بر ندارن همه چیزو عوض کنن .
 
آخرین ویرایش:
حقیقت با این تریلر یکم خیالم راحت تر شد. sh2 از محدود بازی هایی که تک تک دیالوگ های با دلیل و رسوندن یک حس و هدفی گفته می شد و خوش حالم که تو این نمایش سازنده ها از خودشون تا حد ممکن دیالوگ بی خود در نیاوردن و دیالوگ های نسخه اصلی با قدرت باقی موندن.
ولی واقعا از همون اول نمایش بازی داد می زنه غربی ها ساختنش یعنی هنوز نمی دونم این جادو بازی های شرقی چی که انقدر سریع تفاوت احساس می شه :D .
یک مشکلی که با نمایش داشتم که خب باز هم اونم بخاطر قوی نبودن تیم سازنده است این بود که کارکتر ها بر خلاف نسخه اصلی کاملا تو حس شخصیت و حرفی که داشتن می زدن نبودن حالا بعضی ها بیشتر و بعضی ها کمتر ولی بعضی جا ها احساس می کردی انگار دارن فقط دیالوگ روخونی می کنند. مثلا ادی و جیمز خوب بودن تو نمایش قبلی لارا هم عالی بود ولی ماریا اونقدر با حس حرف هاش نمی زد انجلا ها هم همچنان افتضاح، اون همه دیالوگ و اکت خفن داره که اینجا حیف شده.
به شدت منتظر بازیم ولی هنوز استرس اون بهینه نبودن بازی با توجه به سابقه بد بلوبر دارم.
 
من شاید نسخه اوریجینال رو زمان خودش 20 بار تموم کردم . هر نسخه رزیدنت اویل هم 20 30 بار تموم کردم .
هیچ شماره ای از سایلنت هیل های اوریجینال در زمینه گانپلی به گرد پای رزیدنت ها نمیرسید .
اون چیزی باعث میشد من با سایلنت هیل 2 زندگی کنم و با هر بار تموم کردنش افسردگی بگیرم اتمسفر و روایت عالی بازی و معماهای چالش برانگیزش بود . اگر فقط همین موارد رعایت بشه برای من کافی و وافی هستش .
گانپلی و میل اتک بازی هم نسبت به تریلرهای قبلی خیلی بهتر شده . من انتظار گانپلی رزیدنت 4 از این بازی نداشتم . این بازی از اول هم همینطور بوده دوستان .
چه گرافیکی هم داشت بازی تو این گیم‌پلی آخری که دادن . بیصبرانه منتظرم .
 
برخلاف خیلی ها که مخالفن نظر من اینه که تو تک تک بخش ها و مراحل بازی کلی وقت گذاشتن تا بتونن بهترین ریمیک رو از نسخه اصلی بسازن
اما اگه بازی موفق نشد یکی از عامل اصلیش میتونه کم طرفدار بودن این سبک نسبت با سال های 90 و 2000 باشه
 
برخلاف خیلی ها که مخالفن نظر من اینه که تو تک تک بخش ها و مراحل بازی کلی وقت گذاشتن تا بتونن بهترین ریمیک رو از نسخه اصلی بسازن
اما اگه بازی موفق نشد یکی از عامل اصلیش میتونه کم طرفدار بودن این سبک نسبت با سال های 90 و 2000 باشه
1724095042786.png
ژانر ترسناک همیشه ژانر نسبتا کم طرفدارای نسبت به بقیه سبک ها بوده (به جز RE ها)، خود سایلنت هیل هم حتی تو این ژانر یه جورایی نیش به حساب میومده ولی این درمورد ریمیکش به هیچ وجه صدق نمیکرد. اگه بازی به هر دلیلی موفق نشه مقصرش فقط کونامی و بلوبره.
 
View attachment 346908
ژانر ترسناک همیشه ژانر نسبتا کم طرفدارای نسبت به بقیه سبک ها بوده (به جز RE ها)، خود سایلنت هیل هم حتی تو این ژانر یه جورایی نیش به حساب میومده ولی این درمورد ریمیکش به هیچ وجه صدق نمیکرد. اگه بازی به هر دلیلی موفق نشه مقصرش فقط کونامی و بلوبره.
اگه تا یه حدی گند بزنن اره اما انگار تا الان نقد های بازی مثبت بوده
من خودم فن این سری هستم اما زیاد واسهچش هایپ نیستم چون خیلی واسه ریمیک نسخه 1 منتظر بودم
 
  • Like
Reactions: He!n3ger
اگر بازی دیگه ای بود این فرازونشیب اهمیتی نداشت، این مواردی که ذکر می کنی رو می شه در مورد عناوین دیگه ای بکار بردو سطح انتظارو از این استودیو معقول نگه داشت، ولی وقتی نام عنوانی مثل سایلنت هیل 2 به میون میاد از برخی موارد نمی شه چشم پوشی کرد چون یک بازی عادی نیست و انتظارات از ریمیک یکی از بهترین عناوین Survival horror پس از 23 سال همچنان بالاست، پرونده بازی رو نبستم فقط مواردی که در تریلرها دیدم و با شناختی که از گنده گویی های استودیو دارم کموبیش نگرانم کرده، هیچ چیز جایگاه عنوان ارجینال رو نمی گیره ولی باید ریمیک به شکلی باشه که مثل ایول 2 بگیم هر چند با نقاط ضعف، ریمیک وفادار و در عین حال آبرومندی برای شاهکار زمان خودش بوده. ریمیک سایلنت هیل 2 محکوم به موفقیته، همونطور که قبلا گفتم این مسیر پرریسکی که بلوبر طی کرده یک طرفست، راهی برای بازگشت وجود نداره
خب همین.
اینکه ریمیک چی باید میبود و چه کیفیتی میتونست داشته باشه رو که همه بهش باور داریم.
اما این ریمیک اصلا در حد ریمیکهای کپکام نیست و نمیتونه باشه ، چشمهات رو ببند و سطح انتظارت رو بیار پایین.

مطمئنا از بلوبر سطح کیفی تیمهای کپکام رو نباید انتظار داشت.
در مقابل بودجه‌ای که کونامی برای این ریمیک گذاشته بوده کنار هم تو سطح ریمیک حتما تاثیر داشته.

من خودم رو از الان آماده کردم که با وجود ضعفهایی که بازی داره برم سمتش و ببینم اون جادویی که نسخه اوریجینال داشته رو داره یا نه.
حالا این وسط انیمیشنها ، طراحی چهرها شاید فراز و نشیب داشته باشه ، مبارزات متوسط یا حتی ضعیف باشه و...

من این ریمیک رو بازی میکنم که ببینم اتمسفر سایلنت هیل رو چطور درآوردن.
طراحی دشمنها چطوره ، طراحی پازلها و...
آرت استایل بازی رو در حین وفادار بودن چطور تونستن مدرن و امروزی کنن.
کرکترها چطور با صدا و بازیگرهای جدید جون گرفتن.
همه اینها به همراه یکی از بهترین موسیقی متنهای بازیها چطور شروع میکنن به شکل دادن اون تصویر نهایی که اسمش سایلنت هیل 2عه.
مابقی رو فقط در حدی که آزارم نده میتونم باهاش کنار بیام.
خوراکم بازی Jank بازی کردنه و اصلا با این مورد مشکلی ندارم.

جایی برام این موارد هم مهم میشن که استودیو اون ویژگیهایی که هسته یک بازیه رو هم نتونسته باشن در بیارن.
که خب اونوقت واقعا جای تاسف و سوال داره که چرا اصلا باید همچین ریمیکی ساخته میشد.

انتظار یک ریمیک عالی از سایلنت هیل 2 باید بر اساس یکسری واقعیات باشه.
واقعیات اینه که سازنده بلوبره که به خروجی هاش آشناییم و نمیشه ازشون انتظار موفقیت کامل و شاهکار داشت.
اینها واقعیات روی زمینه ، خب درخواست و انتظارات ما هم باید بر همین اساس باشه.

این نظر منه و صرفا نباید همه اینطور فکر کنن ولی آره اگه این رو استودیوی درجه یکی میساخت یا بودجه بازی خیلی بیشتر از این بود قطعا سطح انتظار ما هم باید متفاوت میبود.
 
خب همین.
اینکه ریمیک چی باید میبود و چه کیفیتی میتونست داشته باشه رو که همه بهش باور داریم.
اما این ریمیک اصلا در حد ریمیکهای کپکام نیست و نمیتونه باشه ، چشمهات رو ببند و سطح انتظارت رو بیار پایین.

مطمئنا از بلوبر سطح کیفی تیمهای کپکام رو نباید انتظار داشت.
در مقابل بودجه‌ای که کونامی برای این ریمیک گذاشته بوده کنار هم تو سطح ریمیک حتما تاثیر داشته.

من خودم رو از الان آماده کردم که با وجود ضعفهایی که بازی داره برم سمتش و ببینم اون جادویی که نسخه اوریجینال داشته رو داره یا نه.
حالا این وسط انیمیشنها ، طراحی چهرها شاید فراز و نشیب داشته باشه ، مبارزات متوسط یا حتی ضعیف باشه و...

من این ریمیک رو بازی میکنم که ببینم اتمسفر سایلنت هیل رو چطور درآوردن.
طراحی دشمنها چطوره ، طراحی پازلها و...
آرت استایل بازی رو در حین وفادار بودن چطور تونستن مدرن و امروزی کنن.
کرکترها چطور با صدا و بازیگرهای جدید جون گرفتن.
همه اینها به همراه یکی از بهترین موسیقی متنهای بازیها چطور شروع میکنن به شکل دادن اون تصویر نهایی که اسمش سایلنت هیل 2عه.
مابقی رو فقط در حدی که آزارم نده میتونم باهاش کنار بیام.
خوراکم بازی Jank بازی کردنه و اصلا با این مورد مشکلی ندارم.

جایی برام این موارد هم مهم میشن که استودیو اون ویژگیهایی که هسته یک بازیه رو هم نتونسته باشن در بیارن.
که خب اونوقت واقعا جای تاسف و سوال داره که چرا اصلا باید همچین ریمیکی ساخته میشد.

انتظار یک ریمیک عالی از سایلنت هیل 2 باید بر اساس یکسری واقعیات باشه.
واقعیات اینه که سازنده بلوبره که به خروجی هاش آشناییم و نمیشه ازشون انتظار موفقیت کامل و شاهکار داشت.
اینها واقعیات روی زمینه ، خب درخواست و انتظارات ما هم باید بر همین اساس باشه.

این نظر منه و صرفا نباید همه اینطور فکر کنن ولی آره اگه این رو استودیوی درجه یکی میساخت یا بودجه بازی خیلی بیشتر از این بود قطعا سطح انتظار ما هم باید متفاوت میبود.

گیم پلی 30 دقیقه ای و گیم پلی باس فایت رو دیدی؟ (میخوام بدونم بعد از دیدن اون اینا رو گفتی یا قبلش)
 
گیم پلی 30 دقیقه ای و گیم پلی باس فایت رو دیدی؟ (میخوام بدونم بعد از دیدن اون اینا رو گفتی یا قبلش)
نه ندیدم هنوز.
نمیخوام ببینم واقعا.
این داستانی دیروز + اون تریلر گیم پلی ماه پیش رو دیدم و دیگه نمیخوام چیزی از بازی ببینم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or