PlayStation Silent Hill 2 Remake

1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
آخرین ویرایش:
در کل جو خوفی داره . بعضی جاها گرافیک عالی و بعضی جاها توی ذوق می زنه و کاغذی و مصنوعی گونه هست اما اتمسفر گیرا و سنگینی داره .

امیدوارم بدون باگ همراه با پیاده سازی روان باشه تا بشه ازش لذت برد .

بازی قفل دنوو داره احیانا ؟؟؟
 
  • Like
Reactions: BladeRunner
کارگردان بازی گفته زمان لازم برای دور اول بازی به صورت عادی، بین 16 تا 18 ساعته.
البته اگر قصد پلات کردن بازی و جمع آوری تمام کالکتبل ها رو داشته باشید، بیش از 20 ساعت زمان میبره دور اول.(فقط دور اول. غیر از نیو گیم پلاس و گرفتن پایان های مختلف و ...)
این یعنی اینکه بازی طولانی تر از نسخه اورجینال هست. در سال 2001، حدود 9 ساعت زمان برای اتمام بازی با تمرکز بر داستان اصلی نیاز بود، حدود 10 ساعت اگر به بخش های جانبی هم پرداخته میشد و تقریا 16 ساعت برای 100% کردن.

sh1.jpg
sh2.jpg
 
کالکشن اچ دی پی اس تری هم اگه بخوای پلت کنی باید 6 بار فکر کنم تموم کنی برای پایان ها و حالت های رسیدن بهشون، اینکه میگن چند ده ساعته پلت میشه حالت به شدت بهینه رو میگن معمولا، چون بازی واقعا جوری نیست که سرت رو بندازی بری جلو، اصن اینجوری حالم نمیده، مگه اینکه از رو واکترو بازی کنی یا دقیق یادت باشه کجا باید بری...

من همین الان نزدیک 5 ساله دارم رو پلتش (PS3) کار میکنم، فقط پلی ترو اولم فکر کنم 30 ساعت رو رد کرده باشه... قطعا میتونستم توش کنم به اصطلاح که زود پلت شه، اما کش میدم که باهاش عشق کنم...
 
۱۶ تا ۱۸ ساعت گیم پلی برای بازی ترسناک زیاده . به نظرم اگر واقعا سازندگان به نسخه اصلی وفادار بوده باشند همون ۸ ۹ ساعت بیشتر نباید گیم پلی داسته باشد . ته تهش ۱۰ ساعت .
امیدوارم از پیش خودشون چیزی به بازی اضافه نکرده باشند و به اصطلاح آب نبسته باشند به تایم گیم پلی
 
کارگردان بازی گفته زمان لازم برای دور اول بازی به صورت عادی، بین 16 تا 18 ساعته.
البته اگر قصد پلات کردن بازی و جمع آوری تمام کالکتبل ها رو داشته باشید، بیش از 20 ساعت زمان میبره دور اول.(فقط دور اول. غیر از نیو گیم پلاس و گرفتن پایان های مختلف و ...)
این یعنی اینکه بازی طولانی تر از نسخه اورجینال هست. در سال 2001، حدود 9 ساعت زمان برای اتمام بازی با تمرکز بر داستان اصلی نیاز بود، حدود 10 ساعت اگر به بخش های جانبی هم پرداخته میشد و تقریا 16 ساعت برای 100% کردن.

View attachment 347356
View attachment 347357
الان که فکر میکنم تمام سایت ها که 5 ساعت اول رو تجربه کردن راضی بودن ولی فقط 5 ساعت بازی کردن و یعنی تضمینی نداره بعد از 18 ساعت همچنان به خوبی همون 5 ساعته اول بمونه
 
  • Like
Reactions: Taha75
الان که فکر میکنم تمام سایت ها که 5 ساعت اول رو تجربه کردن راضی بودن ولی فقط 5 ساعت بازی کردن و یعنی تضمینی نداره بعد از 18 ساعت همچنان به خوبی همون 5 ساعته اول بمونه
همون طور که دوستان گفتن، باید سطح توقعمون رو در حد بودجه و استودیوی سازنده نگه داریم.
من هم خیلی دلم میخواست یه چیزی با کیفیت و ابعاد ریمیک رزیدنت 4 اتفاق بیفته. در عین حال مجموعا خوشحالم که این پروژه انجام شد و تو این چهار پنج روز، نظرات مثبت هم کم نبوده بعد از نمایش ها.
واقعیتش از افزایش تایم گیم پلی خوشحالم شخصا. این بازی دارای اتمسفر، موسیقی و نوعی از روایت هست که منحصر به فرده و هر چقدر زمان بیشتری رو توش بگذرونم بیشتر لذت میبرم. درسته ترسناکه. ولی با عناوینی مثل Siren و Fatal Frame متفاوته.
دلم میخواد زودتر برسیم بهش و برای مدتی در این شهر مه زده و غم آلود خودم رو غرق کنم.
 
بازی قفل دنوو داره احیانا ؟؟؟

کونامی دنوو نزاره باید تعجب کرد ولی هنوز تو پیچ استیم بازی خبری ازش نیست. یه کورسوی امیدی هست.


۱۶ تا ۱۸ ساعت گیم پلی برای بازی ترسناک زیاده . به نظرم اگر واقعا سازندگان به نسخه اصلی وفادار بوده باشند همون ۸ ۹ ساعت بیشتر نباید گیم پلی داسته باشد . ته تهش ۱۰ ساعت .
امیدوارم از پیش خودشون چیزی به بازی اضافه نکرده باشند و به اصطلاح آب نبسته باشند به تایم گیم پلی

گیم پلی قطعا شامل تغییراتی هست و احتمال اضافه کردن معما یا طولانی تر کردنشون هم هست.

چند ساعت بیش تر حتما به معنای بدتر نیست ولی به قول شما اگر آب نبسته باشند.
 
  • Like
Reactions: Taha75
دقیقا همینه.
بچه ها فکر میکنن سایلنت هیل 2 رو فقط خودشون بازی کردن و کس دیگه ای جرات نداشته بارها اون رو بازی کنه یا خدای نکرده باهاش ارتباط گرفته باشه.
بازیهای اصلی هم پرفکت و همه چیز تموم که نبودن.
نقص تو بخشهایی واقعا مشهود بود.
مخصوصا مبارزات که کلنگ بود و شاید برای دشمنهای معمولی باید اینطور میبود که اون پیامی که میخوان رو برسونن ولی باسفایتهای خسته کننده که اصلا کمکی به جذابیت بازی نمیکرد و حتی تیکه هایی از مراحلش واقعا ضعیفه.
صداگذاریش هم بعضی جاهاش خیلی ضعیف بود.
کنترل دوربین بعضا روی اعصاب بود و...

بازی رو صفر و صدی دیدن میشه همین.
نسخه اصلی رو 100 گرفتن و نقصهاش رو ندیدن میشه همین دیدگاههایی که میبینیم.

از اولش هم داستان و اتمسفر بازی بود که همرو جذب خودش کرد.
عجیبه بچه ها از ریمیک این بازی انتظار دارن که نه تنها همون کیفیت رو داشته باشه بلکه نقصهای نسخه اصلی رو هم پوشش بده.
که تا اونجایی که دیدم واقعا این کار رو کرده در بعضی از موارد.

مثلا تا اونجایی که دیدم دوربین و بخش مبارزاتش انصافا بهتر شده.
حتی صداگذاری رو هم تو این تریلرها میپسندم واقعا.
حالا باسفایت و... رو ندیدم چیزی ازش.

اگه فکر میکنین که SH2 ریمیک اصلا نباید توسط بلوبر ساخته میشد خب دیگه بحثی نمیمونه.
ببین من نگفتم SH2 رو فقط من بازی کردم، یا بقیه بازی رو درک نکردن و فلان! اینم نگفتم بازی همه چی پرفکت بوده! (بازی 25 سال پیش و پرفکت lol)

حالا بازی عرضه شد، مقایسه ها شروع میشه بین کاتسین های ارجینال و ریمیک یا نحوه VO ریمیک که شدیدا افتضاح هستش نسبت به نسخه اصلی.

مشکل اصلا اسم بلوبر نیست، هر استودیوی دیگه ای نمیتونست به اون شکلی که باید ریمیک رو انجام بده من همین ایرادات رو میگرفتم. قبلتر گفتیم ما ریمیک درست و حسابی که فنها مشکلی نداشتن باهاش کم نداشتیم.

از حوصله من خارجه سکانس به سکانس بیام توضیح بدم، چطور بلوبر باید ریمیک میکرد. این ویدیو مقایسه رو بعد از پست من روی یوتیوب آپلود کردن، خودت نظرات فنهای هاردکور یا به قول خودت "کسی که بازی رو درک کرده" رو بخون. قطعا سطح نظرات با کسایی که زیر ویدیو اصلی یا کانال Playstation کامنت گذاشتن متفاوته! اینجاست که فرق بین کسایی که یه بازی رو تجربه کردن و ولی درک کردن/نکردن معلوم میشه. خب شما هم اگه واستون سخته قبول کردن اینکه فنهای هاردکور سری که دارن درباره مهمترین سکانس بازی بحث میکنن و از ریمیکش راضی نیستن، دیگه بحثی نداریم.
 
شخصیتها همه اروپایی:دی
خبری از کاراکتر سیاه و فمنیستی و ووک تو بازیای اون دوران نبود همه چیز اصالت داشت اون زمونا
بی صبرانه منتظریم بازی ریلیز بشه شخصا که نسخه اصلی رو تا نصف رفتم چون رو pc باگ save میخورد از یه جایی به بعد دیگه ذخیره نمیشد:دی
 
امیدوارم خوب بهینه باشد (گرافیک شاخی نداره که سنگین باشه) و نیاز به کلی آپدیت و پچ هفته های اول نباشد . همون اول روان باشه و بشه ازش لذت برد
 
  • Like
Reactions: GPSY

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or