PlayStation Silent Hill 2 Remake

1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
آخرین ویرایش:
امیدوارم بازی خوب در بیاد خیلی تو کف سایلنت هیلم بعدشم اگه 3 رو ریمیک کنن خوب میشه
من هنوز دلم میخواد نسخه یک رو ریمیک کنن اون واقعا یکی از بهترین گیم هایی بود که بازی کردم و حتی شاید واسم ارزشمند تر از نسخه 2 باشه
 
بهترین کار yamaoka تو silent hill origins بود.یه مدت مدام تو گوشی داشتمش.توصیه میکنم گوش بدید.

اکثر کارهای Mary Elizabeth Mcglynn برای سایلنت هیل بنظرم‌ خیلی خوب هست. بخش عمده ایش قطعا بخاطر موسیقی یامائوکا هست، اما صدای خود مری الیزابث هم بنظرم بطرز عجیبی با تم و فضای بازی ها همخوانی داره. از بین کارهاش بنظرم Room of Angel و Elle's Theme خیلی خوب هستند.

در‌ مورد ریمیک SH2 هم‌ خوب میشد اگر دوباره با یامائوکا همکاری میکرد و به عنوان سورپرایز یه قطعه جدید برای بازی میخوند. اما از اونجایی که نسخه اورجینال اهنگ وکال نداشت یکم بعید هست این اتفاق بیافته. چون تا اینجا به وفادار بودن ریمیک به نسخه اصلی خیلی تاکید داشتند. البته یه اهنگ وکال جدید با‌ وجود یامائوکا چیزی نیست که بخواد به خاطرات نسخه اصلی صدمه بزنه و بازی رو خراب کنه. ضمن اینکه مری الیزابث سابقه همکاری با بلوبر سر The Medium رو داره.
 
اکثر کارهای Mary Elizabeth Mcglynn برای سایلنت هیل بنظرم‌ خیلی خوب هست. بخش عمده ایش قطعا بخاطر موسیقی یامائوکا هست، اما صدای خود مری الیزابث هم بنظرم بطرز عجیبی با تم و فضای بازی ها همخوانی داره. از بین کارهاش بنظرم Room of Angel و Elle's Theme خیلی خوب هستند.

در‌ مورد ریمیک SH2 هم‌ خوب میشد اگر دوباره با یامائوکا همکاری میکرد و به عنوان سورپرایز یه قطعه جدید برای بازی میخوند. اما از اونجایی که نسخه اورجینال اهنگ وکال نداشت یکم بعید هست این اتفاق بیافته. چون تا اینجا به وفادار بودن ریمیک به نسخه اصلی خیلی تاکید داشتند. البته یه اهنگ وکال جدید با‌ وجود یامائوکا چیزی نیست که بخواد به خاطرات نسخه اصلی صدمه بزنه و بازی رو خراب کنه. ضمن اینکه مری الیزابث سابقه همکاری با بلوبر سر The Medium رو داره.
برم بقیه کارهای elizabeth رو بگیرم خوب شد گفتین.عجب صدایی داره روح رو نوازش میده.
 
  • Like
Reactions: Taha75
یه گیم پلی 90 دقیقه ای از بازی بیرون اومده, لینک YT رو میذارم, خودم نگاه نکردم چون دیگه نمیخوام چیزی برام اسپویل بشه...
منم ندید لایک میکنم :D
بهترین کار yamaoka تو silent hill origins بود.یه مدت مدام تو گوشی داشتمش.توصیه میکنم گوش بدید.
خیــــــــــــلی خوبه :x:x
اوریجینز واقعا آندرریتده.
کلا میخوام بگم هر سایلنت هیلی که غربیها ساختن آندرریتده.
واقعا بازیهای خوبی هستن ، مشکلشون اینه که خب سه-چهار گانه اصلی شاهکارن.
به همین واسطه خیلی ها فکر میکنن که کلا بازیهای خیلی بد و ضعیفین که اصلا اینطور نیست.

مثلا همین اوریجینز اگه الان روی کنسولهای پرقدرتتر و نه کنسول دستی ، همینطور با بودجه بیشتری ساخته میشد پلیرها میپرستیدنش.
اینها که نشد و خب خلاف همه اینها اتفاق افتاد و به همین واسطه کلی jank هم قاطی بازی شد.

خب زمانی اومد که ماها سطح توقعمون با نسخه های دیگه خیلی بالا رفته بود.
مخصوصا الان که Origins یا shattered memories و... رو که بازی میکنیم بیشتر به این مسئله میشه پی برد که اون استودیوها روی PSP و Wii چه کار بزرگی انجام دادن.
 
آخرین ویرایش:
منم ندید لایک میکنم :D

خیــــــــــــلی خوبه :x:x
اوریجینز واقعا آندرریتده.
کلا میخوام بگم هر سایلنت هیلی که غربیها ساختن آندرریتده.
واقعا بازیهای خوبی هستن ، مشکلشون اینه که خب سه گانه اصلی شاهکارن.
به همین واسطه خیلی ها فکر میکنن که کلا بازیهای خیلی بد و ضعیفین که اصلا اینطور نیست.

مثلا همین اوریجینز اگه الان روی کنسولهای پرقدرتتر و نه کنسول دستی ، همینطور با بودجه بیشتری ساخته میشد پلیرها میپرستیدنش.
اینها که نشد و خب خلاف همه اینها اتفاق افتاد و به همین واسطه کلی jank هم قاطی بازی شد.

خب زمانی اومد که ماها سطح توقعمون با نسخه های دیگه خیلی بالا رفته بود.
مخصوصا الان که Origins یا shattered memories و... رو که بازی میکنیم بیشتر به این مسئله میشه پی برد که اون استودیوها روی PSP و Wii چه کار بزرگی انجام دادن.
الان شبی که origins برای psp اومد و تو یه کنسول دستی تجربش میکردم رو یادم اومد🥺انگار مهبت الهی بود واقعا هم خیلی silent hill خوبی بود.حتی downpour هم با همه مشکلاتش خوب بود .اون نسخه های کذایی مثل book of memories کار رو خراب کردن.الانم با کیلو ساختن silent hill امیدوارم دوباره ip رو نابود نکنن.
 
یه گیم پلی 90 دقیقه ای از بازی بیرون اومده, لینک YT رو میذارم, خودم نگاه نکردم چون دیگه نمیخوام چیزی برام اسپویل بشه...
نمیدونم چجوری بگم بازی یه چیزی کم داره. اون روح و اتمسفر نسخه اصلی رو نداره. شاید باید میدادن یه استودیو ژاپنی بسازه. این شرقی ها یه فرمول دارن که انگار خودشون دارن و دست کسی هم نیست که بتونه درش بیاره. باز هم امیدوارم خوب دربیاد
 
برید کنار که بهترین آهنگ سری سایلنت هیل مربوط به مظلوم ترین نسخه است
:D
Shattered memories



دلم برا اون موقع ها که موزیک ها اینجوری برا بازی ها ساخته می‌شد تنگ شد

یا وجود ارادت قلبی که به Shattered memories دارم اما صوت روح نواز (و بنابر موقعیت, روح خراش) بانو Mcglynn در ترکیب با نوازش ساز بی مثال آقا Yamaoka در Silent Hill 4: The Room اجازه عرض اندام به سایر نسخ نمیده..
Your Rain, Room of Angel, Waiting For You و Tender Sugar یکی از یکی ویرلن کننده تر..

 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or