PlayStation Silent Hill 2 Remake

1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
آخرین ویرایش:
انگار review embargo بازیش ۴ اکتبر مقارن ۱۳ مهر ماه هست:دی
امیدوارم ناامیدمون نکنه و راه داونپور و بوک اف مموریز رو ادامه بده، دنیای گیم موفقیت روشهای مزخرف کونامی براش بزرگترین سم هست.
بعضی چیزها هم وقتی ادامه راهشون هیچ جوره ممکن نیست همون نوستالوژی بمونن بهتره.
 
  • Like
Reactions: Taha75
خوده بازی متاش 89 بوده، و با توجه به اینکه در این زمان برای منتقدا فان بودن گیمپلی پیش از هر زمان دیگه ای اهمیت پیدا کرده! و خب گیمپلی نسخه اصلی اصلا نمره بالایی حتی تو زمان خودش دریافت نمی کرد...
اگه بازی موفق بشه متاش +80 بشه، واقعا باید گفت این بهترین ریمیکی می شد که یک استدیو می تونست بده!
.
.
قطعا بازی پرفکت تر از اینم می شد ساخته بشه، ولی نیاز به سافت ریبوت اساسی تو برخی قسمتا داشت که مگه چند تا استدیو داریم که بتونن از پس همچین چیزی بر بیان؟!:دی
.
.
.
فرق ترس RE و SH هم زمین تا اسمون هست!
SH خوده داستان و اتمسفرشه که ترسناک هست!
ولی RE کلاسیک حتی دیالوگاشم خنده دار بودن، و اصلا زشته بازیو ترسناک بدونیم:دی اون بقا و مدیریت منابع نسخه های کلاسیک باعث تنش می شدن، که کپکام تو نسخه های اخیر تا تونسته مهماتو برا پلیرا تو بازی ریخته که دیگه بازی برا همه قابل بازی باشه(از حق نگذریم برخلاف نسخه های کلاسیک، توی دو نسخه اخیر رو اتمسفر ترسناک به شدت کار کردن، ولی همینکه تهش می خواد همه اتفاقارو توجیه علمی(بر اساس دنیای RE) بکنن! که همون ترس نیمه اول بازی، دیگه تو تجربه های دوباره بازی، از بین میره! برخلاف SH که از ریشه ترسناک هست!
 
نکته بعدی باز جای شکرش باقیه حافظه تاریخی ملت تو بلاد کفر بالاست... و یادشونه جوری اینا بازیاشون رو خراب میکردن که انگار دشمنی شخصی چیزی دارن... استدیوی سازنده رو کلا ببند. بده دست مزخرف ترین ها ادامه ها رو. پول نده خرج نکن بگو سود ما تو بازی موبایله فلان بازی iconic بذار متای 40 بگیره و... و کلهم اجمعین جز چند تا پرویو سفارشی نظرات منفی به نظرات مثبت کاملا میچربه سرچ کنید.
تو ایکس و چند جای دیگه نظرات مردم رو میخوندم فقط بین عربها طبق معمول طرفدار آنچنان داره و خواستار پچ به زبان خودشون بودن. که اونها هم تقریبا مثل ما...
توجیه شه متای 70 هم خوبشه چه عالی... برید بخرید اصلا 60 هم شد بخرید.
ولی خوب فروخت و پسفردا شرکت های دیگه هم یاد گرفتن ریمیک فلان بازی محبوب رو دادن یه استدیو درجه 2 و 3 گله مند نباشید:دی زیادم بد نیست مثلا فلان بازی متای 90 گرفته بیست سال پیش، الان کمتر 10تا، 20تا، اصلا بگو40 تا = 50:دی به هر حال زمانه تغییر میکنه دیگه...:دی
 
  • Like
Reactions: Taha75
حتی اگه این ریمیک ضعیف هم عمل کنه ولی باز هم به مراتب از اویل ۴ ترسناک تر هست.
کلا سایلنت هیل های کلاسیک یه جو و فضای وحشتناکی دارن مثل فیلمهای گنگ و ترسناک ژاپنی. یه ترس روانشناسی که روح و روان رو بهم میریزه.

بنظرم با اختلاف ترسناکترین سایلنت هیل نسخه چهارم بود.

با اینکه شاید ده بار بازی رو تموم کرده بودم ولی یه بار نصفه شب بازی میکردم ولی بازم از ترس ادامه ندادم. اون موقع فکر کنم ۱۶ یا ۱۷ سالم بود.

ترس اصلی بخاطر این بود که خیلی از ارواح کشته نمیشدن و بدتر اینکه بعد از یه مدت همون خونه هم دچار جن زندگی میشه و دیگه عملا هیچ جایی امن نیست.

از عجیب غریب بودن دشمنان هم نگم که همشون شبیه کابوس های شبانه است.
برای من ترسناک ترین سایلنت هیل 3 بود. لعنتی خیلی جو سنگین و تاریکی داشت ولی برخلافش سایلنت 4 برام حکم شکنجه روح داشت اصلا انقدر استرس و شک بهت می داد نمی دونستم دارم می ترسم یا شکنجه میشم:D و دقیقا تمام این داستان ها بخاطر اون روح های لعنتی بود نتنها نمی مردن صداشون هم بدن می لرزوند و مغز می سایید ~X(یادمه یکسری چاقو خاص بود می کردی تو این ها دیگه تکون نمی خوردن اونجا بود که بارون ارامش رو من سرازیر می شد واقعا یادش بخیر.
تازه الن ویک تموم کرد و چه شاهکاری بود.داستان بی نظیر ترس های روانی بی نظیر موسیقی و گرافیک فرای بی نظیر کاش کونامی به جای بلوبر کارو میداد رمدی😍
بلوبر تیم کارش بد نیست ولی خب معمولیه دیگه اون خاص بودن و خلاقیت های امثال رمدی و کوجیما رو نداره کاراشون.این ریمیکم از تریلراش میشه فهمید که کیفیت بدی نداره ولی خاص نیست مثل pt که بعد ده سال همه یادشونه هنوز.صرفا یه چیزی هست که باشه.
سم لیک و رمدی واقعا کار بلدن چرا اینو می گم بخاطر اینکه گفتن ما نشستیم بازی های ترسناک مثل سایلنت هیل و رزیدنت اویل و ....حسابی بررسی کردیم و ازشون کلی ایده گرفتیم و خب وقتی بازی رو می رفتم دقیقا تمام ایده هایی که گرفته بودن با چشم می تونستم ببینم و این نشون می ده رو هوا حرف نزدن و واقعا رفتن تو دل بازی های ترسناک و براش وقت گذاشتن بر خلاف یک سری بازی ساز دیگه که می گن اره ما کلی ایده گرفتیم ولی بعد که بازی می اد احساس می کنی طرف حتی نرفته چند تا ویدیو از یوتوب ببینه.
حالا جدا از این کار بلد بودنش مشکل اصلی بنظرم اینکه مدل تعریف ترس سم لیک با ترس اسیایی شرقی خیلی فاصله داره حداقل تو الن ویک اینطور بود. ولی بازی های بلوبر مخصوصا مدیوم خیلی به سبک ترس شرقی نزدیک تر بودن تا الن ویک.
 
  • Like
Reactions: Taha75

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or