Multi Platform Silent Hill 2 Remake

پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
Last edited by a moderator:
بازی قفل دنوو داره احیانا ؟؟؟

کونامی دنوو نزاره باید تعجب کرد ولی هنوز تو پیچ استیم بازی خبری ازش نیست. یه کورسوی امیدی هست.


۱۶ تا ۱۸ ساعت گیم پلی برای بازی ترسناک زیاده . به نظرم اگر واقعا سازندگان به نسخه اصلی وفادار بوده باشند همون ۸ ۹ ساعت بیشتر نباید گیم پلی داسته باشد . ته تهش ۱۰ ساعت .
امیدوارم از پیش خودشون چیزی به بازی اضافه نکرده باشند و به اصطلاح آب نبسته باشند به تایم گیم پلی

گیم پلی قطعا شامل تغییراتی هست و احتمال اضافه کردن معما یا طولانی تر کردنشون هم هست.

چند ساعت بیش تر حتما به معنای بدتر نیست ولی به قول شما اگر آب نبسته باشند.
 
  • Like
Reactions: Taha75
دقیقا همینه.
بچه ها فکر میکنن سایلنت هیل 2 رو فقط خودشون بازی کردن و کس دیگه ای جرات نداشته بارها اون رو بازی کنه یا خدای نکرده باهاش ارتباط گرفته باشه.
بازیهای اصلی هم پرفکت و همه چیز تموم که نبودن.
نقص تو بخشهایی واقعا مشهود بود.
مخصوصا مبارزات که کلنگ بود و شاید برای دشمنهای معمولی باید اینطور میبود که اون پیامی که میخوان رو برسونن ولی باسفایتهای خسته کننده که اصلا کمکی به جذابیت بازی نمیکرد و حتی تیکه هایی از مراحلش واقعا ضعیفه.
صداگذاریش هم بعضی جاهاش خیلی ضعیف بود.
کنترل دوربین بعضا روی اعصاب بود و...

بازی رو صفر و صدی دیدن میشه همین.
نسخه اصلی رو 100 گرفتن و نقصهاش رو ندیدن میشه همین دیدگاههایی که میبینیم.

از اولش هم داستان و اتمسفر بازی بود که همرو جذب خودش کرد.
عجیبه بچه ها از ریمیک این بازی انتظار دارن که نه تنها همون کیفیت رو داشته باشه بلکه نقصهای نسخه اصلی رو هم پوشش بده.
که تا اونجایی که دیدم واقعا این کار رو کرده در بعضی از موارد.

مثلا تا اونجایی که دیدم دوربین و بخش مبارزاتش انصافا بهتر شده.
حتی صداگذاری رو هم تو این تریلرها میپسندم واقعا.
حالا باسفایت و... رو ندیدم چیزی ازش.

اگه فکر میکنین که SH2 ریمیک اصلا نباید توسط بلوبر ساخته میشد خب دیگه بحثی نمیمونه.
ببین من نگفتم SH2 رو فقط من بازی کردم، یا بقیه بازی رو درک نکردن و فلان! اینم نگفتم بازی همه چی پرفکت بوده! (بازی 25 سال پیش و پرفکت lol)

حالا بازی عرضه شد، مقایسه ها شروع میشه بین کاتسین های ارجینال و ریمیک یا نحوه VO ریمیک که شدیدا افتضاح هستش نسبت به نسخه اصلی.

مشکل اصلا اسم بلوبر نیست، هر استودیوی دیگه ای نمیتونست به اون شکلی که باید ریمیک رو انجام بده من همین ایرادات رو میگرفتم. قبلتر گفتیم ما ریمیک درست و حسابی که فنها مشکلی نداشتن باهاش کم نداشتیم.

از حوصله من خارجه سکانس به سکانس بیام توضیح بدم، چطور بلوبر باید ریمیک میکرد. این ویدیو مقایسه رو بعد از پست من روی یوتیوب آپلود کردن، خودت نظرات فنهای هاردکور یا به قول خودت "کسی که بازی رو درک کرده" رو بخون. قطعا سطح نظرات با کسایی که زیر ویدیو اصلی یا کانال Playstation کامنت گذاشتن متفاوته! اینجاست که فرق بین کسایی که یه بازی رو تجربه کردن و ولی درک کردن/نکردن معلوم میشه. خب شما هم اگه واستون سخته قبول کردن اینکه فنهای هاردکور سری که دارن درباره مهمترین سکانس بازی بحث میکنن و از ریمیکش راضی نیستن، دیگه بحثی نداریم.
 
شخصیتها همه اروپایی:دی
خبری از کاراکتر سیاه و فمنیستی و ووک تو بازیای اون دوران نبود همه چیز اصالت داشت اون زمونا
بی صبرانه منتظریم بازی ریلیز بشه شخصا که نسخه اصلی رو تا نصف رفتم چون رو pc باگ save میخورد از یه جایی به بعد دیگه ذخیره نمیشد:دی
 
امیدوارم خوب بهینه باشد (گرافیک شاخی نداره که سنگین باشه) و نیاز به کلی آپدیت و پچ هفته های اول نباشد . همون اول روان باشه و بشه ازش لذت برد
 
  • Like
Reactions: GPSY
امیدوارم بازی خوب در بیاد خیلی تو کف سایلنت هیلم بعدشم اگه 3 رو ریمیک کنن خوب میشه
من هنوز دلم میخواد نسخه یک رو ریمیک کنن اون واقعا یکی از بهترین گیم هایی بود که بازی کردم و حتی شاید واسم ارزشمند تر از نسخه 2 باشه
 
بهترین کار yamaoka تو silent hill origins بود.یه مدت مدام تو گوشی داشتمش.توصیه میکنم گوش بدید.

اکثر کارهای Mary Elizabeth Mcglynn برای سایلنت هیل بنظرم‌ خیلی خوب هست. بخش عمده ایش قطعا بخاطر موسیقی یامائوکا هست، اما صدای خود مری الیزابث هم بنظرم بطرز عجیبی با تم و فضای بازی ها همخوانی داره. از بین کارهاش بنظرم Room of Angel و Elle's Theme خیلی خوب هستند.

در‌ مورد ریمیک SH2 هم‌ خوب میشد اگر دوباره با یامائوکا همکاری میکرد و به عنوان سورپرایز یه قطعه جدید برای بازی میخوند. اما از اونجایی که نسخه اورجینال اهنگ وکال نداشت یکم بعید هست این اتفاق بیافته. چون تا اینجا به وفادار بودن ریمیک به نسخه اصلی خیلی تاکید داشتند. البته یه اهنگ وکال جدید با‌ وجود یامائوکا چیزی نیست که بخواد به خاطرات نسخه اصلی صدمه بزنه و بازی رو خراب کنه. ضمن اینکه مری الیزابث سابقه همکاری با بلوبر سر The Medium رو داره.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or