Multi Platform Silent Hill 2 Remake

پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
Last edited by a moderator:
کونامی برای جیب خودش اصلا راه بدی نمیره...
این ریمیکهاش خوب فروش برن، راه باز میشه برای هر کی راحت چنین ریمیکهایی بسازه. راحت بدن دست یه استدیوی ناشی یا کلا با AI (چیزی که متاسفانه تو تریلوژی gta دیدیم البته اون خوشبختانه ریمستر بود-ولی ببینن در هر صورت به خاطر اسم گیم بازی رو میخرن ریمیک اینطوریم می سازن)
 
در مجموع بازی خوبیه فقط مشکل اینه کپکام انتظارات رو از ریمیک ها خیلی برده بالا و بقیه ریمیک های عناوین کلاسیک وحشت بقا به چشم نمیان حتی ریمیک دد اسپیس ۱ .

گیم پلی ۱۳ دقیقه دیدم در مجموع محیط و چهره ها خوب کار شده . مبارزات کمی لنگ می زنه . کیفیت بافت ها گاهی نسل ۷ خودش نشون می ده . وضعیت بازی در مجموع از بازی تنها در تاریکی بهتره .

کلا دشمنان بازی ترسناک نیستند بیشتر خنده دارند . دشمنان بازی کالیستو و دد اسپیس و ایول ویتین و رزیدنت و حتی لست خیلی ترسناک تر هستند . کسی که دد اسپیس بازی کنه دیگه از بازی های دیگه نمی ترسه
 
در مجموع بازی خوبیه فقط مشکل اینه کپکام انتظارات رو از ریمیک ها خیلی برده بالا و بقیه ریمیک های عناوین کلاسیک وحشت بقا به چشم نمیان حتی ریمیک دد اسپیس ۱ .

گیم پلی ۱۳ دقیقه دیدم در مجموع محیط و چهره ها خوب کار شده . مبارزات کمی لنگ می زنه . کیفیت بافت ها گاهی نسل ۷ خودش نشون می ده . وضعیت بازی در مجموع از بازی تنها در تاریکی بهتره .

کلا دشمنان بازی ترسناک نیستند بیشتر خنده دارند . دشمنان بازی کالیستو و دد اسپیس و ایول ویتین و رزیدنت و حتی لست خیلی ترسناک تر هستند . کسی که دد اسپیس بازی کنه دیگه از بازی های دیگه نمی ترسه
اصلا ربطی به ریمیک های دیگه این سبک نداره اصل مشکل بازی.
بعد اتفاقا Alone in the Dark هم از این بهتره یه بازی بوده همیشه نمرات متوسط داشته (شماره یکشم بیشتر چون از اولین بازیهای سه بعدی بود مورد استقبال واقع شد) و کسی ازش انتظاری نداشته. نسخه قبلشم متای 19 گرفته بود باز خودشو کشید بالا. اون ریمیک هم بچه هایی که نسخه اصلی رو اون زمان بازی کرده بودن راضی بودن تو همین سایت منم راضی بودم در حد خودش. ولی حد سایلنت هیل 2 اصلا این نیست راضی باشیم.
اصل مشکل بازی از نظر من اینه که اینا نمیدونن چی دارن می سازن اصلا، جیمز یه چهره بی تفاوت داشت نه اینکه مدام احساسی شه.
یا این دختربچه هه لورا همینطور. انجلا شبیه کسیه که از تعطیلات هاوایی برگشته بیشتر.
 
  • Wow
Reactions: Taha75
اين بازى مختطب اصليش رو پلى استيشنه
رو ايكس باكس بازى هم كه درست نميخرن
احتمالا فاجعه هم باشه و كسى اصلا سراغش نره
منطقيه هزينه پورت رو pc هم حتى ندن :D
 
  • Like
Reactions: Taha75
13 دقیقه گیم پلی:

==========
گیم پلی رو که دیدم به نظرم این بهترین بازیه که بلوبر ساخته.
ولی خب حتما بهترین نسخه سایلنت هیل نیست.

من حتما بازی میکنمش و به نظرم با توجه به بودجه پایینش ریمیک آب رو داری باشه.
فقط امیدوارم پازلهاش رو ساده نکرده باشن ، کلی هینت و... هم ندن که تجربه بازی رو خراب کنن.
 
دی وان که قطعا نه ولی منم حتما بازی میکنم، مگه میشه سایلنت هیل 2 ریمیک شه و بازی نکنم؟

همین که ببینیم نتیجه چی از اب در اومده و با بازی اصلی مقایسه کنیم خودش جذابه، نمیدونم شایدم اخرسر طوری بود که بشه کم و کاستی هارو در نظر نگرفت،

نسخه های اصلی هم که در دسترس هستند و میشه بازیشون کرد...
 
یه مشکلی که تو بازی های شرقی وقتی غربیا سیکوئل میسازن یا حتی ریمیک میکنن مخصوصا وقتی ستینگ بازی غربیه پیش میاد تفاوت نوع نگاه ژاپنیا یه غربیاس. اینو هیچ جوره یه سازنده غربی نمیتونه درک کنه واسه همین هرکاریم بکنن بازم اونی که باید نمیشه. ریمیکشو دست ناتی داگم میدادن بازم سایلنت هیل ۲ درنمیومد.
ژاپنیا مخصوصا تو نسل ۵-۶ یه نگاه سوپر کلیشه ای به کاراکترای غربی داشتن که همین تو طراحی کاراکتر و داستان و حتی دیالوگ خودشو نشون میداد که همینش متفاوتش میکرد و جذاب بود واسه من حداقل.
مثلا رزیدنت ایول و متال گیر و حتی بلادبورنم ادم میبینه قشنگ داد میزنن ژاپنین. کلا نمیدونم چطور توضیح بدم ولی چشمی که ژاپنیا باهاش بقیه دنیا رو میبینن خیلی فرق میکنه تو آثارشون با سازنده های غربی :D
 
کونامی طبق معمول خسیس بازی دراورده یا واقعا این بندگان خدا اینقدر بد سلیقن یا جفتش؟ حالا فکر نمیکنم کسی انتظار تلو داشته باشه ازین بازی ولی لااقل میتونستن یکم مدل‌های کرکترارو بهتر طراحی کنن. من نسخه دوم رو بازی نکردم ولی وقتی مقایسه‌ی اون دختره رو با ورژن اصلی دیدم پشمام ریخت. اینا واقعا یکین یا دوتا شخصیت متفاوتن؟ :D نکته بعدی که خیلی عجیب و بد بود، صداپیشگی بود که خیلی یه جوری بود. صدا به شدت بلند و گوش خراش. انگار تو حموم صداهارو ضبط کردن.

از نمایش دیشب سوپش بگذریم، الان گیم‌پلی ۱۳دقیقه‌ای رو دیدم و همه چیز خیلی بهتر بود به نظرم. گیم‌پلی از چیزی که قبلا دیده بودیم بهتر بود. گانینگش در حد خودش خوبه. گرافیک قابل تحمله. انیمیشنا معمولی. اتمسفرش خوب بود واقعا. به نظرم میتونه بخش قابل توجهی از فن‌های سری رو راضی کنه. بازخوردا نسبت به این گیم‌پلی هم اینطور که توی کامنتا دیدم، خوب و مثبت بوده.
 
یه مشکلی که تو بازی های شرقی وقتی غربیا سیکوئل میسازن یا حتی ریمیک میکنن مخصوصا وقتی ستینگ بازی غربیه پیش میاد تفاوت نوع نگاه ژاپنیا یه غربیاس. اینو هیچ جوره یه سازنده غربی نمیتونه درک کنه واسه همین هرکاریم بکنن بازم اونی که باید نمیشه. ریمیکشو دست ناتی داگم میدادن بازم سایلنت هیل ۲ درنمیومد.
ژاپنیا مخصوصا تو نسل ۵-۶ یه نگاه سوپر کلیشه ای به کاراکترای غربی داشتن که همین تو طراحی کاراکتر و داستان و حتی دیالوگ خودشو نشون میداد که همینش متفاوتش میکرد و جذاب بود واسه من حداقل.
مثلا رزیدنت ایول و متال گیر و حتی بلادبورنم ادم میبینه قشنگ داد میزنن ژاپنین. کلا نمیدونم چطور توضیح بدم ولی چشمی که ژاپنیا باهاش بقیه دنیا رو میبینن خیلی فرق میکنه تو آثارشون با سازنده های غربی :D
اخ اخ دقیقا منم سرتاسر نمایش بازی همش یه حسی داشتم که چرا انقدر این بازی داد می زنه که غربی ها ساختنش.واقعا نمی شه توضیح دادش نمی دونم این ژاپنی ها چه چاشنی مخفی استفاده می کنند تو بازی هاشون که چشمی نگاه می کنی از درون می گه بازی ساخته تیم ژاپنی هست :D
 
من یه چیز رو هیچ وقت نفهمیدم!
کونامی چند سال پیش وقتی بعد MGS Survive و اون Contra آخریه که 3 و 4 ردیف کردن تو نمرات دید دیگه هیچ کدوم از آی پیهاش رو نمیتونه ادامه بده و در حد بازیسازی نیست اعلام کرد دیگه فقط روی پاچینکو تمرکز میکنه و از دنیای گیم کشیده بیرون فوقش بازی موبایل بده، بعد یهو برگشت باز با این ریمیکها رفت رو اعصاب ملت.
دلیلش واقعا چی بود؟
من حاضرم آی پی ها رو نفروشه و ورشکستم نشه فقط بازی نسازه.
 
کونامی طبق معمول خسیس بازی دراورده یا واقعا این بندگان خدا اینقدر بد سلیقن یا جفتش؟ حالا فکر نمیکنم کسی انتظار تلو داشته باشه ازین بازی ولی لااقل میتونستن یکم مدل‌های کرکترارو بهتر طراحی کنن. من نسخه دوم رو بازی نکردم ولی وقتی مقایسه‌ی اون دختره رو با ورژن اصلی دیدم پشمام ریخت. اینا واقعا یکین یا دوتا شخصیت متفاوتن؟ :D نکته بعدی که خیلی عجیب و بد بود، صداپیشگی بود که خیلی یه جوری بود. صدا به شدت بلند و گوش خراش. انگار تو حموم صداهارو ضبط کردن.

از نمایش دیشب سوپش بگذریم، الان گیم‌پلی ۱۳دقیقه‌ای رو دیدم و همه چیز خیلی بهتر بود به نظرم. گیم‌پلی از چیزی که قبلا دیده بودیم بهتر بود. گانینگش در حد خودش خوبه. گرافیک قابل تحمله. انیمیشنا معمولی. اتمسفرش خوب بود واقعا. به نظرم میتونه بخش قابل توجهی از فن‌های سری رو راضی کنه. بازخوردا نسبت به این گیم‌پلی هم اینطور که توی کامنتا دیدم، خوب و مثبت بوده.
بنظر منم نمایش گیم پلی قابل قبول بود و اونقدم افتضاح نمیزد:دی اما همچنان نظرم اینه اول باید نسخه اورجینال رو بازی کرد بعد این ریمیک رو. واقعا اتمسفر نسخه اصلی یه چیز دیگس
 
صبح بیدار شدم گیم پلی 13 دقیقه ای رو دیدم و واقعا خوشم اومد و خیالم راحت شد بازی اون زباله چند ماه پیش نیست که نشون دادند.ولی اومدم اینجا دیدم یه سریا در کمال تعجب ناراحتن!

تو مهم ترین معیار های برای یک سایلنت هیل درست حسابی یعنی اتمسفر، صداگذاری و داستان بازی بی نقص عمل کرده و کم کاری توش نمیبینم.

انیمشن و گانینگ بازی در سطح استاندارد های روز دنیا نیست، یادمون نره نسخه اصلی هم همین بود و زمانی که داشت یه گیم پلی کلانکی رو ارائه میداد یه سری بازی مثل MGS2, GOW, RE4, GTA3 و غیره مایل ها جلوتر بودند تو این زمینه رو PS2.

در مجموع بازی تو چیزایی که باید خوب باشه، خوب نشون داده و اگر کل بازی هم به همین صورت باشه ارزش تجزیه کردن رو داره شدیدا.

چقدر اول تریلر فوق العاده ست. اون محیط بی نهایت زیبای بازی هوش از سر از گیمری میبره.
 
کونامی برای جیب خودش اصلا راه بدی نمیره...
یه سیاست خوب دیگه شم چسبیدن به سونی
حالا تا روز امبارگو ریویوها بیا و فنها رو قانع کن...
با این تفاسیر فروششم میکنه متاسفانه.

چیزی که منو به شدت نگران میکنه ادامه دادن MGS با همین سیاسته... مخصوصا که اون فرانچایز خیلی زیر سایه سونی بوده. رسما هر آشغالی بسازه نون دونی خوبی ازش درمیاره با نازل ترین کیفیت عین این.
 
  • Like
Reactions: Dante _Sparda

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or