Multi Platform Silent Hill 2 Remake

پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
Last edited by a moderator:
گرافیک بازی پایین بود !!! تاریخ هم باز ندادند !!!!

کلا زیر پروژه گیر کردند به روی خودشون نمی آورند . لقمه بزرگی برداشتند

گرافیک ریمیک فقط کپکام و ناتی داگ
بازی رو 3 ماه پیش رسمی گفتن در مراحل پایانی ساخته و اعضای اصلی هم چند وقت پیش اعلام کردن بخاطر اتمام کار از تیم SH جدا شدن رفتن سر پروژه دیگشون. این چیزی که توی تریلر دیدم از پایه مشکلاتی داره و با تاخیر فکر نمی کنم حل شدنی باشه
 
کاش ریمیک به ساده ترین شکل ممکن انجام میشد
خودمونیم SH هیچوقت گیمپلی عجیب غریبی نداشت حتی همون SH2 اون اتمسفر و داستان و موسیقیش بود که به یادموندنی شده بود، حتی ریمیک جز به جز نمی تونست متای نسخه اورجینال رو تکرار کنه، چون برای مخاطب عام الان دیگه جذاب نیست! ولی پا گزاشتن تو مسیری که اینا اصلا توش تخصص ندارند، اگه ریسکشون نگیره! باعث میشه بازی حتی چندین برابر بیشتر نقد های منفی دریافت کنه!

حتی اگه اینا بتونن از پس کار عالی بربیان، این چیزی که از تریلر دیدیم RE کلون بود، نوع ترس SH بسیار متفاوت از اون ترس از نوع بقا REای هست! و خب این اصلا موردی نیست که شخصا دوست داشته باشم!!!
 
کلا سایلنت هیل از اساس نمیشه با رزیدنت اویل مقایسه کرد.میزان فردش و معروفیت رزیدنت اویل کلا تو یه لول دیگست سایلنت هیل هیچ وقت ای پی پر فروشی نبوده اصن سبکی که ارائه میده خاصه عامه پسند نیست. همین میزان سرمایه گذاری رو هم سر این ای پی می کنه احتمالا به سود دهی خوبی نرسه.این بازیم بنظرم با همه مشکلاتش یه متای بالای ۷۰ بیاره.در کل سایلنت هیل رو نمیشه از هیچ نظر با رزیدنت اویل مقایسه کرد.همینم که هست قدر بدونید
 
sound designer بازی گفته که صدای اسلحه ها قوی کار شده و مشکل از تریلر بوده . صحبتش میتونه درست باشه چون صداگذاری توی بازی های bloober همیشه خیلی خوب بوده و اینجا

عجیب بوده که اینطوری شده .

1706899793466.png

dusk golem هم گفته که تریلر دیروز شبیه نمایشی بوده که توی ماه may پارسال از بازی دیده که میتونه تاییدی باشه بر اینکه تریلر از بیلد قدیمی بوده

1706900219741.png
 
من به شدت منتظر و هایپ بازی بودم. SH2 خیلی بازی خاصیه واسه من. سر استودیو بلوبر انتظار شاهکار ساختن نداشتم ولی امید داشتم یه بازی قابله قبول و متوسط رو به بالا
تحویل بدن ولی متاسفانه بعد دیدن تریلر اخیر به شدت ناامید شدم. فاجعه بود از هر نظر. همین که بعد 1 سال اومدن تریلر نشون بدن تمام فوکوس رو اکشن بوده مشخصه درک درستی
از SH2 ندارن. گرافیک و انیمیشن های داغون. گیمپلی شدیدا کلانکی . گیمپلی بازی شبیه این بازی های ایندی 5 دلاری استیم هست. تاریخ ریلیز هم ندادن درصورتی که خودشون گفته بودن پارسال بازی نزدیک آماده شدن بود و در مرحله پالیش بوده.چه فاجعی بوده پس اون زمان 😐 احتمالا سونی یا کونامی از بازی راضی نبودن و دارن تغییراتی میدن تو بازی سر همین تاریخ نخورد.
 
آخرین ویرایش:
کلا سایلنت هیل از اساس نمیشه با رزیدنت اویل مقایسه کرد.میزان فردش و معروفیت رزیدنت اویل کلا تو یه لول دیگست سایلنت هیل هیچ وقت ای پی پر فروشی نبوده اصن سبکی که ارائه میده خاصه عامه پسند نیست. همین میزان سرمایه گذاری رو هم سر این ای پی می کنه احتمالا به سود دهی خوبی نرسه.این بازیم بنظرم با همه مشکلاتش یه متای بالای ۷۰ بیاره.در کل سایلنت هیل رو نمیشه از هیچ نظر با رزیدنت اویل مقایسه کرد.همینم که هست قدر بدونید
به نظرم این حرف اشتباه همین تریلر سایلنت هیل منظورم اولین تریلر ریمیک بالا 10 میلیون ویو خورده فکر کنم !! سایلنت هیل فوق العاده بازی معروف و شاخی و اگر مثلا یه ریمیک بزرگ ازش ساخته میشد توسط یه تیم درست حسابی با متا بالا اتفاقا از معدود بازیا این سبک که میتونست بیاد و با اویل هم راحت رقابت کنه نباید فروش نسخه های دوران نسل 5 6 اینارو جدی گرفت اتفاقا به لحاظ پتانسیل سایلنت هیل دقیقا در سطح اویل نکته اینه کونامی شرکت بدرد نخوریه وگرنه همین بازی بدی سونی راحت یه رقیب برای اویل میشه
 
اینکه تاریخ نخورد شاید یه روزنه امیدی گذاشت برای پیرمردی مثل من که با نسخه کلاسیک این بازی زندگی کرد. ایشالا که غلام خان درست گفته باشه و تریلر از روی بیلد بازی بوده باشه. شاید با فشاری که سونی و فن های بازی میارن یه تاخیر درست حسابی بزنن بازی از این حالت دربیاد. من حاضرم دو سه سال دیگه تجربش کنم تا اینکه یه همچین افتضاحی رو 6 ماه دیگه بازی کنم.
شوتینگ و دگمه زنی بازی منو یاد بازیهای نسل 7 انداخت. البته اون بازیها خیلی نرم تر از این اجرا میشدن.
 
یک نکته دیگه که برای من عجیبه چرا با این گرافیک متوسط سیستم پیشنهادی بازی اینقدر بالا هست یعنی اصلا بهینه سازی زیر صفره (البته یادمه سیستم مورد نیاز کالکشن متاگیر از سیستم مورد نیاز mgs v بالاتر بود)
 
  • Like
Reactions: Zack.Fair
کارنامه درخشان کونامی تو ساخت سایلنت هیلهای جدید تا اینجای کار
کاملا بدون شرح-تقدیم به دوستان امیدوار:
899D8895-855F-46A3-8F03-3D485F613B0B.jpeg

41C2DB90-6D8C-4835-9C43-BA0EC32170C1.jpeg

کی این جرثومه صنعت بازی دست از سایلنت هیل، متال گیر سالید، کسلوانیا و کنترا بکشه و این عناوین رو واگذار کنه مشخص نیست ولی اون روز قطعا باید جشن گرفت

چیزی که متاسفانه بخاطر خیل کسایی که هر بار اینا یه بازی قدیمی رو درمیارن از کمد خراب کنن گول میخورن و امیدوار میشن فکر نکنم نزدیک باشه اصلا...
 
اینکه تاریخ نخورد شاید یه روزنه امیدی گذاشت برای پیرمردی مثل من که با نسخه کلاسیک این بازی زندگی کرد. ایشالا که غلام خان درست گفته باشه و تریلر از روی بیلد بازی بوده باشه. شاید با فشاری که سونی و فن های بازی میارن یه تاخیر درست حسابی بزنن بازی از این حالت دربیاد. من حاضرم دو سه سال دیگه تجربش کنم تا اینکه یه همچین افتضاحی رو 6 ماه دیگه بازی کنم.
شوتینگ و دگمه زنی بازی منو یاد بازیهای نسل 7 انداخت. البته اون بازیها خیلی نرم تر از این اجرا میشدن.
رفیق سطح انتظاراتتون چرا اینطوریه؟؟ این بازی سایلنت هیل۲ ه زمان خودش بهترین گرافیک رو داشت یه شهر که ساختمونهای زیادی رو میشد بگردی بدون هیچ لودینگ با گرافیک جزییات بالا.
صد بیلد دیگه هم بزنن عمرا به نسخه اصلی نمیرسه شک نکنید
 
  • Like
Reactions: rezvideo
رفیق سطح انتظاراتتون چرا اینطوریه؟؟ این بازی سایلنت هیل۲ ه زمان خودش بهترین گرافیک رو داشت یه شهر که ساختمونهای زیادی رو میشد بگردی بدون هیچ لودینگ با گرافیک جزییات بالا.
صد بیلد دیگه هم بزنن عمرا به نسخه اصلی نمیرسه شک نکنید
از اول هم انتظار نداشتم موفقیت نسخه کلاسیک رو تکرار کنه مخصوصا با بلوبر تیم . ولی فکر هم نمیکردم اینقدر بد باشه مخصوصا بعد از نمایش تریلر اول . حالا هم ادعا شده تریلر اخری از روی بیلد اولیه بازی بوده . بحرحال باید منتظر موند تا ببینیم چی میشه سرنوشت بازسازی یکی از بهترین horror های تاریخ گیم .
 
  • Like
Reactions: Zack.Fair
کارنامه درخشان کونامی تو ساخت سایلنت هیلهای جدید تا اینجای کار
کاملا بدون شرح-تقدیم به دوستان امیدوار:
View attachment 328899

View attachment 328898

کی این جرثومه صنعت بازی دست از سایلنت هیل، متال گیر سالید، کسلوانیا و کنترا بکشه و این عناوین رو واگذار کنه مشخص نیست ولی اون روز قطعا باید جشن گرفت

چیزی که متاسفانه بخاطر خیل کسایی که هر بار اینا یه بازی قدیمی رو درمیارن از کمد خراب کنن گول میخورن و امیدوار میشن فکر نکنم نزدیک باشه اصلا...
اگه تو ژاپن بودم میرفتم دم کمپانی فحش میدادم. اصلا ما نخواستیم سایلنت هیل بسازی بزار خاطرات خوشمون یادگار بمونه
 
  • Like
Reactions: Zack.Fair

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or