PlayStation Silent Hill 2 Remake

1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
آخرین ویرایش:

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,361
نام
مــاکــان
البته مدیوم بازی خیلی خوبی بود من که خیلی باهاش حال کردم بازی متفاوتی بود
دقیقا بازی متوسط رو به خوب یا خوبی بود ولی بیش از حد هایپ شد.
مخصوصا اینکه جنگ کنسولی اومد پشتش و به نظر من به ضررش تموم شد.

البته اگه کسی هیچ کدوم از صحبتها و بحثهای حول بازی رو قبل انتشار دنبال نکرده باشه حتما بیشتر لذت میبرد.
 
آخرین ویرایش:

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
دقیقا بازی متوسط رو به خوب یا خوبی بود ولی بیش از حد هایپ شد.
مخصوصا اینکه جنگ کنسولی اومد پشتش و به نظر من به ضررش تموم شد.

البته اگه کسی هیچ کدوم از صحبتها و بحثهای حول بازی رو قبل انتشار دنبال نکرده باشه حتما بیشتر لذت میبرد.
کلا بلوبر استودیو همیشه رو ترند ها و حواشی سوار میشه.
Layers of Fears -
اولین بازی که با استفاده از موتور آنریل ۵ منتشر میشه.

Medium -
رندر دو جهان موازی به صورت همزمان به لطف ssd کنسول ها و نمایش قدرت ایکس باکس سری ایکس در زمان لانچ

Observer -
نسخه ریمسترش رو ترند سایبرپانک سوار شد و ری تریسینگ هم تو تبلیغاتش بود تا به عنوان بازی لانچ کنسول های جدید بفروشه.

Blair Witch -
بازی لانچ کنسول ایکس باکس وان x که قدرت های این کنسول رو به نمایش در بیاره.

نسخه اول Layers of Fear -
استفاده از ترند pt


حالا باید ببینیم برای سایلنت هیل ۲ زمان عرضه چه حرکتی می زنن.
 

Big Band

کاربر سایت
Jul 25, 2012
2,534
Observer -
نسخه ریمسترش رو ترند سایبرپانک سوار شد و ری تریسینگ هم تو تبلیغاتش بود تا به عنوان بازی لانچ کنسول های جدید بفروشه.
همین که صداگذار شخصیت اصلی Rutger Hauer (بازیگری که مشهور ترین فیلمش بلید رانر بود) بود به نظر من موج سواری حساب میشه :D
 

Dante _Sparda

کاربر سایت
Jul 18, 2009
575
نمایش جدید آنچنان بد هم نبود یک موردی که باید در نظر گرفته شه این هست که گانپلی سایلنت هیل هیچ وقت در حد رزیدنت اویل نبوده حتی در مقایسه با نسخه های کلاسیک ولی مهمترین بخش در سایلنت هیل اتمسفر و داستان و موسیقی و صداگذاری هستش + معماهای بازی اگه اینها خوب دربیارن میشه امیدی داشت که بازی خوب بشه هرچند در نمایش جدید بعضی موارد بد نبود ولی تریلر جوری نبود که به نظر بیاد تمامی اون مواردی که گفتم رو داشته باشه از طرفی همچنان هیچ دید خوبی به کونامی ندارم مخصوصا با اون کالکشن آشغال متال گیر ولی خوب صبر میکنم تا تریلر بعدی تا در این مورد مطمئن بشم .
 

graywolf

کاربر سایت
Jun 1, 2007
1,180
نام
احمد
از دید من وقتی یه تیم بعد از دو سال ادعا و اینکه در مراحل پایانی کار قرار داریم یک چنین تریلری رو منتشر میکنه نمیشه به باقی کارش هم اعتماد کرد.
کافیه به حرکات جیمز نگاه کنید قشنگ بوی نسل هفت رو میده. موشن کپچر های ضعیف. یه مقایسه با دث استرندیگ ۲ بشه که انگار خود فیلم سینمایی هست.
در صورتی که آی پی SH2 رسما یکی از هیولاترین بازی های تمام دوران هست.
اگه یه لیست از ۲۰ بازی برتر تاریخ بخوایم حتماً این عنوان درش جا میگیره ولی دادن دست یه عده ناشی و لاشی!! میگم لاشی چون ادعا میکنن و برآورده نه!
برای سایت هیل ۲ باید یه تیم تیم در حد ناتی داگ پشت کار باشه نه یه استودیو که بهترین بازیش درجه دو هست.
 

Taha75

کاربر سایت
Jan 24, 2022
1,663
نام
طاها
گرافیک بازی پایین بود !!! تاریخ هم باز ندادند !!!!

کلا زیر پروژه گیر کردند به روی خودشون نمی آورند . لقمه بزرگی برداشتند

گرافیک ریمیک فقط کپکام و ناتی داگ
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,540
گرافیک بازی پایین بود !!! تاریخ هم باز ندادند !!!!

کلا زیر پروژه گیر کردند به روی خودشون نمی آورند . لقمه بزرگی برداشتند

گرافیک ریمیک فقط کپکام و ناتی داگ
بازی رو 3 ماه پیش رسمی گفتن در مراحل پایانی ساخته و اعضای اصلی هم چند وقت پیش اعلام کردن بخاطر اتمام کار از تیم SH جدا شدن رفتن سر پروژه دیگشون. این چیزی که توی تریلر دیدم از پایه مشکلاتی داره و با تاخیر فکر نمی کنم حل شدنی باشه
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,600
نام
mohammad
کاش ریمیک به ساده ترین شکل ممکن انجام میشد
خودمونیم SH هیچوقت گیمپلی عجیب غریبی نداشت حتی همون SH2 اون اتمسفر و داستان و موسیقیش بود که به یادموندنی شده بود، حتی ریمیک جز به جز نمی تونست متای نسخه اورجینال رو تکرار کنه، چون برای مخاطب عام الان دیگه جذاب نیست! ولی پا گزاشتن تو مسیری که اینا اصلا توش تخصص ندارند، اگه ریسکشون نگیره! باعث میشه بازی حتی چندین برابر بیشتر نقد های منفی دریافت کنه!

حتی اگه اینا بتونن از پس کار عالی بربیان، این چیزی که از تریلر دیدیم RE کلون بود، نوع ترس SH بسیار متفاوت از اون ترس از نوع بقا REای هست! و خب این اصلا موردی نیست که شخصا دوست داشته باشم!!!
 

arshia the bes

کاربر سایت
Jun 24, 2013
307
کلا سایلنت هیل از اساس نمیشه با رزیدنت اویل مقایسه کرد.میزان فردش و معروفیت رزیدنت اویل کلا تو یه لول دیگست سایلنت هیل هیچ وقت ای پی پر فروشی نبوده اصن سبکی که ارائه میده خاصه عامه پسند نیست. همین میزان سرمایه گذاری رو هم سر این ای پی می کنه احتمالا به سود دهی خوبی نرسه.این بازیم بنظرم با همه مشکلاتش یه متای بالای ۷۰ بیاره.در کل سایلنت هیل رو نمیشه از هیچ نظر با رزیدنت اویل مقایسه کرد.همینم که هست قدر بدونید
 

dizzy

کاربر سایت
Dec 24, 2017
617
sound designer بازی گفته که صدای اسلحه ها قوی کار شده و مشکل از تریلر بوده . صحبتش میتونه درست باشه چون صداگذاری توی بازی های bloober همیشه خیلی خوب بوده و اینجا

عجیب بوده که اینطوری شده .

1706899793466.png

dusk golem هم گفته که تریلر دیروز شبیه نمایشی بوده که توی ماه may پارسال از بازی دیده که میتونه تاییدی باشه بر اینکه تریلر از بیلد قدیمی بوده

1706900219741.png
 

Lions Gate

プレイステーション
کاربر سایت
Feb 17, 2008
3,251
من به شدت منتظر و هایپ بازی بودم. SH2 خیلی بازی خاصیه واسه من. سر استودیو بلوبر انتظار شاهکار ساختن نداشتم ولی امید داشتم یه بازی قابله قبول و متوسط رو به بالا
تحویل بدن ولی متاسفانه بعد دیدن تریلر اخیر به شدت ناامید شدم. فاجعه بود از هر نظر. همین که بعد 1 سال اومدن تریلر نشون بدن تمام فوکوس رو اکشن بوده مشخصه درک درستی
از SH2 ندارن. گرافیک و انیمیشن های داغون. گیمپلی شدیدا کلانکی . گیمپلی بازی شبیه این بازی های ایندی 5 دلاری استیم هست. تاریخ ریلیز هم ندادن درصورتی که خودشون گفته بودن پارسال بازی نزدیک آماده شدن بود و در مرحله پالیش بوده.چه فاجعی بوده پس اون زمان 😐 احتمالا سونی یا کونامی از بازی راضی نبودن و دارن تغییراتی میدن تو بازی سر همین تاریخ نخورد.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر