Multi Platform Silent Hill 2 Remake

پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
1666219058148.jpg

• عنوان Silent Hill 2 ساخته Bloober Team معرفی شد
• ساخته شده با Unreal Engine 5
• بازی انحصاری زمانی PS5 می باشد، همینطور برای PC هم منتشر میشود.
• حضرات Masahiro Ito و Akira Yamaoka برای تولید موسیقی بازی به طور نزدیک با Bloober همکاری کردند.
• کارگردان بازی Mateusz Lenart می باشد که Creative Director عنوان Medium بود .
• دوربین روی شانه و گیمپلی مدرن دارد
• طراحی صدای جدید
• تاریخ انتشار 2023

اطلاعات رسمی در مورد انجین بازی و ویژگی های بازی برای پلیرهای PS5 توسط بلوبرتیم (ترجمه اختصاصی):
عنوان Silent Hill 2 Remake ساخته شده با Unreal Engine 5 هست و ما در حال به‌روزرسانی آن هستیم. ما با امکانات Unreal Engine 5، شهر مه آلود و شوم را به روش هایی زنده می کنیم که تا این لحظه غیرممکن بود. این بازی بازیکنان PS5 را از نظر بصری، شنیداری و احساسی، بی اندازه به وجد خواهد آورد.

برخی از ویژگی‌های Unreal Engine 5 که واقعاً خواهند درخشید، Lumen و Nanite هستند. با این ویژگی ها گرافیک بازی را به سطوح جدید، بسیار دقیق و واقع گرایانه ارتقا می دهیم.

تکنیک Lumen یک راه حل برای نورپردازی جهان بازی است که کاملاً پویا است که بلافاصله به تغییرات صحنه و نور واکنش نشان می دهد. این بدان معناست که نور به طور واقع بینانه با محیط تعامل دارد، درست مانند دنیای واقعی باعث میشود کل محیط بازی به صورت طبیعی تری نورپردازی می شود.
از سوی دیگر، فناوری Nanite ابزار شگفت انگیزی برای طراحان سطوح است. با این تکنیک آن‌ها می‌توانند جهان‌هایی با جزئیات فوق‌العاده و محیط‌های واقعی‌تر ایجاد کنند که ظاهر و احساسی تقریباً واقعی دارند.

ویژگی های جدید PS5 اگرچه فقط گرافیک نیست. بسیاری از فضای استرس زای سایلنت هیل از موسیقی و طراحی صدا در آن ناشی می شود. به لطف قابلیت‌های صوتی سه بعدی PS5، بازیکنان می‌توانند مسیر دقیقی را که صدا از کدام طرف می‌آید را تعیین کنند. موتور صوتی WWise یک جلوه صوتی واقعی و باورپذیر ایجاد می کند که به بازیکنان کمک می کند احساس کنند واقعاً در بازی هستند.

البته کنترلر DualSense را فراموش نمی کنیم. ما قبلاً با عنوان قبلی خود یعنی The Medium نشان داده‌ایم که می‌توانیم در مورد بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی بسیار خلاق باشیم. ما ایده‌های جدید بیشتری را برای Silent Hill 2 ارائه می‌کنیم، اما اجازه دهید فعلاً این را یک راز نگه داریم.

آخرین پیشرفت بزرگی که می خواهم به آن اشاره کنم، فناوری ذخیره سازی SSD است. جریان فوق سریع داده ها به این معنی است که بازیکنان هیچ صفحه بارگیری را نمی بینند، زیرا آنها به طور یکپارچه کل شهر Silent Hill را کاوش می کنند.

با استفاده از این فناوری‌ها، امیدواریم Silent Hill 2 را برای طرفداران قدیمی و جدید تجربه‌ای دلهره آور تر و فراموش‌نشدنی‌تر کنیم. ما مطمئن هستیم که می توانیم آن حس یونیک را در مورد عناوین کلاسیک فرقه ای را تکرار کنیم و جانی تازه در گیم پلی آن ببخشیم. نتیجه نهایی یک بازی سایلنت هیل خواهد بود که گرافیک و صدایی بهتر از هر بازی قبلی دارد. در حالی که توسعه هنوز تمام نشده است، ما نمی توانیم منتظر باشیم تا طرفداران آن را تجربه کنند.


 
Last edited by a moderator:
اتمسفر را مثل همیشه خیلی خوب دراوردن و به نظرم یکی از اصلی ترین وجه های silent hill همینه . میمونه داستان و موسیقی که باید دید . درمورد combat هم خیلی بد نبود قطعن جا

داره خیلی بهتر بشه ولی نمایش دیشب در کل بد بود نوعی که trailer ادیت شده بود و... بعد اینطوری که به نظرم امد konami بودجه ی زیادی برای بازی اختصاص نداده و احساس میکنم

کمتر از ریمیک های RE هستش . در کل بیشتر تقصیر konami تا bloober :D
 
  • Like
Reactions: Alireza Grimes
اینم اضافه کنم تریلر دیشب به نسبت پارسال یه داونگرید گرافیکی شدید داشته حالا یا از بیلد قدیمی بوده یا هر دلیلی داشته باید درست بشه چون اصلن قابل قبول نیست .
 
گیم پلی بازی در حد بازی های درجه ۲ زمان ps2 بود. یعنی فیزیک و شوتینگ re4 اوریجینال از این چیزی که نشون دادن بهتره.
این بازی شوتینگ داره سیستم مبارزه داره اکشن داره چرا دادن دست استودیویی که با ساخت هیچکدوم اینا آشنا نیست
 
الان تریلر رو دیدم. اولین چیزی که با دیدن کرکتر جیمز اینجا یادم افتاد قیافه شخصیت اصلی دانپور بودش. نسخه ای که اصلا باهاش ارتباط نگرفتم و حتی تمومشم نکردم. اینجا همون شخصیت دانپوره انگار یکم بی ریخت تر 😅.
این عکسای شورت مسیج چقدر جذاب به نظر میرسن...
 
البته که به نظرم واقعا حقش نیست که از روی همین تریلر هم بخوایم قضاوت نهایی رو انجام بدیم.
میتونه بعد انتشار کاملا ورق برگرده.

ولی اگه همونطور که فکر میکنیم بازی افتضاح در بیاد به نظرم مشکل اصلی نه بودجه کونامیه ، نه چیز دیگه.
فقط اعتماد به نفس عجیب غریب اعضای این استودیوست.
یه خود برتر بینی غلیظی دارن که قابل هضم نیست.

من ویدئوهای قبل انتشار Medium یادم نمیره که چطور از خودشون تعریف میکردن.
البته همه این کار رو میکنن ولی اینها تو یک سطح دیگه‌ای ادعاشون میشه.
البته مدیوم بازی خیلی خوبی بود من که خیلی باهاش حال کردم بازی متفاوتی بود
 
  • Like
Reactions: GPSY and Mohsen GT
تریلر جدید کلا خیلی عجیب بود. اینکه بعد از این‌ همه‌ مدت یه تریلر با محوریت کامبت اون هم با اون داونگرید گرافیکی نشون بدی بنظرم اشتباه بود. نقط قوت نسخه اصلی داستان و تم بازی بود. مخصوصا اینکه روی موضوعی دست گذاشته بود که کمتر بازی اون زمان یا حتی الان بهش پرداخته. بنظرم چیزی نشون نمیدادن بهتر بود. هرچند احتمالا بخاطر فشار طرفدارها و مدیا بوده که چند وقت پیش هم مجبور شدند اون بیانه رو بدن که بگن بازی کنسل نشده و همه چیز خوبه. به غیر از اون بنظرم آرت دایرکشن و فضاسازی بازی در کل خوبه و ظاهرا به نسخه اورجینال نزدیکه. امیدوارم تریلرهای بعدی و بازی نهایی بهتر باشه.
 
البته مدیوم بازی خیلی خوبی بود من که خیلی باهاش حال کردم بازی متفاوتی بود
دقیقا بازی متوسط رو به خوب یا خوبی بود ولی بیش از حد هایپ شد.
مخصوصا اینکه جنگ کنسولی اومد پشتش و به نظر من به ضررش تموم شد.

البته اگه کسی هیچ کدوم از صحبتها و بحثهای حول بازی رو قبل انتشار دنبال نکرده باشه حتما بیشتر لذت میبرد.
 
آخرین ویرایش:
دقیقا بازی متوسط رو به خوب یا خوبی بود ولی بیش از حد هایپ شد.
مخصوصا اینکه جنگ کنسولی اومد پشتش و به نظر من به ضررش تموم شد.

البته اگه کسی هیچ کدوم از صحبتها و بحثهای حول بازی رو قبل انتشار دنبال نکرده باشه حتما بیشتر لذت میبرد.
کلا بلوبر استودیو همیشه رو ترند ها و حواشی سوار میشه.
Layers of Fears -
اولین بازی که با استفاده از موتور آنریل ۵ منتشر میشه.

Medium -
رندر دو جهان موازی به صورت همزمان به لطف ssd کنسول ها و نمایش قدرت ایکس باکس سری ایکس در زمان لانچ

Observer -
نسخه ریمسترش رو ترند سایبرپانک سوار شد و ری تریسینگ هم تو تبلیغاتش بود تا به عنوان بازی لانچ کنسول های جدید بفروشه.

Blair Witch -
بازی لانچ کنسول ایکس باکس وان x که قدرت های این کنسول رو به نمایش در بیاره.

نسخه اول Layers of Fear -
استفاده از ترند pt


حالا باید ببینیم برای سایلنت هیل ۲ زمان عرضه چه حرکتی می زنن.
 
Observer -
نسخه ریمسترش رو ترند سایبرپانک سوار شد و ری تریسینگ هم تو تبلیغاتش بود تا به عنوان بازی لانچ کنسول های جدید بفروشه.
همین که صداگذار شخصیت اصلی Rutger Hauer (بازیگری که مشهور ترین فیلمش بلید رانر بود) بود به نظر من موج سواری حساب میشه :D
 
نمایش جدید آنچنان بد هم نبود یک موردی که باید در نظر گرفته شه این هست که گانپلی سایلنت هیل هیچ وقت در حد رزیدنت اویل نبوده حتی در مقایسه با نسخه های کلاسیک ولی مهمترین بخش در سایلنت هیل اتمسفر و داستان و موسیقی و صداگذاری هستش + معماهای بازی اگه اینها خوب دربیارن میشه امیدی داشت که بازی خوب بشه هرچند در نمایش جدید بعضی موارد بد نبود ولی تریلر جوری نبود که به نظر بیاد تمامی اون مواردی که گفتم رو داشته باشه از طرفی همچنان هیچ دید خوبی به کونامی ندارم مخصوصا با اون کالکشن آشغال متال گیر ولی خوب صبر میکنم تا تریلر بعدی تا در این مورد مطمئن بشم .
 
از دید من وقتی یه تیم بعد از دو سال ادعا و اینکه در مراحل پایانی کار قرار داریم یک چنین تریلری رو منتشر میکنه نمیشه به باقی کارش هم اعتماد کرد.
کافیه به حرکات جیمز نگاه کنید قشنگ بوی نسل هفت رو میده. موشن کپچر های ضعیف. یه مقایسه با دث استرندیگ ۲ بشه که انگار خود فیلم سینمایی هست.
در صورتی که آی پی SH2 رسما یکی از هیولاترین بازی های تمام دوران هست.
اگه یه لیست از ۲۰ بازی برتر تاریخ بخوایم حتماً این عنوان درش جا میگیره ولی دادن دست یه عده ناشی و لاشی!! میگم لاشی چون ادعا میکنن و برآورده نه!
برای سایت هیل ۲ باید یه تیم تیم در حد ناتی داگ پشت کار باشه نه یه استودیو که بهترین بازیش درجه دو هست.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or