درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

[TABLE="class: grid, width: 800, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]MGSV نسخه اصلی[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]مقدمه MGSV[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 دسامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 مارچ[/TD]
[/TR]
[/TABLE]







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:
این اولین بازه این بازی رو انجام میدم و نسخه های قبلی رو انجام ندادم، و اصلا فصد مسخره بازی و این چیزا رو ندارم، با بازی که حال کنم میگم حال کردم و با بازی که هم نکنم مثل این میگم حال نکردم و بدم اومد، از کسی که نمیترسم و برای شادی روح کسی هم اینجا نظر نمیدم که کسی خوشش بیاد یا نیاد. فقط خواستم بدونم این 2 ساعت اول بازی چرا اینطوری بود؟ کسی نظری داره؟
من خودم از این نسخه خوشم نمیاد چون خیلی ناقصه و شامل مراحل تکراری زیادی میشه (حالا به هفتاد روش بازی کردنش کاری ندارم) ولی نباید بدون ذره ای اگاهی از سری بیای و هرچی خواستی بگی.... حتی نمی دونی که این نسخه یه پیش درامد دو ساعتی داره تا بفهمی قبلش چه اتفاقی افتاده
 
  • Like
Reactions: MASOUD-CRASH
2 ساعت و 30 دقیقه پشت سر هم این بازی رو انجام دادم مزخرف ترین و بد ترین ساعت زندگیم هم شد!
اول بازی که شروع شد گفت 9 ماه تو کما بودی( بدون پیش زمینه داستانی؟؟؟ که واقعا چرا؟>) بعدش یک سرباز خانوم میاد حمله ور میشه از نا کجا اباد ( که دقیقا چرا میاد اهب رو بکشه؟؟؟) ایشون هم توسط دوستش پیدا میکنه و بالخره سربازا ها حمله ور میشن و تو تموم بیمارستان رو به خاطر اهب میشکن که موفق نمیشن و هی پشت سر هم در میره! :neutral:بعد اون هم یک موجود دختر نمای دیگه هی میاد اهب رو نجات میده که یک ادم اتشین دیگه میاد سرباز ها و اهب رو میخواد بکشه، که در اخر میفهمیم که هم سرباز ها، هم اون دختر ماورایی هو ادم اتشین میاد اهب رو بکشن و خودشون به خودشون هم در گیرن:neutral: سوال اینجاست اون ادم اتشین چی بود؟ چطوری این طوری بود؟ اون دختر که هی اهب رو از ادست سر باز ها نجات میداد و هلیکوپتر ها رو مترکوند چرا با اون ادم اتشین همراه بود بعدش دوست اهب میمیره و یکی دیگه به اسم اوسلت میاد میگه بیگ باس:neutral: یعنی رئسیس بزرگ:neutral: یعنی این همه بهش میگفتن اهب ما فهمیدیم این رئیس بزرگ اسمشه( چه اسم مسخره ای) بعدش بالخره ما از دست اون هیول میول ها فرار میکنیم که میگه برای نجات یکی دیگه باید بریم افغانستان برای نجات کاز بعد نجاتش اون که کور شده عینکش رو میندازه رو چشماش:flushed::fearful: بهش میگه اسنک یعنی مار( چه اسم مسخره تری ) اخه مار هم شد اسم؟:smiley: واقعا کسی ایده ای داره فرایند نهایی این خزبلات معنی اش چی میشه؟:expressionless:
خوب شد گفتی معنی اسنک مار میشه !!!! چون ما که از زمان دستگاه های آتاری و سگا داریم متال گیر بازی میکنیم تا حالا نمیدودستیم !!!!چه جالب ( آخه مار هم شد اسم ؟!!! والااااا)
 
این ویدیو ببینید قشنگ میگه بازی برای چی خوب نبود شما رو نمی دونم ولی من که حرفاش (بجز درباره شروع بازی) قبول دارم
ممنون بابت ویدئو.
بنظرم کوجیما سر این بازی عجله کرد.کاری به فشار و دعوای کوجیما و کونامی ندارم.
یه مقاله راجعبه این بازی داشتم میخوندم.طرف مشخص بود که فن دوآتیشه کوجیما هست.
خب اگه ما بازیو دوبخش کنیم بخش دوم تا حدودی مثل بخش اوله.که البته این طرف میگفت کوجیما از قصد این مراحل تکراریرو ساخته تا به این صنعت انتقاد کرده باشه.بنظرم این حرف کاملا اغراق آمیزه.اخه مگه میشه؟؟
نسخه های قبلی انقدر تنوع مراحل داشته که آدم نمیتونه حضمش کنه.یعنی کوجیما تازه به این فکر افتاده؟بحرحال این فکت هایی که بعضی از طرفداران کوجیما صادر میکنن ادم میمونه.بحرحال هر بازی مشکلات خاص خودشو داره.بنظرم ایده اوپن ورلد شدن بازی اصلا ایده جالبی نبود.کوجیما با تعریف وتمجیدهایی که از GTA V کرد،خودم فکر میکنم تحت تاثیر این بازی یا بهتره بگیم بازیهای راک استار قرار گرفت.حداقل کاری که میتونست انجام بده و امثال منو خوشحال بکنه میتونست بازیو سند باکس کنه.یچیزی تو مایه های dishonored که هنوز که هنوزه حرف برای گفتن داره.هم بازی آزادی عمل داره هم اینکه بازیباز خسته نمیشه.
بنظرم بازیهای اوپن ورلد یجاهایی خسته کننده میشن.چه برسه به اینکه بیس کلی اوپن ورلد مخفی کاری باشه.من خودم اگه قرار باشه یه نسخه از بازیهای متال رو بازی کنم mgs 4 رو به همه ترجیح میدم.واقعا یادش بخیر.چقدر هایپ بودیم سر لانچ بازی.بچه ها چقدر فعال بودن.عجب دوره ای بود
 
ممنون بابت ویدئو.
بنظرم کوجیما سر این بازی عجله کرد.کاری به فشار و دعوای کوجیما و کونامی ندارم.
یه مقاله راجعبه این بازی داشتم میخوندم.طرف مشخص بود که فن دوآتیشه کوجیما هست.
خب اگه ما بازیو دوبخش کنیم بخش دوم تا حدودی مثل بخش اوله.که البته این طرف میگفت کوجیما از قصد این مراحل تکراریرو ساخته تا به این صنعت انتقاد کرده باشه.بنظرم این حرف کاملا اغراق آمیزه.اخه مگه میشه؟؟
نسخه های قبلی انقدر تنوع مراحل داشته که آدم نمیتونه حضمش کنه.یعنی کوجیما تازه به این فکر افتاده؟بحرحال این فکت هایی که بعضی از طرفداران کوجیما صادر میکنن ادم میمونه.بحرحال هر بازی مشکلات خاص خودشو داره.بنظرم ایده اوپن ورلد شدن بازی اصلا ایده جالبی نبود.کوجیما با تعریف وتمجیدهایی که از GTA V کرد،خودم فکر میکنم تحت تاثیر این بازی یا بهتره بگیم بازیهای راک استار قرار گرفت.حداقل کاری که میتونست انجام بده و امثال منو خوشحال بکنه میتونست بازیو سند باکس کنه.یچیزی تو مایه های dishonored که هنوز که هنوزه حرف برای گفتن داره.هم بازی آزادی عمل داره هم اینکه بازیباز خسته نمیشه.
بنظرم بازیهای اوپن ورلد یجاهایی خسته کننده میشن.چه برسه به اینکه بیس کلی اوپن ورلد مخفی کاری باشه.من خودم اگه قرار باشه یه نسخه از بازیهای متال رو بازی کنم mgs 4 رو به همه ترجیح میدم.واقعا یادش بخیر.چقدر هایپ بودیم سر لانچ بازی.بچه ها چقدر فعال بودن.عجب دوره ای بود
خواهش میکنم :D اول ویدیو میگه این بازی کامل نشده چون کوجیما 6ماه اخر تیم ول کرد البته من فکر نمیکنم بجز اون پایان کات شده چیز بیشتریم داشت ولی در کل کوجیما وقتی gta دید فهمید چه اشتباهی کرده و بازیی که ساخته چقدر تو خالی و تکراریه مشکل ow شدنشم نیست بلکه چند اشتباهیه که کوجیما سرش انجام داد اولین مشکل تکراری بودن مراحله که ادم بعد میشن اول که کاز نجات میدی قشنگ حسش میکنی همش کار های تکراری از نقطهAمیره به B یه کار تکراری رو انجام میده و میشن تمام دوباره از اول حتی جاهایی هم که کات سین داستانی داره برعکس pw نمیتونن به جذابیت بازی اضافه کنن چون تو گیم پلی تنوعی ایجاد نمیکنه حرف نزدن ونوم هم ضربه بزرگی بهش زده(کات سین های کوتاه:-@) حالا با هدف کوجیما از این کار کاری نداریم من خودم pw بازی نکردم اما چون کوجیما گفته بود pw اول قرار بوده mgs5 باشه رفتم ببینم اون چطوره اولش که نگاه کردم با خودم گفتم اینم مثل v ولی جلوتر که رفت شگفت زده شدم تو هر مرحله یه کات سین و یه باس خفن داشت که باعث میشد بازی تکراری نشه ولی mgs5 اصن از این چیزا نداره کلا فقط یدونه باس اخر بازی هست و یه man on fire که خیلی چرته از مشکلات داستانی که برای mg1 و mgs1 ایجاد کرد که نمیشه گذشت با اینکه کوجیما گفته بود یه سری برنامه برا ریبوت کردن اون بازی داره ولی....(وقتی لیکوئید و اسلات تو 5 هستن پس باید تو ریمیک 1 هم باشن وقتی که تو اون باشن یعنی سالید اسنیک باید هردوشون رو تو mgs1 بس بشناسه که اینطور نیست:|)
مشکل بعدی نداشتن npc هست الان ow های روز حتی چرتاشون چندتا npc دارن که ادم خسته نشه ولی mgs5 فقط چندتا سرباز داره که میتونی با اسباب بازیات سیخشون کنی:|
خب چی میشد کوجیما کارهایی که سر pw انجام داد برای این بازیم در قالب ow انجام بده:| من الان نگرانم ds هم اینجوری باشه تریلرش که همچین چیزی رو به من نشون داد:D
درباره mgs4 موافقم (متاسفانه فرصت نشد تجربش کنم) بهترین بازی توی سری همرا با کات سین های ........ دقیقه ای:D تاپیکش تا چندوقت پیشم فعال بود:D یعنی من ارزو میکردم mgs5 ادامه 4 باشه تیکه اخر ویدیو به همون اندازه ای ناراحت کنندس که mgs5 برا فن ها یه بازی ناراحت کننده و ناامید کننده بود=((
 
به نکته خوبی اشاره کردی عزیز.pw
دقیقا زمانیکه تو کنفرانس سونی تریلرشو نشون دادن همه فهمیدن با چه بازی با کیفیتی طرفن.خود کوجیما هم گفت شما میتونی اسم بازیو بذارید mgs 5.
اگه mgs 4 رو تجربه نکردی فقط میتونم بگم خوشبحالت.نصف عمرتم برفنا نیستچون قراره پایان این سری رو تصویری ببینی.امیدوارم هرچه زودتر بازیو تجربه کنی وتجربتو اینجا به اشتراک بذاری.کات سینهای بازی طولانی و البته طوفانیه.خوراکه خودته:D
کلا بازی 12 ساعته 6 ساعت کات سین هست.اونم چه کاتسینهایی.نبرد رایدن با ومپ رو کی فراموش کرده؟یادتون میاد کوجیما تو کنفرانس سونی نبرد رایدن و ومپ رو نشون داد.چقدر نفسگیر بود.
راجعبه ds م خیالت راحت.
عاشقان بازیهای نظیر بایوشاک و یا اینساید دارن لحظه شماری میکنن برای این بازی.
بازی مثل عناوین فوق سرتاسر mystery هستش.شک نکن رفیق این بازی مثل اینساید تا ابد جاودانه میشه:-bd
 
  • Like
Reactions: jhoobin
به نکته خوبی اشاره کردی عزیز.pw
دقیقا زمانیکه تو کنفرانس سونی تریلرشو نشون دادن همه فهمیدن با چه بازی با کیفیتی طرفن.خود کوجیما هم گفت شما میتونی اسم بازیو بذارید mgs 5.
اگه mgs 4 رو تجربه نکردی فقط میتونم بگم خوشبحالت.نصف عمرتم برفنا نیستچون قراره پایان این سری رو تصویری ببینی.امیدوارم هرچه زودتر بازیو تجربه کنی وتجربتو اینجا به اشتراک بذاری.کات سینهای بازی طولانی و البته طوفانیه.خوراکه خودته:D
کلا بازی 12 ساعته 6 ساعت کات سین هست.اونم چه کاتسینهایی.نبرد رایدن با ومپ رو کی فراموش کرده؟یادتون میاد کوجیما تو کنفرانس سونی نبرد رایدن و ومپ رو نشون داد.چقدر نفسگیر بود.
راجعبه ds م خیالت راحت.
عاشقان بازیهای نظیر بایوشاک و یا اینساید دارن لحظه شماری میکنن برای این بازی.
بازی مثل عناوین فوق سرتاسر mystery هستش.شک نکن رفیق این بازی مثل اینساید تا ابد جاودانه میشه:-bd
والا من خود 5 رو هم بازی نکردم اما از نزدیک دیدم میدونم چجوریه (اصلا به تجربه نیست به چیزیه که خودم میبینم :D میخواستم بخرم ولی دیدم اینجوریه حتی نگاهشم نکردم:D) الان برنامه دارم pw رو شبیه سازی چیزی بازی کنم یعنی به معنای واقعی من یاد mgs3 خاطرات ps2 انداخت اون دوران اصن دوران طلایی سونی بود :-bd چرا دروغ بگم متاسفانه mgs4 وقتی بچه بودم:D سرتا تهش رو دیدم و اسپویل شدم الانم با ناامیدی منتظر ادامش یا دست کم ریمستری چیزیم با اینکه دلم نمیخواد به کونامی پول بدم:D ds هم بنظرم با توجه به درس گرفتن کوجیما حله اگه نخرمش حرام است :D
 
  • Like
Reactions: amir code
والا من خود 5 رو هم بازی نکردم اما از نزدیک دیدم میدونم چجوریه (اصلا به تجربه نیست به چیزیه که خودم میبینم :D میخواستم بخرم ولی دیدم اینجوریه حتی نگاهشم نکردم:D) الان برنامه دارم pw رو شبیه سازی چیزی بازی کنم یعنی به معنای واقعی من یاد mgs3 خاطرات ps2 انداخت اون دوران اصن دوران طلایی سونی بود :-bd چرا دروغ بگم متاسفانه mgs4 وقتی بچه بودم:D سرتا تهش رو دیدم و اسپویل شدم الانم با ناامیدی منتظر ادامش یا دست کم ریمستری چیزیم با اینکه دلم نمیخواد به کونامی پول بدم:D ds هم بنظرم با توجه به درس گرفتن کوجیما حله اگه نخرمش حرام است :D
اشکال نداره.
با وجود اینکه 10 سال از لانچش گذشته هنوز که هنوزه بازی یونیکه
 
  • Like
Reactions: jhoobin
والا من خود 5 رو هم بازی نکردم اما از نزدیک دیدم میدونم چجوریه (اصلا به تجربه نیست به چیزیه که خودم میبینم :D میخواستم بخرم ولی دیدم اینجوریه حتی نگاهشم نکردم:D) الان برنامه دارم pw رو شبیه سازی چیزی بازی کنم یعنی به معنای واقعی من یاد mgs3 خاطرات ps2 انداخت اون دوران اصن دوران طلایی سونی بود :-bd چرا دروغ بگم متاسفانه mgs4 وقتی بچه بودم:D سرتا تهش رو دیدم و اسپویل شدم الانم با ناامیدی منتظر ادامش یا دست کم ریمستری چیزیم با اینکه دلم نمیخواد به کونامی پول بدم:D ds هم بنظرم با توجه به درس گرفتن کوجیما حله اگه نخرمش حرام است :D
4 و 5 و PW رو بازی نکردی بعد نظرات کارشناسی در موردشون میدی؟
4 مال زمان بچگیت بوده بعد از دوران طلایی PS2 خاطره داری؟
عجایب
 
4 و 5 و PW رو بازی نکردی بعد نظرات کارشناسی در موردشون میدی؟
4 مال زمان بچگیت بوده بعد از دوران طلایی PS2 خاطره داری؟
عجایب
خب دلیل نمیشه رو ps2 بازی نکرده باشم همین الانم mgs3 دارم و دلیلی هم نمیبینم که برای شما چیزی رو توضیح بدم انقدر جوگیرانه برخورد نکنید چون اصلا باحال نیسید و فکر نکنید که دارید من تحقیر میکنید:-@ عالم و ادم دارن میگن mgs5 خوب نبود و منم دارم این به چشم خودم میبینم برا پلاس free شده بود حتی دانلودشم نکردم چون میدونستم با چه چیزی طرفم و من بشخصه این نمیخواستم حالا هرچقدرم که فان باشه.... یعنی بازی نکرده باشی نمیفهمی چجوریه....چه جالب. منی که چندسال منتظر امدنش بودم الان دارم کارشانسی میکنم (mgs4 فقط بخاطر اینکه ps3 دیر گرفتم بازی نکردم pw هم که معلومه):| خب برید با بازیی که کونامی بخاطر نمراتش پول داده حال کنید من حرفی ندارم:|
 
ممنون بابت ویدئو.
بنظرم کوجیما سر این بازی عجله کرد.کاری به فشار و دعوای کوجیما و کونامی ندارم.
یه مقاله راجعبه این بازی داشتم میخوندم.طرف مشخص بود که فن دوآتیشه کوجیما هست.
خب اگه ما بازیو دوبخش کنیم بخش دوم تا حدودی مثل بخش اوله.که البته این طرف میگفت کوجیما از قصد این مراحل تکراریرو ساخته تا به این صنعت انتقاد کرده باشه.بنظرم این حرف کاملا اغراق آمیزه.اخه مگه میشه؟؟
نسخه های قبلی انقدر تنوع مراحل داشته که آدم نمیتونه حضمش کنه.یعنی کوجیما تازه به این فکر افتاده؟بحرحال این فکت هایی که بعضی از طرفداران کوجیما صادر میکنن ادم میمونه.بحرحال هر بازی مشکلات خاص خودشو داره.بنظرم ایده اوپن ورلد شدن بازی اصلا ایده جالبی نبود.کوجیما با تعریف وتمجیدهایی که از GTA V کرد،خودم فکر میکنم تحت تاثیر این بازی یا بهتره بگیم بازیهای راک استار قرار گرفت.حداقل کاری که میتونست انجام بده و امثال منو خوشحال بکنه میتونست بازیو سند باکس کنه.یچیزی تو مایه های dishonored که هنوز که هنوزه حرف برای گفتن داره.هم بازی آزادی عمل داره هم اینکه بازیباز خسته نمیشه.
بنظرم بازیهای اوپن ورلد یجاهایی خسته کننده میشن.چه برسه به اینکه بیس کلی اوپن ورلد مخفی کاری باشه.من خودم اگه قرار باشه یه نسخه از بازیهای متال رو بازی کنم mgs 4 رو به همه ترجیح میدم.واقعا یادش بخیر.چقدر هایپ بودیم سر لانچ بازی.بچه ها چقدر فعال بودن.عجب دوره ای بود
به نظر من بهتره بگیم کوجیما سر این بازی اشتباه کرد بدجوری هم اشتباه کرد.
ow شدن بازی به بدترین شکل ممکن اجرا شد ولی جالبه که بدترین قسمت بازی مراحل تکراری و بی هدفش نیست بلکه خود هسته اصلی داستان و روایتش هست .
بزرگترین دلیلی که من نسخه های قبلی رو اینقدر تکرار کردم که شمارش از دستم در رفته همین داستان و روایتش بود وگرنه اگه مراحل تکراری رو حساب کنیم همون mgs2 خودش یک تکرار در چند محیط بسته بود که البته خود بازی هم تقریبا تکراری از نسخه mgs 1 بود ! ولی با اون داستان فوق العاده اش اصلا کی به این تکرار مراحل اهمیت میداد !
snake بدون دیوید هیتر ؟ که تازه اونم کل بازی تقریبا لال بود ؟!
کاراکتر زن در نسخه های قبلی از امثال boss و meryl و Naomi وOlga رسیده به Quiet ؟ که باز اونم در گیم لال شده !؟
نوار کاست ها به جای مکالمه ها در codec ? همین مکالمات در codec ها یکی از خاص ترین ویژگی های این سری بود که از بین رفت
کات سین ها که به مراتب مضخرف تر ! اصلا مقایسه این کات سین ها با کات سین های نسخه قبلی شوخیشم قشنگ نیست.
کلا هر جور حساب کنیم این بازی mgs نیست و یه بازی مخفی کاری با ویژگی های نظیر شوتینگ و اپگرید و ....که این ها عالی کار شده بودن ولی مراحل تکراری + یه داستان درجه 2 هست .اگه کوجیما نظرش این بود که سیستم codec و یا کات سین های طولانی با استاندارد بازی های جدید جور نیست پس کلا نباید بازی رو به این شکل میساخت !
همون پایان mgs 4 بهترین حسن ختام برای این سری بود.
بعد از چند سال هنوز وقتی که به این بازی فکر میکنم دود از سرم بلند میشه ! ما رو باش فکر میکردیم قراره شخصیت به اصطلاح دارک از big boss ببنیم(:|:-w
شخصا خیال پردازی میکردم که کوجیما میخواد سوپرایز کنه و اسنیک هم تو بازی باشه و قراره مبارزه پدر و پسر شبیه به رستم و سهراب در بازی باشه 8->[-o<[-o<
بعدا مشخص شد که هر چی تو بازی بود رو تو تریلر ها نشون دادن و چیز جدید نداره :|
 
خب دلیل نمیشه رو ps2 بازی نکرده باشم همین الانم mgs3 دارم و دلیلی هم نمیبینم که برای شما چیزی رو توضیح بدم انقدر جوگیرانه برخورد نکنید چون اصلا باحال نیسید و فکر نکنید که دارید من تحقیر میکنید:-@ عالم و ادم دارن میگن mgs5 خوب نبود و منم دارم این به چشم خودم میبینم برا پلاس free شده بود حتی دانلودشم نکردم چون میدونستم با چه چیزی طرفم و من بشخصه این نمیخواستم حالا هرچقدرم که فان باشه.... یعنی بازی نکرده باشی نمیفهمی چجوریه....چه جالب. منی که چندسال منتظر امدنش بودم الان دارم کارشانسی میکنم (mgs4 فقط بخاطر اینکه ps3 دیر گرفتم بازی نکردم pw هم که معلومه):| خب برید با بازیی که کونامی بخاطر نمراتش پول داده حال کنید من حرفی ندارم:|
چی کونامی برای نمره ها پول داده:-B8-}با این حساب حتما به بازیسنتر و گیمفا و زومجی و تمام سایت های گیم ایران هم پول داده، شما که بازی رو انجام ندادید نمیتونید بیاید در موردش بحث کنید در ضمن عالم و آدم نمیگن متال 5 بد بوده، آره قبوله به خوبی قبلی ها نبوده ولی بازم یه شاهکاره با وجود نقص هاش
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or