درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

[TABLE="class: grid, width: 800, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]MGSV نسخه اصلی[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]مقدمه MGSV[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 دسامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 مارچ[/TD]
[/TR]
[/TABLE]







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:
فکر اینکه این هدست و بذارم رو گوشم و بازی رو بذارم تو این کنسول و این شاهکارو تجربه کنم دیوونه م میکنه:((
Special-Edition-MGSV-The-Phantom-Pain-PlayStation-4-5.jpg
دوستان معلوم نشده جریان این شاخ های اسنیک چیه? :d اول فکر کردم ترکش انفجاره ولی چندجا خوندم که رشد میکنه! یعنی برای احتمال پیوند سره یا هنوز معلوم نشده؟ یعنی هر وقت MGS میخواد بیاد هزارجور فکر میاد تو سرم!
 
دوستان من فقط متال 4 رو بازي كردم تو اين بازي اگه اشتباه نكنم تو يه مرحله برفي وقتي ميرسه به يه پايگاه قديمي يه سري خاطرات انگار براش زنده ميشه و يه خانمي هم شروع به خوندن ميكنه نميدونيد اون اهنگ رو از كجا ميشه گير اورد؟ امكانش هست در اينده متال ٤ واسه ps4 نسخه ريمسترش بياد؟
 
دوستان من فقط متال 4 رو بازي كردم تو اين بازي اگه اشتباه نكنم تو يه مرحله برفي وقتي ميرسه به يه پايگاه قديمي يه سري خاطرات انگار براش زنده ميشه و يه خانمي هم شروع به خوندن ميكنه نميدونيد اون اهنگ رو از كجا ميشه گير اورد؟ امكانش هست در اينده متال ٤ واسه ps4 نسخه ريمسترش بياد؟
بفرما :
Download The Best is Yet Come mp3
The Best is Yet to Come :x
 
دوستان من فقط متال 4 رو بازي كردم تو اين بازي اگه اشتباه نكنم تو يه مرحله برفي وقتي ميرسه به يه پايگاه قديمي يه سري خاطرات انگار براش زنده ميشه و يه خانمي هم شروع به خوندن ميكنه نميدونيد اون اهنگ رو از كجا ميشه گير اورد؟ امكانش هست در اينده متال ٤ واسه ps4 نسخه ريمسترش بياد؟

اسم اون آهنگ The best is yet to come هست و با این وضعیتی که برا کوجیما پیش اومده فکر نکنم ریمسترش کنن=((
The Best is Yet to Come - The Metal Gear Wiki - Metal Gear Solid Rising, Metal Gear Solid Peace Walker, Metal Gear Solid 4, and more
 
از اونجایی که این یکی دو روزه یه سری اطلاعات هایپ و دیوانه کننده از بازی به بیرون درز پیدا کرده و تب متال گیر " هممون ! " رو گرفته ، و میدونم که همگی مثل خودم موندید که چطور این چند روز تا E3 و از سوی دیگه 87 روز رو تا انتشار بازی تحمل کنید (:d) یه فایل آرامش بخش براتون تهیه دیدم ...
موزیک ویدئو مربوط به آهنگ Sins of The Father که خانم Donna Burke برای تریلر E3 2013 خوانده بود توسط یکی از طرفدران به شکل موزیک ویدئو با حضور همین خواننده در اومده که هم آهنگ فوق العاده ای داره و هم صحنه های عالی بازی (موجود در تریلرها) توی اون گنجانده شده ... حیفه که این موزیک زیبا رو توی آرشیوتون نداشته باشید ... به خصوص موزیک بازهایی مثل خودم ! :d
ضمنا جا داره عرض کنم که صدای خانم Burke توی بازی هم حضور داره و در تکنولوژی iDroid ما صدای فوق العاده زیبای ایشون رو میشنویم ! :x اینم سندش ! :
زیاده گویی کردم ، معذرت میخوام ... :"> فایل دانلودی موزیک ویدئو رو میتونید از لینک زیر دریافت کنید : ( کیفیت ویدئو هم بهترینه و 1080ــه )
----------------------------------
امیدوارم لذت ببرید :x

ببخشید امکانش هست یک لینک دانلود دیگه از این ویدئو بزارید؟ من اصلا نمیتونم دانلودش کنم، ممنون میشم قرارش بدید.
 
والا کوجیما عشق mad max نشده بنظرم، ازشون به نوعی الهام گرفته ! :d
خیلیا، فیلم رو فقط برای سرگرمی و پُرکردن وقت و خیلی موارد دیگه میبینن، ولی کارگردان های صنعت فیلم، فیلم های دیگر رو اگر دقت کنین، اصلا برای سرگرمی نمیبینن و میخوان یه چیزی از اون یاد بگیرن، ولو یه نکته فنی خیلی کوچیک و بدون اهمیت برای ما دسته از مخاطبان ! چون زاویه دیدی که اونها دارن، قطعا با مای مخاطب خیلی فرق میکنه ! بنظرم نگاه و vision کوجیما، دقیقا شبیه به همین دسته از کارگردان ها هست ! به عبارتی دیگه، کوجیما علاوه بر اینکه بازیساز بزرگ و پخته ای هست، فیلم باز و فیلم بین بسیار بسیار حرفه ای و خبره هست ! یعنی این آقا قشنگ فیلم رو از لحاظ فنی، بصری، بررسی میکنه، و تک تک سکانس ها رو هم مو به مو تماشا میکنه و براش به نوعی الهام میشن ! حالا اینجا که میبینین با جورج میلر خیلی گرم گرفته، چون خودش گفته:
MAD MAX2 always ranked in top 5 of my life time
He has also mentioned before that MGSV was influenced by Mad Max 2, in the sense that the story is mostly told through the characters surrounding the protagonist, and the fact that the protagonist himself doesn’t have as much lines.
بعد هم اینکه از اونجایی که با fury road هم خیلی حال کرده، گفته که یه جورایی از اون نسخه هم بهتره، حالا حسابش رو بکنین خودتون ! :d

چندتا از توئیت های دیگه ـش:

This one directed by George Miller had easily exceeded that masterpiece. This movie isn’t only for fans in old days but also for women who fight for freedom.” In another tweet he said: “Saw MADMAX:FURY ROAD on IMAX. I’ll go see everyday when its out. Cheers to MAXs not to run away but fight for future. What a lovely day.”
اینجا حالا برای مثال خیلی سربسته و کُلی گفته ولی خب بیشتر به عُمق فیلم نامه و داستان و اینا پی میبره تا فقط برای سرگرمی نگاه کنه ! :d بیشتر توئیت هاش رو هم من دیدم، حتی به ساندترک های فیلم های مورد علاقه ـش هم خیلی اهمیت میده، میره میخره و توئیت میزنه باز و .... خلاصه خیلی کارش درسته ! برای همینم هست که تونسته فانتوم پین رو انقدر زیبا و منحصر بفرد جلوه بده ! :d

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain will really make you feel like a boss | Metal Gear Informer
Miguel also said that the game will have less cutscenes, but there is still an awesome story. Players can expect to see some very bizarre things in the game, and they won’t believe some of the things they will see. Miguel also praised the soundtrack, calling it nothing short of incredible, and stating that the stuff we’ve heard in GZ and in the trailers is just the tip of the iceberg.
این قسمت حرف ـش:
In the video, Miguel also gave his opinion on the game. Going by the 16 hours he has played,, and that unlike AC, TPP has heart. He felt Kiefer Sutherland sounded more like a soldier, while David Hayter sounded a bit more ‘fake’ in earlier games.
واقعا با حرف هاش موافقم، فارغ از بحث های نوستالژی و اینها، این منتقد خیلی واقع گرا و ریلیستیک بوده، دقیقا شبیه به تصمیم خود کوجیما (که کیفر رو به جای دیوید قرار داده...) میگه که کیفر صدا و performanceـش دقیقا شبیه به یک سرباز و یا فرمانده هست، در صورتی که دیوید هایتر پِرفورمنس خیلی ضعیف و مصنوعی داشته ! کوجیما واقعا فرد باهوشیه ! :d اون خیلی قبل از اینکه استارت فانتوم پین رو بزنه، میدونسته که میخواد یه بازی کامل سینمایی (استوری تلینگ) بسازه، خواسته که کیفر رو به جای دیوید بزاره، ظاهر از نتایج کار با اون حال نکرده ! :d من فقط ماندم اگر نُرمن ریدوس رو الان داشت و سایلنت هیلز کنسل نشده بود، چه performanceـی قرار بود کوجیما از ایشون بگیره ؟! :|:|:| رسما روح و روان ـمون رو داغون و مریض میکرد، ولی حیف..
پ.ن:یه نکته ای رو هم خودم میخواستم توی چند پست قبلیم بگم، ولی حالا که حرف این طرف (ماجرای این که دیوید و یا کیفر کدوم بهتر اجرا میکنن..) رو خوندم یادم اومد که بزارم!:d چون بی دلیل از این مقوله رد بشیم، فایده ای نداره..
-سینماتیکی که کوجیما میبینه:
1-استوری تلینگ و داستان سرایی سینمایی و واقعی (دقیقا شبیه به فیلم..) یعنی از هر زاویه ای نگاه کنی، شما میبینی که با نکات فنی یک فیلم برابری میکنه !
2-صداگذاری و وُکال های پُراحساس و پِرفورمنس های قوی (حالا اینجا بیشتر از بازیگرها استفاده میکنه کوجیما، دلیل ـش هم مشخصه دیگه..) با این دلیل مشخص میشه که چرا کیفر بهتر نقش ـش رو در صداگذاری و دوبله ایفاء میکنه.
3-نوع حرکت دوربین و زاویه ها و میزانسن !
4-ساندترک های فوق العاده و معرکه، بعلاوه صداگذاری بسیار قوی و بجا ! این صداگذاری هم دقیقا شبیه به عملیات مشابه به یک فیلم انجام میشه !
-حالا سینماتیکی که بقیه سازنده ها میبینن:
کلا یه مورده، اونم جلوه های بصری و CG ! :|:|:d من ماندم با چه رویی این حرف ها رو میزنن و روشون میشه که بگن یه بازی کاملا سینماتیک ساختن !؟ :d
he thinks this is the best game Konami has ever released. He also feels this game is easily a Game of the Year contender, with Bloodborne being the only true competition in his eyes. Comparing MGSV to Assassin’s Creed, he thinks The Phantom Pain makes the latter look like a poor man’s open world game
Game of the Year contender
صددرصد ! b-):d
 
کوجیما تو صنعت گیم یه سمبل محسوب میشه, حتی کسایی که ازش متنفر هستن باز نمی تونن حضورش رو نادیده بگیرن و لوکیشنی که وارد صنعت گیم کرده انکار کنن مطمعنا کسانی بوده اند و هستند که صنعت گیم بهشون مدیون هس, ولی در آخر کسی که این صنعت از غالب ماشینیش خارج کرد بود همین کوجیما بود.
 
کوجیما تو صنعت گیم یه سمبل محسوب میشه, حتی کسایی که ازش متنفر هستن باز نمی تونن حضورش رو نادیده بگیرن و لوکیشنی که وارد صنعت گیم کرده انکار کنن مطمعنا کسانی بوده اند و هستند که صنعت گیم بهشون مدیون هس, ولی در آخر کسی که این صنعت از غالب ماشینیش خارج کرد بود همین کوجیما بود.
احسنت ! یه دوستی بود میگفت:
کوت یعنی "جانا سخن از زبان ما می گویی" ! :d
نمیدونم برای چی خودم اگر چنین حرفی رو میزدم، حس میکردم شدت و مهم بودن قضیه رو نمیرسونه، ولی یک شخص دیگر چرا ! :d خلاصه اینکه بله، همینه ! :d
====
خبر دبگه ای هم در مورد البوم ساندترک های بازی اومده که دو دیسک هستش و شامل 50 قطعه وُکال و اینسترومنتال میشه ! من فقط موندم Composer این آثار کی هست، هر کسی هست، مطمئنم واقعا شنیدنی هست ! البته احتمال زیاد همون آهنگساز نسخه های قبلی ـیه ظاهرا..
 
از پیش نمایش های اخیر مجلات اطلاعات بسیار زیادی از بازی اومده که مو به تن هر کسی سیخ میکنه! و نشون میده کوجیما و تیمش حتی به کوچکترین جزییات دقت کردن که تا نخونید باور نمیکنید. من که نتونستم جلوی خودمو بگیرم همه شو خوندم ولی چون میدونم اکثرا میخواید که خودتون برای اولین بار این موارد و تجربه کنید فقط چندتا از نکات بامزه و جالبش رو مینویسم:d
وقتی که داخل جعبه Cbox ایم میشه از روی سراشیبی ها سر خورد و جعبه مثل سورتمه عمل میکنه
حیوون هایی که کوچک هستن و میشه گذاشت تو جیب اسنیک و برد پایگاه
کلاه مرغی هم باعث میشه تا سه بار دیده شدن آژیر صداش در نیاد
وقتی یه جعبه و ابزار جدید به دست اسنیک میرسه اونو با ذوق و ولع باز میکنه :d

دیگه بقیه شون اسپویل بالا دارن پس بماند!
 
چیزی تا عرضه بازی نمونده ، خبر خوشحال کننده برا خودم اینه که تو این 23 سالی که زندگی کردیم هیچکی به ما یه کادوی تولد خشک و خالی هم نداد ، حالا درست روز تولد من قراره این عنوان منتشر بشه و یک هدیه بسیار عالی هست از طرف استاد کوجیما ... :x جزئیات جدید منتشر شده از بازی هم واقعا فک برانداز هست ...
 
الکی نیست که کوجیما بهترین "سینماتوگراف" تو صنعت بازیسازی شد . البته موضوع جایزه و این حرف ها نیست , موضوع هنر یک فرد هست , شخصی که استقلال هنری خودش رو همیشه حفظ می کنه و همین موضوع هست که هر شماره و سری از بازی های MGS شاهکار هستند و همین موضوع هست که طرفدارا عاشق کوجیما هستند و همین موضوع هم هست که بازی های MGS در کنار دیگر شاهکارهای بزرگ دنیای بازی ها قرار میگیره . تریلر های سینماتیک بازی همراه با موزیک های زیباشون رو هر روز تا ریلیز بازی می بینم ! :d

کوجیما یکی از بهترین خاطرات و بهترین دوران رو برای همه ی ما رقم زد , ذوق فراوان و هیجان ها و گریه ها و اشک ها و ... داستان سرایی و استوری تلینگ فوق العاده و شخصیت پردازی منحصر بفرد و روایت فوق العاده داستان همراه با ویژگی های زیبای بازی و حتی Easter Egg های جالب و ... :d البته استاندارهای سینما با ویدئو گیم متفاوت هست اما بازیی که هم استانداردهای عالی یک ویدئوگیم رو شامل میشه و هم مثل یک فیلم سینمایی داستان غنی به زیبایی روایت میشه که مثل فیلم های هنری دارای ویژگی های خارق العاده هست که مخاطب موضوعات خوبی رو برای درس زندگی یاد می گیره :d .
 
Like a Michael Jordan Said in 1994....Im Baaaaack
Check it out
Music for Metal Gear Solid 5: The Phantom Playlist - IGN
یکی از همکاران اونور یا شاید هم اینور آبی زحمت کشیده و چند آهنگ متعلق به دهه 80 را که ممکنه در TPP بشنویم را بررسی کرده, که احتمالن چندتاشو خواهیم شنید...
کاش Vulcan Raven نیز در لیست می بود( برای من ترسناک ترین باس فایت بود)..
 
به احتمال زیاد تریلر جدیدی خواهیم داشت از MGO که در اون میلر حضور داره! طبق توئیت و ری توئیت های صدا پیشه این شخصیت.

---------------

پسترهای سال 2013 و 2013 MGSV به مناسبت همایش E3


و فکر می کنم عکس زیر پُستر ِ مخصوص E3 2015 باشه برای MGSV

 
آخرین ویرایش:
7 سال پیش تابستون، یه همچین موقعایی Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots عرضه شد، کونامی یه توری رو به رهبری کوجیما در آسیا، اروپا و آمریکا راه انداخته بود..

Metal-Gear-Solid-4-World-Tour-Camera-Crew-Shinkawa1.jpg


Metal-Gear-Solid-4-World-Tour-Camera-Crew-Kojima-Points1.jpg


Metal-Gear-Solid-4-World-Tour-Camera-Crew-Kojima-Signing.jpg


MGS4-World-Tour-MGS3-Autograph.jpg


MGS4-World-Tour-Flyer-Autograph.jpg

ادمین خود سایت هم یه خاطره بازی کرده و اتفاقا خودش هم در تور مراسم لانچ بوده ! :d واقعا یادش بخیر، خودم هیچوقت یادم نمیره اون سال رو..
We waited in line for 1,5 – 2 hours. The launch trailer was looping constantly on a big screen. As time went on it became uncertain whether we would be able to get the autograph. Time was running out. Literally five minutes before the signing session ended, it was finally our turn. We had a copy of Metal Gear Solid 3: Snake Eater signed and one of the MGS4 flyers. First you were led past Shinkawa, then Kojima, and lastly Kikuchi. They signed the goodies and shook hands.
===
و فکر می کنم عکس زیر پُستر ِ مخصوص E3 2015 باشه برای MGSV
آره این پوستر قراره بعد از همایش E3 به فروش برسه ! جالبیش اینه که اگه دقت کنین، میبینین که این پوستر تلفیقی از دو تصویر کاور مجله Official Xbox Magazine و Official PlayStation Magazine هست، ولی باظرافت و دقت خاصی میکس و ترکیب شده..خوبه دیگه با این کار، با یه تیر دو نشون زد کوجیما، هم فروش پوسترها بیشتر میشه، هم بحث و جنگی دیگه بین فن بوی ها رخ نمیده..:d نکته دیگر اینکه طراح این پوستر Pablo Uchida هست که وقتی این کار رو توئیت زد، کوجیما سریعا ریتوئیت زد و گفت همین پوستر را برای فروش میگذاریم، البته تا اینجایی که مشخصه، ظاهر فقط در بازار ژاپن به فروش میره.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or