درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

[TABLE="class: grid, width: 800, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]MGSV نسخه اصلی[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]مقدمه MGSV[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 دسامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 مارچ[/TD]
[/TR]
[/TABLE]







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:
دوستان در گشت گذار بودم که به این مسله بر خوردم که این جسم بالای سره بیگ باس چیه چنتا جا خودم شاخ هستش همون قضیه مرد تبدیل به شیطان میشه هستش و یکی دوجا دیگه هم خوندم که ترکش های سقوط هلیکوپتر هستش خیلی پیچیده شده واقعا این قضیه جسم بالای سره بیگ باس

یک نظریه هم درباره بیگ باس دوم این هست که تو نسخه چهارم هر دو دست بیگ باس کاملا سالم هست پس قضیه این دست مشکوکه
 
آخرین ویرایش:
دوستان در گشت گذار بودم که به این مسله بر خوردم که این جسم بالای سره بیگ باس چیه چنتا جا خودم شاخ هستش همون قضیه مرد تبدیل به شیطان میشه هستش و یکی دوجا دیگه هم خوندم که ترکش های سقوط هلیکوپتر هستش خیلی پیچیده شده واقعا این قضیه جسم بالای سره بیگ باس

یک نظریه هم درباره بیگ باس دوم این هست که تو نسخه چهارم هر دو دست بیگ باس کاملا سالم هست پس قضیه این دست مشکوکه

هرچي هست ١٠٠ درصد تركش نيست
احتمالا استخوانه يا شاخ
چون رشد ميكنه
اين عكس كاملا مشخصه كه رشد كرده، اينو با جاهاي ديگه مقايسه كنيد كاملا سايزش متفاوته، احتمالا اين قسمت تريلر مربوط به اواخر بازيه از نظر تايم لاين
056665bfa32932e5941d5cf070545ed0.jpg
 
اینارو خیلی وقت پیش زمان E2013 در موردش بحث کردیم همون تاپیک آنالیز تریلر E32012 خیلی حرفا در موردش زده شد اما خب چیز خاصی نیست، یا بخاطر نور و یا بخاطر همون شاخ و قضیه هیولا شدن رئیس و حتی می تونه عوارض کما باشه، اون موهای اسنیک رو که یادته موقع معرفی سر سفید یا قهوه ای بودنش چه حرفای عجیبی می زدن؟ که میره تو آینده و ... lol :دی بعد معلوم شد بخاطر نورپردازی اینطوری بوده، اینم یه چیز شبیه به اینه و کلاً قضیه اینی که این بیگ باس نیست چشش سبز و اینا کلاً درش تخته شده :دی



موضوع جالبیه این قضیه، کلا رفتنش مشکوک و شاید تمامی این ها زیر سر استریج لاو باشه ولی مطمئناً اونم حضور زیادی در بازی خواهد داشت و یه جورایی قضیه اتاکن و نائومی در MGS4 یه نسل قدیمی ترش توسط استریج و پدر اتاکن اجرا خواهد شد، شاید هم با اسکال فیس در ارتباط بوده ولی مطمئناً استریج لاو رو در بازی خواهیم دید. فقط امیدوارم داستان کلیتش یکم با نسخه های قبل فرق کنه و اینطوری نباشه که یکی خوب باشه و یکی بد و آخر سر معلوم شه برعکس بوده یعنی یه مقدار تفاوت داشته باشه.

در مورد بقیه صحبت ها هم که حدس و گمان خیلی زیاده.


اون عكس كماكان نظريه اش رد نشده كاملا
نميگم درسته
ولي قضيه نورپردازي و اينا نيست
منم طرفدار اون نظريه نيستم
ولي كوجيما و حرفها و مصاحبه هاش باعث شده ما از يه اصل دور بشيم
روح يا امضاي سري متال گير
بعد از mgs1 با اومدن تفنگهاي Tranq تو بازي اكثر گيمرهاي واقعي سعي داشتن فقط با اين نوع تفنگ بازي كنن، چون روح بازي اينو ميخواست
بازي استلث با اين قانون كه مرحله رو بدون اينكه ديده بشي و كسي رو بكشي تا انتها برو
حالا بعد از اين همه سال هرچقدر هم بيگ باس عصباني و فكر انتقام باشه فكر نميكنم بيگ باس كسي باشه كه بخواد حمام خون راه بندازه
واسه همين كسي كه تو بازي داره ادم ميكشه احتمالش هست بيگ باس نباشه
و اگه قراره بيگ باس نباشه پس رنگ چشمها ونظريه عكسها تا حدودي درسته
البته خود من دوست دارم وقتي mgs بازي ميكنم با يكي از اسنيك ها بازي كنم
حالا اگه يه درصد اون نظريه ذرست باشه هنوز نميدونيم چه مقدار از بازي رو با اسنيك fake و چقدرشو با واقعيه قراره بازي كنيم
البته اگه بيگ باس تبديل به ادم كش هم بشه من كاملا تو تيمشم و انتقام حقشه، ولي باورش برام سخته بيگ باس با تفكرات the boss بخواد براحتي ادم بكشه
هم كشتن هم نكشتن برام معقوله
از طرفي داريم قسمتي از زندگي بيگ باس رو بازي ميكنيم كه اصطلاحا تبديل به demon ميشه
از طرفي همش اون سكانسي كه eva ميخواد به ocelot شليك كنه و naked snake نميذاره چون he's still young
بايد منتظر موند و نظاره كرد
 
این هم حرفیست...!
ولی...
شاید شما نمی دونی که یه متال گیره و تیوری هاش! :دی
ما طرفدارا با این چیزا مجبوریم زندگی کنیم و انتظار بکشیم...
خدا می دونه چقدر راجب اسکیل فیس تحقیق کردم و تیوری ساختم!
به نتایج عجیبی هم رسیدم که شاید گفتنش بد نباشه...
حالا مسائل اسکیل فیسو بعدا هم میشه باز کرد.
الان یه چیز مهم تری پیدا کردم.
نمیدونم اینجا کسی بش برخورده یا نه چون صفحات قبلو ندیدم.
موضوع من "استرنج لاو و سسیل " هست!
قطعا همتون گراوند زندگی رو 100 درصد کردید...
و دیالو ها رو هم حفظید! :دی
استرنج لاو دقیقا بینابین ماموریت بیگ باس میره...
و خود جک هم به این موضوع شک می کنه!
آخه وسط ساخت سلاح اتمی و زیک چرا باید بره؟!( البته این فرضیه ی یکی از دوستان نزدیک بنده است )
براتون عجیب نیست؟!
که چرا خبری از استرنج لاو نشد؟
یا سسیل؟ یعنی نقش هویجو بازی می کرد این دختر؟
فقط نقش دکوری یا شهوت بروزی برای مک دونالد رو داشت؟
یه توریستبلوند فرانسوی وسط این آشوب؟:/
کوجی رو همه مون می شناسیم.
آدمی نیست که هر شخصیت رو برای فقط حضور داشتن وارد داستان کنه.
این دوتا خیلی مشکوک میزن...
از اونور طرفدارا پیگن شاید زادرونوف هوز زنده باشه.( والا از کوجی بعید نیست! )
همونطور هم که میبینین برخی شواهد هم نشون میده نه سال کمایی در کار نبوده.
شاید اینا همه چیده شدن برای "کنترل سرباز افسانه ای"...
شاید اینا همش نقشه ی سایفره...
شاید اسکیل هم در اختیار سایفر باشه...
شاید بیگ باس رو دوباره می خوان بازی بدن....شاید اسکیل فیس در آخر یک شخصیت فرعی در بیاد!( یادمون باشه خودمون داریم بزرگش می کنیم! )
شاید اسکیل و بیگ باس با هم به سراغ سایفر برن...( ولی اون حرفای اسکیل به پاز... )
شاید اسکیل کینه ی اصلی رو از زیرو داره...
شاید زیرو و اسکیل قبل ها همکار بودن و می خواستن خودشون این سیستم سایفر یا پیتریوت رو پیاده کنن ولی زیرو خیانت کرده...
شاید اسکیل ارتباطی با The BOSS داشته باشه...
چرا بیگ باس باید قرص توهم زا بخوره؟
چرا باید نهنگی ببینه؟
چرا بعد از نه سال تازه می خوان به بیگ باس سو قصد کنن؟
از کجا معلوم این نه سال فقط یه شبیه سازی نباشه؟
از کجا معلوم اصلا دنیا از اتفاقی که واسه بیگ باس افتاد خبر داشته باشه؟
از واقعا چرا باید این همه مدت باند پیچی روی صورت بیگ باس باشه؟
اگر اسماعیل همون پزشک در هلی بوده پس باز هم چرا این همه مدت مثل جک باند پیچی بوده؟
چرا دوتا دکتر روسی حتما باید بیگ باس رو عمل کنن؟
از کجا معلوم اون شاخ کار اسکیل و یا هم پیمان هاش نباشه؟
ایوا این همه مدت کجا غیبش زده؟
و کلی سوال دیگه...
تنها چیزی که می تونه ثابت کنه نه سال از ماجرا می گذره دیدن بزرگی چیکو هست...

اقا بنظر من يه مسئله رو باز كن، نظرتو بگو بعد بذار بقيه هم نظرشونو بگن، بعد باز شما نظرشونو رد يا تاييد كن و همگي به يه نتيجه اي برسيم
شما انگار تو پست هات نمونه سوالاي امتحاني سال اول راهنمايي درس متال گير رو ميذاري جلومون و ما بايد بهش جواب بديم ;)
شوخي بود، منظورم اين بود نكته به نكته بريم جلو
 
اقا بنظر من يه مسئله رو باز كن، نظرتو بگو بعد بذار بقيه هم نظرشونو بگن، بعد باز شما نظرشونو رد يا تاييد كن و همگي به يه نتيجه اي برسيمشما انگار تو پست هات نمونه سوالاي امتحاني سال اول راهنمايي درس متال گير رو ميذاري جلومون و ما بايد بهش جواب بديم ;)شوخي بود، منظورم اين بود نكته به نكته بريم جلو
Gotcha :دیاینا اثرات جو هست! :دی :))آره خودمم یذره حس کردم حجم اطلاعات و تیوری ها رو یه دفه بدم آدم قاطی می کنه :دیشما خودت بگو در مورد چی بحث کنیم؟درمورد موضوع شما...توی یکی از فروم های متال گیر و ویکیا متال گیر یه فرضیه خوندم.که می گفت دو تا بیگ باس وجود داره...یکی نوع فیک و دیگری بیگ باس اصلی.اگر درست ترجمه کدده و فهمیده باشم احتمالا اسکال فیس این بیگ باس فیک رو در این نه سال قرار داده تا دنیا شک نکنه.و این رنگ چشم هم...بنظرم می تونه به این اشاره داشته باشه...این تدوین صحنه ها می تونم بگم کوجی از اول و آخر و وسط بازی میاره!آدم گیج میشه...قضیه ی بیگ برادر و چشم جهان نما و کمی دخیل هست!من خودمم بعضی مواقع قاطی می کنم!یک جا باید تناقص ها رو در نظر بگیریم!از اونور باید مطمئن باشیم اسکال در این نسخه یه بلایی سرش میاد!یعنی اکثر کرکتر های پیس واکر باید بمیرن احتمالا!آماندا سسیل زدرانوف هات کولد من هیویی چیکو پاز استرنج لاو.
الان چون هیچ خبری از تمام شخصیت های بالا در ام جی اس های بعد از سال 1995( از لحاظ داستانی ) نشده پس باید اتفاقاتی واسشون بیفته.اگر کوجی بخواد اینم به حساب تناقص بزاره که غیر قابل قبول میشه!دشمن ها و رقیبان در این فرانچایز کبیر هم همیشه ردپاشون در نسخه های مختلف دیده شده!یه جور Reference مانند!یکی از تناقص ها دو سال پیش برملا شد!در طی مدت کما بیگ باس فرانک ایگر یا همون گری فاکس خودمون رو طی ماموریتی نجات میده!در حالی که در فانتوم در کما به سر میبره.این یکی از پارادوکس ها بود.حالا این دست مکانیکی و شاخ قارچی( احتمالا )رو میشه بعدا بهش یه طورایی پی برد.چون اعضا و بدن بیگ باس در متال گیر سالد چهارم تعویض میشه.سایکو مانتس هم 50 50 هست!ولگین هم که در توهمات جان دو بود!حس می کنم یه جای داستان اشکال داره...
 
دوستان در گشت گذار بودم که به این مسله بر خوردم که این جسم بالای سره بیگ باس چیه چنتا جا خودم شاخ هستش همون قضیه مرد تبدیل به شیطان میشه هستش و یکی دوجا دیگه هم خوندم که ترکش های سقوط هلیکوپتر هستش خیلی پیچیده شده واقعا این قضیه جسم بالای سره بیگ باس

یک نظریه هم درباره بیگ باس دوم این هست که تو نسخه چهارم هر دو دست بیگ باس کاملا سالم هست پس قضیه این دست مشکوکه
اون جسم بالاسر ترکشی هست که ظاهرا خورده به "مغزش:-/" یا یه همچین چیزی که بنا به دلایلی نتونستن درش بیارن و الان عضوی از بیگ باس هست و وقتی عصبانی میشه بزرگتر میشه و اسنیک یه جورایی "وحشی" میشه (rageـش فعال میشه :دی)

پ.ن: اینو خودم قبلا از جایی شنیده بودم یکی منو تایید کنه لطفا


ویرایش : به زودی یه سری اسکرینشات که خودم انداختمو میزارم :دی

ویرایش 2 : فعلا اسکرینشات رو بیخیال :دی زده به سرم تمام اچیومنتای بازی رو بگیرم :دی
 
آخرین ویرایش:
اون جسم بالاسر ترکشی هست که ظاهرا خورده به "مغزش:-/" یا یه همچین چیزی که بنا به دلایلی نتونستن درش بیارن و الان عضوی از بیگ باس هست و وقتی عصبانی میشه بزرگتر میشه و اسنیک یه جورایی "وحشی" میشه (rageـش فعال میشه :دی)

پ.ن: اینو خودم قبلا از جایی شنیده بودم یکی منو تایید کنه لطفا


ویرایش : به زودی یه سری اسکرینشات که خودم انداختمو میزارم :دی

ویرایش 2 : فعلا اسکرینشات رو بیخیال :دی زده به سرم تمام اچیومنتای بازی رو بگیرم :دی

مثل پسر جهنمی؟:-s
 
اون جسم بالاسر ترکشی هست که ظاهرا خورده به "مغزش:-/" یا یه همچین چیزی که بنا به دلایلی نتونستن درش بیارن و الان عضوی از بیگ باس هست و وقتی عصبانی میشه بزرگتر میشه و اسنیک یه جورایی "وحشی" میشه (rageـش فعال میشه :دی)

پ.ن: اینو خودم قبلا از جایی شنیده بودم یکی منو تایید کنه لطفا


ویرایش : به زودی یه سری اسکرینشات که خودم انداختمو میزارم :دی

ویرایش 2 : فعلا اسکرینشات رو بیخیال :دی زده به سرم تمام اچیومنتای بازی رو بگیرم :دی

قارچ، شاخ، تركش،… هر چي كه هست ميشه اين فرضيه رو در نظر گرفت اين باعث تغيير شخصيت بيگ باس شده
اين قشنگ بود
مرسي
از اچيومنت جمع كردن به اين نتيجه ميرسيم رو ايكس باكس بازي ميكني
چرا pa نه؟
اگه one يا 4 نگرفتي حتما ٤ بگير
 
قارچ، شاخ، تركش،… هر چي كه هست ميشه اين فرضيه رو در نظر گرفت اين باعث تغيير شخصيت بيگ باس شده
اين قشنگ بود
مرسي
از اچيومنت جمع كردن به اين نتيجه ميرسيم رو ايكس باكس بازي ميكني
چرا pa نه؟
اگه one يا 4 نگرفتي حتما ٤ بگير
خودمم تو فکر خرید 4 هستم :دی
اچیومنت ها رو هم کامل کردم :bighug:
 
درسته بعضی موقع ها بحث هایی اینجا میشه و پست های تحلیلی داده میشه، اما خب برای اینکه اینجا تاپیک اخبار و صحبت هایی که در مورد نقد داستان بازی است در کل به این تاپیک مربوط نمیشه و از مسیر خودش خارج میشه و خیلی آپدیت شدن تاپیک رو روی این حساب می زارن که اخباری اومده ولی اینطوری نیست بهتر ادامه این مبحث رو دز یکی از تاپیک های زیر بخصوص تاپیک اول یا در تاپیک های مخصوص The Phantom Pain در پلتفرهم های مخصوصش ادامه بدهید.

http://forum.bazicenter.com/thread25/page65/
http://forum.bazicenter.com/thread78402/page6/
 
دوستان یک سوال خیلی مهم برای من پیش اومده
کوجیما چطور میخواد بازی به این بزرگی رو روی X360 بیاره؟
متالگیر 4 که وسعتش اینقدر نسبت به TPP کمتره به دلیل حجم زیادش
و عدم پشتیبانی از بلوری در X360 روی ایکس باکس نیومد
موندم چطور میخواد TPP (حداقل 100 گیگ باید حجم داشته باشه) رو روی
این کنسول عرضه کنه
 
دوستان یک سوال خیلی مهم برای من پیش اومده
کوجیما چطور میخواد بازی به این بزرگی رو روی X360 بیاره؟
متالگیر 4 که وسعتش اینقدر نسبت به TPP کمتره به دلیل حجم زیادش
و عدم پشتیبانی از بلوری در X360 روی ایکس باکس نیومد
موندم چطور میخواد TPP (حداقل 100 گیگ باید حجم داشته باشه) رو روی
این کنسول عرضه کنه
همون طور که L.A.noire و ولفنشتاین در x360 عرضه شدند :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or