درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

[TABLE="class: grid, width: 800, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]MGSV نسخه اصلی[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]مقدمه MGSV[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 دسامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 مارچ[/TD]
[/TR]
[/TABLE]







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:
این بحث ها بی فایده است این جور آیتم ها جزو امضای بازی هستند این قضیه ماسک در MGS4 هم بوده. در ضمن شاید خیلی ها بگن این چیزها بازی رو از واقعیت دور کنه!

اما خب باید بگم شما فکر کن بازی واقعی ِ و درست بازی کن، اگه خوب بازی کنی مطمئناً از این کله ها نصیب هیچکدومتون نمیشه، اگر واقعی پس درست هم بازی کنید چون تو واقعیت یه ماموریت رو نمی تونی 100 بار بری و بمیری و باز دوباره بری از اول، این واقعیت ِ ؟ پس در نتیجه این قضیه کمک می کنه که سر سری بازی نکنید و حواستون باشه که اگه زیاد دیده بشید و بیخیال بازی کنید عواقب کله مرغی در راه هست و تنبیه خواهید شد.

این لینک رو هم حتماً ببینید یه گیف در مورد هیتر توش هست که خیلی خوبه :دی
دیگه برای دفاع بی خود از یه چیز مسخره کلا فلسفه Simulation رو زیر سوال نبرین:دی چطوره تو بازیای Driving Simulation یه تصادف بد کردین راننده بمیره دیگه نتونین بازی کنین!؟ :-/ به هر حال تو واقعیت ممکنه این اتفاق بیافته!:-/ :دی
وقتی گفته میشه Realistic یا واقع گرایانه به این معنی نیست که یه تیر خوردی بمیری یا وقتی مردی نتونی Load کنی و بازی برات تموم بشه!! منظور گیم پلی بازی و تعامل با محیطه که به واقعیت نزدیک باشه که MGSV به نظر من هرچقدر تو گیم پلی و کنترل خوب عمل کرده، تو امکانات و این مسخره بازی های کوجیمایی ( :دی ) داره کار اون ور رو هم خراب میکنه.
البته شماها که هرچی بهتون نشون بدن و مسخره باشه میشه "امضای متال گیر!":دی قدیما میگفتیم دوربینش چرا اینجوریه میشد "امضای متال گیر!" میگفتیم اون یکی کشتی بود، این یکی جنگله ها! "امضای متال گیره!" میگفتین چرا نشسته راه نمیره و میخوابه، میگفتین "امضای متال گیره!" میگفتیم چرا میخوایم از پشت کاور اسلحه در بیاریم باید هم زمان 5 تا دکمه رو فشار بدیم، "امضای متال گیره!":دی این امضا چه امضاییه که هرچی نکته منفی و مسخره بازی کوجیمایی ( :دی )ـه میشه "امضای متال گیر" خدا میدونه:دی

ضمن اینکه اگه پستم به اندازه کافی واضح نبود، نظر کارشناسی ما ( :دی ) اینه این مرغه به شدت ایده مضحک و چیپ و مسخره ایه:دی حالا میخواد "امضا" باشه یا مُهر!!:دی
 
نميدونم كوجيما با خودش چه فكري كرده؟
قضيه chicken hat خيلي رفته رو مخ من
گويا چند بار پشت هم بسوزيم تو صفحه game over پيشنهاد ميشه كه ميخوايم با chicken hat بازي رو ادامه بديم يا نه؟
گويا اين كلاه باعث ميشه يه سري از امتياز هاي بازي رو نگيريم
فكر كنيد يه legendary soldier مثل Big Boss يه همچين كلاهي بذاره و بخواد مراحل رو ادامه بده
خيلي از فن ها از اين حركت كوجيما خيلي نا اميد شدن از جمله خود من
نظر شما چيه؟ اين هديه كريسمسه كوجيما بوده كه تو kojima station jp ارائه شد
خوشتون مياد؟
add874a81ad4d1c9c0e990862c77b3ab.jpg

8eafbe477e2cc5cdc85849c3eddf5396.jpg

3061731c55d1f880abbfd1863dc5c9f9.jpg
بنظرم فلسفه ای که پشت این chicken hat هست خیلی جالبه...
با استفاده از این کلاه بازی آسون میشه همونطور که خودتونم میدونین تو انگلیسی به فرد ترسو میگن chicken .در واقع بنظرم کوجیما می خواد با این کار القا کنه که اعتماد بنفس داشته باشین و ترسو نباشین بازی رو روی درجه ی سختی بالاتر بازی کنین! :دی
 
اخه اين قسمت اخر كوجيما استيشن قرار بود هديه كريسمس بده كوجيما
منم انتظار يه چيز درست حسابي داشتم
نه چيكن هت
فقط بخاطر اين از چيكن هت بدم اومد
والا تا بوده و هست اين چيزا تو mgs بوده
 
البته شماها که هرچی بهتون نشون بدن و مسخره باشه میشه "امضای متال گیر!"
:biggrin1:
قدیما میگفتیم دوربینش چرا اینجوریه میشد "امضای متال گیر!" میگفتیم اون یکی کشتی بود، این یکی جنگله ها! "امضای متال گیره!" میگفتین چرا نشسته راه نمیره و میخوابه، میگفتین "امضای متال گیره!" میگفتیم چرا میخوایم از پشت کاور اسلحه در بیاریم باید هم زمان 5 تا دکمه رو فشار بدیم، "امضای متال گیره!"
:biggrin1:
این امضا چه امضاییه که هرچی نکته منفی و مسخره بازی کوجیمایی (
:biggrin1:
)ـه میشه "امضای متال گیر" خدا میدونه
:biggrin1:
خب چیزی که واضحه اینه که امضای ( های ! ) متال گیر رو متال گیر فن ها درک میکنن :دی اگه قرار باشه بخاطر طرز فکر کسایی مثل تو این امکانات فان ( ! که من خودم هم زیاد با این یکی حال نمیکنم ! ) رو حذف کنه میشه مثل خیلی از بازیهایی که برای جذب طرفدار بیشتر ماهیت بازی رو عوض کردن.
این کلاه رو هم گذاشته واسه کسایی که تا حالا تجربه بازی مخفی کاری اصیل رو نداشتن که شاید سعی کنن و یاد بگیرن :دی
 
دیگه برای دفاع بی خود از یه چیز مسخره کلا فلسفه Simulation رو زیر سوال نبرین:biggrin1: چطوره تو بازیای Driving Simulation یه تصادف بد کردین راننده بمیره دیگه نتونین بازی کنین!؟ :-/ به هر حال تو واقعیت ممکنه این اتفاق بیافته!:-/ :biggrin1:
وقتی گفته میشه Realistic یا واقع گرایانه به این معنی نیست که یه تیر خوردی بمیری یا وقتی مردی نتونی Load کنی و بازی برات تموم بشه!! منظور گیم پلی بازی و تعامل با محیطه که به واقعیت نزدیک باشه که MGSV به نظر من هرچقدر تو گیم پلی و کنترل خوب عمل کرده، تو امکانات و این مسخره بازی های کوجیمایی ( :biggrin1: ) داره کار اون ور رو هم خراب میکنه.
البته شماها که هرچی بهتون نشون بدن و مسخره باشه میشه "امضای متال گیر!":biggrin1: قدیما میگفتیم دوربینش چرا اینجوریه میشد "امضای متال گیر!" میگفتیم اون یکی کشتی بود، این یکی جنگله ها! "امضای متال گیره!" میگفتین چرا نشسته راه نمیره و میخوابه، میگفتین "امضای متال گیره!" میگفتیم چرا میخوایم از پشت کاور اسلحه در بیاریم باید هم زمان 5 تا دکمه رو فشار بدیم، "امضای متال گیره!":biggrin1: این امضا چه امضاییه که هرچی نکته منفی و مسخره بازی کوجیمایی ( :biggrin1: )ـه میشه "امضای متال گیر" خدا میدونه:biggrin1:

ضمن اینکه اگه پستم به اندازه کافی واضح نبود، نظر کارشناسی ما ( :biggrin1: ) اینه این مرغه به شدت ایده مضحک و چیپ و مسخره ایه:biggrin1: حالا میخواد "امضا" باشه یا مُهر!!:biggrin1:

سینا تا حدودی حرفت رو قبول دارم شاید بعضی چیزها باشه که بخاطر اینکه خیلی MGS رو دوست دارم و با هر آیتمیش حال می کنم به شخص ِ یکم فن بوی بازی در بیارم، شاید سر خیلی از این داستان هایی که میگی باشه ولی خب به نظر من این قضیه سر مرغ باعث میشه بازی رو سر سری نگیری یعنی هر بدی داشته باشه خوبیش اینه که کسی بازی رو سر سری نمیگیری و فقط همینطوری بره جلو که تموم بشه بره پی کارش :دی و خیلی ها هم عصبی بشن از سخت بودن و بخوان بازی خیلی ۀسون بشه از اونجایی که احتمالاً گزینه ی Easy وجود نداره و این اولین نسخه از بازی که مولتی پلتفرم شده

من چون از اولین نسخه به این آیتم ها و شوخی های مضحک عادت دارم هیچ مشکلی باهاشون ندارم مخصوصاً به آپدیت و اضافه شدن چیزهای جدید، اما خب از یه طرفی درست میگی یادمه که کوجیما گفته بازی رو می خوام واقع گرایانه کنم اما خب همون اصالت بازی این اجازه رو بهش نداد و تو این مورد موفق عمل نکرد. ولی در مورد امضا شک نکن این چیزها امضا هستند شاید اشتباه باشند اما امضا هستند :دی
 
نظرتون راجب اين شايعه آن آفيشال چيه؟
بنظرتون درسته؟
و اينكه كوجيما الان داره tpp رو تست ميكنه، دقيقا كاري كه پارسال اين موقع ها رو gz انجام ميداد و به ريليز شدنه gz تا پايان سال منجر شد. بنظرتون تايم لاين دقيق پارسالو امسال منجر به ريليز tpp تا پايان سال ميشه؟\

1ffe98e844e60a9acbbc4cce74651889.jpg

a2741cee678e1cdeead916d2c706fa9e.jpg

09b1dc8e230aa1dffc489b1a483d4f8d.jpg
 
Last edited by a moderator:
این بحث ها بی فایده است این جور آیتم ها جزو امضای بازی هستند این قضیه ماسک در MGS4 هم بوده. در ضمن شاید خیلی ها بگن این چیزها بازی رو از واقعیت دور کنه!

اما خب باید بگم شما فکر کن بازی واقعی ِ و درست بازی کن، اگه خوب بازی کنی مطمئناً از این کله ها نصیب هیچکدومتون نمیشه، اگر واقعی پس درست هم بازی کنید چون تو واقعیت یه ماموریت رو نمی تونی 100 بار بری و بمیری و باز دوباره بری از اول، این واقعیت ِ ؟ پس در نتیجه این قضیه کمک می کنه که سر سری بازی نکنید و حواستون باشه که اگه زیاد دیده بشید و بیخیال بازی کنید عواقب کله مرغی در راه هست و تنبیه خواهید شد.

این لینک رو هم حتماً ببینید یه گیف در مورد هیتر توش هست که خیلی خوبه :دی

پي اس آيديت همين omid_snake؟
پي اس ٤ داري يا رو ps3 بازي ميكني؟
 
البته از وقتی که سن من قد میداده و دیدم (پدرم متال گیر زیاد میزد :دی (اولین متال گیری هم که دیدم اونی بود که مرحله اول با لباس غواصی میرفتیم یه جایی که دشمناش گونی سیب زمینی سرشون بود :دی ) )
از همون موقع هم یادمه که گیمپلی متال گیر عادی نبوده و با همه ی استاندارد های شوتر و مخفی کاری و ... فرق داشته
مثلا همین چند وقت پیش که mgs3 بازی میکردم به وضوح دیده میشد که هیچ مپی نیست که روش objective رو نشون بده و همچنین طوری طراحی شده بود که بیس بازی رو مخفی کاری باشه و نشه درست و حسابی شوتر کرد بازی رو
و به نظر من به دلیل اپن ورلد شدن بازی مجبور شد خیلی از امضا های بازی رو عوض کنه کوجیما :دی (فکر کنم از PW به این ور گیمپلی اینطوری شد)
در کل اونایی که mgs بازی نمیکردن برن خدا رو شکر کنن که حد اقل میتونن یکم شلیک کنن :دی (البته اگه به همین GZ هم دقت کنید میبینید که هر یه نفر رو که بکشید 300 امتیاز منفی داره حتی تو مرحله ی نجات کوجیما)
در کل متال گیر باید امضا داشته باشه (به شخصه اگه جعبه و بشکه نداشته باشه قهر میکنم :دی)
 
نظرتون راجب اين شايعه آن آفيشال چيه؟
بنظرتون درسته؟
و اينكه كوجيما الان داره tpp رو تست ميكنه، دقيقا كاري كه پارسال اين موقع ها رو gz انجام ميداد و به ريليز شدنه gz تا پايان سال منجر شد. بنظرتون تايم لاين دقيق پارسالو امسال منجر به ريليز tpp تا پايان سال ميشه؟\

اون تاریخ انتشار ها که شایعه است و صفحات قبل در موردش صحبت شده اون عکس های که کوجیما توئیت کرده مربوط میشه به ادیت تریلر جدید که معلوم نیست کی قرار منتشر بشه، تاریخ انتشار هم که گفتند سال 2015 ـه و فقط روزش مونده که مشخص بشه که هنوز اعلام نشده.

پي اس آيديت همين omid_snake؟
پي اس ٤ داري يا رو ps3 بازي ميكني؟

بله همونه ولی الان PS3 یا PS4 ندارم ولی نهایتاً روز عرضه TPP باز خواهم گشت با قدرت اونم با PS4 :دی
 
اون تاریخ انتشار ها که شایعه است و صفحات قبل در موردش صحبت شده اون عکس های که کوجیما توئیت کرده مربوط میشه به ادیت تریلر جدید که معلوم نیست کی قرار منتشر بشه، تاریخ انتشار هم که گفتند سال 2015 ـه و فقط روزش مونده که مشخص بشه که هنوز اعلام نشده.



بله همونه ولی الان PS3 یا PS4 ندارم ولی نهایتاً روز عرضه TPP باز خواهم گشت با قدرت اونم با PS4 :دی

اصلا شك نكن كه ٤ بخري
من وقتي gz ريليز شد ٣ داشتم
بعد از عيد ٤ خريدم با gz اورجينال
قشنگ تفاوت ٣ و ٤ وحشتناك بود
حتي بعضيا ميگن gz رو ٤ كيفيتش بهتر از pcهه
اميدوارم mgo با هم بزنيم همگي
 
اون تاریخ انتشار ها که شایعه است و صفحات قبل در موردش صحبت شده اون عکس های که کوجیما توئیت کرده مربوط میشه به ادیت تریلر جدید که معلوم نیست کی قرار منتشر بشه، تاریخ انتشار هم که گفتند سال 2015 ـه و فقط روزش مونده که مشخص بشه که هنوز اعلام نشده.



بله همونه ولی الان PS3 یا PS4 ندارم ولی نهایتاً روز عرضه TPP باز خواهم گشت با قدرت اونم با PS4 :دی

نميدونم كوجيما ميخواد باز تريلر بده بيرون يا نه؟
ولي اين روزا داره بازي رو هم تست ميكنه
تست كردن بازي تو كار كوجيما معمولا مرحله اخره
حدس من اينه بازم شب عيد (دقيقا تاريخ ريليز gz) ولي امسال ريليز ميشه
اميدوارم شب عيد ريليز شه كه خوراك عيدمون جور باشه
 
سینا تا حدودی حرفت رو قبول دارم شاید بعضی چیزها باشه که بخاطر اینکه خیلی MGS رو دوست دارم و با هر آیتمیش حال می کنم به شخص ِ یکم فن بوی بازی در بیارم، شاید سر خیلی از این داستان هایی که میگی باشه ولی خب به نظر من این قضیه سر مرغ باعث میشه بازی رو سر سری نگیری یعنی هر بدی داشته باشه خوبیش اینه که کسی بازی رو سر سری نمیگیری و فقط همینطوری بره جلو که تموم بشه بره پی کارش :دی و خیلی ها هم عصبی بشن از سخت بودن و بخوان بازی خیلی ۀسون بشه از اونجایی که احتمالاً گزینه ی Easy وجود نداره و این اولین نسخه از بازی که مولتی پلتفرم شده

من چون از اولین نسخه به این آیتم ها و شوخی های مضحک عادت دارم هیچ مشکلی باهاشون ندارم مخصوصاً به آپدیت و اضافه شدن چیزهای جدید، اما خب از یه طرفی درست میگی یادمه که کوجیما گفته بازی رو می خوام واقع گرایانه کنم اما خب همون اصالت بازی این اجازه رو بهش نداد و تو این مورد موفق عمل نکرد. ولی در مورد امضا شک نکن این چیزها امضا هستند شاید اشتباه باشند اما امضا هستند :دی
میگم چرا پستای منو نقل نکردی :d . باز خوبه با دید باز به قضیه نگاه میکنی . منم به خدا فنشم . فقط بخاطر علاقه زیادم به بازیه که دلم میخواد نقصاش به حداقل برسه توی نسخه اصلی . کوجیما تا چند سال پیش انقدر به مرز دیوانگی :d نرسیده بود که برای نمایشهای اصلی بجای نشون دادن آیتمهای جذاب از troll face استفاده کنه . آخه شخصیت مجهولیم داره :d نه شوخیش مث آدم میمونه نه کار جدیش (P.T):d . شاید همین وجهشه که خیلی جذابش میکنه .
Chicken که خیلی طرفدار پیدا کرده :d .

پ ن : این هم رکورد من در مرحله اصلی

lt8bmo02xwu7ljf5blgp.jpg
 
آخرین ویرایش:
ای خدا این همه مدت اینجا بحث میشد راجب "LIFE"?
خب چرا Game Community رو ول کردید تا اینقدر درگیر یافتن یه تاپیک خوب و فعال نشیم؟! :دی
با خودم میگفتم مگه میشه اینجا بحثی در مورد بهترین بازی و فرانچایز تاریخ ( اینجا تاپیک محبوب و عشق بنده است دیگه؟ اجازه داریم اینجا آزاد باشیم؟ ) نشده باشه:/
بگذریم...
تا حدی اخبار رو دنبال می کردم ولی دیدم هردفه داره SPOILER گنده تر میشه و کلا تریلر ها و اخبار رو به کل قفل کردم! :دی
پاک پاکم از هیچ المانی تو گیمپلی خبر ندارم! :دی
ولی داستانی...
پیگیرم!
بعد از تیوری عجیب غریب Foreigner ها در مورد عشقم Quiet و Chicoتازگیا ( نه زیاد تاره! ) مردم گیر دادن به نه سال کما که اینجوری نیست و طبق یکسری مدارک نه سال فقط یه جور شو هست!
به حالا بعدا مفصل راجبش بحث خواهم کرد و امیدوارم بنده رو مزاحم ندونید و به عنوان یکی از فن های اصیل و قدیمی این شاهکار قبول داشته باشید!

- - -ویرایش - - -

نظرتون راجب اين شايعه آن آفيشال چيه؟
بنظرتون درسته؟
و اينكه كوجيما الان داره tpp رو تست ميكنه، دقيقا كاري كه پارسال اين موقع ها رو gz انجام ميداد و به ريليز شدنه gz تا پايان سال منجر شد. بنظرتون تايم لاين دقيق پارسالو امسال منجر به ريليز tpp تا پايان سال ميشه؟\

1ffe98e844e60a9acbbc4cce74651889.jpg

a2741cee678e1cdeead916d2c706fa9e.jpg

09b1dc8e230aa1dffc489b1a483d4f8d.jpg

میشه یکم راجبش تامل کرد...
بنظرم کوجی می خواد آخرین Surpriseشو واسمون آماده کنه!
اونم به اینصورت "مثلا":
فردا طی خبری در تویتر و یا خود سایت کونامی اعلام بشه که LIFE چند هفته ی دیگه ریلیز جهانی میشه! :دی
بنظرم یه همچین چیزی درمیاد.
البته اول تا آخرش خدا کریمه! :دی
تبلیغات که به اندازه ی کافی صورت گرفته.
کشته مرده و معشوق هم که بیا و ببین! :دی
اگر این فرضیه ی بالا اتفاق بیفته فک کنم نصف طرفداران از هیجان سکته کنن! :))
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or